Jump to content
FAS Goran
STILISTA

Stilo - pucanje opruge amortizera / ispala zadnja opruga

Recommended Posts

Naglasi samo da li ti treba opruga (spirala) za benzinca ili dizela, drugačije su kod dizela. Da nisu možda to pomešali u prodavnici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo zelim da pitam sta je to sto se pozivom iz fiata trazili vlasnici da odnesu svoj stilo u ovlasceni servis da im stave podloske na oprugama da ne bi pucali najcesce leva strana kako sto sam procitao negde da ih so nagrizuje pa sa tim podloskama nece se desavati to je bila fabricka greska na generacijom 2002 godiste ako neko ima tu podlosku moze li da mi kaze kako izgleda jer moj auto je kupljen u germaniji iz hanovera pa ne znam tada da lije nesto ugradjeno u njemu pozdrav goran

Stilo 1.2 16v

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari zamenih i drugu prednju oprugu, pa ako nekome treba polovna, originalna valjda :), nek se javi na 064/6502145. Pozzz

Edited by ZION

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puce i meni  :thumbdown:

Prednja,sa vozaceve strane.

I to prilikom ulaska u auto,bas je glasno zveknulo,svi u basti kafica su primetili :laughing:

Vozio tako jedan dan i nikakvih problema u voznji nije bilo,posle je pocelo da tandrce kao ludo.

 

Dakle desava se i na najlaksem stilu.Opruga kao nova,plastificirana,nigde rdje(kao sto fiat tvrdi).Vidi se i da je bila napukla jos kod prethodnog vlasnika i da se drzala samo na malom parcetu.Sreca sto nije pukla pri vecoj brzini!!!

 

p.s. majstor me nije ni pitao hocu li novu/polovnu,samo je stavio neku polovnu.
U medjuvremenu procitah da se menjaju u paru...

Sta mi je ciniti :question:
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjaju se obavezno u paru kada stavljaš novu, jer bi tada bila velika razlika između njih dve (ako ostane jedna stara), tj. u upravljivosti, ponašanju auta sa obe strane.

Pošto si stavio opet staru (polovnu), ako nema neke posebne razlike između njih, visine auta sa obe strane, samo teraj. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druga stvar boli: Fiat kao gigant objavljuje da postoji konstrukcioni problem koji kako kolege forumaši kažu,može izazvati i veće posledice. I pored Fiatovog poziva za ispravku na automobilima sa navedenim seriskim br. naši se oglušuju da ispune ono što im je obaveza,a to je da dodaju,kako kaže kolega,neki deo koji će sprečiti da opruga ispadne. Nisu to neke pare 50tak, 60 evra već drskost ovlašćenih zastupnika Fiat korporacije koji ne žele da izađu nama u susret i odrade deo posla kao licencirani serviseri. Mišljenja sam da treba napisati protesno pismu Fiatu i upozoriti na činjenicu da se ovde u Srbiji ne poštuju pravila kompanije. E,sada uzgred,a da ne bude paranoično,postavlja se pitanje kakve ugrađene delove dobijamo u ovlašćenom servisu  i niz sličnih pitanja. IZVINJAVAM SE MODERATORU možda sam malo uzurpirao temu,a voleo bih kada bi  mogli da podignemo malo prašine u vezi ovog sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drage kolege sinoć napisao Fiatu oni danas odgovorili sledeće:

 

Postovani g-dine ,

Ovim potvrdjujemo prijem Vaseg e-maila i zelimo da Vam se zahvalimo sto ste nas kontaktirali.
Zamolili bismo Vas da posetite neki od nasih ovlascenih servisa kako bi vozilo bilo pregledano i kako bi na osnovu broja sasije Vaseg vozila proverili o kom opozivu se radi i uputili Vas na dalje korake.

U nastavku je link sa kontakt podacima nasih ovlascenih servisa:
http://www.fiatsrbija.rs/servisi-i-usluge/servisna-mreza.html
Ukoliko imate dodatna pitanja, molimo da nas kontaktirate putem mail-a ili putem telefonske linije na 0 800 3428 00, otvorene od ponedeljka do subote, od 10:00 do 18:00.

Srdacan pozdrav,

Sluzba za odnose sa kupcima
FIAT Automobili Srbija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osnovna stvar je da li su fabrike dužne da nedostatke otklanjaju na vozilima koja su u garanciji, ili i na vozilima kojima je ona odavno istekla...

