Jump to content
FAS Goran
evilclown

Toyota Corolla / Corolla Cross

Recommended Posts

Toyota GR Corolla za 2023. godinu

 

toyota gr corolla.jpg

 

Pojedini mediji su prošle godine objavili informaciju da je Toyota podnela zahtev za zaštitu naziva GR Corolla što je još jedan nagoveštaj da će ova japanska kompanija u budućnosti ponuditi i hot hatch varijantu Corolle. O tome se inače govorilo još ranije, pri čemu se navodi da će se i za GR Corollu pobrinuti Gazoo Racing. Ipak, ovakvu Corollu po pisanju nekih britanskih medija možemo očekivati tek 2023. godine.

 

GR Corolla bi trebalo da dobije isti 1.6 trocilindrični turbo motor kakav ima i GR Yaris, ali ostaje pitanje sa koliko snage će raspolagati u GR Corolli. Takođe, GR Corollu će odlikivati i pogon na sva četiri točka, aero body kit (proširenja blatobrana, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), set novih alu točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi i doterani enterijer sa sportskim sedištima, kožnim volanom i sportskim pedalama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GRMN Corolla dolazi i u karavan izdanju

 

211129-toyota gr.jpg

 

Mnogi petrolheadi potajno vole karavane, a čini se da bi Toyota na tržište mogla da plasira GRMN verziju svoje Corolle Touring. GRMN oznaka je skraćenica za Gazoo Racing Meister of Nurburgring, a označava deo trkačke DNK japanskog proizvođača koji je ''ubrizgan'' u automobil, tako da možemo samo da nagađamo koja će poboljšanja Corolla dobiti.

Eksterijer će navodno odlikovati velika rešetka hladnjaka koja će omogućiti optimalne performanse hlađenja, kao i donji spojler, zadnji spojler, difuzor te pragovi. Dok će spoljašnje promene uglavnom biti estetske, stvari ispod haube će verovatno drugačije izgledati. Tu bi trebalo da se nađe isti 1.6 trocilindrični motor iz modela GR Yaris koji razvija 260 KS. Radi se o najsnažnijem trocilindričnom motoru u jednom produkcijskom automobilu. Sledeći isti put novi model će verovatno dobiti i pogon na sva četiri točka koji ima i GR Yaris. Corolla Touring GRMN bi trebalo da debituje u septembru ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh juče u salonu Toyote da se sada corolla sedan nudi sa 3-cilindričnim 1,5 motorom iz novog yarisa ( 125 ks pri 6.600 rpm i 153 Nm pri 4.800-5.000 rpm ). Ubrzanje je preko 12 sekundi. U Corolli  :) U yarisu je nešto malo iznad 9  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje performanse ima prastari 1.6 vvti!

A sigurno je jednostavniji, trajniji i jeftiniji za održavanje!

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Corolla možda i sa 296 konja

 

toyota gr corolla.jpg

 

Pojedini mediji su prošle godine objavili informaciju da je Toyota podnela zahtev za zaštitu naziva GR Corolla što je još jedan nagoveštaj da će ova japanska kompanija u budućnosti ponuditi i hot hatch varijantu Corolle. O tome se inače govorilo još ranije, pri čemu se navodi da će se i za GR Corollu pobrinuti Gazoo Racing. Ipak, ovakvu Corollu po pisanju nekih britanskih medija možemo očekivati tek 2023. godine.

 

GR Corolla bi trebalo da dobije isti 1.6 trocilindrični turbo motor kakav ima i GR Yaris, ali u GR Corolli bi trebalo da raspolaže sa više snage. Neki mediji sada navode da bi to moglo da bude 296KS. Takođe, GR Corollu će odlikivati i pogon na sva četiri točka, 6-stepeni manuelni menjač, aero body kit (proširenja blatobrana, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), set novih alu točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi i doterani enterijer sa sportskim sedištima, kožnim volanom i sportskim pedalama. Što se cene tiče, GR Corolla bi u Japanu mogla da košta između 3.5 i 4 miliona jena (od 26.935 do 30.780 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: 2010. Toyota Corolla

 

Corolla dok se još zvala Auris.

