YUgisa 2513 Posted May 14, 2020 Meni je Ferodo Premier koji je tada bio neki srednji nivo kvaliteta, sad je bazni kod Feroda jer su pojednostavili ponudu, potrajao oko 30.000km. S obzirom da sam ih vozio i po stazi i da kocnice ne stedim i da pretezno vozim po gradu ne na otvorenom, mislim da je to prilicno ok za neke plocice koje su u rangu 4000-5000din. Sad imam Ferodo DS performance koje su bile negde oko 11.000din cini mi se, nakon 10.000km cini mi se kao da ce izgurati barem jos 50.000 Nazad trenutno imam Ferodo Prmier ali je rano za ocene posto jos nisu ni nalegle redovno ali rekao bih da ce verovatno slicno da izdrze, mislim da su bile oko 2500din Prednji diskovi 257mm ventilirajuci su bili 4000din/par, a zadnji su mislim bili 2500din/par, 227mm pun. 1 1 Woodoo and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted May 14, 2020 3 hours ago, YUgisa said: Prednji diskovi 257mm ventilirajuci su bili 4000din/par, a zadnji su mislim bili 2500din/par, 227mm pun. Izvini, koje je to vozilo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 14, 2020 Yugo Prednje kocnice su originalno sa Lancia Theme Turbo, a zadnje kocnice su od Fiata 125P Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted May 14, 2020 Potpuno si me sludeo Podsećaš me na "jednoga" što je na HDI Floridu napred najpre stavio "pregoleme diskove". Pa, nije valjalo Pa, kako prolaziš tehnički sa diskovima pozadi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 14, 2020 (edited) Nisu bile pregoleme, nego nije hteo da poslusa i zameni glavni kocioni. Pa to se ne vidi iza celicara A celicare se ne vide da su 14ke jer lice na originalne 13ke Slicnosti mog auta i Theme: 1. Imamo iste prednje kocnice 2. Imamo istu 195mm sirinu guma Razlicitosti: 1, Thema ima 200ks, a moj Yugo 70ks 2, Thema ima 1305kg, a moj Yugo 900kg Edited May 14, 2020 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted May 14, 2020 Znači, tako "zajebeš sistem" na tehničkom ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted May 14, 2020 Nekad sedan viseg segmenta sa 200 ks nosio 257 diskove, danas hecbek 120 ks (doduse opciono, moze da) nosi 4 klipa 330mm Brembo (Giulietta 4SU opcional, 600e bio svojevremeno) 2 MS PK and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 14, 2020 6 minutes ago, moron said: Znači, tako "zajebeš sistem" na tehničkom ? Ma sve legalno 7 minutes ago, horvat said: Nekad sedan viseg segmenta sa 200 ks nosio 257 diskove, danas hecbek 120 ks (doduse opciono, moze da) nosi 4 klipa 330mm Brembo (Giulietta 4SU opcional, 600e bio svojevremeno) Ali je ista masa 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted May 14, 2020 11 minutes ago, horvat said: danas hecbek 120 ks (doduse opciono, moze da) nosi 4 klipa 330mm Brembo (Giulietta 4SU opcional, 600e bio svojevremeno) A, može i kao novi Captur, da i sa 130 ks nosi doboše pozadi. Pravila nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted May 14, 2020 (edited) 4 hours ago, YUgisa said: Prednji diskovi 257mm ventilirajuci, a zadnji 227mm pun. Prednje kocnice su originalno sa Lancia Theme Turbo, a zadnje kocnice su od Fiata 125P Upade mi u oko cifra posto znam napamet, a koliko su se standardi promenili vremenom... Identicnih 257 mm samoventilirajuce na prednjim imao je najslabiji 1.4 90 KS Nuova Bravo. Jaci imaju 284 mm. Zadnji su kod svih isti, 251 mm. Ili 1.8 Di Delta, cetvoroklipni 330 mm i pozadi 278 mm. A Compact vs nekadasnja Executive (+2 klase). EDIT: Pretece me Horvat u kuckanju . Edited May 14, 2020 by Ivan 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted May 27, 2020 Da li menjayi plocice ako su diskovi krivi? Fiskovi se iskrivili posle 15hkm. Plocice su80%. Da li menjati ako ste stave drugi novi diskovi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 27, 2020 Ja bih obavezno zamenio sve. 1 Kuvalja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 27, 2020 Sto? Mislim nije da se plocice nece poravnati same od sebe, a za razliku od diskova mogu se i poravnati a da to ne bude na ogromnu stetu trajnosti posto vecina plocica kao nove imaju 8 do 14mm mesa na njima, dok vecina diskova ima 2-3mm mesa za trosenje. A skinuti 1mm sa plocice nije isto kao 1mm sa diska. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 27, 2020 Jer su možda neadekvatne pločice oštetile disk. Da li je kriv u osnovi, ima razmazano neravnomerno tragove od istopljene pločice ili oštećenje na disku, daje vrlo sličan simptom.Jedini način da izbegneš sigurno da se problem ne pojavi ubrzo opet je da sve šutneš, ali ko kako voli neka radi.Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 27, 2020 I to sto kazes, da je dobro bilo u startu, ne bi nista radio 1 nidza reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted May 30, 2020 Da li menjayi plocice ako su diskovi krivi? Fiskovi se iskrivili posle 15hkm. Plocice su80%. Da li menjati ako ste stave drugi novi diskovi? Pozdrav kolega,Koji su diskovi u pitanju ako nije tajna ?Ja sam menjao dotrajale diskove i ostavio plocice sa hajde da kazem isto 80% mesa i nemam problema vec 30k km. Prednje sam uzeo Febi zadnje Ferodo, plocice Ferodo.Glavni akcenat sam stavio na polucasovno smirglanje glavcine i mesta gde hodaju plociceSent from my SM-J415FN using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted June 1, 2020 (edited) Meteli diskovi. Sad sam stavio ATE i za sad sve pet. Edited June 1, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted June 10, 2020 (edited) U pitanju je lancia delta 1.4 110kw. Vec par meseci je skripala jedna plocica a onda je pocela malo i da struze. Danas kod majstora, zadnja leva unutrasnja dosta pregrejana i jedan delic sa nje vec otpao. Slika. Ostale 3 kao nove iz originala bile... zamenio sa textar? Takodje ocistio je neke klizace na klestima jer nisu lepo vracali. Je l normalno sad da mi kocnica dublje hvata, pre je hvatala na malom gazenju pedale? Edited June 10, 2020 by shakalkv Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 10, 2020 Pa verovatno ti kocnica blokirala pa su ti plocice bile do diska, samim tim nema praznog hoda pa je pedala bila "tvrdja" tj manje je trebalo stisnuti. Sad ako je razradjeno, ima lufta izmedju plocice i diska pa mora da pedala ode vise dok ne pomeri plocice skroz do diska. Mada ako su samo jedna klesta blokirala, ne bi da bude nesto preterano primetno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BubiFiat 1.2sx 18 Posted June 21, 2020 (edited) Poštovanje moja draga ekipo! Koji diskovi i disk pločice za Fiat Punto 1.2 su najkvalitetniji? Cijene baš i nisu prevelike do 400kn Na starom su bili Valeo ( mislim da je tako nesto) skinula sam ih jer vozili su dva mjeseca (auto je u prašini) kad sam ih skinula ,,mesa,, ima normalno ali su sa unutarnje strane na njima rupe i jedan je nakrivo istrošen, znaci diskovi su bili u banani , tehnički se jedva obavio . Uglavnom moram pod hitno na drugom mijenjati koje kupiti isto od Valea ili od Boscha i diskove i disk pločice? Hvala Edited June 21, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted June 21, 2020 @BubiFiat 1.2sx Tvoje pitanje je spojeno sa opstom temom o kocnicama i izboru diskova/plocica. Prelistaj bar zadnjih par strana, pisemo poprilicno i ima dosta korisnih informacija . 1 BubiFiat 1.2sx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted June 30, 2020 Galfer komplet montiran na bmw 520d i diskovi i plocice i napred i nazad, znaci SVE Posle nekih 1000km jedina zamerka jeste da malo skripnu kada se staje na semafor Ne oseca se nikakva razlika u kocenju u odnosu na prethodne ate original.Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 2 dekirs and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted July 20, 2020 Upravo sam zvao Slayer kako bih pitao za cenu i narucio Galfer komplet za Z10. Kazu da nemaju Galfer ali mi nude AKEBONO komplet diskova i plococa (kazu da je u pitanju keramicki) po ceni koja je niza od Galfera tj za 6500 dinara. U Lav autu mi nude Textar komplet za 6200. Imate li predlog sta da pazarim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted July 20, 2020 Izgleda da se smanjuje kolicina galfera koja se doprema do nas, tako da mislim da ce i moja sledeca roba biti Akebono, za sada za sledeci mali servis kada dodje na red planiram samo zamenu zadnjih plocica. Inace proizvodnja im je ili USA ili Japan. Audi polako uvodi Akebono kao fabricku igradnju npr. Oni sQ3, sQ5, rsQ ili koji vec ga "nose" Ako ti je Jerosim rekao da se radi o keramici u akebonu, onda to znaci da dobijas bolje plocice iz tzv njihove premium linije. Ja se ne bih dvoumio iskreno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted July 20, 2020 Ja sam stavio prednje diskove Akebono standard i plocice Galfer HP...koci, zakiva. Moja pteporuka za Akebono. 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites