Jump to content
Goran

Recommended Posts

Cek, ko je na kraju brzi, bravuleta ili punto hgt? Teoretski gsi bi trebao da vas otrese ko seljak slinu ako se ne varam (ako mu nisu pobegli konji iz motora do sada).

 

Ako ne računamo poslednje 3 godine gde je Brava dobila bukvalno svako potezanje, nego samo period od kada je Mile sredio varijator, po Miletu je 2:1 za njega, jer on ne računa ovaj klip kad je kasno krenuo, a računa one dve pobede gde sam ja oba puta mašio treću :p

 

Šalim se naravno malo, sad smo bukvalno tu negde, ko bolje krene taj verovatno i dobija, prošli put me je HGT dobio jer sam imao lošije gume pa sam slabije kretao, a i izduvna grana mi je bila toliko kriva da je duvao svuda osim u turbo, sad sam to popravio, montirao normalne gume i rezultat se vidi, od dva potezanja u kojima je moj menjač odlučio da radi kako treba, oba puta sam dobio za malo, možda pola dužine auta, ono, u braniku/zadnjim vratima mi je bio Punto konstantno.

 

Inače što se moje treće tiče, da ne misli neko da numem da šaltam, ona čuvena sajla za levo desno mi je malo gecrkt pa je treću ubosti pravo umeće, pogotovo kad se pegla pun gas, zbog toga se i ovaj put dva puta desilo da super krenem, budemo tu negde i onda opanem odjednom jer ubacim u prvu umesto u treću...

 

I ajde kad se već Mile vadi na gorivo :D - moram i ja na kvačilo - koje je sve samo ne kvačilo, evo pune 3 godine izdržava, a potpuna je fabrika, sa 50% više snage i obrtnog momenta, više kliza nego što prenosi snage na točkove, tako da i tu očekujem popriličan dobitak kada na proleće to sredim, biće opasna sezona :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racunam od perioda od kada su mi kola ispravna, i nisam kasno krenuo nego je Husa (Gsi) krenuo ranije, ti za njim a ja za tobom (i rukom)... :)

Ne bih se vadio na gorivo, ali ajd kacili smo dijagnostiku i kaze kicerica na osnovu parametara - koja je ovo brlja...? Da nije on sad spomenuo ne bih ni rekao...

Ali ipak najbitnije sto kazes uz sve i moje i tvoje problemcice - tu smo negde, bukvalno ko bolje startuje dobija 400 metara, cak mislim i da sam kad si sad omasio dva puta mozda bio mrvicu ispred, mislim - nisam siguran... 

 

 

Kolko ti dugacka ova prva brzina covece..koliko moze da izvuce?


Mislim da je oko 50km/h kraj, ali "imam" problem sa prvom :) od kako vrti variator ne mogu da se naviknem na drugaciji start, ako ga ispucam i sa 2500 obrtaja obrtomer bukvalno luduje i nemam ja vise obrtaja za drugu, nego bukvalno u tom ludovanju trebam da ubodem momenat za drugu brzinu, ili jednostavno trebam vise da se oslanjam na zvuk ili ovo... :D
 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je zao zasto se punto uopste vozi na takvom gorivu, pa sam ga zato i pomenuo.

Daleko od toga da ima potrebe za nekakvim pravdanjem, lose gorivo, prazne mi gume ili ne valja mi birac, pogotvovo u ovakvim rekreativnim zajebancijama.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nema ovde nikakvog pravdanja, sprdamo se kao i uvek, vidiš da sam zveknuo :D smajli gore :)

 

Nego ljudi koji ovo čitaju ili gledaju sa strane mogu stvarno da pomisle da smo Mile i ja tu neki ljuti rivali i neprijatelji ne daj bože, a ono sasvim suprotno, super drugari već dugi niz godina i još od vremena kad sam ja vozio Z101 a on Punta 1.7 TD se potežemo na Mišeluku, znači ima jedno 7-8 godina sigurno i to i dalje traje, a nadam se da će trajati još dugo  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

još od vremena kad sam ja vozio Z101 a on Punta 1.7 TD se potežemo na Mišeluku, znači ima jedno 7-8 godina sigurno

Mislim da u Srbiji ne postoji duze rivalstvo u potezanju :) steta sto tada nije bilo telefona sa kamerama kao sada, to da mi je sada videti...

Tada smo mogli samo da se snimamo necim ovakvim :D

sony21.jpg

 

 

Nego ljudi koji ovo čitaju ili gledaju sa strane mogu stvarno da pomisle da smo Mile i ja tu neki ljuti rivali i neprijatelji ne daj bože, a ono sasvim suprotno, super drugari već dugi niz godina 

 

:yes

@MS PK - Ma on je tu stalno...sto rece DraganUS na prosloj strani, samo treba videti sta mu radi gore, svi se cude kako je taj GSi citav uopste, sad u nedelju ga je zaleteo u rikverc sa jedno 25-30 na sat i ubacio u prvu i u blokadu, bukvalno tako je presao jedno 20 metara za 30 sekundi, te gume vise nisu postojale... a krug s njim ni ne pomisljam vise, koci pred krivinu ne u poslednjem momentu, nego koci juce, sve na samoj ivici bukvalno...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj bi trebao da leti, sa svojih ~950kg i 2.0 16V, treba da odleti i meni i Milutinu i to onako, jedno dve dužine, a može samo da nas prati i to je to, približi se baš blizu posle jedno 700 metara i to je to, sustići ne može. Ne znam da li si ti Mile pratio nas onaj prvi krug kad smo išli ceo, vraćamo se sa spusta prema bunaru, peglamo patos do kraja, ja desnom stranom uz ivicu, bilo kola u srednjoj traci, on u levoj, bio je tik iza mene na izlazu, na kočenju smo hvatali jedno 190, jedva zakočili tamo pred bunarom, a i dalje je bio iza mene, možda u braniku, eventualno zadnjim vratima, nije mogao da stigne...

