Jump to content
FAS Goran
evilclown

Toyota Corolla / Corolla Cross

Recommended Posts

2002. Toyota Corolla 2002. - nemarnost naših majstora

 

Moram da napišem šta sam juče čuo od čoveka koji vozi i uredno održava provereno dobar pouzdan i jako cenjen auto.

Auto nisam video, ali verujem da je tako kao što kažu, očuvan odlično, održavan redovno, garažiran i samo 2 ili 3 god. vožen kod nas, uvoz iz Gemany.Prepričavam ono što sam čuo, kako bih skratio...na putu BG - NS, normalne vožnje, čovek primeti da se 20tak km. od BG-a upalila lampica za ulje, stane, sačeka da se auto malo ohladi i doda 200,300g ulja koje se inače sipa...lampica se gasi i on nastavlja vožnju. U NS (gde inače održava auto) odmah svraća u servis i opisuje kvar, oni mu predlažu vanrednu zamenju ulja i filtera. Pošto je morao da se vrati za BG, odluči da rutinksu stvar obavi tamo.

Tako i uradi,takođe u ovl. Toyota servisu. Sutradan ponovo put za NS. Na par km od NS, auto počinje iznenaada da "trese, lupa, udara" jedva ga zaustavlja a lampca pokazuje kvar na motoru. Šlep do NS Toyota servisa, par sati čekanja...majstori koje inače poznaje, pokazuju mu "uzrok kvara" - zatvarač od flomastera, markera našao se nekako u motoru i izazvao štetu od 120k dinara na kolima. Logikom konstatuje da je to moglo da se desi samo prilikom jučerašnjeg menjanja ulja u BG. Slede advokati, skupljanje para za popravku i ostale peripetije.

Ja komentar na to nisam imao, ako neko ima voleo bi da čujem, kako i da li uopšte čovek može da napravi bar neku prevenciju od takvih gluposti. Jel možda treba pozvati popa u garažu i provozati ga u kolima ili je dovoljno otići u crkvu i zapaliti sveću, pre i posle svake posete servisu !?

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada mu se upalilia lampica na auto-putu prvi put a imao je dovoljno ulja, onda je vrlo verovatno da je taj pokolpac od flomastera vec bio unutra. Lampica za ulje se pali zbog nedostatka ulja doobro ispod donje crte. Ako mu je zaista falilo toliko ulja onda auto nije dobar jer trosi oho-ho ulja, ili vlasnik koji ga "dobro i uredno" odrzava a da mu toliko ulja fali.

S druge strane, ne mora da znaci da mu je neko u bilo kom servisu to ubacio, moglo je da se desi u nekoj perionici recimo i isto tako to moze da cuci u motoru hiljadama kilometara dok se ne pomeri negde gde ce da blokira protok ulja.

Znaci covek je imao problem, otisao na zamenu ulja i filtera, problem se vratio sa flomasterom i odjednom je servis kriv.

Po mojoj nekoj logici ako je u motoru falilo dosta ulja, ovi u servisu bi mu to rekli. Npr. u motor staje 4.5 do 5l sa zamenom filtera a iscuri samo 2.5-3L ulja. to se vidi i na samoj sipki. Ako nije bilo ovakvih reakcija znaci da je nivo ulja bio prihvatljiv. Znaci upalio je lampicu za ulje, ugasio motor, dolio malo ulja, flomaster se pomerio malo u stranu, voznja nastavljena. Sledi zamena ulja, covek misli da je resio problem, vozi i dalje, pitanje je koliko gleda u tablu, i da li mu se lampa opet palila, flomaster moze opet zacepiti negde neku uljnu granu ili se podvuci negde pod bregastu i napraviti biiip... Ima razlicitih scenarija, verovatno onaj ko je otvorio motor bolje zna.

Ne branim ovde nikoga ali serviseri su ljudi kao i svi mi, ima ih dobrih, pravih, sujetnih itd...Onaj koji bi ubacio tako nesto u motor nije sigurno pri zdravoj pameti ali se zato ja licno na takvom "tudjem terenu" u nekoj garazi ponasam uvek pristojno i racionalno. Trudim se da izbegnem bilo kakve nesporazume, kazem jasno i glasno sta mi treba i sta zelim da i se odradi.

