Jump to content
FAS Goran
vazon

Lancia Ypsilon 2003. - 2011. - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Pozdrav,

Jako mi se dopada novija verzija Lancie Ypsilon koja se proizvodi od 2003. godine. Primetio sam da ih kod nas skoro uopste nema (mislim da sam poslednji primerak video uzivo pre par meseci i to van zemlje), sto je jos cudnije ni ovde na forumu nisam uspeo da pronadjem nista o ovom automobilu. Pratim auto oglase ovih dana i tu i tamo se pojavi po neki primerak.

Zanimaju me vasa iskustva / misljenja. Je l' neko vozio, posedovao? Kakvi su motori (narocito me zanimaju 1.4 16v i 1.2 16v)? Kakvi problemi se mogu ocekivati sa Lanciom Ypsilon? Ma znate vec, svaka informacija je dobrodosla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dva puta sam bio u Italiji 2008 godine na po deset dana na severu a posle i na jugu i te male Lancie su bile na svakom koraku. Toliko ih je bilo da smo se zena i ja bas cudili. Mislim da je dobar auto cim ih je bilo toliko u upotrebi, jer ima puno drugih jeftinijih malih automobila u ponudi. Nisam vozio ne znam druge detalje, naravno ima 1.3 mjet i benzinci koje si pomenuo ali sve je to vec poznato iz Fiatove game. Za polovan auto vaznije je ga dobro pregledati i utvrditi konkretno stanje primerka nego neko generalisanje u vezi pouzdanosti modela. Model je redak da ne kazem egzotika kod nas ali ako ti se svidja i hoces duze da ga vozis sto da ne. Bilo ih je dvobojnih bordo krem onako bas mocno elegantno retro izgledaju.

Edited by notorni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne gledaš dobro, ima i kod nas u BG tih novijih modela, poprilično. Inače, taj Ypsilon koji te interesuje je nastao na šasiji Punta 2 sa malim modifikacijama. Što se tiče izbora motora ne savetujem ti ništa ali ja bih ipak gledao 1.2 16v. Puno daje a nešto manje traži, dok onaj 1.4 16v malo daje a traži i to solidno. Moj komšija ima taj model (1.2 16V)i prezadovoljan je bio dok je nije čuknuo. Staklarija i limarija je malo teže dostupna na ovim prostorima (ne raste na drveću kao za Punta) pa su samim tim i cene unikatnih delova osetno (papreno) veće.

A što uopšte kupuješ auto ako u startu očekuješ probleme?

cccc....

Kakav negativan stav. To stvarno ne priliči jednom Lančisti. Tako mogu da rezoniju traktordžije (vozači VWAudi modela).

lancia_ypsilon_1.jpg lancia_ypsilon_3.jpg

Bicolore - to te verovatno interesuje.

Lancia_Ypsilon_1_70_3_2010.jpg

Ova je malo muževnija.

Ja sam do skora vozio Lanciu Y, znači model pre ove aktuelne. Prodao sam je jer sam pomislio i pogrešio da mi je previše Lybra i Y a sad mi baš nedostaje mali Y za sve veće i veće gužve po gradu. Moj motor je bio 1.2 8V koji ima max. obrtni momenat na primetno nižim obrtajima u odnosu na 16V verziju. Auto fenomenalno leži, ubrzava i mnogo je prijatan unutra zahvaljujući odličnom izboru materijala (ovde mislim na bež boju). Mislim da ove nove dolaze isključivo u full opremi (el. podešavanje retrovizora, grejači retrovizora, ABS, EBD, klima auto ili manual svejedno i mnogo čega još). Ja još uvek ne videh u ponudi model opremljen kao moj bivši.

Što se tiče kupovine, polako i pamet u glavu. Ne zaleći se, mnogo je onih koji su kupili zapušten auto - platili malo a očekivali nov auto. Kad kupiš zapušten auto svejedno je koje je marke po pitanju izbijanja para iz džepova. Pravi auto će prepoznati tebe a ti samo izbroji šuške i tačka.

