skydive11 7 Posted September 15, 2015 Ocistio sam i ja klapnu kada sam menjao termostat, unutra samo jos pacova nije bilo,ocistio sam je skroz,i oduševio se ucinkom, prima gas kao blesav, pre je imao knedlu na oko 2800 obrtaja, a sad je vise nema. Takodje i usisna grana je extra masna, moraću i nju da skinem ds je operem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedja_85 0 Posted December 8, 2015 Vozim fiat bravu 1.2 16v, danas sam cistio leptir gasa i uspesno sam sve odradio ali kada sam cistio onu zicu od iberlafa prilikom montaze pukla mi je ona mala cevcica sto ide ka usisnoj grani, pitanje da li ima ta plastika od usisne glave da se kupi ili postoji neko drugo resenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted December 22, 2015 Samo koristite WD, ali planirajte i zamenu gumica ventila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted December 22, 2015 Vozim fiat bravu 1.2 16v, danas sam cistio leptir gasa i uspesno sam sve odradio ali kada sam cistio onu zicu od iberlafa prilikom montaze pukla mi je ona mala cevcica sto ide ka usisnoj grani, pitanje da li ima ta plastika od usisne glave da se kupi ili postoji neko drugo resenje?Probaj da ubaciš parče cevčice od bakra za kocnicu. Imaš cevcice od kocnica kod ovih sto rade creva i cevi od kocnica pa neka ti daju 25-30mm duzine cevcicu od 8 mm spoljne mere pa probaj da je ubacis na mestu gde se ta slomila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted December 22, 2015 (edited) Samo koristite WD, ali planirajte i zamenu gumica ventila Smatras da je bas pozeljno da se klapna i sve ostalo oko nje umasti WD-om, da nalepi na sebe prasinu, prljavstinu i ostalo?Da ne kazem da neki imaju/imamo protokomer u samoj klapni. Sta cemo sa njim kada na njega naneses fin sloj tog masnog sredstva? Edited December 22, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 23, 2015 Samo koristite WD, ali planirajte i zamenu gumica ventila Smatras da je bas pozeljno da se klapna i sve ostalo oko nje umasti WD-om, da nalepi na sebe prasinu, prljavstinu i ostalo?Da ne kazem da neki imaju/imamo protokomer u samoj klapni. Sta cemo sa njim kada na njega naneses fin sloj tog masnog sredstva? On je ovo napisao sa dozom ironije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted December 23, 2015 Da, vidis, sada kad razmislim ima smisla Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted December 23, 2015 Oprosteno ti je Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted February 1, 2016 Kako se radi kalibracija iste ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted February 17, 2016 Kad vratis klapnu nazad, das kontakt i ostavi tako jedno minut-dva, malo ce da cakne i da se pomjeri i to bi bilo to Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted February 17, 2016 Odradio sve uspesno da se pohvalim, auto sada mnogo bolje vuce iz nizih obrtaja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeks01 0 Posted November 2, 2016 Meni obrtaji variraju oko 50-100 gore dole, pa planiram da očistim klapnu gasa sprejem, nadam se da će to rešiti problem. Ako se čisti i map senzor, da li je potrebna neka kalibracija dijagnostikom? Kupio sam danas ovaj Motipov čistač za karburatore, da li je neko imao iskustva sa njim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoVa 0 Posted November 11, 2016 Ovih dana krenem na posao,auto upali normalno,samo sto krenem,auto izgubi snagu ne prima gas,izbacim iz brzine prima dobro,i treba mu vremena da prokine.. Medjutim obrtaji pri prvom paljenju kada je hladan su varirali 50-200 gore dole... Danas odlucim da ocistim letir (klapnu) gasa,skinem je celu i vidim zaprljano