Jump to content
FAS Goran
evilclown

Toyota Corolla / Corolla Cross

Recommended Posts

autobytel.jpg Autobytel: 2022. Toyota Corolla Cross

 

Corolla Cross se u Toyotinoj ponudi ubacila između C-HR i RAV4 modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Toyota Corolla Cross

 

Corolla Cross sa 166 konjskih snaga i 205Nm obrtnog momenta od 2.0 atmosferca. Glavni rivali su joj npr. Hyundai Kona ili Mazda CX-30...pa možda čak i unutar kuće RAV4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Corolla na novoj slici

 

Pojavila se još jedna slika buduće sportske Toyote GR Corolle za koju je zadužen Gazoo Racing.

GR Corolla stiže tokom 2022. godine...

 

toyota gr c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Toyota Corolla Hybrid

 

Toyota Corolla je jedan od najpoznatijih automobila na svetu. Ona je sinonim za pouzdanost, ali ovu najnoviju je zapravo i prilično zabavno voziti. Pored hatchback-a, postoji i sedan:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2022. Toyota Corolla Cross

 

Corolla Cross je SUV koji je to postao pretvaranjem dobro poznatog hatchback-a. Pogledajte zašto je to u mnogim slučajevima relevantno za kupce zbog ionako prenaduvanih cena. Iako je to uglavnom Corolla, Toyota je napravila neka dobrodošla poboljšanja kroz povećanu upotrebljivost/praktičnost:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotvyoutubelogonovi.jpg MobilAutoTV: Toyota Corolla Cross od septembra u Srbiji

 

Potpuno nova Toyota Corolla Cross u najprodavaniju gamu modela na svetu donosi prostranost, praktičnost, kao i moćan i snažan dizajn SUV automobila C segmenta. Novi SUV zaokružuje Toyotinu liniju SUV vozila koja sada kupcima nudi najširi asortiman na evropskom tržištu...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro Toyota GR Corolla

 

223504-toyota gr 02.jpg

 

Hothatch varijantu Toyote Corolle očekujemo već duže vreme, ali najnovija informacija kaže da će čekanju uskoro doći kraj. Za GR Corollu se pobrinuo Gazoo Racing, a rezultat ćemo videti još ove nedelje budući da je premijera za Severnu Ameriku zakazana za 31. mart.

GR Corolla bi trebalo da dobije isti 1.6 trocilindrični turbo motor kakav ima i GR Yaris, ali u GR Corolli bi trebalo da raspolaže sa više snage. Neki mediji su ranije pisali da bi to moglo da bude 298 konja.

 

223503-toyota gr corolla 01.jpg

 

Takođe, GR Corollu će odlikovati i 6-stepeni manuelni menjač, pogon na sva četiri točka (najverovatnije), aero body kit (proširenja blatobrana, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), set novih alu točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi i doterani enterijer sa sportskim sedištima, kožnim volanom i sportskim pedalama.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Corolla

 

toyota gr 10.jpg

 

Konačno je pred nama i hothatch varijanta Toyote Corolle koju smo čekali duže vreme, ali treba napomenuti da je na ovim prvim zvaničnim slikama verzija samo za Severnu Ameriku.

 

toyota gr 09.jpg toyota gr 08.jpg

 

Za 1.474 kg tešku GR Corollu se pobrinuo Gazoo Racing koji je pre svega predvideo 1.6 trocilindrični turbo motor koji ovde raspolaže sa 300KS i 370 Nm obrtnog momenta.

 

toyota gr 07.jpg

 

toyota gr 06.jpg toyota gr 05.jpg

 

Takođe, GR Corollu odlikuju i 6-stepeni manuelni menjač (Intelligent Manual Transmission - iMT), pogon na sva četiri točka (od 50/50 do 30/70 napred/pozadi), nekoliko modova vožnje (Normal, Spor i Track), aero body kit (agresivnija maska, proširenja blatobrana, hauba sa otvorima za vazduh, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), krov od ugljeničnih vlakana kod Launch Edition verzije, pa set 18-inčnih mat crnih točkova, gume Michelin Pilot Sport 4S, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice (diskovi od 356 mm odnosno 297 mm), sportski izduvni sistem i doterani enterijer sa sportskim sedištima, kožnim GR volanom, sportskim pedalama, 12.3-inčnim kolor Multi-Information ekranom i multimedia sistemom od 8.0 inča.

 

toyota gr 04.jpg toyota gr 03.jpg

 

toyota gr 02.jpg toyota gr 01.jpg

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: 2022. Toyota Corolla Cross

 

Pogledajte zašto uopšte razmatrati ovaj crossover pored živog i zdravog RAV4 modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2023. Toyota GR Corolla

 

Ovaj auto je velika stvar za Toyota entuzijaste... ali možda i ne samo za njih:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Toyota Corolla Hybrid

 

Da li je dvanaesta generacija Corolle i dalje najbolji hibridni ''hečbek'' koji možete kupiti u 2022. godini?