Ova vrsta "diverzije" je drastican primer ali ima i onih blazih, kao ispustanje freona iz instalacije klime, labavljenje spojeva kablova, ili slicno. Na zalost ne znanje se danas skupo placa, a cesto ni to nije dovoljno. Ne pricam o Srbiji, napolju je po tom pitanju mnogo gore, sve se gleda kroz pare i trazi se nacin da se musterija sto vise osisa, prave usluge vise nema ako je i ikad bilo.

Drugaru izgoreo jedan klip, ulazila voda u taj cilindar. Otisao u servis, kazu 2000e zamena motora, kao ne rade tu vrstu popravke nego samo zamene agregat sa nekim polovnim na stocku, uz neku kracu garanciju.

Naravno zamenili smo sva cetri klipa novim, letece, kaiseve i spanere... i ostalo je oho -ho para. A gde su tek ostale struke, advokati, pravnici, doktori...e tu je tek papreno. To je jedan od razloga zbog cega se na zapadu i voze auti dok su novi, dok ne krenu lancana ulaganja i posete servisima. Uradi se staro za novo, kredit se nastavlja, vozi se novo, placa se novo ali glava mirna, bar za neko vreme.

U celoj prici malo prosirih temu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 ljudi 1000 cudi.

Mozda je i "diverzija" u pitanju u sta licno sumnjam.

Moguce da je i spletom ipak nesrecnih okolnosti taj zatvarac nasao put do unutrasnjosti motora...

NA kraju krajeva ,direktni sukob sa majstorom koji radi auto je skoro nemoguc jer ovlasceni skoro svi imaju prijemno odeljenje i coveka koji preuzima automobil...

Ipak majstori vise rade sa alatom a ne sa flomasterima.

Ako je ovlasceni servis moguce da imaju i kamere koje snimaju radionicu, mada ako se krene djonom moze i sve da se obrise..itd itd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima logike u svemu što ste napisali i primer je baš drastičan.

Mmislim da je poenta što sam otv. temu više : kako nema pravila ma koliko se neko trudio protiv nekih "viših" zakona se ipak ne može!

kao što bglion kaže i meni nije logično da neko napravi "diverziju" sem ako stvarno nije u pitanju bolestan um!

Koji bi uopšte bio cilj "diverzije" po cenu gubitka radnog mesta, ali opet 1000 razloga može da postoji,

takođe mogućnost da je čep bio u motoru godinama svakako da "pije vodu" i da je prilično realna.

U svakom slučaju, javiću baš kada budem saznao kako se stvar završila, jer sa čovekom treba da se čujem kada osposobi svoj ili event. uzme drugi auto,

zato što sam zainteresovan da uzmem njihovu Corsu 1.2 iz 2004,(radi preprodaje ako se dogov. oko cene) ili za ženu,zato što znam auto još od kada je uvežen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Toyota Corolla sedan

 

toyoia c 2.jpg

 

Toyota je prošlog meseca na sajmu automobila u Parizu prikazala novu Corollu hatchback i karavansku Corolle Touring Sports, dok je danas predstavila i novu Corollu sedan. Ovo je inače već 12. generacija Corolle od 1966. godine, pri čemu je u ovom periodu širom sveta prodato više od 46 miliona vozila sa tim imenom.

 

toyota c 22.jpg

 

U pogledu izgleda nema iznenađenja (što se i očekivalo) a treba napomenuti da je i nova Corolla sedan napravljena na platformi TNGA (Toyota New Global Architecture).

 

toyota c 222.jpg

 

Uz moderniji izgled, nova Corolla sedan će po fabričkim najavama nuditi i više prostora u unutrašnjosti, a ima i širi trag točkova, moderniji sistem zadnjeg vešanja, bolju zvučnu izolaciju kabine, širu listu bezbednosnih i sistema pomoći vozaču (Pre-Collision sistem, adaptivni tempomat, upozorenje o napuštanju kolovozne trake...) i infotejment sistem kompatibilan s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay. Što se dimenzija tiče, dužina vozila iznosi 4640 mm, širina 1780 mm, visina 1435 mm a međuosovinsko rastojanje je 2700 mm.

