adam pavlovic 0 Posted September 21, 2017 Gledao sam jednu ideu da kupim, medjutim vidim da je prednji deo motora (1,3mjet) skroz u koroziji, jel to normalna pojava ili nesto nije kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 21, 2017 Beži dalje od toga, verovatno je iz Austrije, Nemačke.... Moja je isto takva, evo tužne priče: Pogledaj ti lepo auto odozdo, dooobro pogledaj opruge, da ne prođeš kao ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baneee 7 Posted April 7, 2018 Pozajmih caletu Brava i uzeh od njega Ideu 1.9multijet,na ibarskoj mi upali prilikom jaceg gasa engine failure i zutu lampicu? Auto se normalno ponasao turbina radi i auto ima normalan odziv na gas, ali greska ne nestaje Pre toga standardno ima gresku i prikazuje da neki grejac nije u redu, posle paljenja auta ta greska nestaje Ima neko ideJu sa cim moze biti uzrokovana greska? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 7, 2018 (edited) Overboost ventil? Verovatno je ćale ne stiska nikada, i začadio je motor i turbinu. Edited April 7, 2018 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted April 7, 2018 Ahahaha zaprepastila se Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted April 8, 2018 Pozajmih caletu Brava i uzeh od njega Ideu 1.9multijet,na ibarskoj mi upali prilikom jaceg gasa engine failure i zutu lampicu? Auto se normalno ponasao turbina radi i auto ima normalan odziv na gas, ali greska ne nestaje Pre toga standardno ima gresku i prikazuje da neki grejac nije u redu, posle paljenja auta ta greska nestaje Ima neko ideJu sa cim moze biti uzrokovana greska? Mozda i senzor bregaste Quote Share this post Link to post Share on other sites
baneee 7 Posted April 8, 2018 Stiska je i cale, ali u lokalu duzi period nema ni gde da stisne tako da je moguce da je to uzelo maha Videcu da odem na dijagnostiku cim pre, dotad se mora voziti Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 8, 2018 Imao sam bravo jtd100, mislim da je isti motor u Idei, moj je bio čipovan doduše, pa me je zezao overboost ventil, ono, kad ga stisnem pun gas upali grešku, recimo trećom do panja, na 4000rpm izbaci grešku. Onda ga vozim normalno, pa opet jače stisnem gas i onda ugasi lampicu. E da, može da ga zeza loš usis, ono, prljav filter, nešto uletelo... Meni je tapacirung od haube pao pravo na usisni otvor na prednjem veznom limu, i onda je palio lampicu. Skinuo sam crevo, da usisava iz motornog prostora, da par punih gasova i nema greške. Posle sam ukrojio tapacirung i oblepio duct tape-om i sve je šljakalo kao sat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baneee 7 Posted April 10, 2018 Nisam se tacno upucivao, a i mene zanima u cemu je razlika izmedju ovog i 1.9 120hp,i 100multijeta 2005 je, veoma zanimljiv mali veliki auto, mana bar posle brava je lezanje na putu, dosta se naginje, vise i od punta pa ima blagi osecaj nesigurnosti, mada lako se sa njom postigne veca brzina pa dok je na pravcu nema osecaja da se ide toliko brzo dok ne dodje do krivine Inace nakon sipanja goriva lampica motora se ugasila svakako cu videti da se proveri sve iz vasih sugestija Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted April 11, 2018 pa Idea je dosta visok auto ,vislji od punta,a pogotovu od brava,a i uza je nego bravo,a da se naginje u krivinama to stoji,fabricke gume su 195 60 r15,a ja sam kod mene na musi stavio,a to moze na ideu da ide 205 50 il 60 r 15,i posle malo stabilnija u krivinama al generalno Idea je sjajan mali auto,jos ako je 1.9 ide dobro a razlika izmenju motora je to sto je 1.9 120 noviji motor od ovog u idei Quote Share this post Link to post Share on other sites
baneee 7 Posted April 13, 2018 ono sto je mene bunilo jeste sto nosi oznaku multijet ,ali malopre bas proguglah tačno i nađoh podatak da je u pitanju jedini multijet motor iz serije 1.9 koji nema varijabilnu turbinu kao što sam i pretpostavljao Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted April 13, 2018 U toj Idei je multijet motor prve generacije, nema sta da te buni Quote Share this post Link to post Share on other sites
baneee 7 Posted April 13, 2018 pa to jes ok,ali kao sto gore napisah ,zanimala me je konkretna razlika,pa je kolega napisao da je noviji motor onaj od 120 hp,sto jes mali zbun,jer od kako se pojavio multijet bio je automatski uvek i taj od 120 hp ako se ne varam,a onda ovaj ne bi imao oznaku mjet vec jtd,tako da nije noviji jel ? ono sto jes konkretno jeste kao i razlika izmedju 1.3 mjeta od 70 ks i onog od 94 ks ,a to je turbina Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted April 13, 2018 ovaj od 100 konja mjet je prvi mjet motor koji je napravljen,a posle su dolazili svi drugi,a razlika 1.3 od 70 i 95 je najvise,malo veci turbo i malo poboljsan komp,i pre svega taj od 95 je mjet2,modifikovan,noviji,euro 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zikaorl 0 Posted April 19, 2018 (edited) trebaju mi polovni delovi za fiat idea 2005g1.3 mjet.braik prednji,farovi oba zadnja stop lampa 1 amortizer,vozaceva vrata sa retrovizorom,levo prednje krilo,hauba,levo rame,ako bi sve bilo u beloj boji bilo bi idealno ali moze i druga boja 065 8234710 Edited April 19, 2018 by zikaorl Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted April 19, 2018 ako si iz Bg,javi se auto otpadu Vlada,na Ledinama su,imaju par Fiad Idea Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 23, 2018 (edited) Slučajno naleteh na ovaj članak Ford C-Max ili FIAT Idea?, od čuvenog stručnjaka Aleksandra Todorovića. Ja mogu da kažem da se ne slažem sa njegovim mišljenjem. Evo citat iz njegovog članka: Quote Kao polovan, još je gori, jer se kvari više nego što sam to očekivao. Osim toga, sećam se kako je Milka Forcan, tada broj jedan u Delti, bila besna zbog mog testa ovog modela na B92.net, iako sam biranim rečima opisao sve mane vozila. Svakako, kasnije sam iamo prilike da vozim ovaj automobil nešto duže I temeljnije, i shvatio sam da zaslužuje još slabije ocene od onih koje sam dao te 2005.godine. .... Plastični materijali su dvobojni, deluju “kvalitetno”, mekano, ali samo dok ne krenete. Tada se gotovo tokom svakog prelaska preko neravnina začuje kvrckanje, lupkanje, odnosno čitava paleta nedefinisanih zvukova. Ako sam dobro shvatio, on je vozio i nov auto, i mlad polovnjak. Ja koji sam kupio loš primerak, pa još iz Austrije, kojeg je napala korozija, zaista ne mogu da se složim. Moj auto je 2004g, ima šatro cca 222000km na satu, i kvari se manje od mojih očekivanja! U ovoj temi su ljudi izneli svoja iskustva, mnogi se voze na taksiju, pitao sam i još neke taksiste u gradu, i svi su zadovoljni. Da li neko tog A. Todorovića shvata ozbiljno. Sećam se da je nekom nesrećniku posavetovao da je bolje da kupi Fiat Bravo mk1 sa 1.4 12V motorom, nego 1.9JTD!!! Šta onda reći? Edited May 23, 2018 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted May 23, 2018 ja od kad sam skontao da kopipejstuje tekstove testova različitih automobila, imam prema njemu ocenu kredibiliteta 0. 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted May 23, 2018 Nepotrebno i pričati uopšte... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted May 23, 2018 2 hours ago, marko.jovanovic said: Sećam se da je nekom nesrećniku posavetovao da je bolje da kupi Fiat Bravo mk1 sa 1.4 12V motorom, nego 1.9JTD!!! Šta onda reći? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 23, 2018 Taj todorovic mrzi aute, kao da pise samo da bi pljuvao po necemu, izduvni ventil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 23, 2018 Samo vas gledam Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 23, 2018 On 5/23/2018 at 5:50 PM, Martin said: xexexexe ... Here in Afghanistan, we only ride donkeys and fu.k sheeps. 1 1 Woodoo and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jurke 31 Posted January 17, 2020 Ćao ljudi, isčitah temu i jako je korisna, ja gledam Ideu zbog žene mada je i meni dopadljiva. Iskreno radije bismo Musa-u uzeli ali skuplja je. Jel ovo sa rđom na pragovima i u motornom prostoru česta pojava, treba li se pripaziti? Na šta još da obratim pažnju pri proveri osim one klasike, motor, kvačilo...? Ova nosi 1.9 motor. Konkretno gledam neku koja je uvezena iz Švajcarske pre par godina. I volan joj je malo pohaban, piše da ima skoro 200.000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites