Jump to content
FAS Goran
evilclown

Toyota Corolla / Corolla Cross

Recommended Posts

@moron

Baš juče te se setih, pričao sam sa kolegom iz Grčke koji je pre mesec i neku nedelju kupio novi Sportage i uporedjivali smo cene. Na žalost, ja ne držim cenovnike u memoriji, kao neki :D, pa smo nakon konsultacije sa sajtom Kie u Srbiji, utvrdili da je u Grčkoj cena veća oko 4.000 za svaki paket (bez eventualnog spuštanja cene u Srbiji).

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/29/2022 at 2:44 PM, moron said:

 

Ali, ako bi sada uporedili cene RAV-a i CRV-a u Srbiji, oba u hibrid izdanju, "puna cena" za top RAV-4 HEV je 55.100, a "puna cena" za top CRV hibrid je 45.990. Ima nesporno razloga da RAV bude skuplji ( veća je snaga hibridnog sklopa ), ali,da bude skuplji preko 9.000 evra, to "ni pas sa maslom progutao ne bi".

 

Ili, da pogledate cene za novi Civic 2,0 hibrid. Stigao je u Srbiju, promocija je 10.10. Biće i formalno objavljene ovih dana ( ali se već znaju ). U odnosu na Corollu 2,0 hibrid (i to Corollu MY 2022 ) košta manje. Jer, novi Civic 2,0 hibrid u srednjem paketu će da ima "punu cenu" od 35 hiljada, a Corolla HB 2,0 ( MY 2022 ) u srednjoj opremi ima "punu cenu" od 37,7 hiljada.

 

Opet, bez dileme, ima razloga i da Corolla hibrid MY 2023 bude skuplja ( imaće veću snagu od MY 2022 ), no, mislim da su u Srbiji cene Toyote generalno "otišle u nebesa".

Nisu dobro naveli cenu bazne verzije, javi im da isprave. Sad bar znamo ko je AR detektiv. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si. Pogrešno napisana jedna cifra. Reći ću Zvezdanu da ispravi, ali i za ubuduće nađe pismenijeg "detektiva", a "za iste pare"  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, moron said:

mada ga nikada fizički nisam upoznao

Ovo bas ne lici na tebe :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

On obično samo jednom godišnje dodje u Srbiju, na par dana u NS. Imali smo prošle godine dogovor da se nadjemo na Fruškaću, ali, izjalovio se :)Ove godine nije ni dolazio ( bar ne da ja znam ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš mi je neki dan poslao fotke iz nekih testova od pre oko 20 godina ( mislim, superb prve generacije i još neka vozila ) i objašnjavao mi je kako je u to vreme izgledalo "slanje fotografija" u VG redakciju :)

Baš je bio mladolik na tim slikama  :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreme kad se, na samim počecima, fotkalo foto-aparatom, razvijali filmovi, pravile fotke, skenirale fotke i eto, već može prelom časopisa.

I kad napr. Sale Uglješić i Zoki Živkov odu do Ženeve nekim test automobilom, pa se vrate natovareni katalozima i gomilom potrošenih filmova.

A onda posle nekoliko godina CD-i sa profi odrađenim fotografijama.

Pa sajtovi sa pristupom samo za novinare. A brzina neta . . . bože sačuvaj.

Toliko je bio spor net da fajlove za štampu narežeš na CD, u kola, pa u Suboticu...

Martin Candir i Zoki odu na F1, pa Candir stuče stotinjak filmova za vikend. itd. itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: 2023. Toyota Corolla Cross Hybrid

 

Dizajnirana za balans snage i efikasnosti, Corolla Cross Hybrid je savršena kada se vaš noćni izlazak pretvori u improvizovani odmor za vikend. Ovaj AWD crossover ima 194 konjske snage i povećanu efikasnost goriva, omogućavajući vam poboljšano iskustvo vožnje da slobodno istražujete sa manje zaustavljanja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Toyota Corolla Cross

 

Corolla je najprodavaniji auto na svetu sa preko 50 miliona prodatih komada proteklih decenija, ali... kupci se poslednjih 5-10 godina masovno okreću ka SUV/Crossover modelima, pa je Toyota prilagodila Corollu tim novim željama potrošača:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Japanci su nekada prosto "neverovatni" ...

