Jump to content
FAS Goran
milos_ww92

Fiat Stilo JTD 115 - curi gorivo na pumpi visokog pritiska

Recommended Posts

pozdrav svima, od skoro sam vlasnik stila jtd115 2002god. mogu da kazem da sam zadovoljan i da nisam imao nikakvih problema sa njim, mada od skoro mi se pojavio jedan problem curi mi nafta na bosch pumpi, tacnije receno negde ispod pumpe kaplje, proverio sam i utvrdio da nije na semeringu pumpe nego negde ispod ne vidi se bas sto posto al ko da ima na pumpi neki dekli ispod i na njemu curi odnosno kaplje, ne bas mnogo ali kaplje, e sada vas molim za pomoc ako ima neko iskustva sa mojim problemom jer nisam nasao ni jedan post na ovu temu a pregledao sam ceo forum, unapred hvala, poz mikiju vidim da je doktor za fiata

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije bas klasicna bosch pumpa ali razumemo se.na pumpi visokog pritiska postoje takozvane tri dekle ili glave kako ko zove a ispod njih postoje dihtunzi (gumice) tako da je verovatno to u pitanju ali savet sa moje strane da je lepo prebrises,osusis i upalis motor pa pratis gde ce se pojaviti dizel.ovo ti govorim jer san imao par slucajeva da su creva popustila i slivalo se,jedva da se vidi.postoji nekoliko bosch servisa koji to rade ali ne vidim odakle si pa da ti se preporuci neki servis ako je pumpa u pitanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako se ne snadjes za bosistu u tvom kraju mozda ima neko sa foruma ko moze da ti preporuci nekog u okolini

Share this post


Link to post
Share on other sites

@flavio iz arcs je iz pozarevca i zna dosta majstora ali nema ga nesto na forumu :popo: ,ma sta je pozarevac od beograda za dobrog majstora se vredi iscimati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

,,,,Fen za kosu popravio pumu da ne curi,,,, Evo ovako da krenem redom, nasao sam na nekom Opelovom forumu slican problem kao moj gde kaze da se desava kada je hladno vreme hoce da curi na pumpi na gumicama deklija sto mi je i Miki rekao, pa ja malo experimentisao ovih dana, uzeo fen za kosu i stavio ga pod haubu uperio ga u pumpu i tako ostavio jedno dva tri sata, i gle cuda kad sam upalio auto nema ni kapi da kane, sledeceg dana sam upalio auto bez zagrevanja pumpe fenom i ono opet kaplje, danas sam pred polazak na put opet grejao pumpu, upalio auto i nema da kaplje, kad sam se vratio sa puta nekih stotinak kilometara ajd da vidim kakva je situacija sa pumpom ono sve lepo suvo i cisto. Znam da ovo nije nikakvo resenje problema i da cu morati da predihtujem pumpu samo da nadjem malo vise slobodnog vremena pa da skoknem do Beograda, pozz svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I fen je rešenje za Bosh pumpu – al' samo originalni Bosch fen - to je preporuka proizvođača ;)

lYJvA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre na skretanju u levo pri maloj brzini krene da mi curi gorivo, nakon 10m auto se ugasi i nece da upali, izadjem i vidim veliki trag od eurodizela.

Odslepao sam auto kuci, da li neko zna sta je moglo da se desi, mozda pumpa, ili neko crevo koje ide na pumpu?

Nesam nigde kacio auto odozdo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cekaj ne mora da znaci da je prelivno,moze da bude ali ne mora da znaci,proveri ono crevo sto ide na filter goriva koje ima kao neki dzek na vrhu,ume i ono da se otkaci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel se vidi odozgo ili cu morati pod auto, gledao sam nocas ali nista nisam video izcurelo je za 30s, da li zbog tog kvara da auto slepam kod Mikija, malo mi to cim posto sam ga ostavio kod Vukovog spomenika ili imate da mi predlozite nekog u blizini da mi to zavrsi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako curi sa vidnog mesta tj otvori haubu pa dobro pogledaj,ako je sa filtera za gorivo ti vidis cim otvoris haubu,ako je sa prelivnog creva moraces da skines poklopac koji ide preko motora,prelivno crevo se nalazi sa desne strane 15cm dugacko crevo debljine jedno 1cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuo sam plasticni poklopac ali nista nisam video, sacekacu jutro pa cu da pogledam gde je vlazno, hvala na savetima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se jednom rasulo preko 30 literi goriva kroz puknut senzor za vodu. Ako ti je neko menjao filter u neko skorije vreme, moguće da ga je pretegao pa je naprsao. Ni kod mene nije crklo odmah, mislim da sam vozio auto mesec ili dva dana pre nego što je prs'o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel se vidi odozgo ili cu morati pod auto, gledao sam nocas ali nista nisam video izcurelo je za 30s, da li zbog tog kvara da auto slepam kod Mikija, malo mi to cim posto sam ga ostavio kod Vukovog spomenika ili imate da mi predlozite nekog u blizini da mi to zavrsi?

Blizu ti je u Vojvode Brane br 4 (cim skrenes iz Ruzveltove, u "visini" AMSS, ide perionica pa servis)servis "Burgund" tel 064/402-00-65 Momak se zove Igor i korektan je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se jednom rasulo preko 30 literi goriva kroz puknut senzor za vodu. Ako ti je neko menjao filter u neko skorije vreme, moguće da ga je pretegao pa je naprsao. Ni kod mene nije crklo odmah, mislim da sam vozio auto mesec ili dva dana pre nego što je prs'o.

Bravo,ovo je i meni bilo, pretegnut mi filter bio, puko filter, i ostetio se senzor, steta oko 6000 din(senzor 3500din, filter 700 din, ruke 2000 din)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako bre pretegnut filter pa puko pa ostetio senzor senzor?????filter se zavrce na vrhu za nosac filtera a senzor je na suprotnom kraju filtera goriva.vise mi lici da ti je puklo plasticno telo senzora vode na dnu filtera i tu je curelo gorivo.dovoljno je bilo izvaditi ostatak senzora sa dna filtera i zavrnuti novi senzor(imam ga UFI i cena je 1500din) a naplatiti zamenu filtera 2000din je "malo" mnogo

Share this post


Link to post
Share on other sites

e vodis Miksi taj UFI sto ga ti imas za 1500 dinara u KIT komercu je u fiatovom pakovanju (isto UFI) i kosta 3500-3600 dinara

ebi ga. :whistle:

Pa ti vidi digni mu cenu :rofl::ice::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf ovo baš boli za "ruke" tj. "zlatne ruke" :thumbdown:

Ajde jedna mala preporuka za sve koji voze JTD i može da im se desi ista "havarija"...

Zamolite vašeg majstora da vam pri zameni filtera goriva ostavi ovaj vijak (sa slike) sa donje strane filtera koji služi za ispuštanje eventualne vode iz njega i koji se svejedno skida pri servisu da bi se na isto mesto zavrnuo "problematični" senzor za vodu. Ako vam se desi ovo, skinete senzor i zavrnete vijak i idete dalje (moze da ide i bez senzora i ne pravi problem -->provereno :D )

Ne pije vodu a i ne zauzima mnogo mesta u autu...

HWqg9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...