Lancia se ne kupuje zbog potrebe za prevoznim sredstvom već zbog neprolaznog dizajna i stila.

Za kraj ilustracije radi, ja ponovo gledam ponudu Lancie Y i našao sam nekoliko prethodnih modela u fenomelanom stanju tako da ću najverovatnije ponovo da kupim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas je Lancia jako obezvredjena i jednostavno mora da bude veoma jeftina da bi se neko zaleteo da je kupi.A posto ona to nije onda zbog toga ih slabo ima kod nas kao i Y koja je veoma cenjen auto preko.

Drugar je ima i evo vec godinu dana je prodaje i niko nista a sve zbog glupe ideje da je preskupa za odrzavanje i da je vencanica tj.da je vise ne mozes prodati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto zaboravih a editor neće pa neće.

Lancia se vozi u cipelama sa kožnim djonom!

Načuo sam da je u Autokomercu trenutno akcija za sve kupce VW automobila (uključujući i polo naopačke). Uz svaki kupljeni auto besplatno daju i komplet opanaka - valjda se ima u vidu poseta rodnim krajevima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima. Da, ako bih uzeo taj automobil sigurno bih ga vozio ne manje od par godina. Dvoumim se ovih dana izmedju Y i Ypsilona, tj starijeg i novijeg modela. Ovih starijih ima dosta vise kod nas i u slucaju nekog, ne daj Boze, cukanja lakse bi se snasao.

U kom smislu je 1.4 16V zahtevniji od 1.2 16V? Osetljiviji je na sve i svasta ili mislis na vecu potrosnju i slicno?

@BaneJ

Probleme ocekujem u startu jer kupujem polovan automobil. Verovatno nisi pratio moja ranija pisanja na ovom forumu, ali evo ukratko - prosle godine sam kupio Dedru 1.8 16v i pogadjaj sta - posle mesec dana sve na njoj je pocelo da riknjava, cak sam i kompletnu generalnu morao da radim. Bukvalno posle mesec dana. Naravno, majstora za to cudo nije lako naci pa i posle generalne auto nije sav svoj. Sto se VW traktora tice - jedan takav sa 400K na satu me je odlicno posluzio da odslepam Dedru kod majstora, ceo Dedrin 1.8 16V motor se vozao u traktorovom gepeku. Kad Dedra zaskripi, a ja u VW traktor pa po pomoc za Dedru. Ni meni se ne svidjaju, ali zavrsavaju posao.

Na mom mestu 99% ljudi vise nikada ne bi pomislilo ni na Pizzu, a kamoli na auto iz Italije. Ali eto, zbog tog neprolaznog dizajna i stila koji pominjes resio sam da ponovo dam sansu Lanci.

@Goga

pa i nije daleko od "vencanice". Tu moju nesrecnu Dedru prodajem od avgusta. Limarija odlicna, enterijer super, generalna uradjena. Treba jos nesto samo po periferiji da se proprchka, protokomer da se sredi... Zovu me, raspituju se, al' niko da pazari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja posedujem taj model iz 2003, 1.3mjtd motor. Retke su i dalje, a ove sa malim dizelom jos redje.

Kao sto rekose prethodnici, odrzavanje mehanika je na nivou punta (znaci jako jeftino), ali zato limarija i ostale sitnice....... srecno :-)

Auto je "vencanica" i kupuje se srcem. Malo je ljudi koji su izdvajali 20.000eur za novu, kada je za upola novca ima fiat-a sa istim motorom, opremom.....

Ali ono sto se ne moze docarati, to je puno kada sednem za volan lepotice :-) Supruga vozi taj auto, a kada ga zamenim sa mojim 3-4 puta skupljim autom,

shvatim sta nemam.... stil je neprolazan

Moj je iz uvoza... zato sam i pazario mjtd 1.3, kazu motor moze mnogo... tako se i ponasa. Radio sam servis prosli vikend, sve kao casa..... Cip na 90ks ide za par dana, folija na krov i gepek.... pravimo bicolore.....

