Milutinac 5905 Posted May 7, 2018 10 hours ago, Kosta Smosta said: 4) da ne troše diskove Netacno, svaki disk se trosi i mora da se trosi. Tj. trebalo bi. Ne valja ako samo plocica gubi "meso" jer bi se ekspresno brzo i potpuno istrosila 11 hours ago, Kosta Smosta said: 6. Nove keramičke su bolje od prve verzije ali ne koče toliko dobro u vezi... 2. Onda su prešli na keramičke, one su dobro kočile ali su stvarale buku i dosta prašine Pffffff...jako netacno. EBC trenutno rastura u svetu, sto za racing, sto sa standard program, i sve plocice baziraju na keramici. Imao sam najstandardnije moguce (skroz civilne) keramicke plocice na potpuno standardnom disku. Ubijaju kako grizu...a prasine gotovo i da nema. Koliko trenutno imam na obicnim sport plocicama - toliko je bilo i na keramici. Gotovo neprimetno... 10 hours ago, Kosta Smosta said: 7. Karbonske se koriste u avoiindustriji ...i na automobilima odavno, odnosno na super-autumobilima. Ima sve prednosti (hladjenje, grejanje, grip itd), a jedina "mana" je cena Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 7, 2018 Pa sad bas da rastura Mozda jesu jedni od najboljih "novijih" brendova tj koji se sad probijaju, ali nisam video bas da rasturaju starije utvrdjene brendove Iskreno mene za kocnice interesuje da dobro koci i da ne skripi ko voz Problem sa prasinom nisam nikad shvatao iako su znali blatobrani da mi pocrne, ako se auto odrzava onda to sidje tokom pranja bez ikakvih problema Niti sam shvatio merenje kilometraze niti da se disk trosi manje od plocice i slicne stvari Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted May 7, 2018 9 minutes ago, YUgisa said: Pa sad bas da rastura Mozda jesu jedni od najboljih "novijih" brendova tj koji se sad probijaju Popularni su poprilicno, vise sam to hteo da kazem. Mislim da na to i utice i ta njihova gradacija/sortiranje proizvoda po bojama, pa kao znas...da li da uzmem zelene ili da idem na blaze zute, a tu su negde i narandzaste, pa da li mozda njih i to... Pa onda kao bas za te narandzaste pojavi se info da su stavili neku ekstra smesu...nesto NOVO NOVO NOVO. Ali limitirana serija...pa kao ko je uspeo da nabavi 14 minutes ago, YUgisa said: Dok nisam otvorio sliku proscitao sam - KURTA! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta Smosta 1812 Posted May 7, 2018 Hvala momci na ispravkama. Svrha mi je bila da se na neki način klasifikuju pločice i u odnosu na sastav kakve imaju karakteristike. U prošlosti su bili obavezni metalni uključci (bakar, mesing itd) zbog kojih su pločice škripale (ako nisu dovoljno sitni... da ne širim diskusiju, pošto se odnosi na tehnologiju koja se više ne koristi). Što je mene u kometarima sa foruma nonstop zbunjivalo. Onaj spisak nije moj, već koji su moderni zahtevi, kakva mora da bude pločica. Apsolutno podržavam YUgisu da mi je najbitnije kako koči (u nekom normalnom cenovnom rangu, jer stvarno nemam pare za neke sportske). Takođe da napišem iskustvo sa fabričkim pločicama kod mene na 500L sa 1.3MJTD motorom. Vrlo sam nežan na kočenju i više volim motorom da kočim, izbegavam kočenje preko 90km/h jer se nekada lako spaljivala pločica i posle jednog intezivnog kočenja mogla je da se baci. Fiat 500L bar što se tiče mog (zbog 1.3MJTD motora) loše su projektovane prednje kočnice i lako se pregreju. Kod mene se to najčešće (možda i jedino) dešavalo kada se spuštam od Bubanj potoka pa moram da izađem kod mokroluškog groblja. Elem potrošio sam ih na 30-ak hiljada a, što je najgore i diskovi su već za zamenu (negde naleteh da su navodno novi 22mm a menjaju se kada spadnu na 20mm!!!) Ovde je nahvaljen Galfer ali na njihovom sajtu ne nađoh da ima za Fiat 500L, takođe jurid izgleda niko nema u Beogradu (takođe za mene) Neki savet do 5000din? