gorank82 183 Posted November 17, 2014 Da doslovno kontrola trakcije.Sve pohvale za dosadasnji trud, prelistao sam uglavnom temu.Interesuje me kakav je auto generalno bio, tj. motor kad si ga uzeo, u kakvom stanju, sem tog čuvenog varijatora, jer se te mašine ipak mnogo gaze ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 18, 2014 Jesi li siguran da se to zove "tcs" ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted November 18, 2014 Tracking Control System.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted November 18, 2014 Mislim da je kod vagena i asr u sklopu tcsa, bas mi je cudno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 18, 2014 (edited) Jel vi mene zezate malo A? Evo drugi dan za redom proveravam sebe da nisam lud, prvo onaj grande punto abarth diesel a sada TCS dugme koje vidim bar 3 puta dnevno Morao sam zenu da upregnem da slika nista me ne razume, ona vec misli da sam lud, tako da to nije problem... Edited November 18, 2014 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted November 18, 2014 Jel vi mene zezate malo A? Evo drugi dan za redom proveravam sebe da nisam lud, prvo onaj grande punto abarth diesel Nisam bas u toku koja je prica u pitanju, ali ako se cudis za Abarth traktor... Sad si verovatno u onoj fazi, u kojoj sam ja bio kada sam prvi put video Kuvaljin 1.9 16v MultiJet Abarth.Prilicno poznajem Stilo ali sam bio ubedjen da je Abarth bedz na tom modelu bio namenjen iskljucivo za 2.4 benzinjaru. Reko' 100% mu je neko samo zalepio originalnu metalnu znackicu sa skorpijom pozadi, dok mi covek nije poslao broj sasije da me uveri - stvarno stoji MultiJet Abarth u ePer-u. Posle sam ih nalazio i po netu, retki su, ali postoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 18, 2014 (edited) Zaboravih Goranu da odgovorim...ovaj motor sem tog variatora i nema nekih drugih tipicnih problema. Ni variator nije problem vec jednostavno je deo koji se sa odredjenom kilometrazom menja novim delom i to je to. Postuj onako kako je fabrika odedila servisne intervale i za to, i nema nikakvih problema, to sto se ocekuje da uzmes primerak sa 170 hiljada i kazes -fiat je sra*e, sve se kvari, cuje se kao dizel, i ne povlaci bas nesto...- jbg tvoj problem, onda iskesiraj pa vidi da li onda cakce kao dizel i da li ne povlaci.Motor moj konkretno je bio odlican kada sam ga uzeo, tada je bio na 153, sada smo na 205 hiljada, video sam mu bregaste jedino kada sam radio taj variator i to je to...Ako se odrzava kako treba i ako nije kupljen kao les nema tu nikakvih problema, u mom slucaju moraju NGK v-line svecice, aditiv se sipa na svakom sipanju goriva, imam specijalan spric za doziranje, gledam uvek da sipam 98, ulje u njega ide sad kad bih rekao koje pitali bi ste me sta ti je to, ali jbg...ima zasto bas to konkretno...i tako dalje, i tako daljePotrosio mi je sada litru ulja na 9000 ali sa cepom na karteru koji pusta (jbg svaki prosli put sam uzimao novi cep, ovaj put nisam, vec mi je drug dao paljenu podlosku, ali nema od toga nista...)...mora nov...nema razmisljam ondaPotrosnja grad...9-10, otvoreni oko 5.5 - 6.5, ja sipam gorivo, niko drugi i meni je ta potrosnja ako se sve uzme - sasvim ok, cak sam i nekim duzim putovanjima gde je stalno u petoj i odusevljen...I tako...inace ne ide ni za qr i peru me ovi cipovani dizelasi sa pistaljkama kad god stignu PS - Ivane...radi se o ovoj prici od jucehttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/60989-lepote-iz-oglasa/?p=1135000Grande Punto Abarth diesel ne postoji, ni jedan takav nije izasao iz fabrike, znaci iskljucivo 1.4T, tako da je ovo neki zbudz izvadjen iz ko zna cega, o tome smo juce pricali pa zato ono gore Prvo mi jeste bilo tesko da prihvatim da lepe abarth bedzeve na dizele, ali ajd sta da radimo...ali HGT bedz na onog nesretnog punta dizela sto su zalepili, to im nikad necu oprostiti Edited November 18, 2014 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted November 18, 2014 Kod tebe ide fabricki 10w60? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 18, 2014 A fabrika kaze - Selenia 20K 10w40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted November 18, 2014 A slabo ulazim u te teme, znam za taj auto, fabricki 1.9 odvaljen od zivota (limarijski) pa onda preradjen u abartha Mada imamo i mi na forumu gp 1.3jtd sport Kada se vec spominju oglasi, bio je neki plavi gp sport iz nsa, otisli drugar i ja da vidimo, za njega, nasli na poklopcu motora pise 211kkm od pre 2 godine, a izgleda da je presao i vise, a na satu 100 i neka hiljada, kaxe prava km, pitam sta je ono na poklopcu, to je dizano zbog carine kaze Inace gori mu i esp i asr i abs, kaze neki senzor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 18, 2014 (edited) A slabo ulazim u te teme, znam za taj auto, fabricki 1.9 odvaljen od zivota (limarijski) pa onda preradjen u abartha Pazi nemoguce je...jedino da je imao abartha donora pa da je bukvalno sve prebacio...Obrati paznju na1. Crni deo koji ide ispod maglenke pa se nastavlja oko blatobrana, to oko blatobrana je nemoguce zbudziti, jedino da nije i