Edited by vojinp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tako i ja nesto razmisljam. Za mene je to idealan automobil i ne treba mi nista bolje. Kad bih znao da cu pronaci primerak koji mi nece zadavati glavobolje svaki dan kupio bih ga odmah. Ali ne zelim ponovo da zavrsim sa motorom zrelim za generalnu u lepo upakovanoj "kutiji".

Kako su resene sitnije stvari (koje znaju jako da nerviraju) tipa maglenja stakala, kakav je kvalitet laka (da li gubi sjaj i otpada), da li elektronika divlja...? Kako stvari stoje sa tom "periferijom"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaš šta. Sve što ti napisa BaneJ i VojinP (gde ste se bre našli sa tim imenima) - skroz je tačno. Lepota je imati pare, živeti u Italiji i kupiti novu Lanču (ono, profaktura, Banka Intesa, telegram o obaveštenju za preuzimanje vozila, miris farbe u enterijeru...i to...i obavezno sa kožnim djonom u auto, mani se korejskih gumenjaka) Da se manemo erotike. Lanča jeste po mnogočemu slična Fiatu, ali je i različita. Statusni simbol vazda bio...ali zbog tih statusa i cene "utanjio" na svetskom tržištu. Lanča je prvo bila konkurencija mercedesu, potom Folksvagenu...i na kraju sama sebi-Fiatu. Gde je bila greška, da li u marketinškoj strategiji, proizvodnom asortimanu...nepoznato mi je. Ali Lanča se i dalje proizvodi i slovi za najkvalitetniji i najskuplji serijski italijanski automobil. (da izuzmemo poluručnu egzotiku...Maseratija, Ferarija, itd). Motori su Fiat-ovi. Lanča više ne pravi motore. I one "gorogane" koje je pravila za Kappu, Thesisa su pravljeni u Fiatu, a ugradjivali se samo u Lanču. Medjutim, motori su kod Fiat-a najjača karika. I ne crkavaju nikad, osim u slučaju nasilnog ponašanja korisnika. Što se tiče karoserije - limovi perfektni, farba isto tako, obrada enterijera uradjena najkvalitetnijim materijalima i na najpažljiviji način. A to se i plaća. Odmeri dobro u kakvom ti je stanju "nanišanjeno" vozilo, jer ako joj karoserija i enterijer nisu prvorazredni..."džabe si krečio"! Povedi nekog Lanča-ljubca sa sobom, ima ih ove podosta.. (nemoj mene, ja sam mator i cepidlaka, pogotovu kad sam sve nedostatke na mojoj Libri naučio, uočio - i otklonio). Konsultuj se sa Banetom, Mikom, Woodoo-om, znaju oni gde djavo spava (kod Lanče)

I još jedan mali podestnik kao budućem vlasniku vozila ove marke. Italijani naziv ovog proizvodjača izgovaraju, ne kao LAČIJA ili LANČA, nego specifično gde ce Č i Ć spajaju u jedno slovo, možda najsličnije kada bi probao da izgovoriš istovremeno Č i J...recimo L . A . N . ČJ . A (bez "I" molim). Inače, ovo je prezime čuvenog Vićenca, bivšeg fiatovog radnika i test vozača, koji nameri da pravi ekskluzivne italijanske automobila, a na osnovama znanja skupljenih u Fiat-u). Inače prezime čuvenog Vićenca, prevedeno na naš jezik znači KOPLJE!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i uvek, g. Damjanović je pogodio u sred srede svojim opisom i nekim do sada nepoznatim detaljima.

Što se tiče otkaza i kvarova:

- Grejač kabine kada procuri magle stakla i obično je mokar pod ispod nogu vozača i suvozača. Nestaje tečnost u prelivnom sudu. Problem je relativno čest posle 100 000 km ali rešiv je. Grejač kabine od 2500 din do 13000 din zavisno od proizvođača + ruke + paraflu.