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 7, 2018 Pa dobro, to stoji da su popularni i da sortiranje prema boji jeste dobar marketing, mada ono sto ja vidim na netu obicno su ljudi u fazonu, ni jedne bolje ili ni jedne gore od EBC A ono sto sam ja poslednje video na netu u nekoj emisiji, zaista se nadam da su ovi bili glupi i lose editovali snimak nego da je to zvanicna izjava njihovog tehnicara Utera ti Kurta zadnji vezni u gepek Moje plocice imaju brdo metalnih opiljaka Kontaktiraj ih licno pa ces videti jel imaju Galfer, mada moj izbor je bio uvek Ferodo 1 Kosta Smosta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted May 7, 2018 (edited) 33 minutes ago, Kosta Smosta said: Ovde je nahvaljen Galfer ali na njihovom sajtu ne nađoh da ima za Fiat 500L Neki savet do 5000din? Pozovi slajer i pitaj...obicno ne daju odmah informaciju nego babraju po katalozima pa se ispostavi da npr. neke plocice idu i na neki opel ili recimo idu tvoje i na Mita lupam pa...ne mora da znaci da ako ne pise na sajtu da ih oni nemaju... PS - spremi broj sasije Edited May 7, 2018 by Milutinac 1 Kosta Smosta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta Smosta 1812 Posted May 7, 2018 Da naručio sam od slajera, cena je pristojna 4100din (za 500L), ne znam kada ću da ih montiram ali ću obavezno da podelim utiske. 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted May 7, 2018 Bravo! Utiske posle koje hiljade km obavezno...pogotovo to da li ce se upaliti posle jednog spustanja niz Bubanj potok, to me posebno interesuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted May 8, 2018 Ja cu sad da skinem ATE koje su mozda 5k presle, samo da pribavim Garfild Sport. Ovo je u pocetku bilo korektno, kako vreme prolazi, toliko skripe da imam zelju da se zakucam u zid. Lepo koci, nema greske, ali skripi do besvesti. Kad se odvoza jedan Venac, bude ok dok se ne ohlade, posle toga opet ludilo... Sent from my SM-G965F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted May 8, 2018 Meni ujutro ne skripe, od Kamenice do NS-a, vec na sred Bulevara pocnu da skripe. I to je lagana voznja, hladan motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted May 8, 2018 Aj slikajte te ate jesu od garfilda ili noname.Drugar na f30 bmw menjao amortizere dobio sachs made in turkey, kad sam ja,na superbu menjao bio made in germany, a isto kupljeno u wintu.Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted May 8, 2018 Moje su ATE od garfilda, to me i cudi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted May 8, 2018 Meni je garfild na alfi malo znao da skripucka, kada ovlas kocim pred stajanje na semafor nebitno kako je vozeno I koceno pre toga, resio sam problem tako sto sam kocio malo zustrije Al stvarno nista gore nego kada stajes negde lagano a ono skripi, okrecu se ljudi gledaju ciji krs Mozda je do diskova, al,nisam imao zamerki na samo kocenje niti potrosnju.Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted May 8, 2018 Ja sam spakovao Garfild diskove, hteo odmah da uzmem i njihove sport plocice, ali nije bilo na stanju, cekalo se mesec i kusur. Ja dosao sa velike nagrade BiH, varnice prstale dok sam se parkirao kod majstora, nije moglo da se ceka ni 2 minuta duze, pa uzeh ATE, kao ajde, najbolje su od ostalih... Brzo ce u kontejner Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted May 8, 2018 To meni muci takozvano blago kocenje pred semafor.Pocinje da skripi.Znaci da kocim ostrije jedno vreme? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted May 8, 2018 Probaj. Bolje malo jače kočenje na par metara nego blago kočenje koje traje stotinak metara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jevrem1 1 Posted May 9, 2018 17 hours ago, Vule said: Ja cu sad da skinem ATE koje su mozda 5k presle, samo da pribavim Garfild Sport. Ovo je u pocetku bilo korektno, kako vreme prolazi, toliko skripe da imam zelju da se zakucam u zid. Lepo koci, nema greske, ali skripi do besvesti. Kad se odvoza jedan Venac, bude ok dok se ne ohlade, posle toga opet ludilo... Sent from my SM-G965F using Tapatalk Slazem se sa tobom,ja bih jos dodao pred stajanje kao da blago drlja nesto. I kada skrecem u desno,ostra i duga krivina,par puta mi kao cakce posle 2-3 sekunde od ulaska u krivinu. Kaze majstor do plocica,naisao neki tvrdji deo i dok se ne potrosi ima tako da se cuju. Polako nestaje taj zvuk,sve je slabiji. I kako onda da ne razbijes o zid plocice,diskove...moj drugar za stilo karavana uzeo najgoreg Kineza neke ITN,prednje i zadnje plocice 2800din koce i ne cuju se,a ja za ATE koliko se secam samo za zadnje dao skoro 4000din,prednje bese preko 5000din!