krilo celo menjano2. Crveni konac unutra, ide oko rucice rucne kocnice, ok moguce promeniti, ide oko rucice menjaca, ok moguce promeniti, ali crveni konac ide o celom tablom napred, sto je ipak nemoguce zbudziti...ovo je bukvalno miks dva automobila ali ipak mislim da su pakovali motor, nesto mi sve tako govoriPS - u pravu si, ladno je imao donora...znas sta fali? Evo po ovome se ja mislim jedino moze skontatiKoji zbudz, mesecte*ebo Edited November 18, 2014 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted November 18, 2014 (edited) PS - Ivane...radi se o ovoj prici od juceGrande Punto Abarth diesel ne postoji, ni jedan takav nije izasao iz fabrike, znaci iskljucivo 1.4T, tako da je ovo neki zbudz izvadjen iz ko zna cega, o tome smo juce pricali pa zato ono goreEvo sad pogledah, poceo sam da preskacem poprilicno tema zbog gomile off-a... Manje znam GP, ali takodje mislim da je Abarth bio samo 1.4 16v T-Jet.Najsigurnije je uzeti broj sasije, pa videti lepo u ePer-u i fabricku masinu i opremu, sa tim nema greske.Nevezano za ovo, kazem ti da sam bio ubedjen da ne postoji ni Stilo Abarth diesel, pa se ispostavilo da sam ziveo u zabludi dok nismo proverili u ePer-u. Edited November 18, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 18, 2014 PS - Ivane...radi se o ovoj prici od juceGrande Punto Abarth diesel ne postoji, ni jedan takav nije izasao iz fabrike, znaci iskljucivo 1.4T, tako da je ovo neki zbudz izvadjen iz ko zna cega, o tome smo juce pricali pa zato ono goreEvo sad pogledah, poceo sam da preskacem poprilicno tema zbog gomile off-a... sve jasno...Bukvalno od dvoje kola napravljena jedna...ali ko god zna trebao bi da bezi od toga, jer inace zasto bi to radili Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted November 18, 2014 Slažem se sa svime što si napisao, samo redovno održavanje je najbitnije da bi auto bio bezbedan i pouzdan za vožnju.Lepo si ga skockao sluzice on tebe dugo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 18, 2014 Sta uradismo coveku jbga sam si kriv kad imas unikat auto,tj tcs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 19, 2014 Aha, znaci priznali ste da je kod mene ipak - TCS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Noćni 0 Posted November 19, 2014 ma to si ti odradio u PS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 19, 2014 Ha, ma bas bi mi bio problem da sam lud Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravo_rej 3 Posted November 30, 2014 Moze brze, krivine mogu bolje ali zimske gume su u pitanju, i nisam hteo da ih akam mnogoFino,fino,do koliko obrtaja si isao??? Cini mi se da nije maksimum,tj.do crvenog!!!!Kolju zimske definitivno,znam sta pricas,ko drugi auto,zar ne????Gde si kacio kameru? Naslon za glavu,suvozackog sedista ako ne gresim???? Veoma dobar ugao!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted November 30, 2014 A bre Milutine presvuci volan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 1, 2014 (edited) Moze brze, krivine mogu bolje ali zimske gume su u pitanju, i nisam hteo da ih akam mnogoFino,fino,do koliko obrtaja si isao??? Cini mi se da nije maksimum,tj.do crvenog!!!!Kolju zimske definitivno,znam sta pricas,ko drugi auto,zar ne????Gde si kacio kameru? Naslon za glavu,suvozackog sedista ako ne gresim???? Veoma dobar ugao!!!! Nisam isao do 6800 sto mu je neki max, mislim da je bas gde se zvukom oseti da je pred kraj bilo oko 6000-6300 recimo, ono kad krecem tek od dole se secam da sam na 3500 cisto da se stekne utisak zbog zvuka...Zimske su ga ubile totalno, sada sa zimskim npr kada ga stisnem u prvoj ne otima se i ne vrti gume i mestu, ali opet bolje i brze ubrzava i sa tim otimanjem letnjih guma...a o krivinama da ne pricam, oseti se jednostavno da je sve mekano, nije to to Da kamera je na naslonu, ok je mesto, nego mi zao sto nisam malo spustio da se vise vidi menjac@Genca - joj kad mi je to jos bilo primarno, ali dzaba, uvek nesto drugo iskoci, evo i sada moram hitno distance da namestam, ne odgovara bas ET sa stilovih celicnih pa moram sve malo da udaljim u stranu...a taman sam mislio da mi ovaj mesec ostaje samo volan...ali stvarno se nadam da oba zavrsavam u ovom mesecu... Edited December 1, 2014 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 1, 2014 (edited) E nego...sta kazete na ovo, mislio sam da hladim malo klapnu tamo nazad, i da li neko ima iskustva, da li bi to na ovih mojih 138.9 KS MERENIH NA PAPIRU! dodalo jos koju konjsku vise, nadam se bar 3-4, ipak je to strujanje vazduha tuda, sta mislite...? Ili to ide na krov pa da sklanjam antenu, sad vise nisam ni siguran Edited December 1, 2014 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted December 1, 2014 Moje misljenje, gedora styling drzi se fabrike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted December 1, 2014 Možda je gedora kad se samo nalepi, ali kad se iseče hauba onda je to prava stvar. Milutin pravi mesto za IC Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 1, 2014 Izvadi jedan far i stavi kn tu Quote Share this post Link to post Share on other sites