Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
sindrom

"Famozni" Komitet za bezbednost saobracaja

Recommended Posts

Komitet za bezbednost saobracaja je u stvari jedna VEEEELIKA obmana naroda jer u stvari i ne postoji. Damir Okanovic je jedini koji se pojavljuje na televiziji i prica price "trla baba lan" a komitet uopste ne postoji niti postoji iki drugi zaposlen u njemu. Gospogin Okanovic uzima ogromne pare od drzave za pojavljivanje na televiziji a ustvari ne radi nista. :realmad: :realmad: :realmad:

Ako neko ima neke druge informacije, molio bih Ga da me demantuje, ali sa cinjenicama i dokazima. :realmad: :realmad: :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

slažem se sa tobom, ajde jedan prosved pred prostorijama tog organa da održimo, dođemo i parkiramo fijate i blokiramo saobraćaj!?

ali ozbiljno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

covek je genije, ja ga prosto obozavam.

Dodje pre 2 godine na sastanak policije i profesora (dogovor oko novog zakona) i pocne da prica o fudbalu. :thumbsup:

ma ne, svaka mu dala. Da bi neko bio toliko blatantno arogantan lazov, stvarno treba biti ili psihicki lud, ili imati kohones kao mesece Jupitera.

SRBIJA!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj tekst u Blicu je odličan :thumbup:

Samo napred beogradski saobraćajci, dok borba protiv stradanja na putevima podrazumeva preduzimanje planskih mera na osnovu stručne analize, i to pre svega na opasnim mestima i opasnim deonicama, vi nastavite da ignorišete nebezbedno ponašanje da biste vredno pisali prijave onima koji krše propis ali ne ugrožavaju bezbednost saobraćaja, ili čak onima koji poštuju propise ali ih ne poznaju dovoljno pa plaćaju "taksu na neznanje". Dokle god vam cilj bude kazna a ne sprečavanje stradanja, učesnici u saobraćaju neće vas smatrati svojim prijateljima, a mi koji se bavimo bezbednošću saobraćaja nećemo vas smatrati kolegama već pukim organom sile. Možda ćete opstajati jer stručno blokirate ulice kada je neko važan u prestonici, ali se zamislite koliko ste života mogli da spasete ali niste, pa razmislite o svemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rekoh ja da ga obozavam?

Ma lik ima muda. :)

Samo se malo preracunao sa pljuvanjem po projektantima puteva.. Ako je zavrsio saobracajni faks, i ziveo u Srbiji duze od 3 godine ukupno, mogao je da skapira kako se to... odvija kod nas.

Ako se uopste IKAKAV projekat uradi - uradi se minimalno, da kazem - DOBRO. Projekat kao takav. Studiram saobracaj, i iako me taj deo nesto ne interesuje, upoznao sam ljude koji to rade i video koliki je to posao, i koliko se u stvari radi u Srbiji. Dobro, u Srbiji slabo, ali podrucje BG i okolina je za svaki respekt.

Ali. Onda dolazi izgradnja po projektu. :) Djuro koji nosi lopatu i razgrce vreli asfalt pobode znak 50 m pre ili posle, jer tu je meksa zemlja, lakse iskopati. Nivelaciju kolovoza nikad i niko i nigde ne odradi kako treba, i onda kad prodje zima.. Ju. Evo nam rupe. Otkud, nov asfalt jbt.

Svaki sistem je jak onoliko koliko mu je jaka najslabija karika. A nase gazde stede na Djuri, kome je dnevnica 15, 20 E, i koji bi svoj posao odradio zmajski, za koji evro vise. + da ima neko (neko kome mera nije lopata [L]) da ga kontrolise, taj deo bi bio sjajan. I iste te gazde gledaju svoj car, svoj dzep, a niko ne gleda The Big Picture. Kako to treba da sljaka i radi za 5, 10, 20 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozacima se kod nas skoro nista ne pruza,ali zato im se uzima gde god se stigne i na sve moguce nacine

-losi putevi(ulice po gradovima,nijedan saht nije kako treba,lose osvetljenje,auto put i spojnice na njemu kao lezeci policajci,pun kolotraga)-naplacuje se skupa putarina,visoke kazne,ulaze se u presretace i ono sto donosi novac,a ne u puteve.

-nedovoljno parking mesta po naseljima,dozvole za gradnju us davane preko veze,tako da su se gradili neboderi,bez i jednog parkinge mesta-krece komunalna policija,koja ce takodje kaznjavati za parking,pauk nosi ljudima kola ispred zgrada,nocu,kazne za to se takodje uvecavaju

-gorivo skupo a primetno losije nego u inostranstvu,registracija stalno poskupljuje izmisljju se novi porezi za upotrbu motornih vozila i promene tablica,dozvola i nove nalepnice,zimske gume na +23 stepena,prva pomoc od 25E sa rokom trajanja,sijalice koje su upaljene non-stop(sto je Austrija ukinula zbog zagadjenja i tona olova koje se izbaci ,samo zbog sijalica)-a sve to prilicno kosta,ljude koji imaju jedva 300 E platu u proseku

Prema tome ne moze se ocekivati da se jedna strana-vozaci pritisnu do maximuma,a sa drge strane zakoni i drzava se ponasa kao da svi imamo prosek 1500 E plate i kao da je sve u saobracaju idelno,tako reci bolje nego u nemackoj ili Svici.

