Jump to content
FAS Goran
Dragon

Koje kočione pločice, diskove?

Recommended Posts

Ljudi ja sam u dilemi ate ili TWR?TWR su mi sva cetiri diska i ja sam prezadovoljan.

I ja se izvinjavam ako ima negde da pise,koje paknove preporucujete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo sa Metelli prednjim i zadnjim pločicama je vrlo pozitivno - ne škripe, auto ronza asvalt kad se koči. Skoro sam ih kontrolisao i nakon cca 5000km nisam primetio nenormalno trošenje ni diskova ni pločica. A cena im je sigurno manja od brendiranih. Jedina zamerka je što u kompletu nisam dobio nove osigurače, sreća pa su stari (BOSCH komplet) bili u odličnom stanju. Sve u svemu, zadovoljan sam Metellijevim pločicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka...Ja plocice kupujem brendirane,em sigurnije,em ne zelim ni trunku rizika da zacvile posle 50lm voznje kroz grad i kocenjem vrlo lagano.Sta kazete za paknove koje uzeti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRW pločice na prednjim diskovima su mi se posle 50kkm stanjile za manje od 2mm a diskove glođale tako da je to iz mog ličnog iskustva đubre teško...o sili kočenja ne bih trošio reči jer je sve jasno iz prethodnog.

Jedina presnost što glasa nisu pustile nikada.

 

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je poznato...bar kod nas nažalost.

Mada pitanje je šta sam ja dobio kao TRW pri montaži.

 

 

E a intereauje me šta si mislo pod "moj izbor bi bio TRW" a kasnije kažeš da ne bi TRW na svoj auto nipošto montirao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, napisao sam da TWR ne bih montirao na svoj auto. TRW i TWR nije isto.

 

TRW: http://www.trw.com/braking_systems/foundation_brakes

TWR: https://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Walkinshaw_Racing

 

Delovi sa oznakom TWR  su performance parts, a među njima su i kočioni sistemi. Ne vozim trke, nemam Jaguara, ne znam detalje pa ne bih dalje o tome. Moj nivo je Metelli, Galfer i slični. 

Danijel55 je, verovatno greškom , napisao da ima TWR diskove, pa sam se malo poigrao sa njegovim lapsusom.

A ako nije lapsus i čovek stvarno ima TWR na svom autu - onda kapa dole i moj dubok naklon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greska.TRW sam mislio.Ostalo je da vidim izmedju njih i ate.Upravo zbog toga ko zna sta si ti dobio,zato ja kupujem licno delove i gledam kad majstor radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sam zvao kit komerc u Cacku.Ate prednje plocice 5400din,a zadnje oko 3300.Imaju neke prlocice F tako mi nesto rece prodavacica one su oko 3000 i 2600.Tako da i nema velike razlike u ceni,a u kvalitetu bi trebalo da ima.Verovatno cu ate uzeti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stavio Galfer pločice i diskove pozadi. Javiću utiske posle nekog vremena, prvih par stotina km se ne čuju, koce lepo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/15/2016 at 4:10 PM, zunto said:

Brembo, pouzdano od direktora Euroauta da je original

 

Cudi me samo da ovo nase cudo zvano internet vezano za brembo u Srbiji ne poznaje nikakav euroauto ili slicnu firmu kao uvoznika i distributera. Slucajnost? Ne bih rekao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi ti u krivu, samo sto brembo international ne poznaje ni gazelu ni euroauto ni Srbiju...

I euroauto ih isto tako uvozi, vrlo jeftino, hoces? Direktor kaze da su original, a ako on kaze mora da jesu...

 

Ps - I Matijevic kaze da im u virslama nema mesa sa isteklim rokom trajanja ;)

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš to sam i ja primetio i samo produžio dalje u izboru kočnica za svoj auto....

Screenshot_2016-05-17-09-31-20.pngScreenshot_2016-05-17-09-31-24.pngScreenshot_2016-05-17-09-31-30.pngScreenshot_2016-05-17-09-31-47.png

Ako postoji jedna albanija ne vidim zašto nema i Srbije kao opcije a zatim i distributera u njoj.....

 

 

Mala ispravka, slike su sa distributera za kočnice za bicikle ali je isti qrqc i na auto kočnicama...