- Ako je iscurelo dosta tečnosti a vlasnik nije reagovao dolivanjem, moguće je pregrevanje i krivljenje glave. Ovo proveri u servisu pre nego što izbrojiš pare. Obično se meri pritisak u sistemu za hlađenje ili proveriš da nema emulzije na čepu u težem slučaju. Problem se rešava za oko 27 000 din.

- Kvar kompjutera obično preko 100 000 km (blok elektronike koji upravlja varnicom na svećicama a preko bobine). Navodno postoji čovek koji popravlja kompjutere a moguća je i zamena novim. Ovde se preporučuje i zamena bobine. Motor brboće kao da ima 3 cilindra ali ide. Cenu ne znam.

- Poluge brisača su standardni fiatov kvar i lako i jeftino se rešavaju.

- Motor brisača kako napred tako i pozadi.

Ovo je najgori scenario i odnosi se na 1.2 8V model do 2003, znači stari. Sve pobrojano je prisutno i na Puntu i svi pravi majstori znaju to da reše dok pojedeš pljeskavicu i popiješ pivo.

Kod novog modela nema informacija o curenju grejača kabine pa je to veliki +.

Motor 1.4 prelazi u premijski razred do 1600 ccm, znači više košta registracija, održavanje nije mnogo skuplje ako je uopšte skuplje ali troši malo više i ljudi koji to imaju u Grande Puntu tvrde da je malo anemičan motor sa druge strane o njemu nema nikakvih informacija po pitanju otkaza vitalnih sklopova. Možda zato što je kvalitetniji? Ovo proveri na it. forumima. Mada ja mislim da je samo ređi na tržištu.

Vozio sam i ja famozni Golf II diesel (jedini pravi Golf, još ako je crven kao IMT 533) i stvarno me nikada nije izdao ali takvi automobili se više ne prave.

Ja inače volim kad vidim Dedru na ulici ali je nikad ne bih kupio jer su sve stvarno mnogo prešle i što je najgore ovde uopšte nema delova ili se jako teško nalazi nešto.

I slobodno zovi Gorana ili Mikija i pitaj za eventualne scenarije, cene i šta oni misle. Ipak sam ja teoretičar a oni to rade praktično svakodnevno.

Kad kupujem polovan auto cenu razmatram tek na kraju.

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, to su pravi i potpuni odgovori! :thumbup:

Hm, kako to da je 1.4 16V anemican kada je sa 70 kW najjaci od svih ponudjenih? Ili da postavim pitanje ovako: maksimalna brzina koju automobil moze da razvije ne zanima me mnogo (ne volim mnogo brzo da vozim), ali me zanima ubrzanje i medjuubrzanja. Prosto, volim da se na put ukljucim bez kilavljenja i da preticanje izvrsim za sto manje vremena. Mnogo mi je bitnije kako auto stize od 40km/h do 90km/h nego da li moze da se krece brzinom od 165km/h ili 210km/h. Da sumiram, mislim da bih hteo da imam "zivahan" autic. Koji bi mi onda od ponudjenih motora najvise odgovarao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam misljenja da ti onda mjtd dizel najvise lezi. Sto se mene tice mozes probati moj ypsilon da steknes osecaj :-)

ne citiraj upis iznad.

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično pitanje koje nas polako dovodi do konačnog izbora:

Lancia_ponuda.jpg

Ovo je aktuelna ponuda za Lanciu Ypsilon. Vidi se da je motor 1.2 16V izbačen iz ponude. Obrati pažnju na brojeve u tabeli za tebi dva bitna motora.

Lancia_Y_schematic.jpg

Ovo je za stari Y. Dajem zato da uporediš brojeve iz tabele sa sada povučenim 1.2 16V. Sada je već mnogo očigledniji odgovor na tvoje pitanje.

snaga_i_momenat.jpg

Ovo je aktuelna ponuda za Fiat 500 što mu dođe slično do isto za Lancia Ypsilon. Obrati pažnju da je u tabeli 1.2 8V ! ! ! Pa sada pogledaj snagu i obrtaje kao i onavezno max. obrtni momenat i obrtaje na kojima postiže (jako bitno za ono što ti tražiš - međuubrzanja). Inače ovaj je po Euro 5 normi.

