gile smederevo 574 Posted July 13, 2013 Drugar, mislim da ler na 16V ide na 750rpm. Kod mene je tako. Ako nisi radio kalibrisanje posle ciscenja clapne, kako ej ti zoves, ima u temi kako se radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 17, 2013 Bitno je i posle ciscenja uraditi i autostelovanje leptira. zatvoriti vrata od auta i dati kontakt. ostaviti tako 60sec. ne ukljucivati nikakve potrosace za to vreme. potom, okrenuti kljuc na STOP i ostaviti tako 30 sec. potom normalno paliti auto. OVO JE ZA 1.2 16V Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 18, 2013 nije mozda za ovu temu,ali nek se jave i ostali koji imaju 1.2 16V da kazu na koliko rpm im je ler gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 18, 2013 Nemam 1,2 ali sam naleteo u servisnom uputstvu da ler gas na 1,2 16v treba biti oko 800o/min (zagrejan motor) a sa ukljucenom klimom 900o/min. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted July 18, 2013 Meni je prva crta ispod broja 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted July 20, 2013 meni je na oko 900,tj sa 1200-1100 padne na 900ipak 850 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted July 20, 2013 Pardon,malopre sam pogledao opet,obrtaji su na 850 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted July 20, 2013 pa tako je i meni,doduse bio je hladan,nisam obracao paznju kad je zagrejan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 21, 2013 Je l' posle ciscenja leptira gasa nema onog karakteristicnog ''ljuljuskanja'' obrtaja gore-dole? Bas ume da me iritira kad se desava. Nije bas izrazeno, ali se obrtaji ne zaustave uvek tacno na 750 koliki je kod mene ler. Da li je za to vise odgovoran step motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted July 21, 2013 Step motor bi trebalo da je odgovoran za obrtaje,a što se tiče ljuljuškanja toga kod mene nema,kazaljka je ”zakovana” na 850,i nekad moram da pogledam na tablu da vidim da li auto uopšte radi:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted October 13, 2013 Upravo zavrsio ciscenje. Covece, pa koliko je ovo bilo prljavo, ne znam ni kako je radilo karb kliner uradio svoj posao. Evo par slika, zaboravih da slikam kad sam ocistio, al sve u svemu caklilo se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acavozd 0 Posted October 17, 2013 Ljudi, ja sam cistio leptir gasa, otvarao sam elektrniku. Posle toga mi klapna ne otvara 100% pod punim gasom vec samo okvirno...50%. Treba mi strujna sema kako bih znao koje su struje u pitanju i kako bih mogao da testiram leptir bez da ga montiram na puntica. Inace, montirao sam nov leptir i izgubio sam problem koji sam imao ranije a to je "knedla" i kretanje sa malim gasom, najcesce mi se gasio ili sam kretao kao da polecem mlaznim avionom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted October 17, 2013 Koliko znam mora da se kalibrise . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted October 19, 2013 Evo drugari,danas nasao slobodnog vremena i skinuo klapnu i ocistio maximalno moguce. Inace nije bila ovako "cista",nego sam juce pokusao ono dok radi motor da ocistim,ali nisam bio zadovoljan. Ovo je druga strana Bas je bilo katastrofa.Ovako je izgledalo na kraju Motor dosta mirnije radi i lepo vuce,zadovoljan sam.Ujedno sam ocistio onu mrezicu od iber-laufa i map senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tibor M 0 Posted November 10, 2013 Ovde svi pisu o ciscenju leptira (klapne) gasa a sta je sa step motorom ? Da li ga je neko pokusao otvoriti i ocistiti ? Da li se uopste moze otvoriti i ocistiti ? Ja sam vec jednom menjao klapnu motora ,istina kupio sam polovnu ,ali i ona riknjava, pocinje da trokira a meni se ne daju pare ponovo. Nove su skupe a polovne ne traju dugo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted November 10, 2013 Negde moze a negde ne moze da se cisti step motor, u svakom slucaju mora mnogo das se pazi kada se otvara, jer je poklopac zaleplnjen, nije usrafljen. Citili su ljudi sa foruma step motore, postavljane su i slike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tibor M 0 Posted November 10, 2013 Gde mogu da procitam taj post o otvaranju i ciscenju step motora ? Ja imam Punto 1,2 8 v 2001 godiste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted November 10, 2013 Ne znam ali znam da ga ima na forumu sigurno. Jesi li kalibrisao klapnu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted November 10, 2013 Ja sam skinuo ceo sistem,nije imalo potrebe za tim,ali eto,radoznalost...Jedino što sam ispravio su bile sitne žice,da ih tako nazovem,koje idu po grafitnoj ploči i doziraju gas,kao igla po gramofonskoj ploči...Zaboravih da napišem da je u pitanju 16v Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted November 12, 2013 Joj ja sam otvorio poklopac i video da su se neke iglice iskrivile,ali nisam smeo da diram.Bukvalno je potrebno strpljenja i lupa bre neka.Nisam corav,ali bas su sitne iglice Tako da sam ostavio i lepo mi radi na leru.Drzi obrtaje na 800. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 13, 2013 Ja sve kao treba da je skinem i ocistim, ali nikako. Izgleda da ce da padne ciscenje klapne sa motorom u radu, kao sto je vec prikazano u jednom videu u ovoj temi:jedan strca karb kliner direktno u klapnu, a drugi dodaje gas. Svakako posle toga uraditi vec spomenuto kalibrisanje klapne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekili 0 Posted December 5, 2013 To nisu slike čišćenja klapne za Punta mk.2 8v Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted December 5, 2013 Ne ovo je od punta mk2 1.2 16v Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted December 5, 2013 Te iglice moraju da budu blago zakrivljene na vrhovima radi boljeg naleganja. Ako opet budes skidao mozes slobodno finom zubarskom smirglom da predjes preko te kao ploce na koju nalezu te iglice Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted March 15, 2014 Planiram ovih dana da skidam ponovo sve.Ne znam cime smem da prebrisem?Da li je pametno alhoholom?Iglice su presle jedna preko druge,u tome je problem.nije mi jasno kako je to moguce,ali je tako.Ne smem da ih diram,plasim se da cu ih pokidati,a i mnogo je sitno i pipljivo.Ne radi mi lose na ler gasu,ali imam problem,kad izbacim iz brzine u(toku voznje naravno),da padnu obrtaji na 500,600,pa se odmah podignu na 850.Ne desava se stalno,ali se desi.Ne znam sta je uzrok tome.Poz.... Quote Share this post Link to post Share on other sites