Jump to content
FAS Goran
vazon

Lancia Ypsilon 2003. - 2011. - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Obrati pažnju i na priče o ecu-u. Znam da je Y prve generacije isto hteo da pobrljavi kao i Punto, nadam se da je to ispravljeno u međuvremenu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali servis oko 5000, veliki ne znam ali ne znam da li ima jeftniji auto za odrzavanje, nisam upucen ni u cene trapa ali ima ok trap, sa plinom nema nikakvih problema znam dosta njih koji imaju u puntu taj motor sa plinom, svi zadovoljni generalno autom. Ako ti treba nesto jeftinije za odrzavanje onda jedino jugo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima, nadam se da ce neko znati kakva su ulaganja sto se tice trapa :)

Inace, sto se tice mojih "zahteva" za cenom, nije da trazim da cena odrzavanja bude kao za yuga :D
Pre dve godine sam "pao" na pricu kako je vw jeftin za odrzavanje, pa kupim golf 4 i onda sam na svojoj kozi osetio koliko je zapravo "jeftin"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav članovi kluba!

 

Kupujem auto za suprugu, a Lancia Ypsilon 2003+ godište mi je jedan od favorita (a i njoj).

Gledao sam ovaj auto u ponudi na placu:

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas4615425/lancia_ypsilon_14b_ful_svajcarac/

 

Clip_10.jpg

 

Deluje mi jako lepo, uvezen iz Švajcarske, ima sve od opreme, servisna knjiga itd.

Malo mi je zasmetalo što oboje vrata škripuću kada se otvaraju/zatvaraju - video sam po internetu da im se to javlja - ne znam da li može trajno da se reši.

Iznenadilo me da nije predviđeno postojanje rezervnog točka - postoji samo mesto za reparation kit.

 

Sve u svemu - auto deluje Ok.

Nisam ranije imao iskustva sa Lancia automobilima, pa mi je svaka sugestija veoma dragocena.

Unapred hvala na pomoći.

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto i ja gledam nešto tako za lepšu polovinu mogu ti reći da je taj trenutno jedan od boljih u ponudi kada je u pitanju oprema. U gepeku ima mesta za rezervni točak manjih dimenzija. Ovaj primerak ima 1.4 motor a pisalo se ovde na forumu i o njemu, uglavnom su ljudi zadovoljniji sa 1.2 (barem kada se o održavanju govori) iako je slabiji.

 

Teško da ćeš naći neki da ne škripe vrata, to su ipak 10+ godina stari automobili. Od mana koje sam ja primetio mogu navesti da su im masovno otišle gume oko otvora za antenu što i nije neočekivano imajući u vidu godišta a svakako je preba zameniti da ne prokisne "nebo". Takođe, zadnja bočna stakla su lepljena i na svima koje sam do sada video se vidi da je lepak negde pomalo popustio, stvorio se sloj vazduha između metala i stakla, iako unutra nema tragova kvašenja. Mislim da to može da reši bilo koji servis autostakala ukoliko krene da pušta vodu mada verujem da je skidanje tih stakala veća zajebancija a da se ne polome. Na dosta modela je potrebno polirati farove (ako to preprodavac već nije uradio). Takođe, nijedan koji sam video nije imao šoferku bez prskotine ili da nije zamenjena (verovatno zbog tupog ugla je kamnčići lakše oštete). Na sreću nijedna nije imala problema sa korozijom.

 

Neverovatno mi je da je za verzije bez deljive zadnje klupe nema naslona za glavu pozadi. Po mom mišljenju veliki sigurnosni propust. Sedišta su odlična za auto ove klase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sekiraj se. Uvežen je po starom, dakle nema dodatnih 100€ za atest. Dugo je u oglasima, verujem da će je dati po staroj ceni ili i nešto niže. U slučaju da se ne dogovoriš sa prodavcem ima drugih u ponudi po jako, jako korektnim cenama ili da čekaš sledeću sa ovako napucanom opremom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sekiraj se, neću, ja sam diesel fan :-)

 

Rezervisao sam svoj primerak i trebalo bi da ga registrujem za koji dan. Očekujem da ću preneti utiske iz vožnje do idućeg vikenda.

Edited by Vlada R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas kupio i registrovao svoju :-) Siva metalik, 2004., Oro oprema, 1.3 mj. Prvi utisci su odlični, iduće nedelje mali servis i zamena grejača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. Predstaviću je svakako, samo prvo da sredim neke sitnice i da je slikam a i da se slegnu utisci i uoče eventualne mane. Provozao sam je i tokom popodneva i večeri, jako zgodan auto za vožnju, do 90-100 km/h nema velike buke u kabini, brže od toga nisam imao gde da isprobam a i gume nisu za ozbiljniju vožnju (Bridgestone za koje bih rekao da su iz prve ugradnje - 36 nedelja 2004. tako da verujem da je kilometraža od 143k km prava).

 

Kupljena je u Pančevu (plac MDM Automobili, izetno korektan prodavac, zaista pozitivno iskustvo), plaćena je 2950 ojra. Ovo je bila jedna od dve koje sam pogledao a da se ne čuje lanac, motor mirno radi, lako pali i sa neispravnim grejačem (ili grejačima). Od očiglednih ulaganja su mali servis, grejači (menjaću sva 4), zamena kućišta filtera (pukao kod zadnjeg nosača, srećom u komori za "prljav" vazduh), nosač antene, zadnji brisač, nabavka radio aparata i 4 gume. Ukoliko ne stigne za dva meseca moraću da uradim još jedan ključ. Klimu je plac dopunio o svom trošku. PK kaiš dobro izgleda spolja ali videćemo kada ode na dizalicu, ako je loš sledi mu zamena po kratkom postupku zajedno sa španerom jer pucanje istog na 1.3 multijetu izbacuje iz funkcije i pumpu vode. Kažu da se pumpa menja kada se menja i lanac (200-240k km) ili ranije ako procuri.

 

Pomalo smara u našim uslovima što su 15" gume dosta tvrde, radije bih uzeo 14" ali mi šteta da ove menjam jer su originalne. Ne dopada mi se i što je prostor za akumulator mali, bilo bi dobro da može da se smesti nešto od barem 60 Ah...

 

Sve u svemu, računam još nekih 400-450€ ulaganja i posle toga uživanje.

Edited by Vlada R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo je moj drugar tu 1.4 sa ludim auspuhom. Čim je uzeo žalio se da neće da ide i ustanovljeno je da je jedna bobina otišla.  Odrađen je sad i mali servis i auto jako korektno deluje. Unutra je baš očuvan, jedina mala zamerka po meni je što je menjač farban jer se vide tragovi boje na plastici. Volan baš očuvan, sedišta isto, panorama besprekorno radi. Gume jako dobre MS.

Kvačilo je malo visoko i deluje mi da je cilindar u kabini lošiji pošto baš katapultira nogu i škripuće.

Ide baš fino, trapovi deluju odlično, ali ne ide mi onaj auspuh uz nju. Oko 4000rpm baš brunda i preko toga još više tako da će biti zamenjen. Inače, Remus je auspuh. 

Tako da mislim da je sve u svemu dobro prošao sa kupovinom.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tržište Ypsilonki i nije bilo nešto dinamično a onda za poslednje dve nedelje bar 6-7 komada otišlo. Odličan auto za mala pare.

 

Sutra kod majstora da vidimo šta je sve za zamenu/popravku a onom gore spisku dodajem i donji nosač motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, auto je u osličnoj kondiciji. Trap besprekoran, motor radi odlično. Iduće nedelje mali servis, zamena kočione tečnosti i zamena donjeg nosača motora kao i svih guma sa centriranjem trapa. Majstor mi je rekao da mogu da odnesem kućište filtera kod ovih koji vare plastiku tako da ću to da uradim pre malog servisa. Menjaću i nosač antene i ugradiću radio. U skorije vreme ću zameniti grejače. Danas mi je servo otkazao sa klasičnim simptomima kada je u pitanju senzor položaja volana tako da ću i to da menjam za mesec-dva. Na jesen menjam termostat (na otvorenom mu pada temperatura na nekih 75-80C), rashladnu tečnost, PK kaiš sa španerom. Vodena pumpa se menja kada i lanac tako da je neću sada dirati.

 

Možda nekome deluje da je sve ovo previše detaljno ali čisto da budući kupci Ypsilonke imaju predstavu da naknadna ulaganja ne treba zanemariti ako žele auto da dovedu u uzorno stanje :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo ti piši, koristiće nekom sigurno :) A uvek ima ulaganja više nego što očekuješ kada uzmeš polovan auto. To mu dođe kao normalna stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, forumi i postoje radi transfera iskustva/znanja :-)

 

Danas zalepljeno kućište filtera, rešeno za 5€ :-). Kontaktirao čoveka koji menja senzore volana i posavetovao me da vozim još ovako pa ako bude učestalo da menjam, nema razloga da žurim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz narode,planiram da kupim jednu Lanciu Y 2003 onaj noviji model, 1.4 motor. Kako su se pokazali ti autici,kakvi su mu trapovi? Ima li neke slicnosti sa puntom kao ona starija ili je drugacije u odnosu na punta?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolege ima li neko da preporuci dobru Lanciu Ypsilon ?

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumaši. Namjeravam uskoro postati ponosni vlasnik svoje prve Lancie (Ypsilon) pa mi treba nekoliko Vaših savjeta. Bacio sam oko na jednu simpatičnu Ypsilonku sa 1.3MJet 70hp motorom i 138.000km na brojaču, te DNF automatskim mjenjačem. Interesuje me na šta da obratim pozornost kod kupovine i na šta da obratim pozornost što se tiče dosadašnjih servisa s obzirom na kilometražu. Je li za očekivati da je već rađen veliki servis i zamjena lanca? Sve informacije su dobrodošle. Hvala Vam unaprijed :)  Link sa oglasom na kraju posta.

qwsaa01.jpg
http://www.olx.ba/artikal/22654634/lancia-y-ypsilon-1-3mjet/

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...