Jump to content
FAS Goran
gaja77

Sport auspuh / protočni / straight pipe

Recommended Posts

Pogledaj Koletovog, on je menjao zadnji lonac, ja planiram nešto da uradim sa cevi da izgleda malo finije, ali pojma nemam ni šta se dobija stavljanjem jedne cevke umesto zadnjeg lonca :laughing: Za sad znam da ne dimi više nego pre i da lepše diše auto, a za performanse i potrošnju zaista ne znam..

Evo ti link do Koletovog

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40989&st=40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je ovo kod njega ispalo : ) al kolko vidim i radjeno je po mjeri za stila,vamo kod nas slabo to ko da radi ak radi cijene su paprene :p

a inace je tesko na stila napasat i nastavak neki jer slabo sta da mu stoji,jednostavno se ne uklapa

Ja sam pokusao neki da ugradim oblika pravougaonika pa mi previse odudaralo i odtao od njega

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i mene malo zeza, uz bilo koji "šareniji" nastavak izgleda kao Betmobil. Mislim da bi mu najbolje legla jedna šira cev bez ikakvih ukrasa, sve ostalo meni malo vuče na kič. Baš sam se iznenadio kad sam na skupu video Koletov Stilo uživo, baš se vidi da je rađeno po meri, neverovatno kako se dobro uklopilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino je problem sto neizgleda lepo kada stavis samo auspuh ovako na standard branik ali onaj nastavak za branik uzeti ili iseci branik malo da lepo legne auspuh. Jel zna neko mozda ko pravi te nastavke za branike ja na leto planiram da odradim auspuh ceo. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirke. Koliko čujem baš su ljudi zadovoljni sa njim. Ako sve prođe kako treba, mog Stila će videti za nešto više od mesec dana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima jedan indijanac iz kraja (svako danas vozi stilo) bas lepo doradjen dupli izduv na stilu. Ako ga vidim u kraju slikacu, to je po meni ekstra. uklopio je oba kraja (ne znam ni ja kako, nisam gledao ispod) u rupe na zadnjem braniku. Verovatno neku krivinu odradio ili bem li ga.

CSR_Heckspoiler_Fiat_Stilo_HF051_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aleksandar88

Pozdrav!

Vidim da si iz Novog Sada, a za auspuhe u nasem kraju najbolji je Bata auspuh iz Petrovaradina.

Ja sam kod njega stavio zadnji lonac, malo bucniji sa ukrasnim zadnjim krajem, cini mi se precnika 80 mm.

I isekao je malo branik iznad cevi da vizuelno bolje "legne".

Share this post


Link to post
Share on other sites

zanima me da lije moguce da se odradi na bravca zadnji lonac da ima lep zvuk a da ne izgubi snagu posto sam bio probao da stavim lonac neki koji sam nasao u nemackoj al bezuspesno auto nije imao snage . moje pitanje je jel neko zna kako resim ovaj problem ili da me uputi kod nekog majstora koji se bavi time

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sa protocnim loncemm, i bez ijednog lonca i katalizatora, samo sa ukrasom.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=45802&st=100#entry834210

Moj savet, sve poskidaj, samo stavi ukras. Lepsi zvuk neces dobiti. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh oko cele problematike izdduva moze knjiga da sse napise

ako stavis presiroku cev (protocan lonac tamo de ne treba) ona suvise oslpbodis i motor i turbinu tj imas gubitak na kompresiji i sa jedne i sa druge strane...

moras tacno da znas sta zelis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

na izduvu mora da postoji odredjeni nad pritisak da bi turbina funkcionisala kako treba i da bi se kompresiona komora adekvatno provetrila nakon izvrsenog radnod takta sagorevanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da postoji nista, ne gubi se nikakava kompresija, postoje drugi parametri koji odredjuju koliko ce cega da udje i izadje...

To se zove ECU logika, kada nju poznajes, mozes da izvuces i cevku sa strane pored tocka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto mora na turbo motorima da postoji nad pritisak?

Kako ne bi funkcionisala da je izduv cista cev?

Kakve ima veze kompresiona komora sa cevkom auspuha kad gasovi prolaze kroz turbo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

stvarno ne mogu da sad objasnjavam osnovne princip rada SUS motora i motora sa nadpunjenjem google ili knjige u ruke pa citajte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa naravno da ne mozes da odgovoris posto lupas i pravis se pametan a pojma nemas.

zanima me da lije moguce da se odradi na bravca zadnji lonac da ima lep zvuk a da ne izgubi snagu posto sam bio probao da stavim lonac neki koji sam nasao u nemackoj al bezuspesno auto nije imao snage .

moje pitanje je jel neko zna kako resim ovaj problem ili da me uputi kod nekog majstora koji se bavi time

Oslobodi auspuh sto vise na dizelu moze samo cev od pocetka do kraja ima da susti ko gusan ali i da ide bolje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas u postu koji sam ti postavio, drugi snimak je bez ikakvog lonca, samo cev do kraja...

Nema greske, prodisace ti auto, a dobices i zvuka na dizelu, ako to zelis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi brate u auspuh servis, skini sve, katalizator ostavi i prodaj ga (vredi oko 120e), nikako ne ostavljaj majstoru i reci mu da zelis samo cev do kraja da izvuces. Na kraj stavi neki ukras ako zelis, koji ti se svidja.

U Bg mozes kod pirketa, oko 2500din ce te izadje sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javi obavezno i snimi video.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...