Jump to content
FAS Goran
gaja77

Sport auspuh / protočni / straight pipe

Recommended Posts

Ne ljutim se.

Da, hteo sam da usečem u branik, tako sam imao na Stilu (vidi sliku).

Na tom mestu branik ide oko 5-6 cm u dubinu, horizontalno, a posle toga i neki metalni nosač. Bar sam to ja tako napipao.

Dakle neizvodivo...

Možda ću nešto uraditi po tom pitanju, ako ne prodam Bravo u sledećih par dana...

 

I, da ima toga Bata koliko hoćeš. Nisu problem nastavci, nego montiranje...

 

Stilo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se na bravcu ne svidja i ne ide mi nista sem fabricke sport izvedbe...

Fabrika lepo oivicila, napravila mesto i deluje kako treba...

 

fiat_bravo_2007_images_1.thumb.jpg.450bce26e7f4382ccee8887c558426f2.jpg

 

Sve ostalo je tesko uklapati jer stvarno ima zeznut taj skroz donji deo, uvucen skroz ka napred

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Kupio sam skoro Bravo HGT. Jos uvek je kod majstora jer ima dosta kvarova. Mozda je rano da razmiljam o sportskom loncu ali bih to odmah da mu stavim. S obzirom da sam dosta novca ulozio i jos uvek ulazem u osposobljavanje auta za voznju imam ogranicen budzet. Video sam neke lonce od 15 do 50 eura kao sto je ''Rapid Junior'' pa me zanima da li bi dobio dobar zvuk sa tim jeftinim verzijama koje su u ponudi?

Ako imate neki predlog, savet ili link za neki lonac sa ovim budzetom.

Prethodni vlasnik je sipao ELF mineralno ulje 15w 40 i zanima me da li smem da ga prebacim na polusintetiku 10w 40 kao sto je Selenia Gold?

Imam jos puno pitanja ali jos uvek ne znam sve detalje o autu pa vremenom.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MilanLe

 

Auuuh gde mineralno u HGT-a , on je osetljiv na ulje strasno. Mora iskljucivo full sintetika i to selenia racing, mislim da je 20-60 gradacija ili nesto tako.

P.S. mani se lonca, samo k&n i ne treba ti nikakav lonac 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li smem odmah da ga prebacim na full sintetiku sa mineralnog ili prvo seleniu gold pa onda sledece menjanje racing? 

Motor dobro radi ali ko zna koliko ce dugo sa mineralnim uljem.

 

Koji k&n filter? 

Screenshot_7.jpg

http://www.kupujemprodajem.com/KN-filter-crveni-sa-reducirom-16625927-oglas.htm

Da li moze nesto ovako za pocetak ili mora nesto skuplje?

 

Svejedno bih mu stavio i neki sportski lonac jer jako dobro zvuci a to je i jedan od razloga zbog kojeg sam uzeo ovaj auto samo se plasim da ne dobijem neki smesni zvuk umesto mocnog kakvog moze da ima...

Da li moram da menjam cev sto vodi od filtera do motora ili samo kupim filter i namestim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima ugradjen plin cak nije ni sekvent jer je auto 96. godiste a citao sam da su neki imali problema sa k&n pecurkom i plinom. Da li vi imate iskustva sa tim.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MilanLe Druze prvo  ja ti ne bih preporucio da stavljas tu fals pecurku ako nemas para za originalni kn filter... kao drugo kad stavis sigurno ces morati da stelujes opet plin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulje ko ulje bitno je da ga ima dovoljno i da nije pregusto  ili neko matoro..Pogledaj koje tačne specifikacije idu za taj motor..Moze i polusintetika za prvu pomoć..

Za te filtere nemam pojma samo je bitno da motor usisava hladan vazduh od spolja a ne negde okolo motora već vreo..Ako turaš taj filter potrudi se da bude što bliži ka napred ..

Što se tiče auspuha najbolje da se posavetujes u nekom od sevisa za ugradnju auspuha ..Oni treba da znaju šta i kako treba da se posle ne pokaješ ako se previše dernja a prizivaćeš i policiju..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaces detonacije sa obicnim plinom, kad detonira izbije usisnu granu pa moras da je vracas rucno. Taj auto nikako nije za obican plin bez obzira sto je metalna grana, juri neki seqvent makar i polovan. Da ti ne pricam o restrikciji vazduha i bar 20% manje snage sto sad ima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter ce onda morati da ceka.

Ulje cu na sledecu platu ali se razmisljam da kazem majstoru da proveri pumpu za ulje jer sam procitao nesto o tome u vasim ranijim postovima. 

Sedista isto na platu... samo voleo bih da nadjem neka bolja kao sto idu u Brava ELX jer imam i njega od 2005. godine i sedista su i dalje kao nova. Mislim na ona plisana samo ne znam da li su takva isla u Bravo. Kozna je tesko naci a gledam vec neko vreme ali ako neko zna nekog ko ima neka javi. Upravu si za enterijer, treba sve menjati jer nije razlika u ceni a tapacir levi je isto mnogo prljav. Tabla nije iste boje na svim delovima. Voleo bih da stavim tablu kao sto je u Brava jer je plastika drugacija ali to sve vremenom. Ne znam da li se hvata tabla iz Coupe-a... to bi bilo super ubaciti :)

Sekvent je skup. Plin nije ni instaliran, ubacen je ali je otkacen sa motora... pa i to moram da sredim. 

Uzeo sam lonac '' magnaflow'' :) nisam mogao da odolim. Bio je na Skodi Octavia. Ja sam vec porucio. Pise da je univerzalni verovatno samo drzaci treba da se preprave. Da li sam upravu? 

Edited by MilanLe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam zadnji potocni lonac na Puntu 1.2 16v Sportingu i razmisljam o zameni srednjeg lonca za protocni i vadjenjem katalizatora i rezonatora (ako se tako zove)

Zanima me da li je neko radio tako nesto ili slicno, da li je dobio nesto po pitanju performansi i kakve su razlike u zvuku.
Hvala svima u napred

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dzigljavi

 

Može da se stavi, možda čak možeš i da zameniš katalizator za protočni (da ne platiš ništa protočni, ili da ga platiš manje od pune cene, ali da katalizator ostaviš auspuh servisu).

Zvuk ćeš dobiti, performanse i ne.

 

Baci pogled na ranije napisano u temi na kojoj smo, plus i:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/49086-auspuh-servisi-auspusi/

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40178-auspuh-servis-ljuba/&do=findComment&comment=1026894

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/34770-katalizator/&do=findComment&comment=608868

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanađanin umalo izgubio osiguranje zbog promene standardnog auspuha

 

195397-subaru brz ts.jpg

 

Tržište delova za modifikacije automobila predstavlja multimilijarderski posao, ali jedan vozač je nedavno otkrio da čak i mala promena na fabričkom modelu može predstavljati veliki problem.

Kanadska Global News publikacija predstavila je priču o Modasiru Ajobiju koji je zakupio prošlogodišnji Subaru BRZ model i opremio ga tjuniranim izduvnim sistemom. Od kada je zamenio svoje grane, Ajobi je zadržao originalni izduvni segment i planirao je da ga zameni pre nego što vrati automobil.

 

Sve je išlo kako treba sve dok BRZ nije potpuno uništen u udesu koji se dogodio marta meseca. Iako Ajobi nije bio optužen za ovaj incident, njegova osiguravajuća kuća odlučila je da je krivica njegova. Pošto ovo nikada nije dobar znak, Desjardins Insurance kuća odbila je da plati oko 35.000 kanadskih dolara potpuno prekidajući svoju polisu sa klijentom. Razlog za ovakav postupak jeste modefikovani auspuh. Sve ovo zvuči prilično neverovatno, posebno zbog toga što je Ajobi plaćao svoje osiguranje oko 7.200 kanadskih dolara godišnje. Međutim, osiguravajuća kuća je upozorila svoje klijente da će se njihova vozila smatrati modifikovanim ukoliko budu menjana na bilo koji način od njihove originalne forme, radi popravljanja ili poboljšanja njihovih perfromansi, izgleda ili povećanja vrednosti. Svako od korisnika osiguranja ko je planirao bilo kakve modifikacije na svojim modelima, trebalo bi da kontaktira ovaj brend kako bi na pravi način definisao novu polisu.

 

Ovo je striktna politika osiguravajućeg preduzeća i sugeriše da čak i najmanje promene, kao što su vazdušni filteri ili kuke za vuču mogu biti smatrane modifikacijama zbog kojih kompanija može odbiti isplate štete. Na svu sreću, Desjardins Insurance osiguravajuće društvo promenilo je svoje mišljenje i dogovorilo se sa sa klijentom oko isplate štete u celosti. Naravno, ovo se dogodilo tek nakon što je kompanija kontaktirana od strane medija tako da njeni drugi klijenti možda neće biti iste sreće. Sa svim tim na umu, bitno je dobro čitati papirologiju koja prati polise osiguranja bilo gde da se na svetu nalazite, kako bi glava bila mirna u nekom budućem periodu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straight pipe - staviti ili ne? 1.9 JTD

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@c++

 

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup:

 

Bilo je ljudi sa Foruma koji su to stavljali, neki su vraćali posle barem zadnji lonac...pa je možda varijanta sa cevkom i zadnjim loncem u praksi optimalnija nego bez ijednog lonca.

Ne znam koliko je rigorozno za registraciju takvog auta u Sarajevu. Ako sada može još uvek da se prođe tehnički kod vas, možda ipak uraditi sa mogućnošću šrafljenja tj. skidanja/stavljanja (što će svakako poskupeti ceo posao), nego samo seča postojećeg izduvnog sistema i varenje nove cevke. Tako sebi stvaraš opciju da pred tehnički možeš vratiti fabrički sistem.

Generalno, ako nisi stavio veći turbo, mapu sa više goriva (čak možda toliko više da su i druge dizne stavljene), nema posebne svrhe (sa aspekta performansi) otvarati tako izduv skroz na dizelu. Zavisno od stanja turbine samo će da šišti više ili manje, da ''kija'' na puštanju jakog gasa (što jeste zanimljivo prvih jedno pola sata...a onda shvatiš da će tako uvek da se čuje u autu za svaki dan). Opet, ako je urađeno ili se planira ozbiljnije raditi na tom autu, onda otvaranje izduva ima smisla...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi majstor koji bi mogao da mi uradi straight pipe od katalizatora sa ova dva izlaza na kraju za moj bravo mk2 1.4 tjet 

 

FIAT 500 ABARTH - Ragazzon exhaust 50024861-01.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...