Jump to content
FAS Goran
STILISTA

Stilo - pucanje opruge amortizera / ispala zadnja opruga

Recommended Posts

Jel imao neko iskustva sa ovim kilen oprugama?

Sinoc mi je na stilu jtd 3v pukla prednja leva a original je oko 11000 a menjam obe pa mi je to preskupo, tako da mogu da biram izmedju novih kilen u ap sportu ili polovnih na otadu. Sta mi je pametnije ciniti?

Edited by nole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedan problem,pre neki dan mi je pukla prednja desna opruga...u servisu su mi zamenili i solju amortizera,medjutim pocelo je jako lupkanje i skripanje posle dva dana...skinuo sam amortizer i video da onaj deo na sta se stavlja lezaj amortizera cese o amortizer!! u servisu su mi rekli da je to namesteno kako treba ali ja mislim da nisu dobro namestili jer ne bi smelo da dodiruje amortizer...sta da radim ljudi i gde da nadjem taj deo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se pridruzim sa istim problemom.Inace kao sto se vidi u pitanju je "benzinac 1.6 3v". Pukla je prednja desna opruga i to pri ulasku u auto na zadnje sediste cuo se zvuk pucanja nekog federa tj. opruge,auto vozen jos 2 dana oko 350km i kada pri skretanju cuo da mi se odvalilo nesto sa auta (parce opruge) pravac kod Mikija i Tome u Tim.Sutra ce mi montirati obe opruge(monroe) pa ce se videti razlika nadam se na bolje jer je auto malo tvrdji u odnosu na ostale benzince koje sam probao.

Mislim da su ovde najpovoljnije cene http://autotrap.rs/?gclid=CI_0qILulrACFUFG3wodpBzC2g ako gresim neka me neko ispravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo drugari da se i ja prijavim sa gadnom varijantom pucanja prednje opruge. Isekla moju gumu i jednu polovnu dok nismo skontali da je opruga u pitanju, jer je debil vulkanizer mislio da sam isekao gumu felnom... :thumbdown: I sve to na spustanju sa Jahorine pre 24 sata. Sva sreca pa puknuta opruga ne moze da dohvati Stilov Ćopavac (rezervni tocak)! :laughing: Navodno najbolji majstor na Palama mi stavi neku novu, Suplex, 109KM (55EUR), zameni mi ostecen stabilizator, i kaze mi da bih trebao obe da zamenim, a ja, ubedjen da cu naci to jeftinije u BGu, ga iskuliram i nagazim ka Srbiji. I sad imam sta da vidim, nigde kod nas Suplex-a ni u najavi. Sad ne znam sta mi je ciniti.

P.S. Veliki pozdrav za naseg admina Nešu i Edu iz Sarajeva za savete i moralnu podrsku! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, jbt, a zar taj problem sa pucanjem opruge nije bio resen posle restyle (2004+) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocigledno da nije, sem ako ePER ne laze, za moj auto kaze 09.09.2005. :rtfm: Nego jel ima neko savet sta da radim za drugu oprugu, da cimam nekog iz Bosne za jos jedan Suplex ili da kombinujem nesto drugo? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto kazu ljudi, po pravilu se menja u paru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, jbt, a zar taj problem sa pucanjem opruge nije bio resen posle restyle (2004+) ?

:no Evo od kog do kog VIN-a pucaju, sve izmedju ova dva broja.

Concern : SUSPENSION COIL SPRINGS MAY BREAK

Description : Under environmental conditions that require the intensive use of salt on the roads, corrosive deposits may infiltrate the rubber plate which supports the front suspension springs, initiating seats of corrosion which may lead to the spring breaking after a period of time.

Remedial Action : To avoid damage to a tyre in the event of spring breakage, a plate will be fitted which will contain the spring.

Vehicle Id : ZFA19200000000001 to ZFA19200000644197

Evo nesto kao...

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo od kog do kog VIN-a pucaju, sve izmedju ova dva broja.

Vehicle Id : ZFA19200000000001 to ZFA19200000644197

Cek, po ovome ispade da su "ugrozeni" maltene svi Stilerosi? Drugar mi ima 2006. Multijet a VIN mu je 619XXX . Ne bih se bas slozio sa ovim (ne kazem da sam u pravu). Koliko sam ja cuo problem je resen posle restyle.

To avoid damage to a tyre in the event of spring breakage

A i ovo im je dobro, daj Boze da se zavrsi samo na tome...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije rešen. Moj Stilo je 2004, druga generacija i po VIN upada u ugroženu grupu. Doduše još nije pukla, ali evo čekamo već nekoliko godina spremno.

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je sa 622xxx auto je 2006 godiste pa to je poslednja serija koji onda nisu ugrozeni,samo se karavan radio do 2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=31415&pid=882055&st=160entry882055

U evropi je prodato-proizvedeno 624 433 , što bi i trebalo da predstavlja serijski broj. Jedino ako nisu krenuli od 10 000 ili 100 000 pa dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, imam jedan problem. Leva spirala na prednjem tocku na stilu je pukla na samog kraja spirale poslednji krug. Isao sam kod servisa najpoznatijeg u Skoplje gde i zivim, ovlasceni servis za mnogo vozila poznate marke, kupio sam monroe spiralu sa pravim siframa za taj auto i samo da platim da mi zamene i rekli su mi u servis da su otovrili tocak da su probali i da da original ima sest krugova a ovaj monroe spirala ima 7 krugova pa ce da se digne mnogo visoko.

Želim da pitam ko moze da mi kaze odgovor da li je to tacno da ima sest krugova a ovaj sedam iz marke monroe ili oni ne zele da se uhvate za posao tako mali za te sitne pare, zasto oni bi se bavili stime i zato sto sam uzeo jednu spiralu i rekao im da mi jave ako treba jos jednu spiralu desni zato sto da ne dajem jos 50 eura ako ona desna je dobre visine da mi jave, pa se oni naljutili da ce da dizaju pa da spustaju auto i samo zele da me otkace?

Da si nadjem drugi majstor oni imaju prevelike ruke posla jer ja tamo gde se radi i ne ulazim samo mi jave na telefon da je gotova vratio sam monroevu spiralu vratili pare ali i i oni kazu da je u to to sto treba i da oni u servis ne zele da se bave sa mojom spiralom.

hvala, Goran, Skopje

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni ne bi trebao da menjas samo jednu spiralu vec obe zajedno. Najsigurnije je da skines ispravnu spiralu i da je uporedis sa tom novom koju hoces da kupis, treba da budu iste visine, ako vec nemas poverenja u majstore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...