banjo1990 264 Posted November 26, 2010 Kao sto stoji u naslovu, zanima me da li je isto kacnje amortizera za sve tipove punta. Mislim na benzince i dizelase? Jer konacno sam nasao svoje amortizere! Hocu da ih porucim iz Nemacke pa me zanima da se slucajno ne zeznem, da li ima razlike u kacenju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted November 26, 2010 Zavisi na šta misliš, kupuješ amortizer i montiraš ga u postojeću oprugu. Što jači amortizer kupiš to bolje. Ako uzmeš neki tanki od benzinca, nece baš dugo trajati, predvidjen je da nosi manju masu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 26, 2010 Amortizer kao amortizer znam sta kupujem, nego sto se tice onih usiju gde srafovi dolaze. Gde se prcvrscava za sasiju. To me zanima da li je isto? Inace uzimam sportski amortizer za kratke opruge . Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 26, 2010 Da bih bio jasniji, evo slike na sta mislim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 26, 2010 trebalo bi da jeste isto kacenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 27, 2010 I ja mislim da bi trebalo. Ali ipak bih da budem 100% siguran. Jel zna iko sigurno? Tamo pise tip (188)...ne spominje se nista drugo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 29, 2010 Niko??? Nema veze, ja danas narucujem amortizere pa sta mi Bog da! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted November 29, 2010 isto je,bez brige Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted January 30, 2011 Da ne otvaram novu temu srodne stvari su u pitanju.Punto classic je kao što ste verovatno primetili jako visok. U potrazi sam za drugim oprugama koje bi ga malo spustile ali ne bi značajno ugrozile udobnost. Logično mi je da je u mom slučaju najbolja varijanta uzeti opruge od sporting verzije, a ne neke aftermarket. Da li neko zna koliko su sporting opruge kraće od classic-ovih? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 31, 2011 (edited) Nemoj me držati za reč, ali nisam siguran da su uopšte išta kraće!Ja kad sam kupio sportinga, kupio sam ga taman spuštenog, onda je posle nekoliko nedelja ortak kupio IDENTIČNOG, jedina razlika je što on ima samo 1 airbag a ja 4, JEDINA.I stanemo jedan pored drugog i ne da je razlika, nego mi se čini da njegov i nije spušten u odnosu na classica. Posle saznah da ja nemam fabričke opruge već Novitec (možda su i fabričke ali skraćene u Novitecu).Jedino ne znamo da li su njegove fabričke ili je prethodni vlasnik podigao sportinga iz nekih svojih razloga... Edited January 31, 2011 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted June 14, 2012 Da ne otvaram novu temu srodne stvari su u pitanju. Punto classic je kao što ste verovatno primetili jako visok. U potrazi sam za drugim oprugama koje bi ga malo spustile ali ne bi značajno ugrozile udobnost. Logično mi je da je u mom slučaju najbolja varijanta uzeti opruge od sporting verzije, a ne neke aftermarket. Da li neko zna koliko su sporting opruge kraće od classic-ovih? Druže mene zanima suprotno, jer volim da je auto malo viši. Šta mi je potrebno da bi mi puntać bio visok kao classic? Da li samo opruge ili i amortizere moram u paketu sa oprugama da kupim? Takođe me interesuje kako da tražim na sajtu ap-sporta (šifra proizvoda, kataloški broj...)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 14, 2012 Treba ti pretraga foruma :http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=45399Kako koristiti pretragu foruma je objašnjeno ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54042 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 9, 2013 Prelistah ovu temu, uz još ove dve http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=45399 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43280&hl=%2Bopruge+%2Bsporting#entry699645 Drugar ima Sportinga i non stop se žali da mu je to pretvrdo, ja sam ga vozio, meni bi ekstra legao, ali njemu to ne odgovara i hteo bi da nešto preduzme da ga malo omekša i učini ga udobnijim.. Da li može to da postigne ako svoje fabričke opruge zameni sa oprugama običnog 16v Punta? Ili bi morao da menja kompletne amortizere? I da li uopšte pašu, negde na ovim temama videh da neko reče da pašu? Koliko zapravo može da dobije na udobnosti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 10, 2013 Pasu opruge sa 16v na sportinga i bice meksi auto naravno. Meni je i sa sportingovim oprugama bilo i previsoko i premekano Imam ja fabricke sa 16v viska ako mu trebaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 10, 2013 Sad me je zvao, reče mi da ti je pustio poruku ili tako nešto, pošto ga ima ovde na forumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 10, 2013 Jeste, rekao sam mu da provoza tvog ako imas fabricke opruge da vidi razliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 11, 2013 On je sa njima oduševljen, više voli da se vozi kod mene u kolima, nego da vozi svoja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 11, 2013 Samo spominje mi neke sportske amortizere kod njega na kolima . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolakonatar 1 Posted November 9, 2013 Da li su opruge od Hgt-a krace od obicnog punta i za koliko spustaju ako jesu krace? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted November 9, 2013 Jesu tvrdje ali tesko da ce ti nesto preterano spustiti auto posto je HGT dosta tezi napred od nekog 1.2 . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites