Jump to content
FAS Goran
Woodoo

Mitsubishi Lancer Ralliart / Evolution

Recommended Posts

Imao sam priliku da vozim masinu iz naslova i mogu da kazem da su utisci vise nego odlicni.

 

IMAGE_064.jpgIMAGE_063.jpgIMAGE_062.jpgIMAGE_061.jpg

Ralliart je Mitsubishijevo moto-sport odeljenje a model Lancera koji nosi ovu oznaku je nit koja povezuje modele Lancer i Lancer Evolution; pristupacniji su od modela Lancer Evolution, ali i jaci od modela Lancer Sedan. Karika koja je nedostajala...
Na mene je najveci utisak ostavio TC-SST menjac sa duplim kvacilom i papucicama na volanu, zahvaljujuci kojima se prelaz izmedju brzina skoro ne oseti. Motor je 2.0 Turbo MIVEC sa 240 KS pri 6.000 obr/min i 353 Nm pri 3.000 obr/min., ima permanent 4-Wheel Drive (AWC) i Rockford Fosgate® ozvucenje od 650W. Ubrzanje od 0 do 100 je 7 sekundi a maks. brzina 230 km/h.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogu samo da kazem da mi je ruzan ko PAS!

verujem da je kvalitetan al ga nikad nebi kupio.Jedini Japanac je Subaru! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni licno ovaj model Lancera je ko bombona,uzevsi u obzir da je Japanac :ph34r:

i uzivo izgleda mnogo proporcionalnije nego na ovim snimcima :question: ,na kojima je visok kao kuca :huh:

A sto se tice njegovog konkurenta Subaru-a,licno mislim da nista ruznije i opskurnije od njega Japan nije iznedrio :whistle: ,bar sto se tice dizajna

jest on kvalitetan,imaju dosta iskustva sa 4WD pogonom,jedni od retkih rade boxere,na koje daju garanciju 200 000 Km,cak imaju i boxer-dizel :w00t: ,ali dizajn eksterijera i enterijera im je ko da su im Rusi pomagali :rofl:

A evo ga konkurent ovog lancera,pa prosudite sami :(

subaru_impreza_wrx_s_4_460x0w.jpg

Naravno sve ovo ide uz pricu da su ukusi razliciti :yes i da uvazavam razlicita misljenja :thumbup:

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogu samo da kazem da mi je ruzan ko PAS!

verujem da je kvalitetan al ga nikad nebi kupio.Jedini Japanac je Subaru! :thumbup:

Japanski dizajn je generalno mnogo dosadan. Takav je bio i Mitsubishi dok se nisu setili da promene izgled grilla. Kao motiv im je posluzio usis sa borbenog aviona F2 koji oni prave. Zajedno sa namrstenim prednjim i zadnjim farovima dobija izuzetno agresivan "look" kojim odskace od klasicne japanske monotonije. Posmatran sa strane podseca na njusku velike bele ajkule.

Slazem se da su ukusi razliciti, i postujem tudje misljenje, ali se mnogo slazu da poslednja Impreza ima penzionerski izgled koji ne prati reputaciju auta, tj. ono sto se nalazi ispod haube.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm hm... :) evolucija lancera mi se uvek dopadala iskljucivo zbog agresivnog izgleda ali mi je uvek smetao spojler kao da je shank , mada idealno napravljen za nash narod posle nocnog zivota da se odlozi pola litre jogurta i kilo bureka... :p:P

subaru mi je josh gori od njega sa spojlerom jeziv je :).

Jos nesto da dodam vezano za rivalstvo subaru micubishi (WRX i EVO)..micubishi je mnogo kvalitetniji od subaru-a i postize vecu maksimalnu brzinu... i vec nekoliko godina unazad je uspeshniji od subarua u nekim takmichenjima..pored toga dosta je skuplji od subaru-a..generalno se kvalitetniji materijali koriste kod micubishija...

Ovaj model je dosta jak ali mi je neshvatljivo da nema bolje ubrzanje sa 240 konja i pogonom na sva 4 tochka....njega ladno shije delta hf turbo iz 86 godine...to mi se ne dopada... trebalo bi da ide bar za 6,3 sekunde...ako ne i za brze vreme do 100 da stize...

