Jump to content
FAS Goran
Coo

Fiat Idea - iskustva sa njom?

Recommended Posts

Beži dalje od toga, verovatno je iz Austrije, Nemačke.... Moja je isto takva, evo tužne priče:

Pogledaj ti lepo auto odozdo, dooobro pogledaj opruge, da ne prođeš kao ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozajmih caletu Brava i uzeh od njega Ideu 1.9multijet,na ibarskoj mi upali prilikom jaceg gasa engine failure i zutu lampicu? Auto se normalno ponasao turbina radi i auto ima normalan odziv na gas, ali greska ne nestaje

Pre toga standardno ima gresku i prikazuje da neki grejac nije u redu, posle paljenja auta ta greska nestaje

 

Ima neko ideJu sa cim moze biti uzrokovana greska? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overboost ventil?

Verovatno  je ćale ne stiska nikada, i začadio je motor i turbinu.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozajmih caletu Brava i uzeh od njega Ideu 1.9multijet,na ibarskoj mi upali prilikom jaceg gasa engine failure i zutu lampicu? Auto se normalno ponasao turbina radi i auto ima normalan odziv na gas, ali greska ne nestaje
Pre toga standardno ima gresku i prikazuje da neki grejac nije u redu, posle paljenja auta ta greska nestaje
 
Ima neko ideJu sa cim moze biti uzrokovana greska? 
Mozda i senzor bregaste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiska je i cale, ali u lokalu duzi period nema ni gde da stisne tako da je moguce da je to uzelo maha

 

Videcu da odem na dijagnostiku cim pre, dotad se mora voziti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam bravo jtd100, mislim da je isti motor u Idei, moj je bio čipovan doduše, pa me je zezao overboost ventil, ono, kad ga stisnem pun gas upali grešku, recimo trećom do panja, na 4000rpm izbaci grešku. Onda ga vozim normalno, pa opet jače stisnem gas i onda ugasi lampicu. E da, može da ga zeza loš usis, ono, prljav filter, nešto uletelo... Meni je tapacirung od haube pao pravo na usisni otvor na prednjem veznom limu, i onda je palio lampicu. Skinuo sam crevo, da usisava iz motornog prostora, da par punih gasova i nema greške. Posle sam ukrojio tapacirung i oblepio duct tape-om i sve je šljakalo kao sat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam se tacno upucivao, a i mene zanima u cemu je razlika izmedju ovog i 1.9 120hp,i 100multijeta 2005 je, veoma zanimljiv mali veliki auto, mana bar posle brava je lezanje na putu, dosta se naginje, vise i od punta pa ima blagi  osecaj nesigurnosti, mada lako se sa njom postigne veca brzina pa dok je na pravcu nema osecaja da se ide toliko brzo dok ne dodje do krivine

 

Inace nakon sipanja goriva lampica motora se ugasila :D svakako cu videti da se proveri sve iz vasih sugestija

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa Idea je dosta visok auto ,vislji od punta,a pogotovu od brava,a i uza je nego bravo,a da se naginje u krivinama to stoji,fabricke gume su 195 60 r15,a ja sam kod mene na musi stavio,a to moze na ideu da ide 205  50 il 60  r 15,i posle malo stabilnija u krivinama

al generalno Idea je sjajan mali auto,jos ako je 1.9 ide dobro

a razlika izmenju motora je to sto je 1.9 120 noviji motor od ovog u idei

Share this post


Link to post
Share on other sites

ono sto je mene bunilo jeste sto nosi oznaku multijet ,ali malopre bas proguglah tačno i nađoh podatak da je u pitanju jedini multijet motor iz serije 1.9 koji nema varijabilnu turbinu kao što sam i pretpostavljao

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to jes ok,ali kao sto gore napisah ,zanimala me je konkretna razlika,pa je kolega napisao da je noviji motor onaj od 120 hp,sto jes mali zbun,jer od kako se pojavio multijet bio je automatski uvek i taj od 120 hp ako se ne varam,a onda ovaj ne bi imao oznaku mjet vec jtd,tako da nije noviji jel ?

ono sto jes konkretno jeste kao i razlika izmedju 1.3 mjeta od 70 ks i onog od 94 ks ,a to je turbina  

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj od 100 konja mjet je prvi mjet motor koji je napravljen,a posle su dolazili svi drugi,a razlika 1.3 od 70 i 95 je najvise,malo veci turbo i malo poboljsan komp,i pre svega taj od 95 je mjet2,modifikovan,noviji,euro 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebaju mi polovni delovi za fiat idea 2005g1.3 mjet.braik prednji,farovi oba zadnja stop lampa 1 amortizer,vozaceva vrata sa retrovizorom,levo prednje krilo,hauba,levo rame,ako bi sve bilo u beloj boji bilo bi idealno ali moze i druga boja

065 8234710

 

Edited by zikaorl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slučajno naleteh na ovaj članak Ford C-Max ili FIAT Idea?, od čuvenog stručnjaka Aleksandra Todorovića.

Ja mogu da kažem da se ne slažem sa njegovim mišljenjem.

Evo citat iz njegovog članka:

Quote

Kao polovan, još je gori, jer se kvari više nego što sam to očekivao. Osim toga, sećam se kako je Milka Forcan, tada broj jedan u Delti, bila besna zbog mog testa ovog modela na B92.net, iako sam biranim rečima opisao sve mane vozila. Svakako, kasnije sam iamo prilike da vozim ovaj automobil nešto duže I temeljnije, i shvatio sam da zaslužuje još slabije ocene od onih koje sam dao te 2005.godine.

....

Plastični materijali su dvobojni, deluju “kvalitetno”, mekano, ali samo dok ne krenete. Tada se gotovo tokom svakog prelaska preko neravnina začuje kvrckanje, lupkanje, odnosno čitava paleta nedefinisanih zvukova.

Ako sam dobro shvatio, on je vozio i nov auto, i mlad polovnjak. Ja koji sam kupio loš primerak, pa još iz Austrije, kojeg je napala korozija, zaista ne mogu da se složim.

Moj auto je 2004g, ima šatro cca 222000km na satu, i kvari se manje od mojih očekivanja!

U ovoj temi su ljudi izneli svoja iskustva, mnogi se voze na taksiju, pitao sam i još neke taksiste u gradu, i svi su zadovoljni.

Da li neko tog A. Todorovića shvata ozbiljno. Sećam se da je nekom nesrećniku posavetovao da je bolje da kupi Fiat Bravo mk1 sa 1.4 12V motorom, nego  1.9JTD!!! Šta onda reći?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja od kad sam skontao da kopipejstuje tekstove testova različitih automobila, imam prema njemu ocenu kredibiliteta 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, marko.jovanovic said:

Sećam se da je nekom nesrećniku posavetovao da je bolje da kupi Fiat Bravo mk1 sa 1.4 12V motorom, nego  1.9JTD!!! Šta onda reći?

 

:mellow::mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćao ljudi, isčitah temu i jako je korisna, ja gledam Ideu zbog žene mada je i meni dopadljiva.

Iskreno radije bismo Musa-u uzeli ali skuplja je.

 

Jel ovo sa rđom na pragovima i u motornom prostoru česta pojava, treba li se pripaziti?

Na šta još da obratim pažnju pri proveri osim one klasike, motor, kvačilo...?

Ova nosi 1.9 motor.

Konkretno gledam neku koja je uvezena iz Švajcarske pre par godina.

 

I volan joj je malo pohaban, piše da ima skoro 200.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...