autograf 0 Posted September 20, 2011 ^^^ Krov u crnu sjajnu ili mat sa garancijom oko 5000,carbon 7500 ,na svakoj se vide ostecenja i ogrebotine jedino sto mat i carbon folija malo sakrije vec postojece neravnine i ostecenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted September 20, 2011 ok,hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
boleabarth 0 Posted September 22, 2011 Koliko bi kostalo presvlacenje samo krova na Fiat bravu, mat crna folija ?Oko 4500 din sedmogodisnjs i 2500 trogodisnjaJavljam se sutra pa ako uspemo da se dog. za vreme , i ako ne budes u guzvi , eto mene u pancevu )) Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorjan 0 Posted October 28, 2011 ^^^ Krov u crnu sjajnu ili mat sa garancijom oko 5000,carbon 7500 ,na svakoj se vide ostecenja i ogrebotine jedino sto mat i carbon folija malo sakrije vec postojece neravnine i ostecenja a da li postavljanje folije zavisi od vremenskih uslova (zima)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
autograf 0 Posted October 29, 2011 ^^^ Ne igra neku veliku ulogu u trajanju folije sem sto duze traje proces montaze Quote Share this post Link to post Share on other sites
sremarko 0 Posted November 9, 2011 koliko bi kostalo presvlacenje celog auta (novi bravo) u karbon foliju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
autograf 0 Posted November 12, 2011 koliko bi kostalo presvlacenje celog auta (novi bravo) u karbon foliju?Ne znam kvadraturu ali ispod 1000e ne moze da prodje Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 25, 2011 koja folija je najzahvalnija za zatamnjivanje štopova? uradio bih to na svom puntu, možda čak i farove, da to ne bude nešto napadno, tj baš crno, nego primerno onako, da može normalno da se vidi svetlo kroz tu foliju, da se jasno vidi kada dam migavac... Nekako mi je daleko lepše zatamnjen štop folijom, nego sprejom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted January 12, 2012 Druze koliko bi kostalo presvlacenje krova u crnu karbon foliju za alfu 156. Quote Share this post Link to post Share on other sites
autograf 0 Posted January 13, 2012 ^^^ Imas varijantu od 70e i varijantu od 170e razlika je u kvalitetu tj dugotrajnosti carbona trogodisnji i petogodisnji Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiLoSh89 0 Posted March 9, 2012 Pozdrav svima, posto prvi put ikad pisem na nekom forumu ne zamerite ako sam nesto zeznuo ili pogresio. Imam par pitanja za Saleta, imam punta klasik radio bih mu instrument tablu i jos neke plastike u Oracal 975 koju bih kupio u Difol-u. Radio sam vec par puta drugu na kolima sitnice (bocne stubove, delove instrument table i sl...) sa karbon folijom naravno tipa (made in China) ali na relativno ravnim i glatkim povrsinama i na metal i na plastiku. Ono za sad nekako i stoji, dokle ce videcemo Sad me muci pitanje sta bi bilo kad bih ja to uradio na sta li bi licilo jer mi tabla nije glatka vec hrapava i dokle bi se to drzalo tako jer bi hteo da to bude kvalitetno i da stoji tako duze vreme, zbog cega bih nekako i iscaprkao pare za Oracal 975. Ali ako to nebi licilo ninasta i nebi trajalo onda mi se bas i ne daju pare dzabe za igranje sa ovom folijom. :wallbash: da lisi ti nekad nesto slicno radio i sta bi mi preporucio da radim ili da se okanem te ideje? Na jednim kolima (u nekom salonu) sam video instrument tablu mislim da je pravi karbon i izgleda MNOGO dobro sta god da je :thumbup: Izvinjavam se sto sam oduzio i sto smaram ali mi se mozak usijao od razmisljanja sta cu i kako cu.. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
autograf 0 Posted March 10, 2012 ^^^ Ne bacaj pare nece da stoji ako nije glatko, taj carbon je jako skup za te eksperimente Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiLoSh89 0 Posted March 11, 2012 Ok, hvala na savetu verovatno je bolje da takav karbon uradim spolja na kolima nego da zajebem na tabli. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urosh 0 Posted June 14, 2012 Zanima me kolika je guzva i kada treba da zovem da zakazem stavljanje folije na mog stila;)) samo haubu bih radio u carbon foliju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
autograf 0 Posted June 29, 2012 dva dana ranije se javi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted August 22, 2012 Pozdrav. Interesuje me koliko para bi bilo presvlacenje celog auta lancia kappa je u pitanju? hauba,krov,gepek u crno ili carbon crni a ostalo u sjajnu narandzastu? hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 22, 2012 Ja kad sam se interesovao da presvučem kola bila je oko 150e folija koja ima garanciju 3 godine i 300e ona sa garancijom 7 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted August 22, 2012 ako je tako oterao sam vec auto hehe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 22, 2012 Proveri malo na netu, ja sam gledao prošle godine i otprilike takve su cene bile. Okačiću link ako nađem, bilo je mislim u Smederevu nešto baš jeftino, samo pojma nemam kako se firma zove Quote Share this post Link to post Share on other sites
autograf 0 Posted August 25, 2012 Bio sam na godisnjem odmoru pa nisam odgovarao na pitanja,a sto se tice cena folija nisu menjane od prosle godine tj za trogodisnju foliju je cena od 150 do 200 i cena sedmogodisnje folije je od 300 do 350 e, Vazno je to da na trogodisnju foliju nema garancije zato sto to nije folija namenjena za automobile,ali moze i da se koristi za tu namenu,garancija na sedmogodisnju foliju je pet godina,pored toga radimo i foliju za stakla (iskljucivo LLumar) cetiri godine garancije Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor_ns28 0 Posted September 16, 2012 mene zanima presvlacenje folijom u belu boju,ali do 3 god garancije koja cena? i kad mogu da dodjem da mi se to odradi ja sam iz novog sada.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acatodsm 0 Posted November 27, 2012 Pozdrav,interesuje me koliko bi kostalo lepljenje karbon folije na haubu i zatamnjivanje zadnjih bocnih stakala i zadnjeg stakla.U pitanju je Fiat Stilo 5 vrata. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
autograf 0 Posted November 29, 2012 ^^^ Za tvoj auto mora da ide cast carbon zbog onih kanala na haubi pa je cena u rasponu od 80-100e,a zatamnjivanje za zadnji deo kosta 60e Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted December 15, 2012 (edited) Evo jedno iskustvo od mog drugara kod dotičnog...Priča kaže sledeće...Kod doticnog sam oterao auto(u pitanju je renault clio 1) spreman za lepljenje folija i doneo foliju oracal 970 azure metalic...Auto je bio potpuno spreman kao za farbanje i kupio sam folije koje su najkvalitetnije i najbolje za lepljenje celog auta i namenjene za to. Kupio sam 15m2, a m2 kosta 1700 dinara(sa pdv-om)...Platio sam za ruke 120 evra za ceo auto iako mi covek nije zalepio branike ni retrovizore jer nije uspeo da sa 15m2 zalepi ceo auto. Ali nije to glavni problem.. Problem je sto je auto pun baloncica i sto je folija matirana na dosta mesta i cak je vrata lepio tako sto je sekao foliju na pola vrata i sad je tu pocelo da se odlepljuje... Zvao sam ga sto puta da se dogovorimo kad da dodjem da mu pokazem o cemu se radi, ali to je bilo dogovaranje da se cujemo za par dana da se dogovorimo za sledecu nedelju i sve tako u krug. Na kraju mi je rekao da dodjem jedan dan uvece... Kad sam otisao i rekao mu za baloncice kojih ima na po celom auto poceo je da me ubedjuje kako ce baloncici sami da nestanu vremenom ali je ipak uzeo da ih izbusi skalpelom... I naravno posto je bio mrak auto je gledao u garazi sa losim osvetljenjem pa nije video da je nesto matirano iako sam ja i tad video ...cak me je njegov drugar ubedjivao da je to zbog toga sto boja ispod folije nije ista (a ista je i to naravno nema nikakve veze sa matiranom folijom)... Pa je dogovor ostao da dodjem u toku dana da to pogleda i da mi zatamni stakla ali to je opet bilo za nekih dve nedelje i trebao je da mi javi kad mu stignu folije za stakla. Posto se nije javljao ja sam ga zvao ali ovog puta i kuturno zatrazio da mi vrati pare bar za branike i retrovizore sto nije uradio... Ponudio mi je 20 evra da mi vrati...Posto sam iz Beograda a on iz Panceva mene je toliko gorivo samo kostalo i resio sam da mi se vise ne isplati nikakav dogovor sa ovim covekom... Lose zalepljene folije pune baloncica, folije na vratima zasece na pola vrata koje se vec odlepljuju, pola krova matirano (sve oko sibera) i gornji deo petih vrata, neuradjeni branici i retvorizori...To su rezultati rada coveka koji se reklamira na ovom forumu... A o dogovoru sa njima da ne govorim... Covek ima vise obaveza od Obame kad treba da dodje neko da mu reklamira lose uradjen posao... Mada smo se lako dogovorili kad sam trebao da dodjem da mi uzme pare.Eto čisto da znate sa kim imate posla... toliko od mene i mog drugara Kad bude bilo malo lepše vreme i čist auto postavićemo vam slike da vidite kako auto izgleda posle lepljenja folija kod dotičnog. Edited December 15, 2012 by Markedjani Quote Share this post Link to post Share on other sites
autograf 0 Posted December 16, 2012 Cilj ovog i ostalih foruma je upravo to da se iznesu i pozitivni i negativni komentari.U poslu ce biti uvek onih koji su nezadovoljni uradjenim poslom,ali ako je to jedan od stotinu onda je zanemarljiv broj.Moram da odgovorim na par iznetih cinjenica Markedjanija.Folije je bilo 9.4 metara duznih na sirini od 152 cm,sto je i receno pre lepljenja,tacnije zajedno smo premerili auto i konstatovali da ce folija morati da se nategne da bi moglo da se sve izlepi sto je i uzrok blagog matiranja folije.Sto se tice "baloncica" i dalje stojim iza toga da ce se povuci,pripremu automobila je radio sam,a svi koji su ikada imali posla sa folijom znaju da folija pokaze svaku neravninu pa i onu najmanju tackicu(sam je rekao da ga je pripremao uvece ,a cak sam i ja neke delove doradio da bi to bilo kako tako dobro).Cena za ceo automobil je dogovorena 120e, sa dogovorom da donese jos folije da izlepimo branike i retrovizore.Javio se i rekao da odustaje od lepljenja istih i pitao koliko cu novca da mu vratim za to.Ja sam mu ponudio 20e sto i jeste cena za lepjlenje dva branika.Na delovima gde je folija secena treba da dodju lajsne koje je rekao da ce da kupi i postavi a folija je morala biti isecena zato sto je prskano auto lakom i na tim prevojima bi se podigla i pukla da nije prosecena,a to se ne bi videlo da su lajsne postavljene.Ostajem i ja duzan da postavim slike pre i posle lepljena.Hvala svima na dobrim i losim komentarima,to moze samo podici kvalitet saradnje i posla Quote Share this post Link to post Share on other sites