Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Da doslovno kontrola trakcije.Sve pohvale za dosadasnji trud, prelistao sam uglavnom temu.Interesuje me kakav je auto generalno bio, tj. motor kad si ga uzeo, u kakvom stanju, sem tog čuvenog varijatora, jer se te mašine ipak mnogo gaze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tracking Control System..^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel vi mene zezate malo A? :laughing:

Evo drugi dan za redom proveravam sebe da nisam lud, prvo onaj grande punto abarth diesel :question:  a sada TCS dugme koje vidim bar 3 puta dnevno :fun:

image_97db8abaf67a5a754f699b1a37b72a7d39

Morao sam zenu da upregnem da slika :) nista me ne razume, ona vec misli da sam lud, tako da to nije problem...

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel vi mene zezate malo A? :laughing:

Evo drugi dan za redom proveravam sebe da nisam lud, prvo onaj grande punto abarth diesel :question:

Nisam bas u toku koja je prica u pitanju, ali ako se cudis za Abarth traktor... Sad si verovatno u onoj fazi, u kojoj sam ja bio kada sam prvi put video Kuvaljin 1.9 16v MultiJet Abarth.

Prilicno poznajem Stilo ali sam bio ubedjen da je Abarth bedz na tom modelu bio namenjen iskljucivo za 2.4 benzinjaru. Reko' 100% mu je neko samo zalepio originalnu metalnu znackicu sa skorpijom pozadi, dok mi covek nije poslao broj sasije da me uveri - stvarno stoji MultiJet Abarth u ePer-u. Posle sam ih nalazio i po netu, retki su, ali postoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih Goranu da odgovorim...ovaj motor sem tog variatora i nema nekih drugih tipicnih problema. Ni variator nije problem vec jednostavno je deo koji se sa odredjenom kilometrazom menja novim delom i to je to.

 

Postuj onako kako je fabrika odedila servisne intervale i za to, i nema nikakvih problema, to sto se ocekuje da uzmes primerak sa 170 hiljada i kazes -fiat je sra*e, sve se kvari, cuje se kao dizel, i ne povlaci bas nesto...- jbg tvoj problem, onda iskesiraj pa vidi da li onda cakce kao dizel i da li ne povlaci.

Motor moj konkretno je bio odlican kada sam ga uzeo, tada je bio na 153, sada smo na 205 hiljada, video sam mu bregaste jedino kada sam radio taj variator i to je to...
Ako se odrzava kako treba i ako nije kupljen kao les nema tu nikakvih problema, u mom slucaju moraju NGK v-line svecice, aditiv se sipa na svakom sipanju goriva, imam specijalan spric za doziranje, gledam uvek da sipam 98, ulje u njega ide sad kad bih rekao koje pitali bi ste me sta ti je to, ali jbg...ima zasto bas to konkretno...i tako dalje, i tako dalje

Potrosio mi je sada litru ulja na 9000 ali sa cepom na karteru koji pusta (jbg svaki prosli put sam uzimao novi cep, ovaj put nisam, vec mi je drug dao paljenu podlosku, ali nema od toga nista...)...mora nov...nema razmisljam onda

Potrosnja grad...9-10, otvoreni oko 5.5 - 6.5, ja sipam gorivo, niko drugi i meni je ta potrosnja ako se sve uzme - sasvim ok, cak sam i nekim duzim putovanjima gde je stalno u petoj i odusevljen...

I tako...inace ne ide ni za qr i peru me ovi cipovani dizelasi sa pistaljkama kad god stignu ;)


PS - Ivane...radi se o ovoj prici od juce

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/60989-lepote-iz-oglasa/?p=1135000

Grande Punto Abarth diesel ne postoji, ni jedan takav nije izasao iz fabrike, znaci iskljucivo 1.4T, tako da je ovo neki zbudz izvadjen iz ko zna cega, o tome smo juce pricali pa zato ono gore

 

Prvo mi jeste bilo tesko da prihvatim da lepe abarth bedzeve na dizele, ali ajd sta da radimo...ali HGT bedz na onog nesretnog punta dizela sto su zalepili, to im nikad necu oprostiti :laughing:

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

A slabo ulazim u te teme, znam za taj auto, fabricki 1.9 odvaljen od zivota (limarijski) pa onda preradjen u abartha :)

Mada imamo i mi na forumu gp 1.3jtd sport :D

Kada se vec spominju oglasi, bio je neki plavi gp sport iz nsa, otisli drugar i ja da vidimo, za njega, nasli na poklopcu motora pise 211kkm od pre 2 godine, a izgleda da je presao i vise, a na satu 100 i neka hiljada, kaxe prava km, pitam sta je ono na poklopcu, to je dizano zbog carine kaze :D

Inace gori mu i esp i asr i abs, kaze neki senzor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A slabo ulazim u te teme, znam za taj auto, fabricki 1.9 odvaljen od zivota (limarijski) pa onda preradjen u abartha :)

 

Pazi nemoguce je...jedino da je imao abartha donora pa da je bukvalno sve prebacio...

