Jump to content
FAS Goran
Mihailovic

Lybra 1.9 JTD SW - trese pri polasku kad je zagrejan motor

Recommended Posts

Pritom je tamo potrosacko drustvo svetinja,pa i nije lose ako se pokvari neki skup i tesko zamenljiv deo :p ,

nesretnom zapadnjaku :smoke: ,tad,ostaje samo da kupi najnoviji model svog omiljenog automobila,sta ce jadan :crybaby: ,gde da popravlja neki tamo 5-6 godina star auto :wallbash: ...

Pazi, debelo nisi u pravu. Slažemo se samo u jednom - da je zapadni standard veći od srpskog. Ali ...

Nemoj da zaboraviš da u Nemačkoj nemju svi platu od 5.000 EUR. Prosečan radnik ima neto platu oko 1.500. Ali tamo odanište nije 30 eur već je 200. Mesečna markica za javni prevoz nije 20 EUR nego je 150 EUR. Šišanje u lokalnom, jeftinom rizeraju nije 4-5 EUR nego je 20. I tako redom. Nemoj ni jednog momenta da pomisliš da je prosečnom stanovniko Nemačke, sa prosečnom nemačkom platom, olako da plati popravak kvačila od 500.

A zatim, mi srbi volimo da se poredim sa najrazvijenijim svetskim državama: Nemačka, Francuska, USA, i slične. Ali polako, ljudi. Postoji i Peru, i Argentina, i Pakistan, i Malezija i još mnogo, mnogo država sa standardom jednakim, gorim ili mnogo gorim nego u Srbiji.

Ja ipak nesto mislim da sam u pravu :whistle:

zbog te "jeftine" zamene kvacila i ostalih poravki u Nemackoj voze kola maximum 5 godina :whistle: ,a ne 25 god kao mi

a onda ti polovni automobili,stari 5 god, idu u Peru,Argentinu Srbiju i Avganistan,da se na njima popravi sve sto treba-i to je cilj politike potrosackog drustva da "siromasni" Nemac kupi sto pre nova kola :yes

A inace ova prica o tome da je kod njih sve skuplje stoji,ali ste zaboravili da je sigurno sve to i bolje i malko kvalitetnije,kao sto je obdaniste,javni prevoz(metro),frizeraj(u inostranstvu se sterilisu makaze i masinice za sisanje-imam prijateljicu koja drzi frizeraj u Italiji)

rezervni delovi za kola sigurno nisu sh :thumbdown: kvaliteta kao i kod nas,sve to ima svoju,vishu cenu,nije to nista za dzabe :no

Visi standard ne znaci samo vece cene i vecu platu,nego veci kvalitet robe i zivota uopste,to garantuju zakoni i prvana drzava(prava potrosaca na garanciju i kalitet robe i usluga)koja se na zapadu ipak malo vise sprovodi nego kod nas-a to mora da kosta da bi trajalo u kontinuitetu,to je bila poenta moje price :yes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže Miče, svaka ti je dukata vredna- Em što je vredna....nego i tačna. Dugo su "seldžuci" ovim prostorima bitisali, ba ostanulo mnogo što šta i Sebrima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da malo ozivim temu.

Kod mene su se takodje javljale vibracije prilikom kretanja samo nisam bio siguran da li ima veze jel zagrijan ili hladan motor. Imam osjecaj da mi je to bio problem i prije 4 godine kada sem uzeo lybru samo sto se to tokom godina eksploatacije sve vise pogorsavalo.

U posljednje vrijeme je postalo pa gotovo nemoguce pokrenuti auto da se podrhtavanje ne osjeti, bas sam morao imati osjecaj da ga prilikom kretanja moram prevariti sa dovoljnim gasom, ne nesto mnogo jakim ali morao sam bas osjetiti kad mu treba dati "turu", u konsultaciji sa majstorima smo dosli do zakljucka da je najvjerovatnije korpa dala svoje i prije jedno 2 mjeseca ja zamjenim taj set.