Sve u svemu trebao im je ovakav model da malo pomrsi rachune konkurenata tipa accord type s, bmw serije 5 i sl... posto je jeftiniji 30% ako ne i jace od konkurencije mislim da ce imati uspeha.. :):):):) shto se tice kvaliteta japanskih automobila mislim da je suvishno komentarisati... jednostavno su za skidanje kape :):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas je juce na ULTRI bio TOP GEAR u kom su poredili novu Subaru Imprezu i ovaj Lancer,ali u EVO verziji :thumbsup:,i Impreca je bila u top varijanti :yes

ZAkljucili su da je Micuba,mnogo laksi za voznju,stabilniji i bolje opremljen,dok je Subaru,generalno napravio korak unazad sa najnovijom Imprezom

Inace Jeremy se o izgledu Subarua izrazio,citiram njegove reci: da lici na ranu iz rata i razvaljenu zadnjicu :rofl: ,dok ga je Micubin novi izgled,malo je reci odusevio :rolleyes:

ali kao sto gore pomenusmo to je stvar ukusa :yes

evo uporednog testa ove dve ljute guje iz FIFTH Geara B) ,bas dobra jurnjava

a evo ih i na snegu :rolleyes: ,a ima i lepa prica o letnjim/zimskim gumama :blink:

Mislim da je i u ova oba testa Micuba,odneo tesnu pobedu,ali bas tesnu,dok je u Top Gear-u,u Stigovim rukama bio cak za nijansu sporiji od Subarua,ali je mnogo laksi i sigurniji za extremnu voznju,bar tako Jeremy rece.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitsubishi Lancer Evolution X sa Vossen točkovima

 

mitsubishi%20vossen%201.jpg

 

Vlasnicima Mitsubishijevog Lancera Evolution X na raspolaganju stoje i novi alu točkovi firme Vossen Wheels. To su petokraki CV3 točkovi u graphite izdanju, sa kontrastom u crvenim kočionim kleštima.

 

mitsubishi%20vossen%2011.jpg

 

Na automobilu je i aero body kit od ugljeničnih vlakana, a uklonjene su i oznake proizvođača.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi Evolution neće imati pravog naslednika

 

Predstavljajući model Lancer Evolution X za 2015. namenjen američkom tržištu, Mitsubishi je potvrdio da ne planira njegovog direktnog naslednika.

Iako je aktuelni model povučen sa mnogih tržišta zbog slabe prodaje, Evo X biće dostupan u Sjedinjenim Državama bar još godinu dana. Model za 2015. godinu počeće da se proizvodi tokom jula, sa dva nivoa opreme. Obe verzije dobijaće pogon od 2.0 litarskog četvorocilindričnog turbo-benzinca sa 295 ks (217 kW) i 406 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Motor je povezan sa petstepenim manuelnim ili šestobrzinskim Twin-Clutch Sportronic Shift Transmission (TC-SST) sa duplim kvačilom uz standardni pogon na sva četiri točka.

 

Mitsubishi je istovremeno saopštio da kompanija nakon 2015. ne planira naslednika koji će, kao što je to bilo do sada, biti zasnovan na konceptu sportskog sedana sa snažnim turbo-benzinskim motorom i pogonom na 4 točka. Sa druge strane, japanski proizvođač kaže da će razmotriti mogućnost da njegovi budući sportski modeli koriste tehnologiju električnih vozila, dok će tehnologija koja je razvijena za Lancer Evoluton nastaviti svoj život kroz neke druge Mitsubishi automobile u narednom periodu. Mitsubishi je seriju modela Evolution lansirao 1992. Za nešto više od dve decenije, koliko je automobil prisutan na tržištu, izmenjalo se deset Evolution generacija. U Japanu je ukupno prodato oko 92.000 primeraka, a širom sveta još 154.000 automobila.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj za Mitsubishi Lancer u avgustu

 

mitsubishi%20l%201111.jpg

 

Dok se s jedne strane priča o njihovom potpuno novom crossoveru koji bi premijeru trebalo da ima za dva meseca na sajmu automobila u Ženevi, Mitsubishi s druge strane planira prekid proizvodnje jednog od svojih najpoznatijih modela - Lancera. To je za medije potvrdio i Don Swearingen, izvršni potpredsednik u Mitsubishi Motors North America, koji je najavio da će proizvodnja ovog modela zvanično prestati krajem avgusta. Ovde treba podsetiti da je japanski proizvođač još ranije iz svoje ponude izbacio i najatraktivniju, Evolution verziju ovog modela.

 

mitsubishi%20l%201111111.jpg

 

Aktuelni Lancer se inače pojavio pre tačno 10 godina, da bi poslednje osveženje doživeo u oktobru 2015. godine. Kako stvari sada stoje, Mitsubishi ne planira direktnog naslednika Lancera, pri čemu je Swearingen na pitanje o nekom novom modelu iz C segmenta izjavio da on ne vidi potrebu za zamenom. Takođe, plan o ukidanju Lancera je usvojen i pre nego što je Renault-Nissan preuzeo kontrolni paket akcija u Mitsubishi Motorsu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 2006. Mitsubishi Evo IX sa samo 9 pređenih milja

 

168322-mitsubishi%20evo%201.jpg

 

Dok je poslednji Mitsubishi Evo X na aukciji prodat za 76.400 dolara, jedan Evo IX iz 2006. vredi više od 100.000 američkih novčanica.