Obrati paznju na

1. Crni deo koji ide ispod maglenke pa se nastavlja oko blatobrana, to oko blatobrana je nemoguce zbudziti, jedino da nije i krilo celo menjano

e830630e0d8c_800x600.jpg

2. Crveni konac unutra, ide oko rucice rucne kocnice, ok moguce promeniti, ide oko rucice menjaca, ok moguce promeniti, ali crveni konac ide o celom tablom napred, sto je ipak nemoguce zbudziti...ovo je bukvalno miks dva automobila ali ipak mislim da su pakovali motor, nesto mi sve tako govori

PS - u pravu si, ladno je imao donora...znas sta fali? Evo po ovome se ja mislim jedino moze skontati

grande_punto_abarth_08.jpg

Koji zbudz, mesecte*ebo

 

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS - Ivane...radi se o ovoj prici od juce

Grande Punto Abarth diesel ne postoji, ni jedan takav nije izasao iz fabrike, znaci iskljucivo 1.4T, tako da je ovo neki zbudz izvadjen iz ko zna cega, o tome smo juce pricali pa zato ono gore

Evo sad pogledah, poceo sam da preskacem poprilicno tema zbog gomile off-a... Manje znam GP, ali takodje mislim da je Abarth bio samo 1.4 16v T-Jet.

Najsigurnije je uzeti broj sasije, pa videti lepo u ePer-u i fabricku masinu i opremu, sa tim nema greske.

Nevezano za ovo, kazem ti da sam bio ubedjen da ne postoji ni Stilo Abarth diesel, pa se ispostavilo da sam ziveo u zabludi dok nismo proverili u ePer-u.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

PS - Ivane...radi se o ovoj prici od juce

Grande Punto Abarth diesel ne postoji, ni jedan takav nije izasao iz fabrike, znaci iskljucivo 1.4T, tako da je ovo neki zbudz izvadjen iz ko zna cega, o tome smo juce pricali pa zato ono gore

Evo sad pogledah, poceo sam da preskacem poprilicno tema zbog gomile off-a...

 

:yes sve jasno...

Bukvalno od dvoje kola napravljena jedna...ali ko god zna trebao bi da bezi od toga, jer inace zasto bi to radili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa svime što si napisao, samo redovno održavanje je najbitnije da bi auto bio bezbedan i pouzdan za vožnju.Lepo si ga skockao sluzice on tebe dugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

:fun:

Moze brze, krivine mogu bolje ali zimske gume su u pitanju, i nisam hteo da ih akam mnogo

Fino,fino,do koliko obrtaja si isao??? Cini mi se da nije maksimum,tj.do crvenog!!!!

Kolju zimske definitivno,znam sta pricas,ko drugi auto,zar ne????

Gde si kacio kameru? Naslon za glavu,suvozackog sedista ako ne gresim???? Veoma dobar ugao!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A bre Milutine presvuci volan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

:fun:

Moze brze, krivine mogu bolje ali zimske gume su u pitanju, i nisam hteo da ih akam mnogo

Fino,fino,do koliko obrtaja si isao??? Cini mi se da nije maksimum,tj.do crvenog!!!!

Kolju zimske definitivno,znam sta pricas,ko drugi auto,zar ne????

Gde si kacio kameru? Naslon za glavu,suvozackog sedista ako ne gresim???? Veoma dobar ugao!!!!

 

Nisam isao do 6800 sto mu je neki max, mislim da je bas gde se zvukom oseti da je pred kraj bilo oko 6000-6300 recimo, ono kad krecem tek od dole se secam da sam na 3500 cisto da se stekne utisak zbog zvuka...

Zimske su ga ubile totalno, sada sa zimskim npr kada ga stisnem u prvoj ne otima se i ne vrti gume i mestu, ali opet bolje i brze ubrzava i sa tim otimanjem letnjih guma...a o krivinama da ne pricam, oseti se jednostavno da je sve mekano, nije to to ;)

Da kamera je na naslonu, ok je mesto, nego mi zao sto nisam malo spustio da se vise vidi menjac

@Genca - joj kad mi je to jos bilo primarno, ali dzaba, uvek nesto drugo iskoci, evo i sada moram hitno distance da namestam, ne odgovara bas ET sa stilovih celicnih pa moram sve malo da udaljim u stranu...a taman sam mislio da mi ovaj mesec ostaje samo volan...ali stvarno se nadam da oba zavrsavam u ovom mesecu... %29.gif

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

E nego...sta kazete na ovo, mislio sam da hladim malo klapnu tamo nazad, i da li neko ima iskustva, da li bi to na ovih mojih 138.9 KS MERENIH NA PAPIRU! dodalo jos koju konjsku vise, nadam se bar 3-4, ipak je to strujanje vazduha tuda, sta mislite...? :D

Ili to ide na krov pa da sklanjam antenu, sad vise nisam ni siguran


20141130_121540.jpg

20141130_121622.jpg

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...