 

toyota c 2222.jpg

 

Kod skupljih verzija nova Corolla sedan dobija i navigacioni sistem, JBL audio sistem, LED svetla i 18-inčne alu točkove.

 

toyota c 22222.jpg

 

U gami će se u zavisnosti od tržišta naći više motora (Amerikanci će između ostalog dobiti 1.8 i 2.0 litarske benzince), ali bi Evropljanima najzanimljivija mogla da bude hibridna verzija sa 1.8 litarskim benzincem i elektromotorom, sa ukupno 122KS i potrošnjom goriva od 3.4 l/100 km. Nova Corolla sedan će se u prodaji pojaviti u prvom kvartalu sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AN66SAz_SwKxVF1wYUVGqqmu4wXpntVKE5cy4i5g Emisija SAT: Test nova Toyota Corolla

 

Posle premijere na Salonu automobila u Parizu dobili smo još jednu ekskluzivnu priliku da se sretnemo sa novom Toyotom Corollom. Za upravljačem predserijskih primeraka, još uvek delimično pod maskama, na putevima Španije saznali smo zašto ovo više nije Auris nego se vraća ime Corolla kako je hibridni sistem poboljšan, pa performansama nadmašuje dizelaše, koliko bezbednosnih sistema više Corolla ima kao standard u odnosu na konkurente i zašto mislimo da je ovo pravo lice nove Toyote:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ostave samo jedan benzinac, u Srbiji će biti statistička greška...

Ublažili su dizajn spolja, jako lepo ga uradili unutra, mada mi se instrumenti više sviđaju na mom Aurisu.

Videćemo koliko kvalitetan će biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mCZYLM3-Uti7uZ7QZtHcdgmraP--0HS3FDy Autogefühl video: Test Toyota Corolla

 

Najprodavaniji model automobila na svetu (u svim svojim generacijama i varijantama). Na testu su obrađene sve tri aktuelne verzije, tj. kompakt, sedan i karavan.

Poslednjih 10-tak godina Toyota je promenila ime ovog modela za Evropu, pa ga je zvala Auris. To je bilo pametno isto koliko bi bilo npr. VW-u da promeni ime svom Golfu...ali eto. Toyota se ipak dozvala mozgu i sada je vratila ima Corolla.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se baš svidelo ime Auris! :wub:

A i sdjelan je v UK, dok su Corolle rađene kod braće Turaka!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/18/2019 at 6:58 PM, neshaoct said:

Poslednjih 10-tak godina Toyota je promenila ime ovog modela za Evropu, pa ga je zvala Auris. To je bilo pametno isto koliko bi bilo npr. FIAT-u da promeni ime svom Tipu/ Bravo/ Stilu/ Bravo/ Tipu :rolleyes:...ali eto. Toyota se ipak dozvala mozgu i sada je vratila ima Corolla.

@neshaoct 

Morao sam se malo poigrati!

 

@totti

Pa pre dve generacije (do 2012.) i Corolla je bila hatch! Tad je prvi put Auris predstavljen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali postoje Corolle tih godina koje nisu limuzine već klasični hečbekovi (hetčbeci što bi rekli na jug)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za ostatak sveta, ali u Evropi je hatch bio do 2006. kao Corolla i tek sad ponovo. Daj baš neku sliku, nisam nikad video Corollu hatch iz tog perioda

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su se jedno vreme uporedo prodavale... Možda je bilo sa lagera!

 

Bilo kako bilo, eksterijer lepši na novom hatchu, dnevna svetla su brutalna, izgledaju poput onih na VW grupaciji, dizajn je više evropski...

Enterijer, sem prednjih sedišta, njaaa... Ne svidja mi se izgled instrumenata, nakalemljeni tablet, koji, ponovo! ima zastareli software, ima manje mesta nazad, čini mi se, nazad mračan, nasloni za glavu smanjuju i onako slabu vidljivost pozadi...

Motorizacija mi je tek no comment. Obzirom na dosadašnje cene hibrida, što sam vozio Toyotu, vozio sam!

Frapira činjenica da je gepek još manji i neupotrebljiviji!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da verujem koje su nekretnine te atmo Toyote, npr korola i auris 1.6 137ks. Ide kao da ima 115ks, očajno za auto od "137" ks i 1200kg. To su ti japanski papirni atmo konji. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...