Ako znamo da je Toyota najveći svetski proizvođač automobila, a Corolla najprodavaniji model - ne treba da nas čudi da je Auris kao deveta generacija ovog modela bio izuzetno popularan širom sveta, pa i kod nas. Na testu se našao primerak opremljen 1.6 Valvematic motorom, uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem. Šta je sve ''crklo'' u proteklih 11 godina saznaćete u najnovijem videu: 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Corolla Cross (za Ameriku)

 

toyota cc 05.jpg

 

Toyota Corolla je prošle godine na nekim azijskim tržištima (kao što je Tajland) dobila i Cross verziju, ali je već tada potvrđeno da će kasnije krenuti prodaja i na drugim tržištima. Tako je sada prikazana i verzija Corolle Cross za severnoameričko tržište, gde će prodaja startovati još pre kraja ove godine.

 

toyota cc 04.jpg

 

Kako bilo, Corolla Cross je bazirana na Toyotinoj New Global Architecture platformi (TGNA-C), pod haubom je 2,0 litarski benzinski motor sa 171KS i 203 Nm obrtnog momenta, uz prednji pogon i CVT menjač, a kao opcija će se nuditi i 4x4 pogon.

 

toyota cc 03.jpg

 

Što se dimenzija tiče, automobil je dugačak 4.460 mm, širok 1.825 mm, visok 1.620 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.640 mm. Ovde i podatak da je zapremina prtljažnika 487 litara u osnovnoj konfiguraciji.

 

toyota cc 02.jpg

 

Ističu se i crni prednji gril, prednja svetla sa LED dnevnim svetlima, crni elementi (branici, okviri blatobrana, pragovi, krovni nosači), točkovi od 17 ili 18 inča, standardni Apple CarPlay i Android Auto, opcioni 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir i 7.0-inčni digitalni panel sa instrumentima.

 

toyota cc 01.jpg

 

Očekuje se da će bazna verzija Corolle Cross u Americi koštati manje od 20.000 dolara (16.500 evra).

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U odnosu na RAV4, ovo mi je prelepo vozilo. Kao što mi se dopadaju i Yaris, Corolla, Highlander. Ali, sadašnji RAV4 očima ne mogu da vidim :) Sve ranije generacije su mi ok.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Toyota Corolla

 

Automobil koji decenijama unazad usavršava pristup ''zlatne sredine''. Najveći skup dobrih osobina na jednom mestu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sećam se kada je Piroški pre ovog testa pohvalio ubrzanje od 12 sekundi kao zadovoljavajuće. Valja ovo zapamtiti. 

Ne mislim ja da je 12 sekudni loše. Naprotiv. Ali, novinari su čudo. Najčešće im ni 10 sekundi nije ništa zadovoljavajuće. A sad se odjednom oduševi Piroški i sa 12 sekundi. Neobično.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno ne treba uopste slusati ocene/misljenja. Nego samo cinjenice. Na primer "volan je lak". To je cinjenica (mada moze biti subjektivna). Nekom je ta cinjenica plus, nekom minus. Ali to nama slusaocima uopste ne treba da bude bitno.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

roadshow.jpg Roadshow: 2022. Toyota Corolla Cross

 

Corolla je odavno poznata po vrednosti i praktičnosti, a njeno pretvaranje u crossover nije ništa promenilo u tom pogledu.

Napraviti crossover Corollu je tako jednostavna ideja, toliko prosta da bi se neko mogao zapitati zašto Toyota to nije ranije uradila. Kome god je Toyota C-HR možda previše čudna, Corolla Cross bi trebala pogoditi pravu meru - skoro 8 cm je duža od C-HR-a i 13.5 cm kraća od RAV4, Corolla Cross je mali auto, ali bez osećaja klaustrofobije. Sa 20 cm klirensa (razmaka od tla) nudi i odgovarajući izgled SUV-a:

 

 

 

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotradervelikoA.jpg Autotrader: 2022. Toyota Corolla Cross

 

Ljudi kupuju mnogo Corolla, poslednjih godina i mnogo raznih crossovera...pa šta mislite - kako će na tržištu proći Corolla crossover? :D

 

 

 

alexonautos.jpg AlexOnAutos:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram posle da pogledam recenziju "Alex On Autos", dopada mi se kako čovek to temeljito analizira.