 

Ne znam jel to znači da ne ide kako treba ili mi idemo predobro...? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

GSi je jako brz kada je potpuno ispravan, a to je svaki pedeseti ili stoti. Taj auto je za krivine ne daj boze, ali za pravac je stvarno dobar. Imao sam priliku u Osijeku da to da vidim, trkao sam se sa jednim i izbacio me je uprkos mom boljem startu, taj gsi je isao niskih 15 kao od sale. Drugi gsi koji sam video u Osijeku je potpuno olaksan, unutra jedna kadica i volan, napred spusten pozadi podignut, pozadi uske gume napred slikovi, a pod haubom kako kaze vlasnik nista nije budzeno, auto ide 13.9 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam to Vule, iskulirao sam taj krug, bio jedno 20 metara iza i gusio se u dimovima :)

Kontam da je u GSi-ju zdrav motor jer da nije a sta mu radi raspao bi se odavno, cuo sam da valjda sad daje motor nekom liku da stavi u asconu a on ubacuje neki motor u astru bertone, nece valjda vise cepati GSi-ja.

*voleo bih uporediti njegovo i moje vreme na 0-100 metara, 0-200, 0-400, 0-600 i 0-1000, tacno da vidim sta mu se to desi od 0-400 metara i sta mu desi od 400 do npr. 800 metara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma morao bi da vas odere ko Musa jarca. Suludo mi je da vas stigne tek posle 400m. Ili ne ume da krene, ili se zeza. Realno GSi kida Punta HGT-a kada su oba ispravni:

Duel : Opel Kadett GSi 16V vs Fiat Punto HGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo Marko, pogledaj ovaj klip



...i tako svaki put, kako prodjemo 400-500 metara eto njega ispred mene, kazem mozda sam jednom ili dvaput se vratio dole ispred ili pored njega. Pa sad bas da ne ume 7-8 puta da krene ne bi li odmah bio ispred mene ili da ga na kretanju stisne 80%, meni je to suludo...

PS - Daleko sam ja od ovih fabrickih 8.6 sekundi do 100, moze to dosta bolje... Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam to Vule, iskulirao sam taj krug, bio jedno 20 metara iza i gusio se u dimovima :)

Kontam da je u GSi-ju zdrav motor jer da nije a sta mu radi raspao bi se odavno, cuo sam da valjda sad daje motor nekom liku da stavi u asconu a on ubacuje neki motor u astru bertone, nece valjda vise cepati GSi-ja.

*voleo bih uporediti njegovo i moje vreme na 0-100 metara, 0-200, 0-400, 0-600 i 0-1000, tacno da vidim sta mu se to desi od 0-400 metara i sta mu desi od 400 do npr. 800 metara

Mislim da mu se od 400m do 800m desi tih 200 kubika više od tvojih 1800 :) ništa drugo. A i realno, taj auto sa tom kilažom i motorom bi trebalo da ide jako dobro... Ko će ga znati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još i ako je ogoljen, taj ima sigurno ispod 1000kg, a HGT je blizu 1200 kg što je oooogroooommnaaaa razlika :)

 

Super ti je Puntić, želim ti da te dobro služi  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još i ako je ogoljen, taj ima sigurno ispod 1000kg, a HGT je blizu 1200 kg što je oooogroooommnaaaa razlika :)

 

HGT jedva prebacuje 1000kg, Kadet takođe po specifikaciji ima oko 1000, tako da su tu negde, par desetina kg razlike. E sad, jedino ako je Kadetu počupan enterijer i to, onda ok... Brava ima 1200+ bez vozača, merio sam na onoj industrijskoj vagi, 1230kg sa pola rezervoara goriva :) Tako da od obojice imam preko 200 kila više i jedno 3000 rpm manje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos malo i GSI ce u moju klasu... :D  A prijateljsko rivalstvo Vuleta i Milutina je nesto posebno... od kad sam ih upoznao, jedan drugom su bili mjerna oprema ko je i koliko uradio na autu... :) Njihovo zadovoljstvo na licu kad zavrse krug i ostave masine da se ohlade je nesto sto se rijetko srece u ovakvoj okolini.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Trsteniku je letos na drag trkama bio neki GSI sa c20let 200ks + nitro, BG table, odrao je sve sa kojima je stao na crtu.. Lagan auto, a mnogo snage, može da da vrlo dobre rezultate, mada kada mi neko pomene Kadetta, prva pomisao su truli rubovi :rolleyes: Odlično ide HGT, sad se baš lepo nosi sa Bravuletom, taman kako treba :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...