Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
vujasin

Stilo JTD 115 - menjati pumpu vode?

Recommended Posts

Bliži mi se 170tkm na Stilu pa bi napravio drugu promjenu zupčastog i natezača. E sad postavlja se vječito pitanje, da li mijenjati pumpu vode? Mislim da je još tvornička na njemu. Znam da mi nitko sa sigurnošću to ne može reći, ali kako su se pokazale? Na jednom forumu sam pročitao kako na jtd-u jako rijetko odlaze. Prijatelj mi ima mareu jtd sa 400tkm iz uvoza i još nikad nije mijenjao pumpu, a ne zna ni je li prije itko mijenjao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kod mene menjao na velikom servisu,presao sam od tada oko 10.000 i ne vidim nikakve promene,tako da mozes je slobodno promeniti.

A nije ni toliko skupa :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iznenadna havarija lezaja pumpe za vodu moze da prouzrokuje ista ostecenja kao i pucanje zupcastog kaisa. Zato mislim da je apsurno tako nesto stavljati na rizik za ljubav 20-30e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemojte misliti da se to svakom sa novom pumpom desava ali meni se pre neki dan desilo da je nova vodena pumpa koju sam zamenio na velikom servisu pre 7000km zakocila, zato pazite sta kupujete mada ni tu nema garancije meni majstor kupio u AP Sportu i eto desilo se da nije nikakav kvalitet

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ uze mi slova sa tastature,diskutabilno je da li menjati fabricku i staviti novu koja je 99% domaca radinost u oba slucaju sanse su 50:50 da moze da rikne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa lepo se umesto one od 20e iz AP stavi SKF od 35 i mislim da je ona ok. U krajnjem slucaju Delta i bar je onda miran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja do sad nisam čuo da je nekom originalna pumpa blokirala. Obično zna procuriti, ali to neće načiniti nikakvu havariju ako se na vreme stane. Vidim da pumpu zupčasti okreće svojim leđima, a ne zupcima, pa ako slučajno i blokira možda remen prokliže preko nje a da ne prezupči.

Share this post


Link to post
Share on other sites

popravljao sam pokrivljene ventile na jtd-u sa pravih 100kkm zbog blokiranja pumpe.nema veze sto je ledjima kajs preko pumpe jer je mala remenica i dosta siroka pa je i trenje veliko tako da kida kajs bez velike muke.moj savet se podudara sa misljenjem kolege martinija-menjaj nemoj rizikovati nije isplativo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih rekao da je to izuzetak, a ne pravilo. Miki, šta misliš koliko je vozila dostiglo tih 100k km bez tog problema, a koliko sa pucanjem kajiša zbog pumpe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam rekao da je pravilo cak nisam rekao da kako ko dodje do 100kkm puca kajs zbog pumpe,vec da je bilo i takvog slucaja i da ja licno ne bih rizikovao.ali tvoj auto tvoji novci pa kako ti volja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li originalna pumpa ima plastični ili metalni impeler? Većina zamjenskih ima metalni, a sad ne znam kakav ima nova fiatova originalna? Ako je plastični, onda je bolje SKF-ova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i originalna ima plasticni impeler.

skoro sam menjao i video na mojim kolima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...