Što se tiče ove nove Corolle Cross, činjenica je da već postoji Corolla Trek, koja ima klirens od +2cm u odnosu na običnu Corollu (a to "izdizanje" se naplaćuje +2.500e u odnosu na SOL paket). A pošto će Cross Corolla biti verovatno barem +4.000e (tako je kod Yaris Cross-a), mislim da će "Trek" sada nestati. Jer, 4.000 je veće nego 2.500 :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Corolla Cross GR Sport

 

toyota corolla cross 03.jpg

 

Toyota je u februaru 2019. nagovestila da će početi da pravi verzije pojačanih performansi svih svojih modela. Ponuda iz odeljenja Gazoo Racing od tada je značajno obogaćena, a novi dodatak je Corolla Cross GR Sport. Toyota je uspostavila tri nivoa GR ponude, a GR Sport je početni i čine ga uglavnom vizuelne izmene u kombinaciji sa minimalnim promenama hardvera, Sledeći nivo je GR za prave modele visokih performansi, poput GR Yarisa i GR Supre, a top ponudu čine GRMN automobili.

 

toyota corolla cross 02.jpg

 

Nakon što su GR Sport tretman dobili modeli Fortuner i Hilux, red je došao na Corollu Cross. Model je predstavljen na Tajvanu kao i originalna Corolla Cross. Pored vizuelnih izmena, Toyota je izvršila izmene u podešavanju ogibljenja i zaoštrila upravljanje da bi postigla nešto sportskiji osećaj u ovom kompaktnom krosoveru.

 

toyota corolla cross 01.jpg

 

Corolla Cross GR Sport može da se dobije sa atmosferskim 1.8 benzinskim motorom od 140KS i 172Nm, koji se isporučuju na prednje točkove preko CVT menjača. Postoji i hibridna verzija koja nudi 123KS, takođe sa prednjim pogonom i CVT menjačem. Očekuje se da će Toyota ponuditi ovu GR Sport verziju i na drugim tržištima izvan Tajvana. Benzinska varijanta u ovoj zemlji košta oko 31.600 dolara,a  hibridna 34.100 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolika je stvarna zapremina gepeka kod corolle HB hibrid ? Bez dileme, gepek je manji kod 2,0. Svašta može da se nadje na internetu:

 

1. "Boot space in the Corolla hatchback varies depending on whether you go for the 1.8 or 2.0-litre hybrid engine. With the former, there's 361 litres to play with, but choose the latter and it drops to just 313 litres..."

 

2. "Why is Corolla boot so small? But the Corolla's big practicality problem is its very small boot. In a class where the Volkswagen Golf's boot volume of 380 litres is normal, the new Corolla's 217 litre boot is poky. The reason for this limited space is twofold: first is the shallow rake on the hatch glass, which looks great but cuts luggage room."

 

Evo kako izgleda "ispod" kod 2,0 hibrida ( akumulator je desno ).

 

45359587-3B70-461C-A15F-FDA3D69636BD.jpeg.aded93634b55f03aab08d334b447f16e.jpeg?utm_source=ToyotaOwnersClub&utm_medium=ForumLinks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perica Rajković i AutoRepublika u novoj epizodi za trenutke dokolice :) 

 

Toyota Corolla 2.0 Hybrid 184 Executive – Hibrid ili ništa

 

Toyota Corolla 2.0 Hybrid 184 Executive – Hibrid ili ništa

 

Svojevremeno je Auris zamenio Corollu, da bi 2019. godine Corolla nasledila Auris! Povratak na scenu označen je odsustvom dizela i isključivo benzinskih agregata, u većini zemljama EU Corolla se može dobiti samo u dve hibridne verzije.

 

Kada počnemo priču o Toyoti i hibridima, mnogima naziv Prius prvo padne na pamet! Odmah zatim, bez obzira na generaciju, sledi komentar u stilu „ne sviđa mi se njen izgled“ ili još gore „au ala je ružna“! N,o kada se zaista upoznamo s njom, njenim enterijerom, potrošnjom i drugim kvalitetima, brzo zaboravimo na stil! ...