Izvor: http://www.brembo.com/en/car/sporting-use/distributors

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na autu stavio sve brembo sem zadnjih diskova koji nisu bili trenutno na stanju pa sam stavio ferodo. U pocetku je bilo cviljenja, ali posle sredjivanja klizaca i stavljanja bakarne masti i to je nestalo, sve je ok, odlicno koci, ne jede diskove, jedino sta se desilo a nema nikakve logike, zadnje plocice su se potrosile i zamenjene su pre neki dan a ne blokiraju kandze, a prednje su jos ok a 40000km je predjeno sa njima.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prije nekih godinu dana i vec sada predjenih skoro 25000 km, sam  naprijed i nazad stavio na svoju cromu komplete (plocice i diskovi) firme JURID.... Uspio sam nabaviti original komplete, a kako sam vec imao na bivsem autu Skoda Octavia iskustva sa njima, rijesio sam da probam kako ce biti i na Cromi. Mogu vam reci da sam u biti jako zadovoljan ponasanjem i trajnosti kompleta. Naravno ima i mana, ali nisu velike niti zabrinjavajuce.... Elem pokusat cu u kratkim crtama navesti i prednosti i mane, kako bi neko ko mozda razmislja o njima mogao steci makar okvirnu predstavu kakve su. Moram ipak prije svega naglasiti da sam porodican covjek koji ne jurca bezglavo, vec vozi normalno i u granicama zakonskih tolerancija, ne ugrozavajuci nikoga pa ni sebe samim time.

Prednosti 

U trenutku kupovine su bile znatno manja cijena nego nekih drugih zvucnijih i vecih imena ( TRW, ATE i sl.), sto me je malo zabrinjavalo, ali rekoh samom sebi "imao si ih vec i odlicno su se pokazale, pa probaj ponovo na vecem i tezem autu". Diskovi imaju tzv. NONOX zastitu na sebi cijelim trajanjem diskova, odnosno, zastitu protiv stvaranja rdje koja se moze primjetiti na mnogim drugim diskovima koje nemaju tu zastitu u smjesi. Stavio sam ih pred put u Grcku, tako da su imale vremena da se uklope i nalegnu jedne na druge ( plocice na diskove). Sami diskovi nisu ni jednom pokazali tragove rdje ili vizuelno slicnih anomalija. Stepen istrosenosti poslije skoro 25000 km je u razumnim okvirima (ne znam koliko je to u milimetrima nisam mjerio). Imam osjecaj da se manje trose od nekih drugih koje sam imao priliku voziti u proslosti. Plocice se ravnomjerno i umjereno trose, ostavljajuci malo "prljavstine" na felgama. Mislim da su mi  Ate plocice na Octaviji mnogo vise prljale felge, a slicna iskustva su mi i sa TRW. Ove Jurid za 2/3 manje prljaju. Kocenje je uvijek ravnomjerno bez bilo kakvih anomalija. U Makedoniji sam na zalost usljed radova na autoputu imao par puta dobro "naleci" na kocnicu, gdje sam bio izuzetno prijatno iznenadjen nacinom na koji su se ponasali diskovi i plocice. Kocile su bas onako jako kako sam i stiskao kocnicu, bez bilo kakve potrebe da pojacam pritisak na papucicu kocnice ili da koji metar ranije pocinjem sa kocenjem. Poslije vise desetina naglih kocenja za ovo vrijeme, nisu se diskovi pokrivili niti plocice " napukle". Razlike u kocenju po kisi i po suvom (mislim na normalan stil voznje i kocenja) apsolutno nema.

Mane

Jurid svakako nije klasa ATE i slicnih proizvodjaca, ali nije ni mnogo iza njih sto se mene i mog iskustva sa Juridom, tice. Osjeti se razlika u kvalitetu izmedju Ate, TRw i Jurid-a. Ovde govorim o krajnje subjektivnom osjecaju. Imam utisak da sam sa Ate diskovima i plocicama za nijansu bolje kocio. TRW mi je bio i ovakav i onakav u smislu suhog i mokrog kolovoza.. Ovde opet napominjem da usporedbu pravim izmedju dva vozila koja se ne mogu bas porediti, ali avaj..... Felge su mi se vise prljale kod Ate-a u odnosu na Jurid. Kod Jurida u jako toplom dijelu dana zna ponekada ali zaista rijetko da zacvile plocice i to jako kratak vremenski interval. Kod ATE-a mi se tako nesto nikada nije dogodilo,dok kod TRW-a sam imao isti slucaj kao sa Juridom. Cviljenje je uglavnom kada se javi bivalo u trenutcima kada jako lagano stisnem papucicu, u smislu da pocinjem jako lagano i opusteno da kocim. Stepen trosnosti diskova onako odokativno je isti kod TRW-a i Jurida, dok je kod ATE-a taj stepen bio za nijansu manji.