Pritom nisam za anarhiju u saobracaju,moraju se postovati pravila,narocito vezana za bezbednost ucesnika i pesaka,ali se pritom mora REALNO sagledati situacija u primeni zakona i visini kazni.

Predlozio bih Damiru da se preseli negde u EU i tamo pokaze svoj izuzetan talenat za bezbednost u saobracaju i sprovodjenje discipline u istom,a sigurno bi i imao vecu zaradu.

Mada bi se verovatno iznenadio kada bi saznao da naprimer u Italiji svetla nisu potrebna u nasljenim mestima preko dana,a da i takodje nemaju obavezu stavljanja zimskih guma,pod pretnjom kazne,a pomenuh i liberalniji zakon u Austriji,kom je ekologija i zdravlje gradjana prece od uobrazilja saobracajnih strucnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno se slazem sa MIK-om, samo bih dodao da u mnogim Evropskim zemljama ne samo u Austriji, nije obavezno voziti danju sa upaljenim svetlima. Jasno je da je nasoj drzavi bitno da se samo napuni budzet a ne da se osigura bezbednost u saobracaju. Zamislite da su nam putevi mnogo bolji pa da vozimo ispravne automobile a uz to se "zainatimo" pa postujemo propise, onda bi nas policija kaznjavala zato sto vozimo tom deonicom puta gde su oni postavili patrolu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo da ozivimo temu :)

Citam i vidim gomilu dobrih, inteligentnih i kvalitetnih komentara! I ne samo komentara nego i cinjenjica ali... tu, na zalost, sve staje zato sto smo nemocni da bilo sta promenimo. Zivimo u policijskoj zemlji pod jako velikim finansijskim i politickim pritiskom. Kapu nam kroje ljudi koji nam nisu ni do kolena a mi to moramo da postujemo jer nam je prosecna plata taman tolika da mozemo da platimo jednu kaznu i da umremo od gladi taj mesec :realmad:

E, a sad bez zezanja.... trebali bi da se organizujemo sa clanovima ostalih foruma da napravimo jedan "precutni" protest koji ce uredno biti najavljen vlastima a odlikovace se voznjom od PROPISANIH 40 Km/h. Sto duza kolona forumasa koja zilavi ulicama glavnog grada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bi bilo jako lepo, kad Srbi ne bi bili rogovi u vreći. Zato nas je sve manje i manje i prestaćemo da postojimo za koju desetinu godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Ajde ovako da se dogovorimo, da se u svim gradovima skupimo isti dan, recimo u podne, sa sto vise automobila i da vozimo u koloni propisanom brzinom od 40 km/h. Svi zainteresovani mogu dobiti od mene potvrde da je organizator skupa moj klub u cilju promocije bezbednosti u saobracaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta se promovise voznjom ispod ogranicenja i stvaranjem guzve? :thumbdown:

Da li se resava neki problem, predlaze neko resenje, skrece paznja na nesto sto ne znamo...? Nije ulica resenje za sve probleme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delimicno se slazem sa tobom. Medjutim , nije dovoljno samo kritikovati vec dati neku sugestiju na predlozeno. Kada bi smo samo raspravljali , kao i ovi nasi, ostalo bi isto ako ne i gore( losije). Neki mehanizam mora postojati. I ja znam da ne treba pregrejati mleko ako ne zelim sir za rucak ! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komitet za bezbednost saobracaja je u stvari jedna VEEEELIKA obmana naroda jer u stvari i ne postoji. Damir Okanovic je jedini koji se pojavljuje na televiziji i prica price "trla baba lan" a komitet uopste ne postoji niti postoji iki drugi zaposlen u njemu. Gospogin Okanovic uzima ogromne pare od drzave za pojavljivanje na televiziji a ustvari ne radi nista. :realmad: :realmad: :realmad:

Ako neko ima neke druge informacije, molio bih Ga da me demantuje, ali sa cinjenicama i dokazima. :realmad: :realmad: :realmad:

Prijatelju. Ti ili si policajac, ili projektant puteva, jer te reci ovog coveka izgleda direktno pogadjaju.

Neznanje je najveci srpski neprijatelj.

Postoji AGENCIJA I KOMITET za bezbednost saobracaja.

Drzavnu Agenciju svi placamo, a Komitet je NVO i finansira se iz donacija.

Na celu Agencije je bivsi policajac (MUP-ov) covek Stojadin Jovanovic. A na celu Komiteta je Damir Okanovic.