Ovaj sto smo skinuli je bio valeo i ja opet uzmem isti. Ja sa lamelom nisam imao problema i vizuelno je mogla jos dosta da izdrzi jer nikad nije proklizavala auto je vukao kao lud, na korpi je bilo malo ostecenja na onim krilcima nekakve brazde su se usjekle. Set me je kostao oko 170E.

Nakon zamjene sam dobio drugo auto, nema vise podrhtavanja, kvacilo je jako mekano - bilo je ranije mnogo tvrdo. Prije zamjene sam u prvu brzinu mogao ubaciti samo kada se skoro potpuno zautavim, sada to nije slucaj, dosta ranije omogucava ubacivanje u 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam lanciu libru 19.jtd pre 20km sam zamenio set kvacila,plivajuci zamajac i cilincar kvacila na menjacu (sve novo) na 21km mi se opet desava da motor trese pri kretanju u prvoj brzini uz menjanje zvuka motora i ispao je klipic iz cilindra kvacil.pomagaj te :sick:

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamenjen set kvacila,plivajuci zamajac i cilindar kvacila na menjacu,auto isao dvadeset km i poceo pri kretanju jako podrhtavati i menjati zvuk motora,potom je i klip iz cilindra ispao 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumsi.Imam problem sa lanciom librom zatrese pri kretanju,kada se normalno krece,kad mu dam gas na 2000rpm i brze pustim kvacilo ne zatrese nista.krenem u prvu pustim gas ubacim u drugu bez gasa pa u 3 sa 700rpm auto ne trese nista,pa kontam da nije zamajac.Majstor je probao kaze verovatno korpa al nista dok se menjac ne otvori.Sta vi mislite na sta da se spremam?

Da napomenem u leru se nistacne cuje,ni prilikom voznje samo pri kretanju.Ostro uvrzanjeciz prve druge trece i saltanje nikakak problem.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor kad je seo u kola kaze tvrdo kvaculo,ali takvo kvacilo je meni vec godinu dana,ja sam navikao i po meni je ok.

Zna li neko koja je cena set kvacila,a koja zamajca za libru 1.9jtd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da napomenem jutros probah auto nista ne trese,samo je kvacilo tvrdje,al takvo kvacilo mi je vec duze vreme.Sumnjam na set kvacila ,sta vi mislite?

Prekljuce sam presao oko 40km nista dok juce malo duzi put od 170km na 70km  usao u Kg i negde nansredini Kg bila guzva i non stop kvacilo pusti stisni i tu se desio taj problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je tresao pri kretanju kad je zagrejan, po nekad i dok je hladan. Zamenio sam nosac motora (kosku) i sad ne tese vise pri kretanju. Medjutim sad imam drugi "problem" a to je da mi se osecaju vibracije unutra na volanu i pedalama narocito kad je hladan. Sto posto sam ubedjen da je to zato sto je guma na nosacu djubre tj tvrda. A bas je bilo lepo kad stanem na semafor ne moze da se provali da li je dizel ili benzinac.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih da napisem da sam dosao na ideju da odvijem nosac ovamo do solje jer je tu direktno metal na metal i da napravim neku gumenu podlosku. Pa ako ima neko neku ideju ili misljenje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto trese kad je zagrejan korpa otisla.Meni je bilo potvrdo kvacilo,ali nije tresao ama ni malo.I pre 2god zapnem u Kg u guzvu bas pred novu godinu,kreni-stani,kreni-stani i poce da trese.Dovukao se do Cacka,ujutru ide libra bez ikakve vibracije.Ali sam ipak zamenio set.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ali meni nije tvrdo kvacilo. Takodje kad sam gasio auto motor je znao da se 'strese' po nekad sad vise nema ni toga. Nosac mi je bio skroz pukao mogao sam da ga skinem sa jedne strane a da ne odvrcem nista, skroz u krug pukla ona guma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pukao je i meni taj gornji nosac.Ali nisam ni primetio da majstor nije rekao.Taj nosac drzi motor da ne ide napred nazad.Izmedju ostalog,ako je nosac kvacilo ce se ponasati isto i kad je zagrejano i hladno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...