Jump to content
FAS Goran
vazon

Lancia Ypsilon 2003. - 2011. - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

@Dzimbo vidim prodata ipsilonka, nema gu Dragana, pa kad već nisam poželeo srećnu kupovinu, red je da blagosiljam eksploataciju. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 hours ago, Reacher Gilt said:

@Dzimbo vidim prodata ipsilonka, nema gu Dragana, pa kad već nisam poželeo srećnu kupovinu, red je da blagosiljam eksploataciju. :thumbup:

Hvala @OMP  i @Reacher Gilt do kupovine i stari neka me posluži! :-)

Neka je, onda nije za mene. Čeka me neka još bolja sad kad imam blagoslov  :-)

Edited by Dragana 86

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Oprema je tanusna (manuelna klima, obican CD, celicne felne, bez tempomata, itd...) - ali vizuelno bas lep primerak Ypsilonke, boja super za zenski deo populacije pogotovo, lepa sedista...

 

@Dragana 86

Pozdrav i dobrodoslica na forum. Ako nadjete jos neki interesantan primerak Fiata/Lancie/Alfe, slobodno okacite da prokomentarisemo. Samo molba da se uz eksterni link ostavi i PrintScreen oglasa. Kako bi ljudi znali o cemu se pisalo i za buduca citanja teme ili se mozda identican primerak opet pojavi na oglasima i sl. Sadrzaj foruma ne treba da zavisi od eksternog sadrzaja koji ce nestati, isteci, itd.

 

Sto se Ypsilonke kao modela tice, apsolutno se slazem sa kolegom @OMP - vrlo lepo uradjen i sklopljen model, dobri materijali... Uvek se prijatno iznenadim kada uporedim sa konkurencijom iz te klase i tih godista. Zadnji put sam gledao jednu za koleginog sina (koja je na kraju i kupljena), pa eto i nekih mojih utisaka, mozda pomogne:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44905-lancia-ypsilon-2003-2011-iskustva-saveti-pre-kupovine/&do=findComment&comment=1688596

 

On 6/8/2024 at 10:54 AM, Dragana 86 said:

ili ako imate neku preporuku do 2500 e

Pre godinu i kusur sam za suprugu na kraju balade odabrao Citroen C2 sa kraja produkcije, benzinac naravno. Iako je uzet totalno neocekivano (krenuli smo od naravno od Fiata 500 :)), cak i meni teskom entuzijasti se uvukao pod kozu da mi je po gradu mozda cak i sladje da ga provozam nego svoj auto :) . Neverovatno modularan i zahvalan gradski autic, iako sa troje vrata pogotovo ako imate decu - zadnja klupa sa odvojenim sedistima, mogucnost njihovog nezavisnog pomeranja napred-nazad (cime odvojeno moze da se balansira izmedju prostora za noge i zapremine gepeka), mogucnost kompletnog podizanja sedista putem ugradjenih amortizera, cime se bukvalno na klik dobija lep tovarni prostor, itd. Vrata gepeka se otvaraju iz dva dela, pri cemu donji deo moze da sluzi kao stocic nosivosti do 100 kg.

Vesanjem i profilom guma udoban autic, udobna sedista, solidno sklopljen, benzinski motori prilicno pouzdani iz starijih TU serija... Lagan za voznju, lagane komande, izuzetno pregledan za brzo provlacenje, manevrisanje i parkiranje zbog velikih staklenih povrsina... Ono sto mi jedino smeta je njihov standardno "landarav" menjac i totalno neergonomska pozicija podizaca prozora. Sedista bi valjalo da su profilisanija, ali to je opet gradski autic (mada i ja sam navikao na sportska profilisana sedista iz prethodnog auta i profilisane fotelje iz trenutnog). 

Ako C2 naravno estetski i godistem odgovara. Mi smo krenuli od pomenutog 500, Ford Ka (koji kostaju malo vise u toj mini klasi). Kao predlog, mozda i neki Twingo druge generacije (po mogusctvu restyle), Nissan Micra itd.

Ypsilonka je, opet, redja, egzoticnija, sa zabarskim smekom za dizajn, robusnije i kvalitetnije odradjena... Mada i Francuzi i Italijani su majstori da naprave funkcionalan i lep mali gradski autic.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Ivan said:

Oprema je tanusna (manuelna klima, obican CD, celicne felne, bez tempomata, itd...) - ali vizuelno bas lep primerak Ypsilonke, boja super za zenski deo populacije pogotovo, lepa sedista...

 

@Dragana 86

Pozdrav i dobrodoslica na forum. Ako nadjete jos neki interesantan primerak Fiata/Lancie/Alfe, slobodno okacite da prokomentarisemo. Samo molba da se uz eksterni link ostavi i PrintScreen oglasa. Kako bi ljudi znali o cemu se pisalo i za buduca citanja teme ili se mozda identican primerak opet pojavi na oglasima i sl. Sadrzaj foruma ne treba da zavisi od eksternog sadrzaja koji ce nestati, isteci, itd.

 

Sto se Ypsilonke kao modela tice, apsolutno se slazem sa kolegom @OMP - vrlo lepo uradjen i sklopljen model, dobri materijali... Uvek se prijatno iznenadim kada uporedim sa konkurencijom iz te klase i tih godista. Zadnji put sam gledao jednu za koleginog sina (koja je na kraju i kupljena), pa eto i nekih mojih utisaka, mozda pomogne:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44905-lancia-ypsilon-2003-2011-iskustva-saveti-pre-kupovine/&do=findComment&comment=1688596

 

Pre godinu i kusur sam za suprugu na kraju balade odabrao Citroen C2 sa kraja produkcije, benzinac naravno. Iako je uzet totalno neocekivano (krenuli smo od naravno od Fiata 500 :)), cak i meni teskom entuzijasti se uvukao pod kozu da mi je po gradu mozda cak i sladje da ga provozam nego svoj auto :) . Neverovatno modularan i zahvalan gradski autic, iako sa troje vrata pogotovo ako imate decu - zadnja klupa sa odvojenim sedistima, mogucnost njihovog nezavisnog pomeranja napred-nazad (cime odvojeno moze da se balansira izmedju prostora za noge i zapremine gepeka), mogucnost kompletnog podizanja sedista putem ugradjenih amortizera, cime se bukvalno na klik dobija lep tovarni prostor, itd.

Vesanjem i profilom guma udoban autic, udobna sedista, solidno sklopljen, benzinski motori prilicno pouzdani iz starijih TU serija... Lagan za voznju, lagane komande, izuzetno pregledan za brzo provlacenje, manevrisanje i parkiranje zbog velikih staklenih povrsina... Ono sto mi jedino smeta je njihov standardno "landarav" menjac i totalno neergonomska pozicija podizaca prozora. Sedista bi valjalo da su profilisanija, ali to je opet gradski autic (mada i ja sam navikao na sportska profilisana sedista iz prethodnog auta i profilisane fotelje iz trenutnog). 

Ako C2 naravno estetski i godistem odgovara. Mi smo krenuli od pomenutog 500, Ford Ka (koji kostaju malo vise u toj mini klasi). Kao predlog, mozda i neki Twingo druge generacije (po mogusctvu restyle), itd.

Ypsilonka je, opet, redja, egzoticnija, za zabarskim smekom za dizajn, robusnije i kvalitetnije odradjena... Mada i Francuzi i Italijani su majstori da naprave funkcionalan i lep mali gradski autic.

Pozdrav i hvala!

Hvala na dobrodošlici, ja sam malo svratila da pokupim koju pametnu. Kad nađem sledeće potencijalno auto (i dalje me drži gospođica ypsilonka-presladak auto) okačiću i fotografije. Dece bez, kuca sa. Imam C2 VTR i dobar je, ali je već pred penzionisanje. Sedišta na mom su preudobna, menjač jeste malo *u svađi* ponekad, pa me secne u nekoj situaciji u saobraćaju. Udoban, zgodan, lak za vožnju iako mi je s početka zadavao muke, dok se nisam navikla na benzinca. Sad se i ne sećam kako je voziti dizela. Fiat 500 mi je šećer, ali čini mi se manji od pomenutih. Ford KA i Twingo - no, no. Više mi se sviđa vizuelno ta neka retro estetika. Hvala na predlozima i lepom objašnjenju. Nešto ću i upamtiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dragana 86Verovatno ti ne ulazi u cenovni rang ali je od tih manjih automobila dobar izbor VW Up, Skoda  Citigo, Seat Mii, zapravo svi isti samo isti znak na haubi kao i jefrinije varijante Pezo 107,Citroen C1, Toyota Aygo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Axic said:

@Dragana 86Verovatno ti ne ulazi u cenovni rang ali je od tih manjih automobila dobar izbor VW Up, Skoda  Citigo, Seat Mii, zapravo svi isti samo isti znak na haubi kao i jefrinije varijante Pezo 107,Citroen C1, Toyota Aygo.

@pikac hvala, ali nemam baš toliko vremena da istražujem i bavim se sa toliko modela i različitih proizvođača, malo mi je to zamorno i previše vremena oduzima. Nisam poznavalac, pa razumi koliko je to sve meni komplikovano. Već vozim C2, tako da C1 sigurno ne bih uzela. Nije problem da izvodjim i duplo više, ali da znam sigruno šta uzimam. Ovako, kad je jeftiniji, manje boli glava :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Axic

107/C1 su teski plastikaneri, unutra pogotovo. Losija sedista, zvuk zatvaranja vrata kao limenka... Od benzinaca imaju samo trocilindrase, itd.

I starija Ypsilonka je za njih izmislila auto. U nekoj dobroj opremi tek da ne pricamo. 

Vagen derivati u klasi, opet ko je ljubitelj njihovog dizajna sekirom. Jos se uglavnom u toj klasi kupuju tanki sa opremom, pa je utisak jos neubedljiviji.

Zabari i Italijani su ipak maheri da nacrtaju i naprave gradski autic. 

@Dragana 86

Fiat 500 je zestoko precenjen, za ono sto realno nudi. Ali to je lifestyle model, maltene gadget, omiljen kod zenskog dela populacije. Zato i drzi i cenu i odlicnu prodaju vec deceniju i po. Da ima smek, neosporno ima, pogotovo restyle modeli, ali i kostaju kao daleko ozbiljniji i veci automobili.

Cak i oni matori sa starta produkcije, a da valjaju, startuju od blizu 5 soma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

ma kakav up, citigo, 107 i sl svi su smesni posle c2, plastikaneri teski, c2 je pojam udobnosti, opreme, komfora i materijala za njih

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pozdrav kolege. 

Da se pohvlim ovako zvancno da sam danas kupio Ypilonku Momo dizajan. Hvala svima na nesebicnim savetima i predlozima. 

Posebne pohvale idu za moderatora Ivan koji je ovde ostavio puno detaljnih informacija i tehnickih podataka.

Specijalne zasluge idu clanu OMP koji je aktivno ucestvovao predlozima i savetima pri odabiru modela i verzije samog automobila (cak je bio predloga i dogovora da on ugovori i uveze auto sa eu trzista) 

Na kraju hvala clanu Integralac od koga je auto i kuplje a cije slike cu okaciti kad se zavrse formalnosti oko registracije.

:):respect::clover:

 

Edited by sixcycling@gmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo

Mala nedoumoca sta od guma staviti i koju dimenziju (totalni sam laik).

Na njoj su sad zimske 185/65R14. 

Dal uzeti R15, R16 

Izdvoji bih malo para uzeo bih i neke felne (crne recimo ili koje vec inace je Momo dizajn sa metalik sivim krovom)

Svaki predlog je dobrodosao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na taj auto stavis originalnu 16 felnu koja i treba da ide i to je to, nema potrebe za eksperimetisanjem mada svaka veca i alu felna ce lepse stajati od celika i ratkapni, tu nema dileme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, sixcycling@gmail.com said:

Dal uzeti R15, R16

Svaki predlog je dobrodosao.

To je iskljucivo na tebi i sta je tebi bitno, bespredmetno je da te neko savetuje.

Nije naravno pravilo, ali licno mi je generalno neki kompromis performansi/izgleda/udobnosti/cene guma - velicina felne za inch manja od maksimalne fabricki deklarisane. Tako sam vecinom "terao" na svojim automobilima ranije.

Ako ti je bitnija stabilnost, izgled, a ne smeta ti malo tvrdji auto i veca cena guma, onda mozes i na max OEM dimenzije.

Ovde ti je u 15'' 195/55 profil, a u 16'' 195/45. Tj. vec malo nizih 8.8 cm visine boka, koje se jos i pumpaju na desetu-dve Bar vise od 15'' (koja ima 2 cm vise "mesa", 10.7 cm). Trenutna 185/65 balonka ti je sa visinom boka od 12 cm, pa uporedi i sam.

Trenutno na svom autu vozim max OEM felnu, a gde guma ima 9.4 cm visine (235/40/19). Meni ne smeta i neosporno lepo izgleda, ali bi za nase oranice generalno valjalo da je malo vise. Niski su to ipak profili, projektovani za bolje ulice i puteve.

Pa sta su vec tvoje preferencije ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek bih isao na neku fabricku varijantu.

Em su tehnicki Plug&Play (nema zaje*ancije sa plivajucim srafovima, distancerima, prstenovima ili razbusivanjem). Em prate dizajnerski "recnik" modela.

Npr. nesto na ovu foru:

 

146526_1244969.thumb.jpg.469f1f3147cf02971165359fd2a14a54.jpg   Untitled.thumb.png.e785fb818f2661b07f5b4ade7f97e439.png   tlpdpv032hlqyjjd8qto8048lzvhq59b.thumb.jpg.4a946030d60122fc0dae95dc4cebfe21.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...