 

mitsubishi%20evo%2011111.jpg

 

Tačnije, trenutna ponuda za 2006. Mitsubishi Evo IX iznosi čak 100.700 dolara, a razlog se vidi odmah. Automobil je praktično nov, sa samo 9 pređenih milja (14 km). Ovde treba reći da je kao nov ovaj sportski sedan 2006. sa svim opcijama koštao 35.189 dolara.

 

168323-mitsubishi%20evo%2011.jpg

 

Oglas je postavio South Coast Mitsubishi iz Kalifornije koji takođe ima i sva dokumenta za verifikaciju originalnosti.

 

mitsubishi%20evo%201111.jpg

 

Automobil inače pokreće 2.0 litarski turbo motor sa 286KS i 391 Nm u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem.

 

168324-mitsubishi%20evo%20111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2006. Mitsubishi Evo IX sa 9 pređenih milja prodat za 138.000 dolara

 

168322-mitsubishi%20evo%201.jpg

 

Nedavno je pažnju privukao oglas u kome je South Coast Mitsubishi iz Kalifornije na prodaju nudio Mitsubishi Evo IX iz 2006. godine sa samo devet pređenih milja (14 km), ali i po tome da je ponuđena cena u tom trenutku bila nešto viša od 100.000 američkih novčanica. Sada je stigla i vest da je automobil u međuvremenu prodat, pri čemu je novi vlasnik za njega platio čak 137.954 dolara.

 

168323-mitsubishi%20evo%2011.jpg

 

Automobil je naravno u odličnom stanju, a ovde treba reći da je kao nov ovaj sportski sedan 2006. sa svim opcijama koštao 35.189 dolara.

 

mitsubishi%20evo%201111.jpg

 

Pod haubom je 2.0 turbo motor sa 286KS i 391 Nm, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkrijte uljeza iz fabrike u motoru Mitsubishi Evo VIII MR

 

169414-mitsubishi%20evo%201.jpg

 

I hirurzima se dešava da u telu pacijenta zaborave deo instrumenata a kamoli proizvođačima automobila, i to ekskluzivnih kao što je Mitsubishi Evo VIII MR. I najboljima se dešava greška.

Najbolji dokaz za to je jedan Mitsubishi Evo VIII MR iz 2005. godine, čiji je vlasnik od samog početka imao problem sa neobičnim zvukom koji je dolazio iz motora. Kada je dogurao do skoro 100.000 pređenih kilometara, odlučio je da ipak otvori motor i da utvrdi da li neprijatan zvuk potiče možda od nekog od podizača ventila. Vlasnik je inače auto kupio kao potpuno nov, a ono što je otkrio 12 godina kasnije ni najmanje nije očekivao. Odmah pored ventila, zatekao je nastavak gedore, koji je po svoj prilici zaboravljen od mehaničara koji je nekada davno sklapao motor.

 

169415-mitsubishi%20evo%2011.jpg

 

Nastavak za zavrtanje i odvrtanje šrafova stajao je naslonjen na oprugu ventila i delimično na šraf koji pričvršćuje glavu za blok motora. Na svu sreću, tokom svih ovih godina rada nastavak se nije otkotrljao dalje. Mogao je da izazove ozbiljnu havariju na motoru, što bi možda i bilo dobro da se desilo tokom garantnog roka. Ovako, nakon što je kontaktirao proizvođača, vlasnik je dobio odgovor od Mitsubishija da će mu biti pokriveni samo troškovi utvrđivanja problema, odnosno dijagnostike.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam se lepo izrazio, kad sam rekao Japanac, mislio sam na japanski auto, kome ne smeta višak delova da dobro radi, fauveu bi crk'o motor i bez alata u njemu, a francuz bi vuk'o u stranu zbog narušenog balansa i kalibracije :D

 

A japanski alat, to je tek posebna priča, nađe svoje mesto i gde mu nije namenjeno, čist kvalitet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi Evo postaje krosover!

 

Резултат слика за mitsubishi evo crossover

 

Kud ide ovaj svet, pitaju se ljubitelji tradicionalnih sportskih automobila. Da li možete da zamislite Ferrari kao krosover? Što da ne. Isto misle i u Micubišiju. Čelnici su odlučili da će novi Evo biti krosover! Ovo nije presedan japanskog proizvođača, to se već desilo sa modelom Eclipse, koji je nekada bio poznat kao sportski auto a sada… Ljubitelji Mitsubishija Evo su prvo doživeli šok kada je najavljeno obustavljanje proizvodnje Lancer Evo modela, a sada je najavljen krosover.  To nije sve. Novi Evo će biti SUV kupe, a imaće i električni pogon. Okej, svi sada teže elektrifikaciji, čak je i VW najavio da će nova generacija Golfa GTI biti elektrifikovana, baš kao i Renault Megane RS. Ne u potpunosti, već u formi hibrida. Slično sprema i Mitsubishi… U svakom slualju, najavljena je napredna veštačka inteligencija u novom Evo modelu.

 

preuzeto sa - Auto Magazin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...