Stojadin Jovanovic je ucestvovao u pisanju novog zakona koji je zahvaljujuci njemu prozvan policijskim, a sve zbog one cuvene policijske klauzule koju je Stojadin Jovanovic uneo u zakon: "neprilagodjena voznja uslovima puta" ili tako nesto, a sve u cilju da zastiti putare koji ne rade svoj posao.

Tako da ako putari stave brdo kamenja na put i ti se zapucas u to, ti si kriv a ne oni, jer nisi prilagodio voznju uslovima puta.

Okanovic je jedini na strani vozaca, a nalazi se na celu jedne institucije - komiteta, koji je NVO, dok ce Stojadinova agencija koja radi ovo: http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/341780/Milion-za-kafanske-racune-i-mirisljave-jelkice , izgleda preziveti.

Policija (citaj Stojadin Jovanovic) je napisala zakon, policija ga sprovodi, i Agencija za bezbednost saobracaja pod kontrolom policija i njihovog coveka, (Stojadin Jovanovic) kontrolise sprovodjenje zakona.

Protiv toga se Okanovic buni, ali ce nahebati jer je i premijer Dacic ministar policije. Okanovic je jedini covek koji je imao hrabrosti da oplete po policiji i zakonu o saobracaju, putarima i projektantima,i koji sme da se sprda sa njihovim pregornim "radom".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pusta piskaranja , tako da ni ja ne bih trosio reci a ni vase ni svoje vreme !

Najtuzniji a ujedno i najporazavajuci detalj iz teksta , u koji inace ne sumnjam, je povecan broj nesreca na putevima ali sa nedostatkom bitnih detalja u koje sam delimicno upoznat a koji se ticu kvaliteta puteva , njihovog obelezavanja i odrzavanja!

Godinama je prisutan javasluk u svim segmentima drustva koji je prerastao u ozbiljan kriminal koji za posledicu ima gubitak onog najvrednijeg a pokazace se kljucnog, a to su ljudski zivoti !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, a kako svi rade i zalazu se za nasu bezbednost najbolje ilustruje ona moja fotka sa ibarske "magistrale" od prosle nedelje. Bruka i sramota, ali i realna slika celokupnog stanja ( http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42356&st=40#entry854926 ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pusta piskaranja , tako da ni ja ne bih trosio reci a ni vase ni svoje vreme !

Najtuzniji a ujedno i najporazavajuci detalj iz teksta , u koji inace ne sumnjam, je povecan broj nesreca na putevima ali sa nedostatkom bitnih detalja u koje sam delimicno upoznat a koji se ticu kvaliteta puteva , njihovog obelezavanja i odrzavanja!

Godinama je prisutan javasluk u svim segmentima drustva koji je prerastao u ozbiljan kriminal koji za posledicu ima gubitak onog najvrednijeg a pokazace se kljucnog, a to su ljudski zivoti !

Sve stoji i sve je tačno ali nam nema pomoći.

Upravo tako, a kako svi rade i zalazu se za nasu bezbednost najbolje ilustruje ona moja fotka sa ibarske "magistrale" od prosle nedelje. Bruka i sramota, ali i realna slika celokupnog stanja ( http://www.fiat-lanc...=40#entry854926 ).

To ibarsko gubilište je svake godine isto ako ne i gore. I tu nam nema pomoći, nažalost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agencija sa Stojadinom Jovanovicem na celu je napravljena da bi se uzimao novac (po njegovom penzionisanju je nastala Agencija a on je penzionisan kao Nacelnik uprave saobracajne policije) a niko, pa ni vlada nema uvid na sta se taj novac trosi. Jedini koji zna gde taj novac ide je Stojadin Jovanovic. Od svakog litra goriva deo akcize se uplacuje na racun Agencije, svakog registrovanog automobila, svake izdate saobracajne i vozacke dozvole, registarskih tablica, registracionih nalepnica, tahografskih kartica, itd. Mozete li zamisliti koliki je novac u pitanju a ni vlada ni parlament ne mogu da dobiju na uvid izvestaj o radu Agencije. (Mozda jedino zna nesto o tome Mirko Alvirko, veliki prijatelj i saradnik Stoletov).

Evo kako se kao trosi novac Agencije:

cxca560.jpg

http://www.blic.rs/V...isljave-jelkice

Neki su me pogresno razumeli u vezi Komiteta za bezbednost saobracaja. Napisao sam "famozni" jer u sustini i ne postoji, napravljen je takodje za pranje novca kao i Agencija. Damir Okanovic je tu ubacen kao covek koji ce da kaze nesto sto drugi nece a nekome treba,i on to radi za platu. U sustini on je marioneta. Kada bi taj Komitet zaista postojao bilo bi moguce sa nekim iz Komiteta uspostaviti kontakt bilo koje vrste. Ovako, oni imaju sajt koji ne radi i oglasavaju se samo kad im nesto treba. Ako bilo ko hoce da me ubedi u suprotno neka ovde, u ovom postu, dokaze da je imao bilo kakav kontakt sa bilo kim iz "famoznog" Komiteta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...