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted May 9, 2018 18 hours ago, Vule said: koje su mozda 5k presle Eeeee, a nekad si toliko mesecno prelazio 18 hours ago, Vule said: samo da pribavim Garfild Sport Ja sa -sportom- ne znam sta je pojam skripanja ili skripuckanja...na hladno, na toplom, na kisi, posle kise ili kad god... 14 hours ago, Vule said: Moje su ATE od garfilda, to me i cudi... Nema Garfild mnogo sta sa time, ATE dodje i kaze hocu toliko toga i toga i toga i Garfild spakuje tako u svojoj fabrici i to je to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted May 9, 2018 Ja predjoh sa austrijskim ATE kompletom nesto preko 1000 km, za sada fala bogu nista od nuspojava, odlicno koci bez ikakvih zvukova. Nadam se da ce tako i ostati. Pisacu ako nesto krene po zlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jevrem1 1 Posted May 9, 2018 8 minutes ago, rkoma1986 said: Ja predjoh sa austrijskim ATE kompletom nesto preko 1000 km, za sada fala bogu nista od nuspojava, odlicno koci bez ikakvih zvukova. Nadam se da ce tako i ostati. Pisacu ako nesto krene po zlu Posle 2-3000km pokazace se kakvog su kvaliteta. Ako ima zajebancija,tada pocinju. Drugaru na C4 posle 2000km pocelo da trese pri kocenju,reklamirao,kazu iskrivili se diskovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted May 9, 2018 Koji diskovi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jevrem1 1 Posted May 9, 2018 (edited) 27 minutes ago, Milutinac said: Koji diskovi? Cuveni ATE kupljeni u Kitu Edited May 9, 2018 by Jevrem1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta Smosta 1812 Posted May 9, 2018 Možda je na kutiji od diskova pisalo sitnim slovima da se ne koriste po kiši, kao recimo za neku obuću. Šala naravno. Treba insistirati na reklamaciji, jer se diskovi koriste u svim vremenskim uslovima (ma koliko to glupo zvučalo). Ako odbiju da ih zamene, tražiti pisano razlog odbijanja i obratiti se tržišnoj inspekciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jevrem1 1 Posted May 10, 2018 10 hours ago, Kosta Smosta said: Možda je na kutiji od diskova pisalo sitnim slovima da se ne koriste po kiši, kao recimo za neku obuću. Šala naravno. Treba insistirati na reklamaciji, jer se diskovi koriste u svim vremenskim uslovima (ma koliko to glupo zvučalo). Ako odbiju da ih zamene, tražiti pisano razlog odbijanja i obratiti se tržišnoj inspekciji. Uvek oni nadju razlog da te odbiju,jer sve drugo ne valja,a njihovi proizvodi su extra. Tako ATE kad reklamirate,ako nadju da glavcina nije ociscena extra da se sija pre stavljanja diskova i plocica,ne priznaju reklamaciju. Kada sam 2011god stavio Lucas plocice,one su posle odredjenog vremena pocele da skripucu. Reklamirao sam u Ap sportu,kao nemoguce Lucas da skripi,pogledase diskove i odmah nedjose razlog zasto skripe,losi diskovi. Ja sam te diskove vozio jos 5god i presao sigurno preko 60000km. Eto koliko nisu valjali diskovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta Smosta 1812 Posted May 10, 2018 Danas sa prijateljem komentarisah, baš ovakve situacije. U Americi je moguće vratiti bilo šta posle izvesnog vremena (možda i par nedelja) bez obrazloženja o razlogu. Teoretski prodavac nije ni nakakvoj šteti. On prosledi reklamaciju prizvođaču zajedno sa reklamiranim proizvodom i u sledećoj isporuci dobije recimo 100+1 disk, gde je 100 fakturisano a, 1 poslat besplatno kao rešenje reklamacije. Odbijanje reklamacije me podseća na 90-te godine i uličnu prodaju muzike na CD-ovima. Elem tadašnji šverceri kupe od Kineza 100 diskova i dobiju 105 jer su ovi zaračunali da ima 5% škarta i svima je bolje da im odmah daju tih 5 komada koji bi eventualno bili reklamirani. Verovatno se isto dešava i danas, kupe od Kineza diskove iz fabrike sa naštancovanim logotipom po želji, ovi im pošteno isporuče +5komada eventualnog škarta ali sadašnji trgovci delovima ne žele reklamacije pa svaki disk bi da prodaju. Gde su tu mušterije koje imaju neprijatnosti sa kočnicama (da ne pominjem bezbednost), troškovi ponovnog odlaska kod majstora, ponovo plaćanje za demontažu, montažu, ponovni odlazak u prodavnicu... Prvi korak je traženje od prodavca pisanog obrazloženja odbijanja reklamacije, drugi je tržišna inspekcija, pa kome pre dosadi! Quote Share this post Link to post Share on other sites