Dakle, 1.2 16V je bio previše sličan sa 1.4 8V. Drugim rečima segmentacija tržišta je bila loše izvedena imajući u vidu i prisustvo 8V motora. Ovako su veštački izdiferencirali ponudu. Pa sada imaš entry 1.2, mid 1.4 i jtd u dve verzije.

Naravno, dobar Ypsilon nemoj da tražiš ispod 5000e a to je opet cena za dosta dobar Grande Punto sa motorom po izboru (možda i 1.3 jtd) pa dobro razmisli da li ti 5v, relativno pristupačnije održavanje i delovi rešavaju problem na duže nasuprot Ypsilonu koji je čista šmekerica (Audi A1, Mini, Fiat 500 i slični koji nedvosmisleno šalju poruku - JA IMAM LOVU ZA ZEZANJE KAD KUPUJEM OVE AUTIĆE). Nisi napisao koja je gornja granica po pitanju cene.

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vojinp Hvala na velikodusnoj ponudi! :welcome:

@BaneJ Zanimljivo i sistematicno! Hvala na trudu. Koliko sam shvatio ti suzavas izbor na 1.2 8V i 1.4 16v ? Neko gore rece da je 1.4 16v anemican (ono sto nam ne treba u ovom slucaju), tako da ispada da mi treba 1.2 8V? Pa, to je najslabiji motor u ponudi, zar je moguce da je on istovreno i najzivahniji? Priznajem, zbunjen sam :)

Sa obzirom na to kolika je ponuda Ypsilona kod nas u zemlji, pretpostavljam da bi trebalo cekati po prilicno da se pojavi konkretan primerak u dobrom stanju i bas sa tim motorom koji bih ja "nanisanio". Rekao sam na pocetku da u obzir dolazi i prethodna verzija - Lancia Y (starija verzija u nazivu sadrzi samo Y, dok je novija Ypsilon). Ako bi se pojavio ocuvan primerak, dosao bi i on u obzir.

Koja je gornja granica po pitanju cene? Najniza cena koju sam kod nas video bila je 4900 najvisa preko 6000 cini mi se. U tom opsegu onda verovatno i treba traziti cenu. Znam to za Grande Punta... Razmisljao sam i o Fiat Stilu jedno vreme. Ni jedan objektivan kupac automobila Lancu Ypsilon verovatno nikada ne bi ni uzeo u razmatranje. Ali, makar vama ne moram da objasnjavam... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sada sam pregledao na brzinu sajt Polovni automobili i u duhu one stare Grčke izreke - Sredinom je najsigurnije ići, videh http://www.polovniautomobili.com/oglas539653/lancia_ypsilon_14_16v_argento/#6. Jeste da je 1.4 16V ali je cena baš lepo na sredini pa pride nije ni fiksna znači >> javlja mi se da bi uz malo druženja i ubeđivanja << pao na recimo 5000 e. Obzirom da sada pred Novu Godinu i dugu zimu ima jako mnogo kupaca za taj model (samo ti) što će vlasniku biti jasno ako mu koeficijent inteligencije nije u minusu.

Sve prethodno rečeno stoji za 1.4 16V ali OVA cena je prilično primamljiva, motor aktuelan u ponudi proizvođača pa ja u ovom slučaju ne bi bio mnogo gadljiv. Najbolje da kao svaki ozbiljan kupac odeš i provozaš, servis Goran je tu na Altini pa nemoj da te mrzi. Još bolje ako odeš kad napada sneg pa vlasnik mora da očisti i pri tome se smrzne - mislim da onda ona priča za 5000 e prolazi ko od lake šale.

Onaj od 4900 e izgleda loše bez lajsne na braniku koja će te naknadno koštati bar 100 e + što tamo ima još po nešto da se doradi sigurno. One skuplje (8300 e za 1.2 16v 2008.) ne bih ni razmatrao imajući u vidu razliku u ceni = 3000 e.

Od stare verzije izgleda interesantno onaj metalik zeleni 1.2 16V iz Šapca. Po slici mi se javlja da je dobar (ja to wireless-om), naravno ako uđe u uži izbor put pod noge. Drugi interesantan je onaj ljubičanstveni iz Novog Sada. Boja je ... jiiipi.gif baš za devojčice koje su prestale da se igraju lutkama a ostalo izgleda na slici prilično dobro.

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta crna (1.4 16v) se prodaje jos od juna. Ne mora nista da znaci posto se radi o specificnom modelu, ali opet... cim je gazda nije udao pola godine... Moze svasta biti.

Razlika u ceni izmedju Y i Ypsilona je gotovo dvostruka ili cca 2500 evra. Mozda bi posle Dedre, koja je bila totalno nerazuman potez, mogao da postupim malo racionalnije i posegnem za starijim tipom. Noviji je dosta lepsi i par godina mladji. Verujem da se tu, od prilike, i zavrsavaju sve njegove prednosti nad starijim modelom. Mozda to nije dovoljno za placanje duple cene?

Ipak, nije to ono sto me najvise brine. Gde god sam se pojavio sa Dedrom i pitao za pomoc svi su se hvatali za glavu. A taj automobil postoji 20ak godina. Koliko je na ovim prostorima nepoznata Lanca Ypsilon koja postoji tek od 2003? Ne smem ni da zamlislim reakcije onih meni dostupnih majsora kada bih im se pojavio sa Ypsilonom i pozalio se da "nesto krci".

U slucaju da to bude stariji Y, gledao bih da to bude 1.2 16v. Mozda mi je jedan od razloga za to detinjast, ali mislim da sam primetio da samo Y sa motorom 1.2 16v ima obrtometar. Hocu obrtometar! :)

Ovo su vise bila neka razmisljanja "na glas". Videcu kako ce se stvari odvijati na nekim drugim poljima, pa cu u skladu sa njima i donositi odluku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam gde zivis, ali majstora ima pocev od klubskih pa dalje, obrtomer moze da se ugradi i naknadno za manje od 100 evra i da izgleda super kao na novoj agili, aygo-u itd. Auto nije prodat 6 meseci jer je egzotika zato sam ti i napisao ako ces DUZE DA GA VOZIS sto da ne, jer ne isplati da ga uzimas ako ces ga voziti 2,3 ili 4 godine a posle ce biti stari auto ko i svaki drugi naci ce kupca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nalazim se u Indjiji. U Novi Sad zalazim mnogo cesce nego u BGD pa bi mi odgovaralo kada bi tamo nasao nekoga ko bi znao da se petlja sa Ypsilonom. Sto se mene tice, voleo bih taj auto duze da vozim, samo nisam siguran sta bi auto rekao na sve to. Mozda sam postao malo paranoican ali zaista ne zelim da mi ponovo neko uvali vruc krompir sa kojim necu znati sta da radim. Mislim da je jedino resenje za moje nepoverenje detaljan pregled pre kupovine.

Pozvacu ovih dana prodavnice delova da ih pitam imaju li uopste nesto za Ypsilona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I šta bi ...

Nemoj da se nadaš da ćeš u prodavnicama naći nešto od delova što nije 100% kompatibilno sa Puntom (filteri, nešto od mehanike vešanja i to je to). Za ostale stvari se dovijaš tj. poručuješ spolja. Bila je pre 2 godine prodavnica Auto Lancia kod Bogoslovije ali vidim da je zatvorena i preseljena negde. Čuo sam da je prodavnicu držao Ninićev brat (onaj Ninić servis iz Mirijeva). Bilo je svašta u prodavnici i moglo je da se naruči. Cene, pa ... onako evropski jake.

Obrtomer je imala i 1.2 8V verzija (konkretno moja bivša). Prisustvo obrtomera zavisi od nivoa opreme. Obrtomer imaju standardno Elefantino Rosso i to sa belom podlogom, LX i LS sa crnom podlogom a Elefantini Blue nema obrtomer i to je najniži nivo opreme - odnosi se na staru verziju.

