Zeka8 0 Posted November 25, 2010 Vec par dana imam problem sa elektronikom... Pale mi se lampice na instrument tabli (od serva, od rucne, od lambda sonde i mozda jos neka nisam siguran) i kazaljka obrtomera mi je ili na 5000 ili padne skroz dole i slabo reaguje. Danas sam ga najnormalnije vozio, ugasio i posle toga nije hteo da upali Posle sat, dva najnormalnije je upalio ali se te lampice i dalje pale kako kada.... Malopre sam ga vozio, opet je poceo da brljavi, da trokira i da radi neravnomerno. Otvorim haubu, otkacim lambda sondu i sada radi normalno, nista se vise ne pali (ne znam kako ali cak ni lampica od sonde koja je iskljucena ) samo mi jos obrtaljka ne pokazuje kako treba..... U subotu ujutro ide na dijagnostiku i ziv sam se us***!Interesuje me da li je neko mozda imao slicnih problema i ako jeste dajte bilo kakav savet tovoren sam za sve predloge?! Hvala, Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 25, 2010 Ne postoji posebna lampica za sondu, verovatno misliš na check engine lampicu...Da je Stilo u pitanju, onda bi prvi osumnjičeni bio loš akumulator.U svakom slučaju, videćeš na dijagnostici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 25, 2010 Probao sam jutros da stavim i potpuno nov akumulator i nista, sve po starom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted November 26, 2010 Zakaci auto na dijagnostiku i vidi, recimo mene je zezao servo pre cesto, i osim serva bile su upaljene lampice od air begova, bio sam skoro na dijagnostici i majstor mi je rekao da je tamo prijavilo da je los akomulator, a koliko ja znam kompjuter prvo gasi velike potrosace a servo ja mislim da je najveci. Znaci odes na dijagnostiku da ti iscitaju i pobrisu greske i ako imas neki nov akomulator ponesi pa kad uradite dijagnostiku probajte da ga stavite. Mislim ja sad nagadjam, pisem sta je kod mene bio slucaj. I obavezno javi sta si radio. Pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 26, 2010 Ma pravo da ti kazem jedva cekam da odem na dijagnostiku... Ne mogu ovako da vozim, bojim se da mi nesto ne crkne a kod elektronike nema nista jeftino Zakazao sam za ujutro i javljam sutra sta sam uradio, ako ista uradim Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted November 26, 2010 Nekako izgleda kao da instrument tabala (dash) gubi kontakt. Tu je i "immo" a ti nisi mogao da upališ. Opsno je da negde ne ostavi. Bolje odmah u servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 26, 2010 Mene je jutros izdao akumulator bez i jednog predznaka, ukljucujuci gasenje bilo kog od potrosaca i tako jutros sipka trans Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 26, 2010 Juce kad me ostavio na sred ulice, mrdnem malo kablove oko osiguraca ispod haube i posle toga upali normalno Pisem sta mi majstor kaze ujutro.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 27, 2010 Jutros sam bio na dijagnostici i nije nista pokazala... Kao sve je Ok, sonda je dobra samo mi navodno kablovi za svecice nisu bili dobro stavljeni, dva komada su bila labava. Da li je to moglo da prouzrokuje da mi auto luduje ili nije ne znam Kazaljka obrtomera i dalje ne radi tj. radi ali je na 7000 rpm dok sam na leru, a auto mi trosi 10 L i to kad je raspolozen. Ne znam vise sta da mu radim..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 27, 2010 Idi kod električara, šta ćeš...Krenite od tih labavih kablova kod osigurača Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 28, 2010 Nema mi druge vec iza nedelje kod elektricara pa neka se on zeza, mozda nadje gde je kvar..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 28, 2010 Obrtomer hoce da zeza kada tabla ima losu masu ili auto kao auto,a to se resava postavljanem jednog releja.Moras naci dobrog elektricara,koji svoje znanje zna dan noc,pa polako da jurite gde je problem! Jel ti se desavalo pre dok je obrtaljka radila oket da na primer dajes gas i dodje lupam do 4,5 hiljada obrtaja i padne u nulu ili krece da pada ili na velikom broju obrtaja kada blicnes da ti vraca obrtaljku unazad? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted November 28, 2010 Pisali smo o tome: osnovno je kad bilo šta zeza od elektronike da se provere mase. Imaš postove o tome sa slikama gde i kako. Nije teško. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 28, 2010 Nije me do sada nikada zezala obrtaljka.... Generalno sa elektronikom nikada nisam imao problema. Nisam siguran ali mislim da gubi kontakt negde oko table sa osiguracima ispod haube jer napisao sam da sam to pre neki dan mrdnuo i da je auto poceo da radi normalno bar sto se tice paljenja lampica po tabli. Znam da je tu osigurac i od brzinomera pa verovatno to sve ima neke veze. Probacu da ocistim malo kontakte na osiguracima i relejima, da naspricam kontakt sprej dok cekam da ovaj moj elektriar ozdravi Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted November 28, 2010 Sam kontakt sprej ništa ne znači ako sve kontakte i šrafove malo ne promrdaš da se skine korozija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 28, 2010 Znam moram sve konektore, srafove itd. da ocistim, dotegnem, naspricam samo mi sada ovo vreme nikako ne ide na ruku Ali kazu u sredu 16 stepeni pa cu da zasucem rukave Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 28, 2010 Navijamo za 16 stepeni,da sredis tablu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 28, 2010 Hehehe Hvala druze i nadam se da je tu kvar. U svakom slucaju ne moze da skodi Javim ako se ista promeni..