To ne znam, ali eto...videćemo sad iz tvog primera. :thumbup:

 

Sećam se da je bio pre par godina poziv od strane ovlašćenog servisera u vezi Grande Punta, bio je i na forumu taj poziv, evo ga:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41562

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala bi se zaje*ali da puste i van garancije, pa kad navali pola Srbije sa pokupovanim Stilerosima :laughing: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa treba pokušati i gurati priču sa opozivom,ako ništa vredelo je pokušati. Evo ja prvi pišem nekoj servisnoj grupaciji i javljam šta je bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opoziv mora da važi za vozila van garancije, jer je objavljen u svakom slučaju nakon što je istekla garancija većini problematičnih Stila.

Ja sam ih zvao još 2007, ali niko nije imao nameru da mi izađe u susret, iako moj auto po VIN upada u rizičnu grupu.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nidza vidiš, ti si još jedan koji je izvisio. Predlažem da kolektivno pišemo Fiatu da srpska servisna mreža ima drugačije kriterijume prema nama koji jedva krpimo ono što imamo da vozimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...da srpska servisna mreža ima drugačije kriterijume prema nama koji jedva krpimo ono što imamo da vozimo.

 

Jesi li išao u tu servisnu mrežu?

Je l' imaš papir od njih u kome ovlašćeni servis taj i taj odbija da uradi to i to?

Je l' imaš papir od uvoznika vozila Fiat grupacije u Srbiji koji odbija da uradi to i to (pa onda i njegovi serviseri neće jer se pozivaju na taj papir)?

 

Dakle, malo ozbiljnosti, prikupi papire, pa tek onda možeš uopšte da razmišljaš o tome. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se. Ja sam olako odustao, a posle i zaboravio na potencijalan problem.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim gomila ljudi sa ovog foruma je zamenila oprugu / opruge. Veliki i potencijalno opasan problem. Jedino kolektivno pisanje pa da se čeka odgovor.

Zbunjujuć je onaj raspon br. šasija, ispada da su svi ugroženi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prosle godine na puntu zamenio obe prednje, jedna je pukla i ko zna koliko sam dugo tako vozio, nista nisam primetio, primeceno na velikom servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja takodje pre neki dan zamenio oprugu i šolju levog amortizera. U početku nisam znao šta je u pitanju jer kad se mota ulevo čulo se veliko krckanje i onda prvo na šta sam pomislio je opruga za koju se ispostavilo je da je pukla. Sad je druga priča, nema neprijatnog zvuka kada se volan okreće ulevo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prosle godine na puntu zamenio obe prednje, jedna je pukla i ko zna koliko sam dugo tako vozio, nista nisam primetio, primeceno na velikom servisu.

Stvarno? :shock:

Meni drljalo kao da se motor vuce po zemlji.

Mada zavisi kako je pukla i gde je nasela posle toga ...

Sto kaze ivan.ik nimalo naivna stvar  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da, slazem se, kod Mikija na velikom servisu, menjani su i amortizeri i zove me i kaze da mi je pukla opruga, leva cini mi se. Video sam je skinutu, pukla je u samom podnozju tako da nije izgubio auto na visini, zamenjene obe zajedno sa amortizerima i soljama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pa ljudi meni juce popucale obe prednje opruge na stilu 1,9jtd  sada rasturam narucio, sam nove po ceni 3100 din komad  a naj cudnija je stvar sto su popucale  kada je auto stajao  parkiran ne u voznji samo sam video ispred kuce kako je auto legao prednji kraj, i sto je naj gore desna je uletela u gumu ali sva sreca da nisam mrdno auto sa lica mesta  odma sam poceo da rasturam ali cim sam  digao auto imao sam sta da vidim obe popucale na na krajevima donjim jedna ostala na amotizeru a druga ispala evo i slike  :ouch:



Slika1482.jpg



Slika1485.jpg



i mogu reci da ovo nije zajebancija  ovo je poprilicna greska na stilu koja moze glavom da se plati  :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas ste me naplasili sa ovom temom. Ovde je zajebano ne toliko samo pucanje opruge nego cepanje gume. Da li neko zna ovi noviji amortizeri (kod mene su fabricki napred, pa ne znam) da li imaju sire leziste na koje naleze opruga pa da opruga teze spadne dole i pocepa gumu ? Ili to nema veze sa amortizerom? Ako neko zna dobro bi doslo objasnjenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...