Jump to content
FAS Goran
marija12

Saobraćajci iskaču iz žbunja / načini rada saobraćajne Policije

Recommended Posts

Koncept rada srpske saobraćajne policije nije dobar zato što se saobraćaj ne kontroliše na mestima na kojima za tim ima stvarno potrebe, nego na onima na kojima je to policajcima zgodno, kaže za „Blic” profesor dr Milan Vujanić, šef Katedre za bezbednost saobraćaja na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu.

Kao posledicu imamo, dodaje profesor Vujanić, da se bezbednost na srpskim drumovima ne podiže na viši nivo, pa je zato u septembru broj saobraćajnih nesreća ponovo porastao posle nekoliko meseci, koliko je bio u stalnom padu.

Vujanić, koji je rukovodio komisijom koja je pisala Zakon o bezbednosti saobraćaja, kaže da se ne posvećuje dovoljna pažnja kontroli ključnih stvari za bezbednost u saobraćaju, kao što su zabrana upotrebe mobilnih telefona tokom vožnje (povećava rizik za izazivanje nesreće za 50 odsto) i obavezna upotreba pojaseva (250 ljudi u Srbiji pogine godišnje zbog nekorišćenja pojasa). S druge strane, kaže on, saobraćaj se kontroliše na deonicama na kojima za to nema stvarne potrebe.

Sačekuša u industrijskoj zoni

- Primer za to je Kumodraška ulica u Beogradu, gde ćete često naići na saobraćajnu kontrolu iako je to industrijska zona, a ne gusto naseljeno područje. Ne želim da ulazim u to ko šalje policajce na to mesto, niti kakva je njihova organizacija rada, ali tamo gotovo da nema pešaka. Ja ne znam što idu tamo, a ne idu, na primer, u Požešku, za koju je utvrđeno da je opasna - kaže Vujanić.

Profesor Vujanić kaže da ne vidi akciju policije koju je očekivao kada je novi zakon donet, kao i da policija ne radi ono što bi trebalo da radi – da unapređuje sigurnost svih učesnika u saobraćaju.

S Vujanićem se slaže i Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja. Prema Okanovićevim rečima, policija deluje na mestima na kojima je saobraćaj pogrešno ili konfuzno projektovan, odnosno tamo gde su vozači često u nedoumici šta jeste, a šta nije dozvoljeno.

Opširnije o ovome možete čitati u Blicu nedelje od 28. novembra 2010. godine.

Preuzeto sa http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/220277/Saobracajci-iskacu--iz-zbunja

Share this post


Link to post
Share on other sites

S Vujanićem se slaže i Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja. Prema Okanovićevim rečima, policija deluje na mestima na kojima je saobraćaj pogrešno ili konfuzno projektovan, odnosno tamo gde su vozači često u nedoumici šta jeste, a šta nije dozvoljeno.

Slazem se i ja....thumbdown.gif

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sačekuša u industrijskoj zoni

- Primer za to je Kumodraška ulica u Beogradu, gde ćete često naići na saobraćajnu kontrolu iako je to industrijska zona, a ne gusto naseljeno područje.

upravo se o tome radi, u toj industrijskoj zoni kao i u mnogim drigim retko se zaustavljaju putnicka vozila, osim u dosadi, ali se zato teretna i dostavna vozila trkeljisu do koske jer tu je najsladja para, krenimo od celavih guma na pogonskim osovinama pa prekoracenje nosivisti a o ostalim stvarima i da se ne govori, a firme kakve su takve su pa sve te propise postuju.... nemaju za plate radnicima a kamoli za movu gumu.

MUKA MI JE VISE OD TIH LESINARA

(izvinjavam se sto vicem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro pa se neko setio da pokrene kampanju protiv 'njih'. Odavno smo konstatovali na forumu da ništa pozitivno neće proizići iz ovog novog zakona, koliko god da su se svi busali novim statistikama. Eto im statistike sad... Naravno da su u porastu nesrećni slučajevi, jer od primene novog zakona, baš kao ni starog, nema NIŠTA. Samo još veća zloupotreba.

