Jump to content
FAS Goran
oktopod

Čišćenje leptira (klapne) gasa

Recommended Posts

Evo drugari,danas nasao slobodnog vremena i skinuo klapnu i ocistio maximalno moguce.

 

cxca99070.jpg
 
Inace nije bila ovako "cista",nego sam juce pokusao ono dok radi motor da ocistim,ali nisam bio zadovoljan.

 

Ovo je druga strana

 

cxca99071.jpg
 
Bas je bilo katastrofa.

Ovako je izgledalo na kraju

 

cxca99072.jpg  cxca99073.jpg

 

Motor dosta mirnije radi i lepo vuce,zadovoljan sam.Ujedno sam ocistio onu mrezicu od iber-laufa i map senzor.

Koliko treba da se otvori klapna pri maksimalnom dodavanju gasa? 90 stepeni? Kod mene se ne otvara bas do kraja. Da li si primetio koliko se otvarala pre, a koliko se posle ciscenja otvara?

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisam bas nikad davao maximalan gas,ali najveci hod mu je 90 stepeni,ja mislim da vise ne moze od toga.Sto se tice drugog pitanja,nisam obracao paznju.Znam samo da mi mirnije radi.Ako ti je klapna prljava,ocisti je slobodno.Oseti se razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocistio sam je, ali bez demontiranja. I ima razlike u radu, naravno. Mozda cu za vikend celu da razmontiram kao ti, ako bude lepo vreme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mnogo se lepse ocisti,kad se skine,veruj mi. Mozda si ti ocistio prednju stranu,ali iza nisi sigurno. Ocisti i map,jako je vazan.

Послато са Telenor Touch Plus користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da to je to :)  Ja kad sam skidao prvi put taj map,neverovatno je bio mastan brate.Postavljao sam negde slike ovde na forumu.Kad sam ocistio,osetila se razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta reci? hvala na ovom forumu i ovoj temi jer ste mi pomogli da mi majstor ne menja dihtung glave.

posto sam imao problem pada obrtaja na puntu 1.2 16v, a majstor mi je svasta napricao da treba da stelujem ventile i menjam dihtung glave , ja sam postupio  po uputstvu i ocistio klapnu gasa i sad obrtaji rade normalno i motor ima lep rad. 

i imam jos jedan problem , potrosnja, pokazuje 8 km/l, majstor mi je menjao lambda sondu tj stavio polovnu, i dalje je isto. sta jos moze da utice na potrosnju? da li uticu dizne ili nesto drugo, ili opet lambda sonda nije ispravna. unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resetuj predjenu kilometrazu,ako nisi to dugo radio. Meni trosi po gradu 5,8l.

Taj majstor je hteo da te osamari po dzepu,nista drugo. Mislim da ti je cak i dzabe menjao lambdu,jedino ako ti dijagnostika nihe drugacije pokazivala. Pozdrav...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa cime ste cistili MAP senzor?

Jel isto kao za leptir sa CarbCleanerom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa cime ste cistili MAP senzor?

Jel isto kao za leptir sa CarbCleanerom?

 

Isto. Kolege sa posla me ubedjuju da i sprej za odmascivanje kocnica, tj Brake cleaner moze da uradi isti posao, a manje kosta. Ja sa za svaki slucaj kupio ravu stvar. 

 

WIN_20140717_104723.jpg

 

PS. Nemam obicaj da pravim selfije, al' za forum- SVEEE!!  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahhahaha, kako delujes na slici Gile. Kao kad amerikanci reklamiraju proizvode tipa "Uz ovaj proizvod moj auto vise ne podrhtava, nema cimanja pri polasku i radi kao svajcarski sat. Ako ne verujete probajte, ukoliko ne budete zadovoljno proizvodom vratite ga i me cemo vam vratiti novac" i sve to uz vestacki osmeh. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas neku fleku na majici :p:P:p

Fabricka fleka! Tj, natpis, al se ofucao posle 7 godina koliko imam tu majicu. Za po kuci su te razdroljane majice najbolje, a posle idu za briskanje oko auta. 

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce drug i ja nesto cistili brake cleanerom...i meni padne na pamet...jbt sto ga zovu brake cleaner kad moze apsolutno sve da se radi njime...ima vise namena i od WD-a :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo mi je nejasna ova izjava. Je l moze malo bolje da se objasni? Ako ga otkacim, gde da ga prikacim? da ga spustim pored motora, kao na Jugicima sto rade ili...?


Juce drug i ja nesto cistili brake cleanerom...i meni padne na pamet...jbt sto ga zovu brake cleaner kad moze apsolutno sve da se radi njime...ima vise namena i od WD-a :D

Pa, logicno je da ima vise namena od WDa jer se kod nas uvek stavri vise maste, nego sto ih treba zamastiti, tj nauljiti. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, spustis ga dole.
Nisam cistio zadnjih oko 20.000km. Sto je najgore, motor mi ne trosi ulje (trosi, ali nedovoljno da bih dolivao od zamene do zamene), a dok je crevo bilo na mestu cesto sam, bar mi se tako cinilo, cistio leptir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ima 223000 pa i dalje nisam nikakva creva spustao dole.Ide kao metak i klapna cista bude posle godinu dana.Otprilike sam je tako cistio.Kada sam uzeo i posle godinu dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...