Lancia_Yinstabl_3.jpg

Ovo je iz moje ex makine sa oglasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam jos stigao da pozovem, mada to sto si mi rekao (da ne ocekujem da pronadjem mnogo toga u prodavnicama) zvuci prilicno obeshrabrujuce. Kakva je tu situacija kad je stariji Y u pitanju? Ima ih dosta vise u zemlji pa se nadam da je stvar povoljnija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starijih Y do 3K ima koliko hoćeš. U oglasima sve izgleda lepo. Kada kreneš od placa do placa nagledaš se svega. U Martu sam posle 10-12 pogledanih kupio Y Blue verziju 1,28V. Ni ta mi se nije u celeni dopadala, ali za ono što meni treba ( drugi auto u kući, do pijace, možda jednom mesečno do grada....) dobra je. Služi sve kako treba, čak i klima. I potrošnja je OK. Pisali su ljudi ovde o problemima sa njenim klopotanjem po neravninama. A majstori kažu sve u redu. Izgleda je napravljena baš za dobre "strade". U početku me nerviralo, sada pustim muziku jače, pevam i ne sekiram se. Nisu mi pare toliko bile problem, mogao sam dodati par stotina i kupiti nešto drugo. Prevladala je ljubav, a u ljubavi često dođe do razočarenja.

Lako može da se desi da završi u oglasima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno pitanje:

Sta mogu ocekivati od 1,2 16v motora iz 2001. godine? Automobil je iz uvoza, izgleda veoma korektno i vidi se da je vodjeno racuna o njemu. Na satu je 140,000. Pre nego sto odem da pogledam konkretni primerak, sta bi ste mi mogli reci?

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratio sam tvoja pitanja od početka. Posle Dedre sa Y možeš očekivati samo razočaranje. Vožnja u Y je u odnosu na Dedru kao na taljigama - valjda i normalno jer nisu ista kategorija. Na dobrim putevima Y ide besprekorno, baš ono......lepi se za put. Odlično potegne i daje bolji osećaj nego Punto. Pišem za ovu moju 8V, pošto vozim i Z 10 - isti motor. Takvu sa 16V nisam vozio i mogu misliti šta radi sa svojih 80 KS. Po meni, osnovni problem nije Y već loši putevi. Više puta sam 10-kom vozio za NS starim putem. Nije baš prijatno. Y samo jednom. Da je put dobar moglo bi se tu pokazati i malo vozačke sposobnosti i iskustva, ovako-pravi smor. To su moja iskustva. Mislim da je Y pravi mali gradski auto, ali treba čuti više mišljenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj i druge teme u ovom delu Foruma, jer je o 1.2 16v motoru već pisano dosta puta...pošto je išao u dosta modela... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima, pre svega!

@zekiveteran - pa i meni se po glavi mota pitanje da li bi prelazak sa Dedre na Y bio "sa konja na magarca". Ipak, ako je konj cudljiv, mnogo jede, a mrzi ga da potegne onda pitomo, zdravo i zivahno magare mozda i ne bi bilo toliki promasaj. Pogotovo ako uzmemo u obzir 5, 6 godina razlike u starosti.

Ustvari, ja sam zrtva uskog izbora modela koje Lancia nudi. Meni konkretno treba automobil proizveden izmedju 2001 i 2005, srednje velicine, benzinac, elegantnog izlgeda i po malo sportskih navika. Lybra mi je prevelika, a i cini mi se da su sve presle milion kilometara, Y je manji nego sto bih ja zeleo, unutrasnjost i spoljasnjost su mu po malo nedoreceni, Thesis - ah, Thesis... Onome sto bih ja zeleo novi Ypsilon je najpriblizniji, ali kako stvari stoje kada bih ga uzeo prva investicija bi morala da bude izgranja mini hrama unutar vozila u kojem bi se svakodnevno vrsile molitve da sa vozilom nesto ne krene po zlu, jer ako nesto rikne, bolje sam da se osisam na celavo nego da cekam da mi kosa otpadne od nerviranja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...