Jump to content
FAS Goran
oktopod

Čišćenje leptira (klapne) gasa

Recommended Posts

Drugar, mislim da ler na 16V ide na 750rpm. Kod mene je tako. Ako nisi radio kalibrisanje posle ciscenja clapne, kako ej ti zoves, ima u temi kako se radi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitno je i posle ciscenja uraditi i autostelovanje leptira. zatvoriti vrata od auta i dati kontakt. ostaviti tako 60sec. ne ukljucivati nikakve potrosace za to vreme. potom, okrenuti kljuc na STOP i ostaviti tako 30 sec. potom normalno paliti auto.

OVO JE ZA 1.2 16V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam 1,2 ali sam naleteo u servisnom uputstvu da ler gas na 1,2 16v treba biti oko 800o/min (zagrejan motor) a sa ukljucenom klimom 900o/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l' posle ciscenja leptira gasa nema onog karakteristicnog ''ljuljuskanja'' obrtaja gore-dole? Bas ume da me iritira kad se desava. Nije bas izrazeno, ali se obrtaji ne zaustave uvek tacno na 750 koliki je kod mene ler. Da li je za to vise odgovoran step motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Step motor bi trebalo da je odgovoran za obrtaje,a što se tiče ljuljuškanja toga kod mene nema,kazaljka je ”zakovana” na 850,i nekad moram da pogledam na tablu da vidim da li auto uopšte radi:)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo zavrsio ciscenje. Covece, pa koliko je ovo bilo prljavo, ne znam ni kako je radilo :D karb kliner uradio svoj posao.  Evo par slika, zaboravih da slikam kad sam ocistio, al sve u svemu caklilo  se.  

 

IMG_20131013_134134.jpg  IMG_20131013_134144.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, ja sam cistio leptir gasa, otvarao sam elektrniku. Posle toga mi klapna ne otvara 100% pod punim gasom vec samo okvirno...50%. Treba mi strujna sema kako bih znao koje su struje u pitanju i kako bih mogao da testiram leptir bez da ga montiram na puntica. Inace, montirao sam nov leptir i izgubio sam problem koji sam imao ranije a to je "knedla" i kretanje sa malim gasom, najcesce mi se gasio ili sam kretao kao da polecem mlaznim avionom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo drugari,danas nasao slobodnog vremena i skinuo klapnu i ocistio maximalno moguce.

 

cxca99070.jpg
 
Inace nije bila ovako "cista",nego sam juce pokusao ono dok radi motor da ocistim,ali nisam bio zadovoljan.

 

Ovo je druga strana

 

cxca99071.jpg
 
Bas je bilo katastrofa.

Ovako je izgledalo na kraju

 

cxca99072.jpg  cxca99073.jpg

 

Motor dosta mirnije radi i lepo vuce,zadovoljan sam.Ujedno sam ocistio onu mrezicu od iber-laufa i map senzor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde svi pisu o ciscenju leptira (klapne) gasa  a sta je sa step motorom ? Da li ga je neko pokusao otvoriti i ocistiti ? Da li se uopste moze otvoriti i ocistiti ? Ja sam vec jednom menjao klapnu motora ,istina kupio sam polovnu ,ali i ona riknjava, pocinje da trokira a meni se ne daju pare ponovo. Nove su skupe a polovne ne traju dugo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde moze a negde ne moze da se cisti step motor, u svakom slucaju mora mnogo das se pazi kada se otvara, jer je poklopac zaleplnjen, nije usrafljen. Citili su ljudi sa foruma step motore, postavljane su i slike. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skinuo ceo sistem,nije imalo potrebe za tim,ali eto,radoznalost...Jedino što sam ispravio su bile sitne žice,da ih tako nazovem,koje idu po grafitnoj ploči i doziraju gas,kao igla po gramofonskoj ploči...
Zaboravih da napišem da je u pitanju 16v

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj ja sam otvorio poklopac i video da su se neke iglice iskrivile,ali nisam smeo da diram.Bukvalno je potrebno strpljenja i lupa bre neka.Nisam corav,ali bas su sitne iglice :)

Tako da sam ostavio i lepo mi radi na leru.Drzi obrtaje na 800.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sve kao treba da je skinem i ocistim, ali nikako. Izgleda da ce da padne ciscenje klapne sa motorom u radu, kao sto je vec prikazano u jednom videu u ovoj temi:jedan strca karb kliner direktno u klapnu, a drugi dodaje gas. Svakako posle toga uraditi vec spomenuto kalibrisanje klapne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te iglice moraju da budu blago zakrivljene na vrhovima radi boljeg naleganja. Ako opet budes skidao mozes slobodno finom zubarskom smirglom da predjes preko te kao ploce na koju nalezu te iglice ;)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram ovih dana da skidam ponovo sve.Ne znam cime smem da prebrisem?Da li je pametno alhoholom?

Iglice su presle jedna preko druge,u tome je problem.nije mi jasno kako je to moguce,ali je tako.Ne smem da ih diram,plasim se da cu ih pokidati,a i mnogo je sitno i pipljivo.Ne radi mi lose na ler gasu,ali imam problem,kad izbacim iz brzine u(toku voznje naravno),da padnu obrtaji na 500,600,pa se odmah podignu na 850.Ne desava se stalno,ali se desi.Ne znam sta je uzrok tome.

Poz....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...