Jump to content
FAS Goran
Boki_16v

Fiat Punto mk.2 1.2 / 1.8 16v / 1.3 mjet - skidanje katalizatora, sonde...?

Recommended Posts

Zdravo,jel moze neko da mi kaze kako da proverim da lisu na mom puntic mk1 {1.2 8v 54kw} bile dve lambda sonde kod katalizatora.Kupio sam ga bez katalizatorom i sada ima jednu sondu na izduvnoj ali ne znam da lije imao jos jednu?

Tek motori EURO3 su imali dve sonde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo odgovorio ti je vpejcic,ti imas jednu sondu,to sto nema katalizatora nije problem,a cena je od prilike kao sto ti je cika gusar rekao..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mozes i da kupis univerzalni za sitne pare, bar za tehnicki ako krenu da smaraju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim,sto se tice katalizatora moracu da stavim neki ako pocnu da zezaju na tehnickom mada ne verujem da ce uskoro a sto se tice auspuha stavio sam novi komplet i prezadovoljan sam razlika je ogromna kao da nije to taj auto :-) Hvala svima na odg.pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna jel moze da se produzuje kabl od Lambda sonde, kako bi mogla da se izmesti na drugo mesto? Da li bi izmestanje sonde

na drugo mesto, uticalo na rad motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabl moze da se produzuje a ne bi trebalo ni da smeta radu motora osim ako je ne stavis preterano daleko . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto bi je izmestao?

zato sto sam izvadio kataliz. tj sace a katalizator je izliven zajedno sa izduvnom granom, pa sam konto nekako da stavim univerzalni kataliz. odmah nakon grane tj. originalnog kata.

I kako bi je fiksirao na drugom mestu, koje nije za to predvidjeno?

e to je vec problem, kad bi stavio univerzalni kat, iza originalnog(koji je izvadjen) da li bi sonda pre univer. kata mogla da se uvrne na mesto sonde koja dolazi posle originalnog kata, e sad problem je ova sonda sto dolazi posle univerzalnog kata, za nju treba praviti navoj neki.

Kabl moze da se produzuje a ne bi trebalo ni da smeta radu motora osim ako je ne stavis preterano daleko . . .

jel neko ovo probavao sa produzenjem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da malo pokrenem ovu temu, verujem da ima ljudi sa foruma koji su skidali katalizator na Puntu, pa me konkretno zanima šta i kako i kakva je promena u vožnji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nađoh na netu u međuvremenu neke članke o skidanju katalizatora i sve mi ukazuje na to da nije pametno iz razloga što ima dve lambda sonde.. Zvuk postaje kao na Zastavi i morao bi da se ubaci srednji lonac i morao bi da se zavara ECU da bi sve to funkcionisalo... E sad da ne bude da ja pametujem i da znam mnogo (jer ne znam), to je samo ono što sam skontao iz čitanja, ko ima drugačije iskustvo neka piše..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skinuo celu granu i stavio drugu bez katalizatora a drugu sondu sam skroz otkacio. Auto mnogo bolje ide i cak kao i da manje trosi. Jedina mana je ta sto stalno sija MIL lampica ali meni ne ameta. U principu retko koji auspuh servis hoce to da radi tako da bi ti morao da skines granu ili da ti je skine neki mehanicar pa da je odneaes u servis da izvade sace iz katalizatora i sta vec rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ti si stavio drugu granu, a kako li bi bilo kada bi se na postojećoj uklonio.. Ja sam davno pričao sa majstorom o tome, pominjao mi je da postoje neke imitacije katalizatora koje varaju komp koliko se sećam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad bi ga uklonio morao bi ili da stavis dobar e,ulator za sondu ili da napravis neki distancer za drugu sondu, to je neko napravio na ovoj mojoj grani ali nisam hteo da rizikujem pa sam je ipak otkacio. Treba na dapravis ovaj deo sto viri na kraju grane, naravno na mestu druge sonde na tvojoj grani:

http://postimage.org/image/ybhfr67f9/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisto informativno presa sam vec nekih 5000 bez katalizatora i bez druge sonde i nema nikakvih problema. Potrosnja goriva i ulja je ok. Jedina mana je lampica koja bode oci i to je sve :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ticma, znaci potrosnja i ponasanje macchine isto kao i pre ili? Meni od pre 2 dana svetli check engine lampica i sve mislim da je znog nekog budjavog plina sto sam natocio na Shitpetrolu! :2guns: Bila se upalila i jednom ranije, ali se ugasila istog dana. Nisam dodavao nov plin, ali evo vozim samo na benzin, da malo obradujem ventile. I stvarno, na benzin motor prede, cim prebacim na plin, cujem kako kucka i prilikom dodavanja gasa nema one lepog linearnog podizanja obrtaja, vec kao da ima ''rupa'' u sagorevanju, posebno kad se obrtaji spuste oko lera, tj 750rpm.

Idem za koji dan kod majstora koji mi je ugradio plin i koji je profi za dijagnostiku i oko kompa u machhini. E ako i on ne zna sta je uzrok ovog check engine lampiona...zalepicu parce izolira na mesto gde svetli! kao moj ortak sto je uradio na svom bmwu, tamo gde je onaj merac za potrosnju goriva!!!Kaze-muka mu je jer stalno vidi da se vrti oko 15ice!!!! :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Punto mk2 1.2 8v, skinut mi je katalizator. Imam problem sa Check Engine lampicom, ugasim je dijagnostikom ali posle 100tinak predjenih kilometara mi se ponovo pali. Citao sam po netu i forumu svasta o toj greski, spominju razne emulatore za sondu, distancere, ali ne vidim konkretno da je neko uradio to i da nema vise problem sa tim. Da li bi neko mogao da napise konkretno resenje za taj problem? Mislim da bi mnogi ljudi bili veoma zahvalni. Pozdrav! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me da li se neko bavio ovim i ako jeste da mi pojasni posto razmisljam o tome. Koje su prednosti sta se dobija? Koliko kosta tako nesto? Koliko je to cimanje?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se lepo odradi samo prednosti i ima, nema mane. Kat je ugradjen samo zbog ekologije i prilicno "gusi" motor, tako da skidanjem kat motor mnogo lakse dise tj bolje i ide auto. Jedini problem je sto punto 1.2 ima kat koji ide zajedno sa izduvnom granom pa mora majstor da skine granu pa da nosis kod drugog koji bi isekao kat i napravio cevku sa krivinom i pravilno izmestio sonde, sto je u stvari i naj bitnije, jer ako ne odradis sonde kako treba, sje.ao si se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...