Saobraćajni policajci su, čast izuzecima, đubrad i sramota za svoju profesiju. Obavezno prave sačekuše na mestima gde postoje saobraćajne nelogičnosti, a oni, umesto da kao pravi profesionalci pomažu vozačima, od čijeg poreza zapravo žive, maltretiraju sve koji 'nasednu' na nekom od konfuznih mesta - a ima ih i više nego dovoljno da 'namlate' nedeljni pazar za jedno poslepodne, a ostatak nedelje da mogu da jedu G i spavaju u kolima, dok na opasnim mestima ljudi svaki dan ginu, a njih boli ćoše. E, pa drugari, po mom mišljenju je to što oni rade jedno grubo kršenje službenog položaja, i za to bi u normalnoj zemlji odgovarali. Ako mogu ljude da kažnjavaju za ne-činjenje određenih radnji koje mogu da dovedu do zločina, e, pa oni svojim bivstovanjem na mestu gde apsolutno nisu potrebni, uskraćuju svoje prisustvo na mestu gde bi trebali da budu i zbog toga je neko juče i danas poginuo ili je povređen, a to će i sutra da se desi ukoliko se ne utvrdi ko je za tu zloupotrebu sile zakona odgovoran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno se slazem,posto par pua dnevno prodjem Pozeskom ulicom,

gde se redovno nadje pametnjakovic :X da divlja po njoj,

brza voznja,nepropustanje pesaka na pesackom,preticanje zutom trakom itd-i naravno nikom nista :blink:

Ali se zato redovno u nekim vukoje..nama stekuje radar :angry: i dok jedan sedi u kolima i meditira :huh: ,drugi snima :evil: ...

a sto tu nema na primer skole ili pesackog ni od korova,to nije bitno :no ,

verovatno se cuvaju zbunje i odvodni jarkovi da neko ne uleti u njih :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam, policajci moraju da stoje tamo gde im nadređeni kažu i ne mogu doneti nikakvu prijavu za neki prekršaj van te lokacije na koju im je rečeno da idu. E sad, verovatno i oni imaju neki dil sa nadređenima pa ih ovi šalju na ''atraktivne'' lokacije, ali onda ti nadređeni treba da odgovaraju svojim nadređenima na osnovu čega su procenili da je recimo taj sporni deo u Kumodraškoj ulici nebezbedan i da tu treba vršiti kontrolu vozila.

S druge strane, ako zaista zaustavljaju zbog ćelavih guma i prekoračenja nosivosti onda to može i da se pravda da oni eto misle na bezbednost, ali mi je malo nelogično da su onda na toj lokaciji toliko redovni s obzirom na to da se tu retko menjaju firme pa se njihovo kažnjavanje svodi na ista vozila, iste ljude i iste firme što opet nije u redu.

I opet ponavljam (po ko zna koji put na ovom forumu na različitim temama) sve dok daješ prst uzimaće ti ruku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato vodite racuna koji im prst dajete. :thumbsup: Deo novosadskog nazovimo ga auto-puta od galenike do Batajnice gde bi po svoj prilici trebalo da bude ogranicenje bar 80kmh oni su stavili 60kmh i tako doveli u konfuziju strance koji posle ogranicenja od 120kmh trebaju da koce na 60kmh a oni ih cekali i lupali kazne. Kad bi na tom delu puta bilo ogranicenje 80 kmh ne bi imali koga da zaustave a ovako covek se iznervira i stisne jace i eto ga drug sa lizalicom da uzme danak. Samo da napomenem da se u blizini poznatih radarskih lokacija obavezno nalazi neki dobar restoran. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam hteo da komentarišem tekst gore, nemam šta da napišem a da to već odavno nije svima jasno, sad su i sami to konstatovali ali ništa se tu neće promeniti. Da dodam još jedno mesto za lov u mutnom. AP Zagreb-BG, pa ko krene levo pa nanadvožnjak prema Ostružničkom mostu. Ispod povožnjaka ide se sa 120 na 80 pa 60 pa 80 pa 100, sve to u lilometar puta plafon. Naravno tu su i lešinari redovno na proširenju sa civilnom mečkom 124. Da imaju dve blagajnice i četiri pisara ja mislim da bi im bilo malo koliko posla imaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad, verovatno i oni imaju neki dil sa nadređenima pa ih ovi šalju na ''atraktivne'' lokacije,

Vec sam pisao da nadredjenima placaju i do 100 evra po smeni za te atraktivne lokacije. :veryangry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Na te lokacije nikad ne šalju guštere, to su uvek džombe, iste proverene ekipe, ne rizikuju. Koliko sam ja zaključio od primene novog zakona tarifa im je skočila na 2 crvene, sad ako je mesto atraktivno za šefa zarade u prvih sat vremena u drugoom i trećem satu za sebe a u četvrtom napišu po neku prijavu da ne bude da nisu ništa radili, ostane im jo 4 sata da prebroje pare, naprave pauzu, odu na klopu i.t.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Policajske sačekuše na svim pogodnim mestima na prometnijim lokalnim putevimasu su uvek bile naša specijalnost :evil: ,

Ja sam odmah prokomentarisao da novi ZOBS neće uticati na bezbednost u saobraćaju skoro uopšte.

Prvo moramo svi sami sebe da promenimo, počev od policije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad, verovatno i oni imaju neki dil sa nadređenima pa ih ovi šalju na ''atraktivne'' lokacije,

Vec sam pisao da nadredjenima placaju i do 100 evra po smeni za te atraktivne lokacije. :veryangry:

Na te lokacije nikad ne šalju guštere, to su uvek džombe, iste proverene ekipe, ne rizikuju. Koliko sam ja zaključio od primene novog zakona tarifa im je skočila na 2 crvene, sad ako je mesto atraktivno za šefa zarade u prvih sat vremena u drugoom i trećem satu za sebe a u četvrtom napišu po neku prijavu da ne bude da nisu ništa radili, ostane im jo 4 sata da prebroje pare, naprave pauzu, odu na klopu i.t.d.

I psle,panduri glupi????Oni bre zive ko bubreg u loju.Legalna pljacka i otimacina,o tome ni ajduci nisu sanjali.I to ne otimaju od bogatih guzonja ko Robin Hood,nego od sirotinje...thumbdown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko da ce se to s policijom i sacekusom srediti u neko dogledno vreme.

Kako da nadredjeni od tih saobracajaca odgovara svom nadredjenom kad je i ovaj korumpiran pa i onaj iznad njega,tu su svi u dilu skroz do drzavnog vrha.

Kazu da je Miloseviceva bila policijska drzava,pa sta je tek ovo-vise ima policije nego stanovnika :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Primer za to je Kumodraška ulica u Beogradu, gde ćete često naići na saobraćajnu kontrolu iako je to industrijska zona, a ne gusto naseljeno područje.

Letos sam ih vidjao cesto u Kumodraskoj sa radarom.

Ima pravca, ljudi voze malo brze pa aj da kazemo da ima nekog rezona za to.

Sto naravno ne znaci da samo tu treba da stoje i pisu kazne:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okanovicu izadji iz Vujaniceve Buljxxe... Retard bio retard osto, vujanic mentol 100%

KUKU KO NAMA KROJI BEZBEDNOST U SAOBRACAJU!!!!! Vujanic koji je diletant nevidjenih razmera, covek nema 3 blage veze, zna samo da serenda po medijima i da pametuje kako nista nije bezbedno. Sto jednom ne nadju nekog ko je strucan i sa prakticne i sa teoretske strane a ne vujanic gledajuci iz autobusa odreduje pravila, retard koji ne zna da udje na slavju ili bi napravio guzvu o Obrenovca do Panceva dok ne udje na isti. Dok se ne postave normaln ljudi na normalna mesta, sabracaj ce nam biti ovakav kakav jeste, dok se ne zposli 1 covek koji zna da sinhronizuje 2 semafora u zoni i da skloni semafore od mostova, mi cemo bitiu govnxxxima do guse. Dok ceo svet uziva zbog sklanjanja raskrsnica i postavljanja kruznih tokova, pametni gospodin i slihtara mu razmisljaju kak da RASKRSNICE ucine bezbednijim a da se ne prelazi na kruzne tokove, uvode podzemne i nadzemne prolaze i zabranjuju prelaz pesaka gde je frekvencija izuetno velika(primera radi brankova kod meka...) e dotle mogu samo a izmiljaju nesto kako bi se pojavili u novinama cisto da ljudi ne zaborave na njih.

Pandurima svaka cast, nek stoje na pravim mestima i nek ostave ljude da voze onoliko brzo da ne zagusuju saobracaj... sto uglavnom i rade. Sa 60Kmh u gradu pre 135godina spali smo na 50 ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su po ovom kijametu dva "serifa" prvo pretekla vozilo sa zutom rotacijom preko pune linije i zaustavili ga NA SRED Titelskog MOSTA! Onda jedan mase sargarepicom (kao regulise) dok drugi pokusava da izvuce koji dinar od vozaca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kome mogu da prijavim saobraćajce iz Kaluđerice, popnu se 100 metara gore do raskrsnice, sakriju iza znaka i hvataju za nepostojeće žuto pri čemu uzimaju 1000 dinara mito?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikom-Mi sitne ribe,jedini nacin da skrenemo paznju na sebe jeste da se il ubijemo il pretimo ubistvom nekom u drzavnim institucijama,i onda te nece poslusati sta si imao da kazes neg ce terati svoje da si pretio sluzbenim licima.Jedini nacin da sebi olaksamo jeste da se na zeleno zaustavljamo,sacekamo crveno da prodje i onda tek kad se upali zeleno da krecemo.Npr,kad je trepcuce zeleno lako je odrediti kad ce nastupiti zuto.Dok je kod nas u Subotici nazalost jos uvek bez trepcuceg zelenog pa sad moras da gatas u pasulj kad ce zuto i molis se da iza ugla nije patrola jer 1.000 ode sigurno sto kazes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa meni se upravo dvaput desilo na toj raskrsnici da me zaustave, tek su pre jedno mesec dana stavili trepćuće što ukazuje da se narod verovatno žalio, ali mene su zaustavili da sam prošao na CRVENO a treptalo je zeleno pa ti sad vidi, još ih pitam "je li bre pa nije u redu, pre par meseci ista priča, prođoh na blic žuto pa i ajde, sad treptalo zeleno", samo je slegnuo ramenima uz osmeh i komentar "srbija brale" i otišao sa svojom crvenom...

A štekuju se iza bilborda, samo mu glava viri, a 100 metara niže pandurska stanica...ono kao "aj pero idemo po neki dinar"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ti onda uz isti takav osmeh lepo pribelezis broj znacke pa slikas , savijes tabak pa slozis izjavu pa kroz pisarnicu predas Upravi saobracajne policije.

Za ociglednu otimacinu reagujem tvrdoglavo, pogotovo kad znam da nisam pogresila i da nisam kriva za nesto, i u stanju sam da teram mak na konac.

S druge strane, svi mi molimo boga kad napravimo neki prekrsaj da ce tamo neki cika policajac pristati da prodjemo sa "crvenom" , onda kad nama odgovara, ljutimo se kad puste nekog drugog za koga smatramo da je bas bas zabrljao debelo.

Moje misljenje je da prvenstveno treba da regulisu saobracaj, skrecu paznju, upozoravaju a ne samo da pisu kazne pa kad ispune kvotu nigde ih nema. I priznajem da ni njihov posao nije lak, da nas ima raznih u svakom poslu, da ima i tamo jako finih ljudi a da ima i onih drugih, na zalost, pa smo skloni da pamtimo samo te druge a prve zaboravljamo.

Kad sam besna svi su mi losi :) i zaboravljam kad sam se provukla kroz iglene usi. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez obzira, nema nikakvog smisla da negde ljudi ginu svaki dan, a da se oni kriju kao 90tih iza zbunja i bilborda hvatajuci ljude na trepcuce zeleno. To treba poneti kamericu, tripod, stolicu, flajku kokakole, namontirati i bash da vidim dokle bi stajali u shteku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu oni da nas upozoravaju i da pomazu,obavestavaju,ali to ce biti tek kad im plata bude bar 3-4 puta veca od prosecne u Srbiji,a to ce biti verovatno nikad :whistle:

Ja ne pamtim kad me je u Evropi policija zaustavila za takve banalnosti kao sto rade kod nas,sve sitne prekrsaje tolerisu i upozoravaju na iste,a nasi cekaju da ti svuku kozu s ledja.

Redovno castim ili platim kaznu tek kad udjem u Srbiju.

Izuzetak u EU su Madjari koji su mozda i gori od nasih,ali uglavnom cekaju kamiondzije :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da "upozoravanje, obaveštavanje i pomaganje" od strane policajaca nema veze sa visinom njihove plate, nego sa 1. kućnim vaspitanjem i moralnim kodeksom koji osoba nosi u sebi (bez obzira na zanimanje) i 2. direktivama koje dobijaju od nadređenih. Tim redosledom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...