 

https://autorepublika.com/2021/10/09/toyota-corolla-2-0-hybrid-184-executive-hibrid-ili-nista/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Corolla Nürburgring Edition

 

toyota corolla 03.jpg

 

Dok čekamo da Toyota konačno lansira GR Corollu, popularni model iz C segmenta je dobio Nürburgring izdanje na Tajlandu. Rezon koji stoji iza ove odluke je da se ''oplemeni'' Corolla Altis, kako se ovaj model zove lokalno, budući da je Toyota Gazoo Racing Team Thailand pobedio u svojoj klasi na 24 časa Nirburgringa 2021. i to drugi put zaredom. Serijski model lansiran na osnovu trkača poseduje neznatno izmenjenu karoseriju sa dodacima na branicima i jedinstvenu masku hladnjaka, sličnu onoj kod Corolle koja je trijumfovala u Super Production 3 (SP3) klasi u trci izdržljivosti na kultnoj nemačkoj stazi. Toyota je takođe dodala naglašenije bočne pragove i spojler na poklopcu prtljažnika. Tu je i neizbežni lažni difuzor integrisan u nešto agresivniji zadnji branik.

 

toyota corolla 02.jpg

 

Ovaj model je takođe vizuleno prepoznatljiv po ''Corolla Altis Nürburgring 24'' oznakama na prednjim krilima, uz poslovično spušteno ogibljenje nakon instaliranja krućih opruga. Toyota kaže da je u ovaj model implementirala ''kontrolnu kutiju gasa'', koja unapređuje odziv na papučici, ali nažalost nema prirasta u snazi. To znači da 1.8 motor i dalje isporučuje 140 konja, odnosno 123 u hibridnoj verziji. Bez obzira na pogonski sklop, menjač je CVT koji snagu šalje na prednje točkove.

 

toyota corolla 01.jpg

 

Toyota Corolla Nürburgring Edition nije jedini sportski derivat u ponudi na Tajlandu, jer je GR Sport verzija prisutna već izvesno vreme, sa sličnom startnom cenom ispod 30.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2022. Toyota Corolla Cross

 

Toyota je poznata po izradi krosovera koje ljudi vole, i očekuje da će ova cenovno pristupačna Corolla Cross, biti jednako popularna.

Corolla Cross kao na testu ima 2.0 motor (4 cilindra) uparen sa CVT-om, 169 konjskih snaga i 203 Nm obrtnog momenta. Dostupne su opcije sa prenjim i pogonom na svim točkovima. Ako je u pitanju varijanta sa pogonom na svim točkovima, onda maksimalno do 50% snage ide na zadnje točkove, potpuno se isključuje pogon pozadi kada nije potreban radi poboljšanja potrošnje goriva. Corolla Cross se pravi na istoj platformi kao i C-HR, Lexus UC i Corolla sedan/hatchback:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Corolla možda već sledeće godine

 

toyota gr corolla.jpg

 

Pojedini mediji su prošle godine objavili informaciju da je Toyota podnela zahtev za zaštitu naziva GR Corolla što je bio još jedan nagoveštaj da će ova japanska kompanija u budućnosti ponuditi i hot hatch varijantu Corolle. O tome se inače govorilo još ranije, pri čemu se navodi da će se i za GR Corollu pobrinuti Gazoo Racing. Kako sada pišu neki mediji, takvu Corollu navodno možemo očekivati tokom sledeće godine, bar što se tiče Severne Amerike (gde će konkurisati modelima kao što su Honda Civic Type R i Subaru WRX STI).

 

GR Corolla bi trebalo da dobije isti 1.6 trocilindrični turbo motor kakav ima i GR Yaris, ali u GR Corolli bi trebalo da raspolaže sa više snage. Neki mediji sada navode da bi to moglo da bude 298KS. Takođe, GR Corollu će odlikivati i pogon na sva četiri točka, 6-stepeni manuelni menjač, aero body kit (proširenja blatobrana, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), set novih alu točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi i doterani enterijer sa sportskim sedištima, kožnim volanom i sportskim pedalama. Pored toga, Toyota za sledeću godinu priprema i Supru sa manuelnim menjačem, a za 2023. i verziju GMRN Supra (3.0 BMW turbo motor sa oko 500KS) koja bi trebalo da se proizvede u ograničenoj seriji od samo 200 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2022 Toyota Corolla

 

220407-toyota c 2022 4.jpg

 

Toyotin princip stalnog poboljšanja obezbeđuje da kroz privlačne nadogradnje Corolla može da nastavi da ispunjava svoju ulogu savršenog partnera za svakodnevne živote mnogih kupaca. Ovaj pristup se ogleda u poboljšanjima u liniji Corolla Hatchback, Touring Sports i Sedan koja će doneti osveženi izgled i nove tehnološke karakteristike za 2022. godinu. Corolla dobija najnoviji Toyotin multimedijski sistem za 2022., značajno poboljšavajući povezanost, funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Nudiće se kao standard na Mid+, GR SPORT, TREK i High paketima te kao opcija na modelima srednje klase.

