neshaoct 9592 Posted November 18, 2010 Prestižni događaj ''Trka Šampiona'', koja se održava 27. i 28. novembra će pored brojnih vozačkih zvezda imati i jednu automobilsku – Audi R8 LMS. Audijev trkački automobil iz GT3 klase će voziti imena kao što su Tom Kristensen, Sebastian Vettel, Alain Prost i Michael Schumacher i drugi.Dr. Wolfgang Ullrich, Direktor Audi Motorsport odeljenja, je izjavio: ''Veoma smo zadovoljni što će na jednom ovako značajnom i zanimljivom dešavanju naš automobil biti korišćen da se uporede vozačke sposobnosti najboljih svetskih reli, formula, turing i drugih vozača.'' Boje tima Skandinavije će braniti dva fabrička vozača Audi Motorsport odeljenja: Mattias Ekstrom i Tom Kristensen. Oni će se suprotstaviti timu Nemačke (Sebastian Vettel i Michael Scumacher), a tu će biti i višestruki šampion WTCC šampionata, Andy Priaulx i reli šampion Sebastien Loeb.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 18, 2010 Ovo na kraju Audi R8 LMS verovatno znaci Lamborghini Moto-Sport realno,osim Audija kvatro,iz 80-ih ,Audi je jos imao sportsku varijantu automobila TT-a u kom su ljudi ginuli dok mu serijski nisu ugradili ESP a tu je bio i dizel na 24H LeMana ,ali to je nesto sasvim razlicito od ovog LMS-aSve ovo sa Audijem i super sportskim automobilima mi lici na onu narodnu-Videla Zaba da se konji potkivaju,pa stala i ona u red Mada stvari se menjaju ,ko zna,mozda se i na Audi jednog dana bude cekalo na red,za kupovinu,u klasi sportista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 18, 2010 Bre mik, pa na svim živim testovima je R8 ili u vrhu bio ili je pojeo za doručak konkurenciju. Taj automobil je bez svake dileme više nego izuzetan i sportski i stilski. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 18, 2010 Super je Audi R8 ,ali pitanje zasto audi nije izbacio takav ili slican model,pre preuzimanja Lamborghinija ?Ne secam se da je fabrika iz Inglostata imala takve ideje ranije,osim poluuspesnog tt-a i poneke serije S,koja nije ni blizu ovom R-u.Jer evo sta kazu ljudi koji su upuceni u auto industriju o ovom modelu Audija R8 :The car was exclusively designed, developed, and manufactured by Audi AG's high performance private subsidiary company, quattro GmbH, and is based on the Lamborghini Gallardo platforma evo i texta o Audiju R8,pod simbolicnim nazivom Evil twin http://www.topgear.com/content/features/stories/2007/03/stories/12/1.htmlDaklem,kada se pise o ovom modelu,koji je nastao na osnovi nekog drugog modela,konkretno u ovom slucaju,posle preuzimanja Lamborghinija od strane WV-a,onda to treba i naglasiti,cisto da se zna odakle je i na koji nacin cela ova prica oko Audija R8 krenula Pritom ne mislim da je Audi R8 los automobil,cak naprotiv,ali kada bih mogao da biram,uvek bih uzeo "tatu" ,dok jos nesto takvo postoji A opet,moguce i da ja i gresim ,mozda je WV kao gazda ipak odlucio da ovaj Audi R8 bude bolji od svog "oca",to nazalost nikada necu saznati Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 30, 2010 Brate mik al si ga odVALEO... pogledaj ispod RS2- 316ksS2- 228ksS4- 285ksRS4- 376ksS3- 225ksRS6-450ks(malo vise od vecine Ferarja)S3- 265ksS5- 350ksRS4-450ksRS6-576ks(samo 576ks)...Audi ima najbolju osnovu motora iz kog moze da se izvlaci i preko 800ks.... a to je 4.2Biturbo, samo sto su za novi RS6 stavili 5.0 V10 koji su kasnije namenili i ostalim modelima.Brend No1 poznat u svetu ostre voznje sa SADUCARMA UBICAMA od po 400-500ks... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 30, 2010 Mozda sam pogresio ,ali da je ovaj R8 je kopija Lambo-a i to ne kazem samo ja,kao sto se vidi iz linka,koji stoji u mom prethodnom postua sto se tice ovih konjaza,navescu samo primer Lamborghinija Espade iz 1968,imao je 4.0 L i 325 HP,pre 42 godine,sto je vise konja od pola ovih Audija gore koje si naveo tako da ova prica o konjazama Audija stoji,ali i Lambo nikada nije stedeo sto se toga tice i to je cinjenicapa se moze reci da je i Lambo,bio poznat brend koji je radio velike litraze motora sa dosta konja i mnogo davno je radio konstrukcije automobila kao sto je danasnji Audi R8a to je bilo mnogo pre Audijevih R,S i Quatro serija,a tada je Audi pravio neke penzionerske modele,ako se tako moze reci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 5, 2015 2016. Audi R8 LMS Pored standardnih verzija novog R8 i električnog e-tron primerka, Audi na sajmu automobila u Ženevi izlaže i trkački R8 LMS modelske godine 2016. Razvijen kako bi zadovoljio propise za 2016. godinu, novi R8 LMS između ostalog ima i elemente od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima kao i Audi Protection Series PS1 sedište. Automobil je sa svojih 1225 kg za 25 kg lakši od prethodnika, dok se za pogon brine 5.2 V10 motor sa 585KS (u kombinaciji sa šestostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom). Auto je inače napravio quattro GmbH, a Audi R8 LMS će moći da se naruči u drugoj polovini 2015. godine.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 13, 2017 Audi R8 LMS GT4 Audi je iskoristio sajam automobila u Njujorku da promoviše i trkački model R8 LMS GT4. Novi trkački model je naravno nastao od drumskog R8 V10 Coupea, pri čemu ovi automobili imaju oko 60 odsto istih komponenti. I proizvodnja trkačkog modela će se odvijati u postrojenju Böllinger Höfe, gde se pravi i drumska verzija. Audi Sport planira da R8 LMS GT4 doživi debi na trci 24 sati Nirburgringa, od 25. do 28. maja ove godine. Za pogon će se brinuti atmosferski V10 motor sa 495KS, a proizvodnja po narudžbinama privatnih kupaca će startovati u drugoj polovini godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 6, 2017 Trkački Audi R8 LMS GT4 u Nemačkoj košta 198.000 evra Audi Sport je još u aprilu predstavio trkački Audi R8 LMS GT4, a kompanijino motorsport odeljenje tek sada počinje da prima narudžbine. Automobil u Nemačkoj košta 198.000 evra bez poreza. Baziran je na drumskom modelu R8 V10, a dostupan je i kupcima u Severnoj Americi, Aziji i Australiji. Iz nemačke kompanije tvrde da se radi o ''idealnom automobilu za trkače amatere'', a pokreće ga isti atmosferski 5.2 litarski V10 motor, kao što je slučaj i sa drumskim modelom. U zavisnosti od tipa trke, motor se može podesiti da isporučuje maksimalnih 495KS i 550 Nm obrtnog momenta. Ovaj trkački automobil ima pogon na zadnje točkove, a snaga motora se prenosi preko sedmostepenog menjača sa duplim kvačilom. Od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od četiri sekunde, a njegova maksimalna brzina iznosi 250 km/h. Automobil je težak 1.460 kg. Isporuke se očekuju u decembru. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites