zaki 0 Posted November 2, 2010 kako bre pretegnut filter pa puko pa ostetio senzor senzor?????filter se zavrce na vrhu za nosac filtera a senzor je na suprotnom kraju filtera goriva.vise mi lici da ti je puklo plasticno telo senzora vode na dnu filtera i tu je curelo gorivo.dovoljno je bilo izvaditi ostatak senzora sa dna filtera i zavrnuti novi senzor(imam ga UFI i cena je 1500din) a naplatiti zamenu filtera 2000din je "malo" mnogoSta da radim, ostao mi auto na sred ulice, nekako ga doslepas do mesta gde nije zona za parkiranje i potrazim u okolini prvog majstora da mi pogleda jer dalje nisam mogao da ga slepam, razmisli Miki o izlasku na teren bar u ovakvim hitnim situacijama molim te A ovo za pretegnut filter mi rece taj neki majstor da je to uzrok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 2, 2010 ma ok je kad je hitno da te jednostavne kvarove odradis sto blize i pre.pa slepovanje je sigurno preko 2500din ali postoje neke kolege koje nisu korektne kad im dodjes u takvom maleru.kad se budemo videli podseti me da ti demonstriram ovo sto sam ti napisao,ne na tvom autu imam neke delove sto mi stoje po servisu za raskopavanje.bitno da ti nije procurelo nesto grdje recimo pumpa visokog pritiska daleko bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 3, 2010 Nije filter pretegnut, pretegnut je senzor, koji je plastičan, pa je pukao. Kao što rekoh, meni se kvar nije ispoljio odmah, nego tek posle nekoliko dana ga je nafta pod pritiskom razbucala totalno. U pitanju je bio originalan UFI senzor, ali bio sam prinuđen da stavim onaj sa šrafom. Doduše, ne pravi probleme, a nije mi jasno kako uopšte radi jer su oba senzora zapušena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 3, 2010 koja nidzo oba senzora?inace telo tog senzora je dosta krto i desavalo se da pukne 5000km nakon zamene filtera.dosta stila mi dolazi sa klasicnim srafom za ispustanje umesto senzora i ni jedan nije imao nikakav problem zbog nedostatka tog senzora vode,samo na svaki drugi servis menjas filter i nema brige Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 3, 2010 Ima dve vrste senzora, jedan je taj koji mi je pukao i koji mi je došao sa kolima, drugi sam kupio AP i izgleda isuviše smešno da bi vršio svoju funkciju, sa onim šrafom u sredini. Nikad mi nijedan od njih nije prijavio vodu u nafti, ali ja se ne bih zezao sa time da ne stavim senzor, jer je isuviše jeftin u odnosu na moguće posledice vode u dizel motoru. Svakako menjam filter na svaki drugi servis, sa tim nema šale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted November 4, 2010 koja nidzo oba senzora?inace telo tog senzora je dosta krto i desavalo se da pukne 5000km nakon zamene filtera.dosta stila mi dolazi sa klasicnim srafom za ispustanje umesto senzora i ni jedan nije imao nikakav problem zbog nedostatka tog senzora vode,samo na svaki drugi servis menjas filter i nema brigefilter je jevtin da bi ga menjao svaki drugi put pa ga iz tog razloga menjam kad i menjam ulje i filter ulja.onda ne mogu da se zajebem dal treba ili ne treba da ga menjam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 4, 2010 Mislim da džabe bacaš pare. Njegov interval zamene i jeste propisan na 20k, a naše gorivo uopšte nije loše (bar eurodizel) da prepolovljavanje intervala ima nekog smisla, tj. ja ga bar ne vidim, iako ga se pridržavam. Čak i posle više od 20k nafta više nego slobodno protiče kroz filter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar_Nikolic 0 Posted February 8, 2014 (edited) Pozdrav svima, Da li neko zna kako se zove i gde ima da se kupi crevo koje od filtera goriva ide ka motoru? Na G krivini je puklo i curi mi gorivo, a ne znam kako se zove i kako da trazim. Fiat stilo 1.9JTD 115KS Svaka pomoć je dobrodošla.Pokušao sam da vežem kesom da mi ne iscuri svo gorivo. Edited February 9, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted February 8, 2014 Sto ne probas na nekom otpadu da nadjes? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar_Nikolic 0 Posted February 9, 2014 Vrlo rado, ali ne znam neki koji radi nedeljom. Ovo crevo mi treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 9, 2014 Klik ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42045-stilo-jtd-nesto-skripi-pisti-kada-je-hladan/?p=951715 Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 30, 2015 Nešto čeprkam po autu sinoć i ptimetim da je pumpa visokoh pritiska masnjikava spolja. Gurnem nos bliže dok auto radi ali ne osećam neki miris dizela intenzivan.Šuspleh je skoro stavljen i on je skroz suv.Da li je to ok i da li ona sme da bude masnjikava posle 200 i kusur iljada?Odmah da kažem, sa autom nemam nikakvih problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 30, 2015 Sme.Kada krene više da curi, ne brini...osetićeš miris dizela u kabini kad radi grejanje, ili kad stojiš u koloni isto sa uključenom ventilacijom.Kada još više krene da curi, videćeš dim (isparava prolivena nafta), koji kreće da ti izlazi ispod haube kada staneš na par minuta u mestu (jer više nema strujanja vazduha koji bi odneo taj dim od isparenja).Ne može ništa katastrofalno da se dogodi, osim da čitav motorni prostor bude svinjac od nafte. Nije benzinac, pa ne može da se zapali kada gorivo dođe u kontakt sa vrućim motorom. Moguće i da nije sama pumpa procurela, nego neko od creva koje idu u nju. Lako i jeftino se rešava.Ako se ispostavi da je sama pumpa, skida se i radi ''predihtovanje'' i/ili remont. Uglavnom, čim se ona skine, računa se na trošak od oko 100-150 evra, a može da bude i malo više, zavisno šta će se sve raditi na njoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 30, 2015 Fala direktore na preciznom i sveobuhvatnom odgovoru.Jako lepo od vas Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsgaghy 0 Posted December 13, 2015 (edited) Meni je pumpa bila vlazna spolja, i mislio sam da je pocela da pusta, ali kod majstora smo shvatili da je zapravo gorivo kapljalo se crevca koje se nalazi iznad pumpe (na ulazu u onaj plasticni grejac, ili sta je vec).Kada se doslo hladno vreme, crevo se ukrutilo i kapljalo po malo. Otisao sam da kupim to crevo, i ispalo je da kosta oko 6000 dinara, pa smo odustali od te ideje .Stavljena je selna na kraj tog creva, i od tad je sve suvo Edited December 13, 2015 by nsgaghy Quote Share this post Link to post Share on other sites