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 29, 2010 Ocistio kontakte, dotegao sta se moglo dotegnuti, naspricao kontakt sprejem... Rezultat: obrtaljka ponovo radi kako treba i auto je radio lepo celih 3 Km.E onda je poceo da se gusi, da se gasi i kad mu dodam gas da usporava. Na leru, da se ne bi ugasio moram konstantno da turiram Ne znam vise sta da mu radim.... Ujutro opet idem kod majstora samo sada kod drugog jer mi je onaj prethodni kaze da je prljav filter za gorivo na pumpi u rezervoaru i trazi mi 6000 din. da mi on to kao resi Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 29, 2010 (edited) Benzinac? Podesi u garaži koji auto imaš...Kablovi, svećice?Pazi da ti ne rikne komp! Edited November 29, 2010 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 29, 2010 Pomozite sebi čitanjem tuđih iskustava sa majstorima, a ima toga:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 30, 2010 Sve se redovno odrzava i menja verujte mi ljudi i pre vremena. I kablovi i svecice su uzeti po katalogu bas za njega pre nekih 4 meseca i stvarno ne zalimo i uvek uzimamo samo najkvalitetnije.... Jutros odem kod majstora, odlucimo opet da zamenimo i kablove i svecice jer to mi je najjeftinija varijanta.Medjutim, auto lepo radi dok se ne zagreje a onda pocne da trza i da se gusi..... Kazu mi da je mozda do pumpe za gorivo jer lepo radi dok je hladna ali nakon par kilometara jedva. Sutra ce mi zameniti pumpu nekom drugom samo da vidimo da li je do toga. Ako nije do toga onda mi jedino jos ostaju brizgaljke pa na ciscenje.... Jeli imao neko od vas problema sa pumpom, kakvi su simptomi bili?Kod ovog majstora odrzavam auto (ovo je vec peti) vec nekih 13-14 godina i stvarno je dobar i cene su mu sasvim povoljne da ne kazem da je jeftin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted November 30, 2010 Možda je pravi trenutak da se zahvališ čoveku i promeniš majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeka8 0 Posted November 30, 2010 Ne vidim zasto bih to radio.... Ako mi uspesno odrzava automobile dugi niz godina zasto bih ga menjao?!Imam problem ali ne vidim ni da neko drugi zna resenje tako da ostajem pri svom majstoru.... Probao sam i drugi servis i jedino sto znaju je da oderu za nesto u sta nisu sigurni, a posle jbg nije to. Ovaj moj ce mi to proveriti potpuno besplatno i trazice dok ne ustanovi sta je... Ne vidim sta je tu lose. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted October 15, 2015 (edited) Pozdrav svima.Pre par dana sam pazario Punto 2, (valjda je to mk.2?) 1.2 8v 2001.god petoro vrata, pa sam krenuo lagano sa sredjivanjem i otklanjanjem problema. Prvo sam ga odvezao na dijagnostiku da vidim sta tu kaze (svetlela mi lampica za airbag), i tu je sve ok, kaze majstor sasvim solidan motor, ne treba nista da se radi za sada, obrisao gresku za airbag. Drugi problem koji mi se javljao je blago treperenje svetala farova i instrument table, kao i to da su brisaci radili iseckano, odrade par puta pa onda pocnu da cakcu i seckaju dok se ne vrate u pocetni polozaj pa onda opet rade i opet sve u krug, mada neki put mogu da rade i dosta dugo (15-20 minuta) bez ikakvih problema. Bile su metlice neodgovarajuce duzine tako da je ona na suvozackoj strani prelazila dosta preko kedera sto je stvaralo dodatno opterecenje na motor brisaca pa sam pomislio da on mozda nije ostecen. Da napomenem da se seckanje ne javlja u trenutku prelaska metlice preko kedera vec negde na sredini putanje, gde nema nikakvih prepreka. Stavio sam odgovarajuce metlice ali problem je ostao. Sto se tice obrtaljke ona pokazuje oko 2000 obrtaja kad je auto na leru, naravno motor radi normalno kako i treba, 800-900 obr. Kad se da gas i ona se pomera, ali to nisu tacne vrednosti. Kad je auto ugasen padne na oko 1000, ne na nulu, kao da joj je to pocetna pozicija.Posto imam nekoliko problema vezanih za struju (pomislio sam da mozda jedna ista stvar prouzrokuje sve probleme, mozda masa) otisao sam kod elektricara i posle par minuta je zakljucio da alternator nije u redu (punjenje je ok) jer je probao da upali auto kad je otkacio kabl sa alternatora i treperenje je nestalo. Skinuo ga je i rastavio, problem je bio sto je kuciste statora usled vlage pocelo da rdja iznutra i da potiskuje namotaj prema rotoru, sto je onda uzrokovalo da rotor pocinje lagano da kaci stator i zbog toga se javljalo teperenje svetala. Pitao me je da li hocu nov stator (3900 din u prodavnici) ili da proba da spasi postojeci pa kako ispadne. Naravno, posto sam istresao sve pare sto sam imao za auto, rekao sam mu da proba da spasi stari. Mogu da kazem da se decko posteno namucio dok nije izvadio namotaje iz kucista statora, nisam ni znao da to moze. Sve je lepo ocistio, sredio, poravnao i vratio, i sad nema treperenja svetala (3 sata posla, 2500 din za ruke). Sto se toga tice zadovoljan sam, brisace jos nisam stigao propisno da testiram jer nema kise, ovako kad ih probam rade ok, ali to jos ne znaci nista. Problem sa obrtaljkom je ostao, sta tu ja mogu da probam, mozda da ocistim dzek ili tako nesto? Gde se dzek nalazi, da li moram da skidam ceo sat i ako treba kako, ili se dzeku moze pristupiti iz motornog prostora? Mozda neka druga ideja? Hvala unapred. P.S.Izvinjavm se ako sam nesto pogresio ili bio opsiran, ovo je moj prvi post na ovom forumu. Edited October 19, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites