Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
aleksandar denic

Fiat Stilo 1.6 - low oil pressure/pritisak ulja

Recommended Posts

Drugari,imam stila 1.2 16v,2002 godiste.Vozim ga godinama i do skoro nisam imao nikakvih problema.Nazalost pre par dana poceo je da mi izbacuje gresku'' low oil press.'',naravno promenio je zvuk i poceo da izbacuje dim na auspuhu.Prvi majstor mi mrekao da je otisla pumpa za ujle,koja je preskupa,a i tesko se naslazi. polovne ima po ceni 50 eur,alim za 1.6. cuo sam da su pumpe za mnoge fiatove modele,od tempre pa nadalje iste,pa me interesuje da li mopgu da ugradim od nekog drugog modela,naravno polovnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti sam problem imao, izbacivao mi istu gresku i pomalo je izbacivao plav dim na auspuh.

Zamijenio sam ulje i nasuo SELENIU, presao sam vec 3 hiljade i nijednom nje izbacio gresku niti plav dim! Problem je bilo ulje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam problem. Sinoc mi je Stilo ibacio Low oil press na sred autoputa. Stao sam, proverio ulje i bilo je na max. Pumpa je bila u redu, auto nije davao nikakve cudne znakove niki ispustao bilo kakve cudne zvuke. Naprotiv, sve je bilo u redu. Nije dimio i slicno. Video sam da ima ulja, da nije crkla pumpa i rekoh da nastavim put. Posle nekog vremena se lampica ugasila, da bi se pri ulasku u grad opet upalila. Onda sam skontao da se pali samo na leru, a preko1.500 obrtaja se gasi lampica za ulje. Ima li neko pojma o cemu se radi? Inace je rec o Stilu 1.6 16v iz 2002 godine

Edited by mimistilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ljudi nikad nije kasno za problem. Doduse ne osecam ga sem ponekad cim upalim auto on mi izbaci low oil press ali bez ikakve poruke druge na displeju. ne osecam ikakvu promenu u radu. ali ga za svaki slucaj samo ugasim i ponovo upalim i bez toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle duzeg vremena jutros mi se na putu za posao po jakoj kisi ugasi se Silo 1.6. U tom momentu izbaci ASR, ESP greše ali i po prvi put mi je izbacio grešku low oil press. Zatim sam posle duzeg vremena (vađenje ključa iz brave i pokusaj resetovanja)uspeo da upalim auto. I od tada mi vise nije pokazivo ni jednu grešku od prethodnih gresaka. Napominjem da mi se poslednji put ugasio auto u toku vožnje pre 3 meseca samo sa greškom ASR. Da li je moguće da je zbog velike vlažnosti i kise koja je padala kompjuter pobrljavio od lošeg kontakta?

Pozdrav,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri kontakte na ecu,masu na sasiji i d4 konektor ispod kutije osiguraca(ima ljubicasti dzek).Isprskaj kontkat sprejom.Senzor pritiska ulja?

Mene vise brine sto je izbacio tu gresku uz asr failure i ugasio auto.To navodi na jednu stvar-da verovatno brljavi ecu.Mozda je samo jaka kisa slucajnost.

Edited by sasha015

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nizak pritisak ulja izbaci uvek kada ti se ugasi auto. Očisti ovo što ljudi kažu. Inače, gašenje nije nikada za ostaviti po strani, tj. rešavaj to. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na usmeravanju ka problemu, ali sta bi trebalo da se radi sa ECU? Da li postoji mogućnost da se popravi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima tema o tome, pogledaj:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=45880

Treba razumeti da forum ima različite teme za različita pitanja, ne trpa se sve u jednu temu. Na šta bi ličilo kada bi sada na temi koja je o niskom pritisku ulja pričali o ECU. :whistle:

To treba razumeti jer se tako sebi najlakše pomogne, najbrže. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa low oil press na mom 1.6 sa plinom. Zamenio sam ulje i filter pre nekih 900 km, selenia gold, i za poslednjih 4 dana mi je dva puta prikazao obavestenje. Da li da menjam filter ili senzor pritiska ulja?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu kako se ponasa auto narednih dana i da li izbacuje obavestenje. Ako bude sve ok, teram do 5000km sa ovim uljem pa ga menjam uz prethodno ispiranje motora, i sipam Seleniu 20 K. Inace juce je bilo 1100 km od zamene i posle provere ustanovljeno da je progutao oko 1,5 dl na ovu kilometrazu. :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da osvezim temu posle mesec i po :thumbsup: i dalje mi s vremena na vreme izbacuje LOW OIL PRESS, bio sam kod majstora, skinuo je karter, ocistio sito pumpe jer smo pretpostavljali da je ono prljavo i da ga niko nije cistio do sada. Sito je bilo dosta cisto, tako da smo otklonili sunmnju za prljavo sito. Pumpa je inace u redu, ispravna je, da je ne ureknem, pupupupu :unworthy: Greska mi se prikaze samo kad startujem auto i kad upali otprilike na pola zuba. Cim vergla sekundu ili dve nikad je ne izbaci, makar sam tako primetio. Jel neko skoro resavao ovaj problem?

Edited by Boki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj da stavis original,videces razliku,hoce da se desi ,ako je neki teski divljak,za tvoj auto ide veci filter goriva,grubo receno,deluje malo glomaznije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ap sport ima strasne delove.kupio sam ulje i filter kod njih jednom,i necu vise nikad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...