 

220408-toyota c 2022 3.jpg

 

Novi sistem ima moćniji CPU koji radi 2.4 puta brže od trenutne jedinice, dajući mnogo brži odgovor na korisničke komande. Upravlja se putem centralnog ekrana osetljivog na dodir od osam inča, pruža trenutni pristup nizu pametnih povezanih usluga, uključujući navigaciju baziranu na oblaku s kontinuiranim ''uvek uključenim'' saobraćajnim informacijama.

 

220409-toyota c 2022 2.jpg

 

Svi podaci i informacije se isporučuju putem Corollinog modula za podatkovnu komunikaciju (DCM), tako da nije potrebno uparivanje telefona i ne nastaju dodatni troškovi podataka. Vozač takođe može da koristi novi glasovni agent u vozilu koji prepoznaje prirodne, razgovorne zahteve za upravljanje multimedijom ili funkcijama vozila kao što su otvaranje ili zatvaranje stakala.

 

toyota c 2022 1.jpg

 

Četvorogodišnji paket Toyota Smart Connect, uključujući navigaciju u oblaku, informacije o lokalnom parkiranju i događajima na putu, ažuriranja putem vazduha i govornog agenta, uključen je u kupovnu cenu vozila. Nove boje se uvode uz dodatak Platinum White Pearl i Silver Metallic - koji će takođe biti dostupni u dvobojnoj kombinaciji za Hatchback i Touring Sports karoserije. Za limuzinu, spoljašnji izgled modela dobija dodatnu prefinjenost s novim dizajnom 17-inčnih aluminijumskih naplataka s 10 krakova. Ovo će biti standardno ugrađeno za srednje+ razrede i dostupno kao opcija za model High.

 

Novo ''Trek'' posebno izdanje

Toyota proširuje svoje partnerstvo s vodećim proizvođačem bicikala ''Trek Bikes'', partnerstvom u kojem je hibridna električna Corolla Touring Sports radila redovni servis kao timski automobili za profesionalni biciklistički tim Trek-Segafredo.

 

S obzirom na to da će se odnos nastaviti do decembra 2022. Toyota predstavlja novi model Corolla Trek Special Edition, nadovezujući se na uspostavljeni Trek Touring Sports. Nudi više specifikacije uz zadržavanje svrsishodnog dizajna koji odražava Corollinu sposobnost da ispuni zahteve podrške elitnim sportistima koji se takmiče na nekim od najizazovnijih svetskih puteva. Corollu Trek Special Edition će pokretati 2.0 hibridno-električni sistem, a biće odmaknuta od tla dodatnih 20 mm. Trek Special Edition će predstaviti 18-inčne aluminijumske naplatke novog dizajna, hromirane okvire stakala na vratima, dok će kabina sadržavati piano crne kvake na vratima, crne kožne presvlake i satensko hromiranu dekorativnu liniju na ploči s instrumentima i prednjim vratima. Pretprodaja nove Corolle će početi već krajem novembra, a prve isporuke kupcima počinju od kraja januara 2022. u zavisnosti od tržišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljena Toyota GR Corolla

 

toyota gr 9.jpg

 

Hothatch varijantu Toyote Corolle čekamo već vreme a najnovija slika najavljuje njen dolazak (na slici levo).

Za GR Corollu će se pobrinuti Gazoo Racing i kako pišu neki mediji ovaj novitet možemo očekivati tokom sledeće godine, bar što se tiče Severne Amerike (gde će konkurisati modelima kao što su Honda Civic Type R i Subaru WRX STI). GR Corolla bi trebalo da dobije isti 1.6 trocilindrični turbo motor kakav ima i GR Yaris, ali u GR Corolli bi trebalo da raspolaže sa više snage. Neki mediji su ranije pisali da bi to moglo da bude 298KS. Takođe, GR Corollu će odlikivati i pogon na sva četiri točka, 6-stepeni manuelni menjač, aero body kit (proširenja blatobrana, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), set novih alu točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi i doterani enterijer sa sportskim sedištima, kožnim volanom i sportskim pedalama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Corolla Cross za Evropu

 

220602-toyota cc05.jpg

 

