Jump to content
FAS Goran
Dragon

Koje kočione pločice, diskove?

Recommended Posts

Prošlog meseca sam radio veliki servis kod Gorana. Rečeno mi je da trebam da zamenim i kočiona klešta i cena je koliko se sećam 7500. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamena kocionih klešta tj ruke ili je to cena klešta plus ruke? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ima iskustva sa garancijom na diskove
Stavio sam nove diskove pre manje od dve godine i presao manje od 20k i to 90% po autoputu tj diskovi nisu ni malo potroseni ali su se iskrivili i pri kocenju se javljaju velike vibracije
U teoriji po zakonu minimalna garancija je 2 godine kako se ostvaruje to pravo u praksi
Nesto nisam raspolozen da platim 200e za nove diskove ili da ih nosim na obradu ako mogu da ove reklamiram

Da li neko zna i koji je rok za obradu reklamacije i koja firma  radi ekspertizu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko da ces moci ista da uradis nakon te kilometraze. Da se javilo tresenje odmah, nakon par stotina km, ili 1000km mozda bi i dobio nove, ovako... Teska prica, pokusaj ali ce te odbiti 100%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P da, ako se vibracije nisu javile odma, znaci nisu ti isporucili takav disk nego si ga ti u eksploataciji pokrivio. Po meni to nije za garanciju ali naravno, probaj. Ako imaju mesa, obradu mozes komotno.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisu se vibracije javile odmah, mesa za obradu ima, jedva da su se potrosili, presli su 20k od toga 18k po autoputu izgledaju kao da su presli max 5k
ali ne kapiram sto bi se garancija za diskove razlikovala od garanicije za ves masinu niko ne postavlja pitanje koliko je masina vesa oprala

Cuo sam da neki trgovci nose diskove na ekspertizu koja traje 15-20 dana i mnogi se ne odlucuju na tu varijantu posto im auto treba i onda odustaju od garancije, meni auto nije neophodan i moze da stoji
Sto se mene tice mogu i oni da poprave diskove tj plate obradu i ruke majstoru ako vec nece da daju nove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to, ako je takva situacija, nista te ne kosta da probas... 

 

Ja sam obradu platio 2000 din za 4 diska i top je uradjeno :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, clockwork_orange said:

ali ne kapiram sto bi se garancija za diskove razlikovala od garanicije za ves masinu niko ne postavlja pitanje koliko je masina vesa oprala

Ne postavljaju to pitanje, ali ukoliko je kvar nastao fizickim ostecenjem (npr. ostalo ti metalnih novaca u dzepovima, kljucevi, itd), verovatno nece priznati garanciju. Ako su ti prodali prave diskove i posle nekog vremena oni budu pokrivljeni, po meni, prva pretpostavka je da si ih ti nekako ostetio. Uleteo u baru sa vrucim diskovima, itd. Ali naravno, potpuno podrzavam da probas da ostvaris garanciju. 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnji diskovi, posebno desni, vidim da ih plocica ne brise celom povrsinom, nekih 20% povrsine diska ne brisu. Plocice imaju mesa solidno, preko 5mm sigurno, sta drugo moze da utice na to da ne nalezu lepo, auto super koci i noznom i rucnom kocnicom, disk nije izrisovan.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klip, ne gura plocicu 100% ravnom povrsinom, gumica ne radi svoj posao, udje voda, napravi se rdja i ne izlazi i ne vraca se idealnom putanjom. Delic milimetra ali dovoljno. Mozda do toga...

 

ako sam pogodio - remont ili nova celjust u najavi :) i to sto pre dok jos hoce da se vraca, da ne zaglavi...

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je pre istroseni klizaci na klestima ili kod Fiata na fabrickim klestima, napred su celicna a pozadi aluminijumska i vidjao sam da se aluminijumska rasire i onda ne budu paralelne plocice. Taj problem ja imam kod mene. Mada sam ja i napred imao problem jer klesta su pogresno odlivena i plocica ne moze da stane redovno gde je ona opruga sto sprecava plocicu da landara pa sam morao i to da obradim. Tu nazalost sem nekog ozbiljnog glodanja jedino preostaje da se strpis da nalegne i onda ce se trositi celom povrsinom.

 

A hoce i kada neko nabaci nove plocice na zardjane nosace klesta pa zaglavi i onda plocica ne blokira u potpunosti i odvoji se od diska, ali zna da se okrece kao da je na sarkama i jedna strana nalegne kad gurne klip, a druga ne. Nisam jos naleteo na isksutvo da neravnomerno koci plocica, a da je problem bio do zaribalog klipa. U tom slucaju obicno samo plocica ne odvaja od diska i dolazi do pregrevanja kocnica.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da imao sam nekad slucaj na alfi da je glavio klip onaj sa spiralom to im je generalno problem ali je i tocak blago bolokirao a ovde nema blokiranja samo to nenaleganje, treba da ide kod majstora na v.servis pa cu mu reci i to da pogleda, tehnicki je za mesec ipo ali kontam da to nece praviti problem jer je i prosle godine kad je stigao registrovan tako.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd da prijavim... Nakon 36+kkm javlja se škriputanje napred, kombinacija Ate + galfer standard.

 

Počelo je da se javlja pre koju nedelju, ne znam da li povezati sa ovim visokim temperaturama ili je jednostavno tako. Nije klasično cviljenje i škripanje više je onako, kao kad bi ovlaš prešao nekim metalom preko tocila. I to se dešava samo kada stisnem blago kočnicu ili kada sam u prvoj pa polako skrećem levo/desno. Probao sa brake cleanerom i ništa, zatim oprao auto i bilo ok par dana posle ponovo počelo da se javlja. Pločice nisu ni pola potrošene, diska ima još

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brembo diskovi-Ferodo pločice ili plavi Pagid za bilo koji auto, decenijma vozim istu kombinaciju, zaustavljanje vrhunsko čak i posle nekoliko nabadanjana sa preko 150, sa ostalim takozvanim aftermarket posle prvog nabadanja pedala žvaka i brundanje. Zaustavljanje nije zezanje, kvalitetno zaustavljanje vredi sve pare, nema zezanja!!! Većina kad kupi polovan auto radi mali i veliki servis! Ja menjam i diskove-plocice, ne zanima me sta je bilo na kolima...i tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam i ovde, prednje pločice, Galfer standard, nakon 40k km

PXL_20220906_174327505.thumb.jpg.967329b642b9726857e741d93d89c35d.jpg

PXL_20220906_174349559.thumb.jpg.34b83be0f697dd973b8b67f443209930.jpg

 

Koče i dalje jako dobro, ali su počele da skviče i nerviraju te su zamenjene. Zadnje su Galfer HP i rade bez problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje prednje pločice su se pokazale kao dobra kupovina za fiat tipo? (Ate,Ferodo,Trw,textar,brembo)

Diskovi su fabricki, ovo će biti prva zamena fabrilkih pločica.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta god stavio, neces pogresiti. Moj savet bi bio, ako nadjes, Jurid ili Remsa. Za malo novca odlicna plocica. Kod ovih gore navedenih prvo placas brend a onda samu plocicu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rajkovicbg koliko sam ispratio ovaj podforum, Ate prednjaci po upotrebi a iz licnog iskustva, a i ovog sa ove teme, brembo izbegavaj. Nije to taj brembo sto ocekujes da bude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...