Popularni kompaktni automobil nastavlja da se suočava sa teškom konkurencijom u vidu npr. Golfa, Focusa ili Astre. Šta čini da se ističe? I da li je hibridna snaga dovoljna da postane prvi izbor?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Corolla restajling

 

toyota c 07.jpg

 

Toyota je na evropskom tržištu predstavila modifikovanu gamu aktuelne 12. generacije Corolle (hatchback, sedan, karavanski Touring Sports), uz doterani hibridni sistem pete generacije (sa većom snagom i poboljšanim performansama), novu tehnologiju u kabini i zaista blage vizuelne promene na spoljašnjosti.

 

225369-toyota c 06.jpg

 

Obnovljena Corolla je i dalje na raspolaganju sa 1.8 i 2.0 motorima, dostupnim sa prednjim pogonom. Redizajnirana jedinica za kontrolu snage (PCU) i elektromotor, u kombinaciji sa manjom i snažnijom litijum-jonskom baterijom, smanjili su masu hibridnog pogonskog sklopa do 18 kg, u zavisnosti od varijante.

 

225370-toyota c 05.jpg

 

1.8 lhibrid ima 140 KS što predstavlja povećanje od 18KS u poređenju sa prethodnim modelom. Ovakva Corolla od 0-100 km/h stiže za 9.2 sekunde, što je 1.7 sekundi manje u odnosu na svog prethodnika, uz zadržavanje istih 102 g/km prosečne emisije CO2.

 

225372-toyota c 04.jpg

 

2.0 hibrid dolazi sa 196KS što je 16 KS više nego ranije, pa ubrzanje od 0-100 km/h traje 7.5 sekundi (- 0.5 sekundi bolje od prethodnika), uz blago smanjenu prosečnu emisiju CO2 od 107 g/km (-2 g/km).

 

toyota c 03.jpg

 

Pored poboljšanih specifikacija, Toyotini inženjeri su ponovo kalibrisali hibridnu kontrolnu jedinicu za prirodnije i linearnije ubrzanje u skladu sa namerama vozača.

 

225371-toyota c 02.jpg

 

Što se estetskih promena tiče, tu su samo izmenjeni detalji prednje maske i okvira svetla za maglu, novi dizajn alu točkova, kao i tri nove boje (Juniper Blue za Corollu hatchback i Touring Sports, Midlight Teal za Corollu sedan i Metallic Grey za sve tri karoserije). Pored toga, hatchback i Touring Sports u višim paketima opreme dobijaju bi-LED farove sa prilagodljivim sistemom dugih svetala (AHS), dok Corollu GR Sport odlikuju novi 18-inčni alu točkovi, sportskiji zadnji branik i modifikovana sedišta. U unutrašnjosti su novi detalji, 12.3-inčna digitalna instrument tabla (standardna od opreme srednjeg nivoa), veći ekran osetljiv na dodir od 10,5 inča i novi glasovni agent. Uz sve to ide i širi paket bezbednosnih i sistema pomoći vozaču.

 

toyota c 01.jpg

 

Obnovljena Corolla će biti dostupna kupcima u Evropi u prvom kvartalu 2023. godine, uz najavu da će cene biti saopštene naknadno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Corolla Cross Hybrid

 

225323-Toyota Corolla 25.jpg

 

Bazirana na uvek popularnoj Corolli, potpuno nova Corolla Cross Hybrid za modelsku godinu 2023 je debitovala u SAD, kako bi pružila još više opcija kupcima SUV-ova. 2023. Corolla Cross Hybrid će se proizvoditi u Sjedinjenim Državama u novoj fabrici Mazda Toyota Manufacturing u Hantsvilu, Alabama - potpuno novom postrojenju koje će imati kapacitet do 150.000 Corolla Cross vozila godišnje.

 

225325-Toyota Corolla 24.jpg

 

Dostupna isključivo sa pogonom na sve točkove (AWD), Corolla Cross Hybrid maksimizira inherentni potencijal TNGA-C platforme visoke čvrstoće, omogućavajući novom modelu da postigne udobnu vožnju i izuzetnu prostranost. Sa novom petom generacijom Toyotinog hibridnog sistema ispod haube, zajedno sa elektronskim sistemom pogona na sve točkove, nova Corolla Cross Hybrid nudi povećanu snagu i uštedu goriva. Sa 194 konjske snage i vremenom od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) od 8.0 sekundi, Corolla Cross Hybrid je zabavna za vožnju.

 

225326-Toyota Corolla 23.jpg

 

2023 Toyota Corolla Cross Hybrid će biti dostupna sa paketima opreme: S, SE i XSE, kao i poznatim LE i XLE. Već i S i SE imaju standardno 17-inčne alu točkove, 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir, sportski podešeno oslanjanje, LED svetla, smart key...

Kod SE i XSE paketa treba pomenuti i nekoliko dvobojnih kombinacija boja za eksterijer: Sonic Silver/ Black, Barcelona Red/ Black, Blue Crush Metallic/ Black i Acidic Blast/ Black. Prostrana unutrašnjost Corolle Cross nudi mnoge od istih poželjnih karakteristika kao i sedan i hečbek braća i sestre.

 

225324-Toyota Corolla 2.jpg

 

Corolla Cross Hybrid je po najavama sportske prirode i predstavlja savršen sledeći korak za ovu liniju modela. Iz inženjerske perspektive, nudi pristupačnu unutrašnjost, kao i veću vidljivost zahvaljujući revidiranoj TNGA-C platformi. Za sportske kategorije, Corolla Cross Hybrid nudi upadljive detalje koji automobil izdvajaju od benzinskog brata, kao što su jedinstveni prednji i zadnji stil. Dostupna je sa dvobojnim eksterijerom i alu felnama od 18 inča, sa sportskim izgledom koji je predodređen da se istakne. Standardno na svim Corolla Cross verzijama su Toyota Multimedia System, bežični Apple CarPlay & Android Auto, kao i USB-C portovi za punjenje kako bi svi vaši uređaji bili spremni za akciju.

 

Pored zaštite od sudara koju obezbeđuje TNGA-C platforma, svi modeli Corolla Cross 2023 standardno dolaze sa Toyota Safety Sense 3.0, Toyotinim paketom aktivnih bezbednosnih sistema, koji uključuje poboljšanja koja su omogućena sistemskim senzorima sa poboljšanom sposobnošću detekcije. Poboljšano prepoznavanje trake pruža upozorenja o napuštanju trake sa sistemom za upravljanje i pomoć za praćenje trake. Corolla Cross će biti opremljena i dinamičkim radarskim tempomatom (DRCC). Road Sign Assist je dizajniran da prepozna određene informacije na putokazima pomoću kamere napred i prikaže ih na multi-informacionom displeju (MID). Pored TSS 3.0 sistema, druge standardne bezbednosne funkcije uključuju nadgledanje mrtvog ugla (BSM), dizajnirano da pomogne u otkrivanju i upozorenju na vozila koja se približavaju ili su postavljena u susednim trakama. Kontrola pomoći pri kretanju uzbrdo (HAC) takođe dolazi standardno.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Corolla Morizo Edition

 

toyota morizo 03.jpg

 

Za modelsku 2023. godinu biće proizvedeno samo 200 komada. Toyota GR Corolla Morizo Edition dolazi sa 300 konjskih snaga i obrtnim momentom koji je povećan na 395 Nm. Automobil je lakši od standardnih verzija ( -45 kg.), a do smanjenja težine je došlo zbog uklanjanja zadnjih sedišta, kao i zbog krova od ugljeničnih vlakana i lakših točkova.

 

toyota morizo 02.jpg

 

Gume su Michelin Pilot Sport Cup 2 gume postavljene na 18-inčne aluminijumske felne sa ekskluzivnom mat crnom završnom obradom i TOYOTA GAZOO Racing logom.

 

toyota morizo 01.jpg

 

Toyota GR Corolla Morizo Edition je opremljena crvenim amortizerima, modifikovanim menjačem i ima podešeno oslanjanje za, kako se kaže, precizan osećaj vožnje, pogodan za trke.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2023. Toyota GR Corolla Morizo Edition

 

Ograničena serija Corolle koja ide iznad GR varijante po pitanju performansi.

Nema zadnjih sedišta već su umesto njih dodata učvršćivanja šasije, tako da se dobio čvršći zadnji deo auta uz 30 kilograma manje. Praviće se samo u dve boje: mat sivoj kao u videu, i perla beloj boji. Novo vešanje, unapređena aerodinamika i ispod auta, nove i šire felne kako bi mogle da nose šire Pilot Sport Cup2 gume. Unutra su nova sedišta koja podržavaju vezivanje u 4 tačke, alkantara je glavni materijal unutrašnjosti. Ispod haube će biti isti 1.6 turbo sa 3 cilindra sa istih 300 konja kao u GR Corolli, jedino će obrtni moment porasti sa 370 na 400Nm. Kao i GR Corolla Circuit Edition (na kojoj je bazirana), i Morizo Edition ima karbonski krov, haubu sa Circuit Edition, tu je i trostruki izduv sa novim difuzorom...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. Toyota Corolla Cross

 

Najbolji opis ovog auta bi dala sama Toyota da ga je nazvala ''mini RAV4''. :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Homologovana nova Corolla TCR

 

Toyota corolla tcr.jpg

 

Novi TCR model automobila Toyota Corolla kompletirao je proceduru homologacije i dobio zvanični sertifikat. Auto je napravila argentinska ekipa Tojota Gazu rejsing i debitovaće krajem avgusta u TCR Južna Amerika. TCR tehničko odeljenje je ukupnu težinu svelo na 1.265 kilograma, i spustilo auto za 80 milimetara. Isto odeljenje korigovalo je težinu Fiata Tipo za 10 kilograma, i sada taj auto teži 1.255 kilograma.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Toyota Corolla GR Sport

 

Corolla GR Sport nije prava GR Corolla.