Toyota je predstavila potpuno novu Toyotu Corollu Cross, koja po prvi put donosi prostranost, praktičnost, čvrstu i solidnu konstrukciju SUV-a u C segmentu. Ne samo da novi SUV upotpunjuje Corolla porodicu - smeštajući se uz bok hatchbacka, Touring Sportsa i sedana - nego upotpunjuje i Toyotinu ponudu SUV-ova. Sa novim modelom Toyota sada klijentima nudi najširu paletu SUV vozila na evropskom tržištu. Oslanjajući se na Toyotinu filozofiju TNGA (Toyota Global New Architecture), Corolla Cross se ponosi najnovijom verzijom platforme GA-C u pogledu dizajna, rasporeda, tehnologije i vozne dinamike.

 

220599-toyota cc04.jpg

 

Snažan i robustan izgled novog Toyotinog SUV-a je krojen posebno za evropsko tržište, sa jedinstvenom kombinacijom sklopova glavnih i zadnjih svetala koji upotpunjuju masku hladnjaka s oblikom dvostrukog trapezoida, istaknute, trodimenzionalne blatobrane i kabinu čvrstog gradskog SUV-a. Corolla Cross je dugačka 4.460 mm, široka 1.825 mm, visoka 1.620 mm, uz međuosovinsko rastojanje od 2.640 mm. Smeštena je između Toyote C-HR i RAV4 u centru evropskog segmenta C-SUV u kojem vlada izuzetna konkurencija, nudeći udobnost, praktičnost i svestranost koji su ključni za aktivne porodice sa decom.

 

toyota cc03.jpg

 

Unutrašnjost nudi izuzetnu preglednost svim putnicima, izdašan prostor za glavu i noge i napred i pozadi, velike otvore vrata i osećaj prostranosti koje pruža panoramski krovni prozor. Prtljažnik se odlikuje olakšanim utovarom zahvaljujući obliku i veličini njegovog otvora za utovar velikih predmeta kao što su dečija kolica ili bicikl.

 

Nova, peta generacija hibridnog sistema

Corolla Cross je prvi Toyotin model u koji će se ugrađivati nova, 5. generacija hibridnog sistema. Toyotina 5. generacija punog hibridnog pogonskog sklopa sa automatskim punjenjem i pogonom na prednje točkove ili pametnim pogonom na sve točkove, oslanja se na svoje prethodnike uz veći obrtni moment, veću snagu elektromotora, veću efikasnost i veći užitak u vožnji. Prenos snage je dorađen novim sistemom podmazivanja i raspodele ulja koji koristi ulje male viskoznosti. Time se povećava efikasnost i snaga zahvaljujući manjim električnim i mehaničkim gubicima. Odlikujući se najnovijim verzijama litijum-jonskih baterija, novi baterijski paket je snažniji i 40% lakši nego pre.

 

I elektromotor i benzinski motor su poboljšani, pa je ukupna najveća snaga celog sistema povećana za više od 8%. Novi 2.0 hibridni pogonski sklop sa pogonom na prednje točkove daje 197 KS, a ubrzanje 0-100 km/h traje 8.1 sekundu. Verzija AWD-i se odlikuje dodatnim, snažnim elektromotorom na zadnjoj osovini zavidne snage od 30.6 kW. Zadnji elektromotor se automatski uključuje radi postizanja boljeg prenosa snage na put, pouzdanosti vožnje i bezbrižnosti na klizavim podlogama. Tako opremljena Corolla Cross AWD-i ostvaruje jednako ubrzanje kao i verzija FWD.

 

Vozne karaktersitike 5. generacije hibridnog sistema su takođe  poboljšane. Ovaj sistem sada ima još izraženiju linearnu karakteristiku, predvidljiviji je i lakše se njime upravlja tokom ubrzavanja, jer je brzina vozila bliskija broju obrtaja motora čime se postiže intuitivnije i prirodnije iskustvo vožnje. To je postignuto podešavanjem odnosa između pritiska noge na papučicu gasa i stvarnog odziva pogonskog sklopa. U potpuno novu Corollu Cross se ugrađuju brojne napredne tehnologije. Tu se ističe, pre svega, unapređeni interfejs (HMI - Human Machine Interface) sa najnovijom multimedijalnom tehnologijom, a raspored pokazivača je posebno prilagođen evropskom tržištu i odlikuje se potpuno novom višestrukom konfiguracijom, digitalnom pločom s instrumentima od 12.3'' i centralnim ekranom multimedijskog sistema od 10.5''. Digitalnu ploču sa instrumentima od 12.3'' čine potpuno novi hardver i softver. Ona je najveća u segmentu i nudi obilje prostora za prikaz sadržaja, velike mogućnosti prilagođavanja prikaza podataka kao što su potrošnja goriva, delovanje hibridnog sistema i navigacijskog sistema. Zahvaljujući novom, bržem procesoru, najnoviji HD dodirni ekran multimedije od 10.5'' pruža mogućnost bežičnog povezivanja putem Apple CarPlay-a i Android Auto, kao i paket Toyota Smart Connect.

 

toyota cc02.jpg

 

U Corolli Cross vozači mogu da iskuse praktičnost navigacije putem Clouda, primanja saobraćajnih obaveštenja, glasovnih uputstava i osvežavanja preko vazduha. Osim toga, niz internetskih usluga putem aplikacije MyT uključuje analizu vožnje, položaj automobila, pa čak i daljinsko upravljanje funkcijama kao što su zadavanje vremena uključivanja klima uređaja i zaključavanje vrata. Potpuno nova Corolla Cross je opremljena sistemom T-Mate, koji spaja najnoviju generaciju paketa Toyota Safety Sense i druge aktivne sisteme pomoći u vožnji i prilikom parkiranja. Tako, ne samo da čini vožnju lakšom i sigurnijom, nego i štiti sve putnike u vozilu, kao i druge učesnike u saobraćaju.

 

Sistem predsudarne zaštite, po prvi put, nudi suzbijanje ubrzanja (Acceleration Suppression) pri malim brzinama i pomoć u vožnji kroz raskrsnice (Intersection Cut-In Traffic Assist), te poboljšano otkrivanje vozila iz suprotnog smera (Oncoming Traffic) i sistem pomoći pri skretanju na raskrsnici (Intersection Turn Assist). Ostale nove funkcije paketa Toyota Safety Sense uključuju sistem zaustavljanja u nuždi (Emergency Driving Stop System - EDSS), te osvežavanje preko vazduha (Over The Air - OTA) koje pomaže da sve funkcije raspolažu najnovijim verzijama, te dodaje nove tokom životnog veka vozila. Sem toga, napravljena su poboljšanja prilagodljivog tempomata s radarom punog raspona brzine (Full Speed Range Adaptive Cruise Control - FSR ACC), te sistema praćenja saobraćajne trake (Lane Trace Assist - LTA) i sistema čitanja saobraćajnih znakova (Road Sign Assist - RSA).

 

T-Mate nudi pomoć u vožnji putem monitora mrtvog ugla (Blind Spot Monitor - BSM), pomoć pri sigurnom izlasku (Safety Exit Assist - SEA), prilagodljiva duga svetla (Adaptive High-Beam System - AHS), pomoć pri parkiranju s Toyotinim sistemom naprednog parkiranja (Toyota Teammate Advanced Park), panoramski prikaz vozila (Panoramic View Monitor - PVM), upozorenje za saobraćaj s boka iza vozila s automatskim kočenjem (Rear Cross Traffic Alert with Automatic Braking - RCTAB) i pametni sonar prepreka (Intelligent Clearance Sonar - ICS). Dodatno podižući ionako visok nivo pasivne bezbednosti platforme GA-C velike krutosti na novoj Corolli Cross, novi prednji centralni vazdušni jastuk ima ulogu sprečavanja međusobnog sudara vozača i suvozača u slučaju bočnog naleta.

 

220600-toyota cc01.jpg

 

Od predstavljanja 1966. godine prodato je više od 50 miliona Corolla širom sveta. Nova Corolla Cross će dodatno ojačati Toyotinu prisutnost u segmentu C i doprineti ostvarenju Toyotinog ambicioznog cilja prodaje 400.000 vozila, što predstavlja tržišni udeo od 9% u segmentu s najjačom konkurencijom u Evropi - do 2025. godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliki je klirens ovog vozila? Ima li zvaničan podatak Toyote? 

Jer, negde na netu piše da je 161 mm ( što je maltene isto kao kod Corolle u Trek izdanju, koja ima 20 mm veći klirens od obične corolle ), negde piše da je 8 inch-a, negde ...

Piše "milion" različitih podataka :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...