Jump to content
FAS Goran
Boki_16v

Fiat Punto mk.2 1.2 / 1.8 16v / 1.3 mjet - skidanje katalizatora, sonde...?

Recommended Posts

Ja sam iz herceg novog, pa je malo problem sa majstorima, a i brine me sta ce biti sa drugom sondom kad maknem katalizator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti reko da se gasi softverski ili se prepravlja ali to je komplikovano da bi ti objasnio. Pravi se cev par cm u koju se stavlja sonda. Ta cev sa sondom se vari za auspuh pod odredjenim uglom tako da do sonde dolazi samo dovoljna kolicina gasova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slikaću u toku dana, sad mi se baš i ne izlazi na kišu :)

Dejane, tu sondu možeš i sam da ugasiš, samo izvučeš džek ali će onda da ti gori check engine lampica. Ako već imaš nekog ko se bavi tim stvarima bolje da ti on odradi to stručno

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad ti je otkacena bila sonda,koliko bolje ti je auto isao u poredjenju sa zakacenom i sa skroz skinutim katom,tj koliko je bolje isao sa otkacenom sondom i skroz skinutim katom i koliko te je cela akcija izasla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta znam sad, kada otkacis sondu auto se dere ko lud pa imas neki subjektivni osecaj da ide brze ali u teoriji bi trebalo da bude brze kao sto mi je sad. Nisam ja njega puno vozio bez sonde, samo jedan krug cisto da vidim kako se ponasa. Razlika sa otkacenom sondom i zakacenom je meni bila velika, takodje ralzika sa i bez kata je velika zato sto mi je kat bio dosta zapusen. Izaslo me je 30e

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnogo kul se dere :D elem,kad sam otkacio sondu,lakse je ulazio u obrtaje nije se davio,ali sad da li je isao brze nisam bas 100% siguran xD ti si samo cevku stavio umesto kata,ne lonac? koliko je bucniji od fabrike samo sa cevkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad vec spomenuste katalizator, kolega sa foruma ne mogu se setiti kako mu je nick, skoro  je skinuo stari zapuseni i kupio nov negde na Zarkovu ako se dobro secam. Cena je bila 8.000 dinara. E sad da li je bolje voziti bez katalizatora i softverski iskljuciti sondu ili pak staviti nov pitanje je.

 

Ako budem nasao temu prosledicu link, mozda nekom zatreba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, samo cev
Evo slike
 
kat1.jpg
 
Nije to nista komplikovano, manje od sat vremena posla. Prvo se isece katalizator, zatim se skine izduvna grana i na nju se vari cevka, posle se montira grana i drugi deo cevi se vari na ostatak izduva. 
Sto se tice zvuka, vec sam rekao gore, skoro da nema razlike u odnosu na fabriku, meni se malo cuje da bruji kod zavrsetka auspuha ali to se u kolima nista ne cuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auspuh servis "Šampion" Trgovačka ulica preko puta groblja ili ti prekoputa restorana GRB. Pored Mesare "Minjon D".
Prvi semafor posle centra Žarkova kad se ide iz grada.

 

cxcv800045.jpg
 

skoro je skinuo stari zapuseni i kupio nov negde na Zarkovu ako se dobro secam. Cena je bila 8.000 dinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rile, da skinu stari katalizator i stave novi je ta cena ?  Ako jeste onda mislim da se isplati jer bi tvoj stari verovatno mogao da prodas kod ovih sto ih otkljupljuju i uzmes koji dinar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ništa kolega, nekom će možda trebati to.

Ja lično nisam za te katove što prodaju. Ne bi ja ni vadio moj ali sam stvarno morao, auto je bio ko baba.

Edit: koliko sam ja čuo ti novi su neki univerzalni i zapuše se skroz posle jedno 100 000

Edited by Mihajlo F

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto ima jedan problem sa katom,grana je 4-1 i direktno ulazi u kat,tako da suzenja treba lepo da se odrade da bi protok gasova bio kako treba...

Mihajlo,javi kroz par dana kako se auto ponasa i kakva ti je potrosnja.

@Axic,u potpunosti se slazem. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, samo cev

Evo slike

 

kat1.jpg

 

Nije to nista komplikovano, manje od sat vremena posla. Prvo se isece katalizator, zatim se skine izduvna grana i na nju se vari cevka, posle se montira grana i drugi deo cevi se vari na ostatak izduva. 

Sto se tice zvuka, vec sam rekao gore, skoro da nema razlike u odnosu na fabriku, meni se malo cuje da bruji kod zavrsetka auspuha ali to se u kolima nista ne cuje. 

 

Ako možeš da skineš ovaj lim da vidimo kako stvarno izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav imam problem sa puntom 1 1998 god. da uradim tehnicki pokazuje mi nedozvoljenu kolicinu sastava izduvnih gasova ja sam ga kupio bez katalizatora dali bi stavljanjem katalizatora resio problem i dali uopste na taj model ide katalizator

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

poštovanje moja malenkost ivan hteo bi neko da mi pomogne imam fiat punta 1997 godine 1.2 motor benzinac od mirjeva do rušnja ima 40 kilometra on mi je potrošijo 7 litra goriva gracke voznje a nije vozen 1  godinu 5 meseci nikad nisam otvaro haubu pa me zanima šta da uradim  da očistim dizne za vazduh filter i svećice dajte mi neki savet

hvala 

Edited by Ivan Marković

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...