 

Ako se pogledaju dva gornja videa, jasno se vidi da u zadnjim vratima Corolle Cross uopšte nema klasična ostava za sitnice ( kao što je ima Corolla karavan ), već ima samo "rupa" za čašu ( na rukohvatu ), kao što je to slučaj sa Corollom HB.

 

I sve to na vozilu koje u Srbiji cenom može da prebaci i čak 45 hiljada evra.

 

"Japanski perfekcionizam" :) Inače, takav isti gaf imaju zadnja vrata Honde HRV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Corolla Cross premijerno u Barseloni

 

klo05.jpg

 

Toyota Corolla Cross stiže u Srbiju za 10 dana, upoznali smo je danas do detalja u Barseloni. Redovno zaoštrena utakmica u C segmentu seli se na SUV teren. Nakon što su Cross ili SUV verzije dobili Aygo i Yaris, isti tretman prolazi i globalni bestseler Corolla. A i neki će reći  ''RAV4 tehnologija je jednostavno suviše dobra da bi se ograničila samo na taj model''. Slikovita okolina Barselone, pomoćiće nam da uvidimo koliko su Toyotini inženjeri u pravu sa Corollom Cross. Sa 4.460 mm dužine, 1.825 mm širine, 1.620 mm visine i medjuosovisnkim razmakom od 2.640 mm Corolla Cross je pozicionirana izmedju futurističkog CH-R –a i proverenog RAV-a 4.

 

klo04.jpg

 

Nudi praktičnost i upotrebljivost, tako potrebnu porodicma aktivnog životnog stila. Lak pristup prtljažniku omogućuje smeštanje dečijih kolica ili bicikala. Dizajnerski gledano Corolla Cross skrojena je po ukusu evropskih kupaca.

 

klo03.jpg

 

Peta generacija hibridnog sistema unapređuje rešenja iz prethodnih. Bilo da je reč o pogonu na prednje ili sve točkove vozaču je na raspolaganju više obrtnog momenta, više električne energije, veća efikasnost i još veće zadovoljstvo u vožnji.

 

klo02.jpg

 

Tehnologija litijum jonskih baterija je napredovala. Novi paket baterija je snažnji ali i 40% laši nego ranije. Izlazna snaga motora povećan je za 8%. Baterija se nalazi ispod zadnjeg sedišta. Manjih je dimenzija. 14% snažnija i 14% lakša. Ima poboljšano hlađenje iste. Hibridni pogon baziran na dvolitrskom benzincu gereriše 197 ks i obezbedjuje ubrzanje do 100 km/h za 7.5 sekundi. AWD-i, verzija sa pogonom na sve točkove na zadnjoj osovini ima elektromotor koji razvija impresivnih 30.6 kW. Aktivira se automatski u cilju postizanja veće trakcije i prolaznosti na težim terenima.  Hibridni sistem obezbedjuje još linearniji dotok snage, tačno ono što vozač očekuje pa je lakše predvideti reakciju vozila u različitim situacijama. Drugim rečima vožnja je intuitivnija nego ranije, ili ako baš hoćete: prirodnija!

 

klo01.jpg

 

Kompletan tekst na sajtu vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Toyota Corolla Cross

 

Ovaj auto popunjava prostor između manjeg C-HR i većeg RAV4. Popuniti taj prostor je za Toyotu bilo veoma logično jer Corolla Cross ima više mesta pozadi i gepek od C-HR i generalno je praktičniji auto, a opet nije kao RAV4 koji je mnogima preskup i verovatno preveliki auto za po gradu samo.

Iako ima isti klirens od 16 cm kao C-HR, Corolla Cross može imati pogon na svim točkovima dok je C-HR izgubio tu opciju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo od strane V.G. je baš sve bilo "promotivno" ... Ispada da je Marek teški mrzitelj Toyote ? Ili je istina negde izmedju :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

On je jedan od retkih testera koji će ti ukazati na neku realnu falinku vozila. Ogromna većina se bavi samo trkom u hvalospevima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...