Milutinac 5994 Posted November 13, 2012 Da ne bih totalno poludeo zbog ovoga - http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=51889&st=0&p=788897&hl=+ciscenje%20+leptira&fromsearch=1entry788897resim juce da skinem celo kuciste leptira gasa...Skinuo plastiku od gore, raskacio elektroniku, raskacio creva za vodu (kod mene ima i to)Zatim idu dole 4 inbus srafa i kuciste silazi vrlo lako Koliko sam citao na engleskom forumu, bez skidanja kucista celog, od gore sa krpom i sprejom moze da se ocisti bukvalno 10% masnoce, prljavstine, naslaga...i tako i izgleda...evo ga od dole I evo ga ociscenI konacno resen problem, nema vise knedle pri kretanju (uglavnom samo prvo paljenje ujutru), i dosta bolji odziv na gas sada, kad sam krenuo bukvalno ono kao kad zamenis kvacilo pa ne mozes da se naviknes na gas...Ide dosta lepse...kao da lakse prolazi kroz manje obrtaje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7972 Posted November 13, 2012 Odlicno Verujem da ce mnogima biti od pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolica1310 0 Posted January 15, 2013 Imam problem,molio bih za pomoc i uputstva. Imam Fiat Punto 2, 1.2 8v, 2001, sa klimom. Motor lepo radi, ali previse secka, i to sve oko 2000 obrtaja kad dodje. Posle toga ne. Kaisevi su dobri, nije prezubio. Na kompjuteru su sve greske otklonjene. Zamenjeno je ulje, svecice, dizna ociscena, semzor radilice novi stavljen, i opet isto. Ja stvarno ne znam sta cu sa njim. Ako se nekom ovo desilo, ili ima takav problem, zamolio bih za bilo kakvu pomoc. Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted January 15, 2013 (edited) Imam problem stilo 1.6 16v sad da lije do ove klapne procenite; kada stisnem samo malo papucicu gas prstom ruke obrtaji skoce i do 2500+ a preko toga je normalno kad stiskam papucicu ali na tom intervalu od 900 pa do 2500-2700 obrtaja potrebno je papucicu stisnuti za dlaku i nemoguce je auto voziti na tom gasu ili ide preko ili vraca na ler kad vozim preko 3000 i gore nema problema i normalano se odaziva. Na leru radi dobro nema nikakvih oscilacija drzi dobro ler kad je hladan malo vise kad se zagreje vrati na 900? Edited January 15, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7972 Posted January 15, 2013 Moras prvo na dijagnostiku, mozda je i do senzora papucice gasa ili nesto tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted January 15, 2013 Ne prijavljuje nikakvu gresku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 543 Posted January 15, 2013 (edited) @nikolica1310 Pokusaj od nekoga da uzmes bobinu pa da probas sa njom @Dragan G Ne mora da prijavljuje gresku. Edited January 15, 2013 by Ticma Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7972 Posted February 15, 2013 da lije imao iskustva neko sa ovim sprejem konkretnohttp://cyclo.carshopinc.com/product_info.php/products_id/13103/C1Kupio sam danas u Ap sportu, a razlog je sto mi je moj auto (Punto 1,2 8v) pre dva dana poceo da varira ler gas, radi normalno na 800rpm pa na momenat padne na mali gas na ivici da se ugasi pa se odmah vrati u normalu. Danas je vozen ceo dan i normalno se ponasao, cini mi se da je i bolje isao nego inace, na leru radio normalno, jedino mi proguta knedlu kada mu naglo dodam gas i to u nizim obrtajima, u voznji ne, pa rekoh da ga malo procistim ovime ako valja i ako je taj sprej za to. Citao sam na nekom stranom forumu da se neki lik zali da mu je ostecen onaj senzor od ovog sredstva, kao jako je mnogo i nije za el. delove nego samo za obicne karburatore... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 543 Posted February 15, 2013 Ja sam ga koristio, ok je sasvim, lepo skida masnocu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7972 Posted February 15, 2013 Jel da prskam dok radi auto ili dok je ugasen? Na uputstvu pise dok je ugasen, ovde od kolega citam da se prska dok radi auto.