neshaoct 9584 Posted November 18, 2010 Nešto sam davno to čitao...ali kao...u Britaniji je bilo najviše slučajeva jer su brže rđale ili šta već...zbog njihove klime sa dosta dana sa kišom...i samim tim vožnjom po mokrom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted November 19, 2010 Apsolutno nema veze sa korozijom.Video sam nekoliko primeraka,sve su bile zdrave i pucaju u donjem delu.Otprilike zadnji navoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 19, 2010 Otkud znam, tako sam čitao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 19, 2010 Kažu da ima veze sa korozorijom. Kod novih modela ja taj tanjir (uporna spona?) u šta se oslanja na amortizer izmenjena da se ne zadržava voda. Pretpostavljamd a pukne u tom donjem delu i zabode se u točak. Najčešće je pucalo pri manjim brzinama i pri velikom motanju volana.Inače, factoty recall ne obuhvata zamenu opruge kad je preventivni servis u pitanju, nego dodavanje novog dela koji se zove "spring catcher". Ne sprečava pucanje, ali ne napravi veću štetu ako pukne opruga. Čak mislim da auto ostaje u voznom stanju da se dovuče do servisa (glupost ako mene pitate). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 19, 2010 Znam samo da je ovo pucanje opruge zastupljeno na renou kliju Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted November 19, 2010 Ono sto sam ja skapirao citajuci enleski Fiat forum je da su novije opruge progresivne i imaju manji otpor ka vecem i zato pucaju u donjem delu na tom prelazu sile otpora. Desava se i na Cromi koja je teza 200 i kusur kila, desava se i na vectri C i na dosta drugih automobila. Tako da to nije samo Fiatov problem ima toga generalno poprilicno pogotovo kad se uzme u obzir stanje nasih puteva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted November 19, 2010 Imeni je na 3v bila puknuta čim sa ga kupio. Ne bi bi znao nego mi majstor slučajno vidio. Auto je bio na opozivu i ugradili su onu zaštitu na amortizeru. Sva sreća da je to bilo ugrađeno. Pukao je samo pola zadnjeg kruga. Sad sam stavio neke zamjenske, valjda su bolje od originalnih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted November 19, 2010 I na Reno Meganu pucaju prednje opruge,tako je podeseno vesanje slabe opruge jaki amortizeri,da bi bilo udobnije i da nelupa po rupama.Progresivne opruge imaju prednosti i u drzanju pravca i stabilnosti po losem putu u odnosu na linearne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted November 19, 2010 sve je to lepo, ali niko mi ne reče kako da to vidim, tj. mogu li sam, ili da napomenem majstoru da proveri kad budem išao kod majstora ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 19, 2010 Mislim da nijedan auto 2005. godište ne spada u ovaj factory recall. Probaj na guglu ili www.fiatforum.com da nađeš temu o pucanju opruga (mislim da je bila sticky) i tamo imaš tačno do kog VIN vozila spadaju u rizičnu grupu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 19, 2010 Concern : SUSPENSION COIL SPRINGS MAY BREAKDescription : Under environmental conditions that require the intensive use of salt on the roads, corrosive deposits may infiltrate the rubber plate which supports the front suspension springs, initiating seats of corrosion which may lead to the spring breaking after a period of time.Remedial Action : To avoid damage to a tyre in the event of spring breakage, a plate will be fitted which will contain the spring.Vehicle Id : ZFA19200000000001 to ZFA19200000644197 Evo nesto kao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted November 19, 2010 Cista laz.Vidjao sam opruge zdrave ko dren i puknut zadnji krug na njima.Znaci da imaju konstrukcionu gresku.Ovo sto su ukljucili spoljne faktore je da ne bi izgubili kredibilitet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted November 20, 2010 da, ali moj VIN je u okviru ovih zadnje brojke su 564xxx.... a auto je kraj 2005-e, prva registracija u Italiji bila januar 2006. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted November 21, 2010 Kada smo kod opruga - gde ima novih opruga?Gde da vidim tacne fabricke dimenzije prednjeg i zadnjeg dela 5v stila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted November 21, 2010 Čest problem i kod multiple... Engleski forumi su puni jadikovki o ovom problemu. Interesantno je da se javlja samo na JTD verzijama. Ako bih imao volje i vremena da se petljam svakim detaljom na kolima, razmišljao sam da ugradim opruge od bipower verzije(na zemni gas). Pošto je ona dosta teža i opruge su jače... a kad nema rezervoara i instalacije, znači kad se montiraju na običnu multiplu, auto se podigne za oko 5 cm. Bar tako savetuju na nemačkom www.multipla-fiat-club.de. A i video sam uživo jednu multiplu kojoj je izvađen CNG uređaj. Stvarno se propela kao žaba kad hoće da skoči. To je ono što mi najviše nedostaje kod nje... mali klirens! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted November 21, 2010 Mali je klirens zbog stabilnosti jer je visoko vozilo,da ne bi bilo prevrtanje u ostroj krivini kao kod Mercedesa A klase. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexterhack88 0 Posted December 27, 2010 Evo danas u garazi nadjoh deo opruge, i prvo se malo zacudio, a onda u trenutku shvatio da mi je pukla opruga,(samo ne znam kako mi je bash u garazi otpala )) ) danas sam jurio po Pancevu, i svacega se naslusao od servisa Pivasevic, koji je ovlascen za Fiat, trazili su mi 50e za polovnu jednu oprugu, i na kraju sam uzeo iz Zrenjanina od lika polovnu za 30e, i zakazao u Graovac servisu da mi promena, 4300din ruke i centriranje trapa i u toj ceni je i stabilizator koji je 1500din.Eto tako sam prosao danas, imao sam srece sto je moglo da se vozi tako jer je nalegao na sledeci krug opruge, nisam hteo da tako vozim do AP sporta, a to sam hteo, 4200din je nova kod njih, malo sam trcao pred rudu i uzeo ovu polovnu za 30e.Vidim po forumu da se desavalo ljudima da pukne, ova je ranije napukla videlo se i sada je do kraja pukla.Za sada cu ovako da vozim, a na prolece planiram sportske verovatno Eibach pa malo da ide dole, ali ne znam kako cu kad vec ne mogu da predjem lezeceg, prelazim kao po jajima, jer izmedju praga i lezeceg ostane jedva 1cm i manje.Ode jedna guma zimska u PM Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolenbgd 1 Posted December 27, 2010 meni je pukla prosle zime na nekih -20 stepeni isao sam polako bio je led m predje točak preko nečega i onako lupi stao sam i vidim parčr opruge aj stavim ga u kola da neko ne nagrdi svoja ne znajući da je meni pukla mesec dana kasnije sam radio nesto oko trapova i tad sam primetio pukla je dole na kraju parce sto je otpalo je bili desetak santimetara dugačko Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 27, 2010 Da i ja prijavim pucanje na jednom Stilu Multijet-u. Vlasnik nije primetio i isekla mu je novu gumu sa predjenih 500km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted December 27, 2010 (edited) Taj problem sa pucanjem opruga na Stilu je cak zabelezen i na Wikipedi-ji ,a prvi su ga uocili Holandjani i objavili na TV-u In February 2008 Fiat recalled 15,000 Stilo models after the Dutch television programme Kassa reported that the front spring might breakhttp://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Stilo Edited December 27, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
kujo 0 Posted December 28, 2010 I ja da se pridružim ekipi,juče ujutro pukne mi ispred zgrade dođem na posao i kad sam ga podigao na dizalicu vidim pd opruga pukla pri dnu nekih 10cm al nalegla kako da je neko montirao,ne bih primijetio da nisam čuo.Auto stoji ok nije legao.Al istu tu opruga mijenjao sam u februaru ove godine isto je bila pukla.Stilo jtd 2004 pet vrata.4000 je nova kod Dragana u Futog,a polovna oko 25eu ima razlika za troje vrata i petoro i benzinac i dizel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted December 28, 2010 Koji su pederi ovi iz Delte. Kad sam kupovao auto zvao sam ih za tu oprugu i pravili su se blesavi za taj factory recall. To spada u garanciju proizvođača i to bi moralo da može da se izboksuje od Fiata za dž, bez obzira gde su kupljeni, jer ovo što se dešava nije normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted December 28, 2010 Ja čim sam kupio auto bile su puknute obe opruge. Nisam htio stavljati polovn jer bi i te opet pukle. Stavio sam neke zamenske pa ćemo viditi kako će se one pokazati. Je su kome pukle zamenske? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kujo 0 Posted December 28, 2010 Vjerovali ili ne,cijene po otpadima su od 40-50eu,kažu da ne mogu da nalageruju opruga koliko ih prodaju mjesečno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 28, 2010 Pa šta očekujete nego da novi model auta ima neke mane Quote Share this post Link to post Share on other sites