Suma sumarum na kraju.

Jurid diskovi i plocice u poredjenjnu sa vec gore pomenutim drugim proizvodjacima mozda nisu u istoj klasi, ali svakako ne zaostaju ni mnogo za njima. Moram da priznam da u poredjenju cijena-kvalitet su za vozace mog tipa (umjereni u svakom smislu) best buy. Za pristojne novce dobit cete vise nego dobar kvalitet diskova i polocica. Jako sam zadovoljan nacinom na koji koce i stepenom istrosenosti. Zna nekada da iziritira taj "cijuk" u sekundi, ali cijucu i to mnogo duze i neki drugi od drugih proizvodjaca. Da li bi se nesto promijenilo mijenjanjem plocica drugog proizvodjaca na Jurid diskove, ne znam. Uvijek sam i uvijek cu stavljati original komplete istog proizvodjaca ( ne tvrdim da je ovo najbolja odluka ali ja tako radim). Da li bih opet kupio komplet Jurid i stavio na neko buduce svoje vozilo? U koliko zadrze ili poboljsaju kvalitet proizvoda, DA svakako. Smatram, opet ponavljam, da je uzimajuci sve u obzir cijenu, kvalitet, trajnost, ponasanje, ovo u ovom trenutku ZA MENE ,Jurid best buy. U koliko ima neko nekih pitanja slobodno mi postavite.

Edited by Vlajo93

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jurid je sasvim ozbiljan proizvođač i sada u vlasništvu Federal Mogul-a. Prva su ugradnja na mnogim vozilima.

 

Quote

JURID je vodeća svetska kompanija za proizvodnju frikcionih materijala za komercijalna vozila I automobile. Uporedo sa vodećom pozicijom kod “prve ugradnje”, ovaj brend zadržava I izuzetno dobru poziciju u post prodaji. Svaki treći automobil u Evropi koristi JURID kočne pločice I obloge. Kao dokaz za ovu tvrdnju JURID ističe više od 150 homologacija za prvu ugradnju kod vodećih proizvođača vozila kao što su BMW, Mercedes, Volvo, VW, Porsche, Jaguar, Bentley I Rolls Royce.

KAtegorija pločica D u potpunosti zadovoljava kočioni kvalitet te je namenjen vozilima niže klase. Kategorija J je namenjen svim vozilima pa je kao takav našao mesto u ugradnji kočnih sistema gotovo svih vozila. Jurid J-AS kategorije  je zamišljen kao top kvalitet koji je bolji i od „originala“ ali se ne nudi za sva vozila. U svom razvoju su mnogi kataloški brojevi iz J kvaliteta prešli u J-AS.

 

 

Isto ih koristim i dalje ću.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ate kod nas nisu ate, odrali me prošlog leta stavio i diskove i pločice ate i dan danas skripe, koče dobro ok su ali skripe katastrofa, a platio sam ih haos, tipa prednji diskovi i pločice blizu 40000

 

Ate nikad vise

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema teorije da si platio prednje diskove i pločice 40k bar ne ATE u standardu. Ako si uzimao neki ultra mega giga ATE onda možda.

Drugo, i kod nas vrlo lako možeš proveriti da li si kupio original preko aplikacije kojom skeniraš QR kod i nakon provere ti izbaci oznaku koju mora baš taj proizvod da ima na hologramskoj nalepnici a ujedno zi napiše da je taj proizvod izašao iz njihove fabrike ako se poklapa sve.

Čak ako drugi put proveriš isti QR kod app ti izbaci info da je se neko već interesovao za baš tu kutiju proizvoda.

Naravno kao i za mnoge druge stvari postoji više "uvoznika" pa treba obratiti pažnju.

Inače cena za komplet prednjih i zadnjih kočnica za Deltu (veći su didkovi nego kod tebe iako je motor isti) iznosi oko 34500din tako da ako si uzeo standard i prednji te izašli 40000 neko ti je skinuo kožu sa leđa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Sulc said:

Ate kod nas nisu ate, odrali me prošlog leta stavio i diskove i pločice ate i dan danas skripe, koče dobro ok su ali skripe katastrofa, a platio sam ih haos, tipa prednji diskovi i pločice blizu 40000

 

Ate nikad vise

 

Ja imam ATE evo već 2 godine preživele su svašta i svakakva "zlostavljanja" ni da psinu za ove dve godine,biće da su ti uvalili nešto kucano ili si ih odmah po ugradnji forsirao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...