GR Sport je stilski paket koji uključuje stvari kao što su specijalno dizajnirane aluminijumske felne ili volan ''umotan'' u perforiranu kožu sa crvenim šavovima. Ali najvažnija opcija, koja izdvaja Corolla GR Sport od običnih (Corolla) modela je adaptivno vešanje (AVS) sa kojim raspolaže:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Toyota Corolla Touring Sports Hybrid

 

Toyotin ključni model Corolla u svom najupotrebljivijem (karavanskom) izdanju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Toyota Corolla Touring Sports Hybrid vs Peugeot 308 SW

 

Hibrid protiv dizela. Da li da se konačno zaletimo u svetlu budučnost, ili da se držimo proverene ''sigurice''?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehousyoutubenovilogo.jpg ThrottleHouse: 2023. Toyota GR Corolla

 

Ima isti 1.6 3-cilindrični turbo-motor kao i GR Yaris, samo ovde sa malo više konja. Na papiru GR Corolla izgleda neverovatno primamljivo. Turbo ''hotheč'' sa pogonom na sve točkove i sa 300 konjskih snaga, sa dvostrukim LSD-om i ručnim menjačem. Ali, da li će ispuniti očekivanja? I da li će moći da se izdvoji od svojih ultra-konkurentnih rivala? Tomas i Džejms žele da saznaju!

 

 


thestraightpipes.jpg TheStraightPipes

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/17/2022 at 9:07 PM, neshaoct said:

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. Toyota Corolla Cross

 

Najbolji opis ovog auta bi dala sama Toyota da ga je nazvala ''mini RAV4''. :)

 

 

Pogledah danas cene za Corolu Cross u Nemačkoj, gde su sa 2,0 (unapredjenim) hibridom  (sada 196 ks) dostupna samo u dva paketa opreme, a koje cene se za 2WD varijantu kreću u rasponu 38.600 do 43.200, dok su u AWD varijanti cene veće za po 2.000 evra ( 40.600 i 45.200 ). 

 

Biće cene u Srbiji vesele :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nekoga eventualno interesuju cene u Srbiji za novu Corollu Cross 2,0 hibrid, postoje tri paketa opreme, a raspon cena je od 36.490 za 2WD baznjak ( koji nema parking senzore ), sledeći, tj. srednji paket ( "sa senzorima" ) u 2WD izdanju je 38.990, dok top varijanta ( "sa navigacijom" u oblaku, na period od 4 godine ) u 2WD izdanju košta 42.690.

U 4WD izdanju srednji paket je 41.490, a top paket 4WD je 45.190.

Corolla Cross cenovnik.jpg

 

Da li je skupo ili nije, "stvar je ukusa", ali, recimo da Honda CR-V 2,0 hibrid AWD, u najvišoj opremi, košta 45.990. Samo "par stotina" evra više od top varijante Corolle Cross, pri čemu mislim da nisu "ista klasa", jer su do sada RAV-4 i CR-V bili "ista klasa".

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ali, ako bi sada uporedili cene RAV-a i CRV-a u Srbiji, oba u hibrid izdanju, "puna cena" za top RAV-4 HEV je 55.100, a "puna cena" za top CRV hibrid je 45.990. Ima nesporno razloga da RAV bude skuplji ( veća je snaga hibridnog sklopa ), ali,da bude skuplji preko 9.000 evra, to "ni pas sa maslom progutao ne bi".

 

Ili, da pogledate cene za novi Civic 2,0 hibrid. Stigao je u Srbiju, promocija je 10.10. Biće i formalno objavljene ovih dana ( ali se već znaju ). U odnosu na Corollu 2,0 hibrid (i to Corollu MY 2022 ) košta manje. Jer, novi Civic 2,0 hibrid u srednjem paketu će da ima "punu cenu" od 35 hiljada, a Corolla HB 2,0 ( MY 2022 ) u srednjoj opremi ima "punu cenu" od 37,7 hiljada.

 

Opet, bez dileme, ima razloga i da Corolla hibrid MY 2023 bude skuplja ( imaće veću snagu od MY 2022 ), no, mislim da su u Srbiji cene Toyote generalno "otišle u nebesa".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...