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted February 15, 2013 Kako ti više odgovara. zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 581 Posted February 18, 2013 (edited) Ovde ima i fotki i dobrih saveta. Google translate moze lepo da prevede, a da se shvati poenta.http://www.ilpuntoma...aspx?idguida=22evo i video Bitno je i posle ciscenja uraditi i autostelovanje leptira. zatvoriti vrata od auta i dati kontakt. ostaviti tako 60sec. ne ukljucivati nikakve potrosace za to vreme. potom, okrenuti kljuc na STOP i ostaviti tako 30 sec. potom normalno paliti auto. Edited February 18, 2013 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7972 Posted February 18, 2013 Svaka ti cast gde nadje ovaj sajt. Ja prevrnuh sve i nisam nasao nista za punta, a ovde sve i svasta ima i opisano i u klipovima. Extra Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 581 Posted February 19, 2013 Ja pratim sta ovaj lik radi od krja 2011 god. Na njegovom sajtu ima svasta nesto oko odrzavanja auta. najvise za Punta mk2a 1.2 16V, jer je to njegov auto. Ako imate nesto za prevod slobodno pitajte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 9, 2013 Ja sam skidao ceo sklop i detaljno ocistio,medjutim nisam uradio ovo samostelovanje leptira,nego sam upalio auto...Da li je kasno sad za samostelovanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted March 9, 2013 Nikad nije kasno da ga "resetujes". Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted May 11, 2013 Da li moze da se cisti klapna jos nekim sredstvom osim Carb cleaner-om...posto kod mene u Mladenovcu nema nigde da se kupi to "cudo"...npr. WD ili nesto slicno? I jos dva pitanja: Da li se to sredstvo uspricava kada je klapna otvorena tj. direktno u usis ili nekako drugacije? I: Kako da, kad to sve lepo odradim i ocistim, uradim kalibraciju klapne pomocu dijagnostike (imam ELM327 a imam i KKL...)? Hvala svima unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted May 12, 2013 Imaš iznad link na Youtube,prskaš direktno u usis,a pomoćnik daje gas i pomaže da se auto ne ugasi.Ne može wd40,mora carb cleaner.Naruči ga preko interneta Telenor Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted May 14, 2013 Problem sa variranjem obrtaja na mom Stilu je otklonjen: razlog-REGLER vrisnuo i alternator nije davao dovoljnu struju pa su brljavili obrtaji...zamenjen regler i sve se vratilo u normalu....za sada sve radi kako treba tako da klapne i dizne za sad ne pipam Pozdrav i hvala za savete Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted May 26, 2013 (edited) Pre jedno dve nedelje rešio da očistim ćaletu klapnu gasa na stilu, moram samo da kažem da je ovde bila zviznula turbina i da je verovatno povukao ulje gde god je mogao...Situacija je bilo ovakva... ...dakle katastrofalna Posle sigurno sat vremena prskanja spreja i čišćenja... Usput stavljen novi lim na EGR ventil i zalepljeno ovo problematično crevo, zaliveno tečnim metalom, nakon dve nedelje ni traga ulja ili tako nečega...Rezime svega...stildža mnogo lakše i lepše radi, imao je problema sa obrtajima na leru, sada prede... PS - Izeš dan za sređivanje kola ako se ne uprljaš kako valja Edited May 26, 2013 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted May 26, 2013 'Ej bre , ko novo ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bokili 0 Posted June 17, 2013 (edited) Pozdrav svima, čitajući forum na više mesta (tema) sam pronašao preporuke kao što su : očistiti step mootor , leptir gasa , potenciometar gasa.... i slično. Na žalost nigde nisam pročitao i neko uputstvo kako to uraditi. Ako je neko voljan da ukratko objasni postupke čišćenja nekih od pomenutih stvari. Koliko vidim kvarovi prouzrokovani neispravnošću/zaprljanošću ovih delova su : loše prima gas , guši se i slično. Pozdrav. Edited June 18, 2013 by neshaoct spojeno by Ritmo :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
rampl 0 Posted June 18, 2013 Evo za leptir gasa gde je sve u sitna crevcahttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44458&p=711529 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted June 30, 2013 Danas sam ocistio clapnu gasa jer su mi obrti padali ispod 9 sto mi se nije svidjalo.sada sve lepo radi nece da padnu ispod 9 sve dok ne ugasim auto haha Quote Share this post Link to post Share on other sites