lepo,ocistim,i nisam znao i unutra klapnu sto regulise,pomerim srafcigeromda bih to bolje ocistio,sve super,ja vratim,auto nikako da upali.. Nema sanse... Drug mi kaze da pomerim malo rukom klapnu da nadjem polozaj da bi upalio,i tako uspe. Auto dosta lepse radi,bolje vuce,mirniji je nekako.. Ali u toku voznje kada prebacujem iz nize u visu brzinu,kao da ne vrati dovoljno obrataje,pa ne znam ni sam kako da se izrazim,dok je pre bas cesto cimalo kada menjam brzine,to bi sada kako je trebalo da bude ok ? Jbg navikao sam na ono pa nisam siguran.. OStavio auto 3,4 h i da krenem do grada,ja u auto,upalim,obrtaji opet malo gore,malo dole,dam gas pustim normalno sve.. Sta li moze vise da bude ? Kako se radi kalibracija ,ili sta vec ? Ima li neko ideju sta bi drugo bilo ? Hvala ljudi puno . Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 128 Posted November 11, 2016 Probaj ultrazvucno dizne da operes, meni je to recimo resilo seckanje pri pustanju gasa, znalo je bas da iritira, kako sam sredio dizne nestalo je i toSent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoVa 0 Posted November 11, 2016 Pa i ja sam posumnjao na dizne,ali mi nema logike,da su one,non stop bi bilo tako,a ne samo kada je hladan,i to kratko,hmm Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted November 12, 2016 (edited) I ja imam isti problem, nakon ciscenje klapne auto jos gore radi. Stavio sam i drugu klapnu ali isto. Ostalo mi je jos da ocitim dizne ali ne znam koliko to ima veze. Evo ti kako se kalibrise klapna: 1.2 16V engine : With all users off and doors closed, turn the key on Sea and hold this position without touching anything for 60 seconds (you will hear a "click"). After this time, take the key to stop and hold the position for 30 seconds. Then you can start the engine and the butterfly finds its point of 0. (thank the YouTube user rockmaker90 for information) The "click" that you hear comes from the throttle body, it is the same butterfly that snaps. 1.2 8V engine: Bring the engine up to temperature, accelerated up to 5,000 rpm for 2 seconds, return to idle for 2 seconds, riaccelerate at 5,000 rpm for 2 seconds again and so on for 3 times, in this way you have made the ' auotapprendimento. (This procedure is recommended, usually, when you go to disassemble the throttle body, otherwise, as it is commanded through the accelerator cable, is not required) http://www.ilpuntomanutenzione.it/Guide.aspx?idguida=22 Edited November 12, 2016 by luna Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoVa 0 Posted November 12, 2016 (edited) Meni je druze,dosta bolji rad sada,vuce dosta bolje,jedno to paljenje prvo,u trenutku izgubi snagu proguta knedlu u brzini,pritisnem kvacilo dobije obrtaje opet u brzinu sve normalno.. Ja sam upalio kola,ne znam da li mi je vise potrebna kalibracija ? Druze,jesi li ti proverio pumpu goriva u rezervoaru ? Mozda ti ona ne radi kako treba,pa ne baca dovoljno goriva ? Evo sta sve moze da te muci Edited November 12, 2016 by MarkoVa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dardaneli 0 Posted November 16, 2016 (edited) Pozdrav svima Jedno pitanje, imam bravo 1.2 16v i zanima me koliki broj obrtaja je normalan u leru. Kad je hladan je 1100 o/m, a posle je recimo 780 o/m. Nema variranja, na hladno pali bez gasa i uopšte ga palim bez gasa, sve normalno radi. Samo me zanima da li broj obrtaja treba da bude veći ili je ovo normalno. Ako je 780 o/m niži od poželjnog kako to da regulišem. Hvala. Auto sam skoro kupio, ne znam u kakvom je stanju klapna ali ima vremena već ću pogledati to. Naravno kada malo otopli. Edited November 16, 2016 by Dardaneli Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladavuj 0 Posted November 16, 2016 meni na bravu kad je hladno obrtaji stoje na 2800-3000 jedno dve minute i onda padnu na 800(prilikom paljenja)e sad dal je to normalno ili ne ne znam,a klapnu sam cistio letos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6881 Posted November 17, 2016 Pozdrav svima Jedno pitanje, imam bravo 1.2 16v i zanima me koliki broj obrtaja je normalan u leru. Kad je hladan je 1100 o/m, a posle je recimo 780 o/m. Nema variranja, na hladno pali bez gasa i uopšte ga palim bez gasa, sve normalno radi. Samo me zanima da li broj obrtaja treba da bude veći ili je ovo normalno. Ako je 780 o/m niži od poželjnog kako to da regulišem. Hvala. Auto sam skoro kupio, ne znam u kakvom je stanju klapna ali ima vremena već ću pogledati to. Naravno kada malo otopli. meni na bravu kad je hladno obrtaji stoje na 2800-3000 jedno dve minute i onda padnu na 800(prilikom paljenja)e sad dal je to normalno ili ne ne znam,a klapnu sam cistio letos. Pozdrav svima Jedno pitanje, imam bravo 1.2 16v i zanima me koliki broj obrtaja je normalan u leru. Kad je hladan je 1100 o/m, a posle je recimo 780 o/m. Nema variranja, na hladno pali bez gasa i uopšte ga palim bez gasa, sve normalno radi. Samo me zanima da li broj obrtaja treba da bude veći ili je ovo normalno. Ako je 780 o/m niži od poželjnog kako to da regulišem. Hvala. Auto sam skoro kupio, ne znam u kakvom je stanju klapna ali ima vremena već ću pogledati to. Naravno kada malo otopli.Normalno je 800 +/- 50 obrtaja kad je auto zagrejan. Kad je hladan treba da su povišeni obrtaju, do 1500 o/min. meni na bravu kad je hladno obrtaji stoje na 2800-3000 jedno dve minute i onda padnu na 800(prilikom paljenja)e sad dal je to normalno ili ne ne znam,a klapnu sam cistio letos.Nije normalno da ti obrtaju budu tako visoki pri paljenju na hladan motor. Nije dobro po sam motor, pogotovo kad su niske temperature. Obično i na najvećim minusima treba da ne prelazi 1500 obrtaja. Sent from 640 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladavuj 0 Posted November 17, 2016 pretpostavio sam da toliko visoki obrtaji na hladan motor nisu normalni ali ne mogu da nadjem sta nije u redu,mozda step motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6881 Posted November 17, 2016 Treba se podesiti automatski saug, jer ler gas ti je ok, kad je zagrejan. Ja sad ne mogu iz glave da se setim kako izgleda taj sklop. Step motor ti radi verovatno dobro, ali i on radi kako se podesi. Step motor bi trebalo da kako se motor zagreva polako da spušta ler, i u vožnji da pri oduzimanju gasa zaustavi obrtaje malo pre 800 obrtaja, pa onda na 800. To znači da radi.Trebaš otići kod nekog da ti namesti automatski saug.Ovako samo habaš motor, pogotovo na nižim temperaturama. Visoki obrtaji, hladni sklopovi, manjak ulja u startu.........nije dobro.Sent from 640 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dardaneli 0 Posted November 18, 2016 Odlično, na hladno pri paljenju bez gasa obrtaji mi budu 1200, posle oko 800. znači sve ok. Takođe i pri oduzimanju gasa malo se zaustavi pre 800 i onda bude 800. hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted June 16, 2019 Zanima me cemu sluzi i da li moze da se zapusi ovo manje crevo sto ide na klapnu gasa, verovatno ima istu funkciju kao i debelo crevo iberlaufa? Posto hocu da izmestim iberlauf, zanima me da li je ok da i ovo manje crevo otkacim i zapusim rupe. Ono vodi direktno iza leptira gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted June 16, 2019 Crevo od antifriza, da se klapna ne zaledi zimi Quote Share this post Link to post Share on other sites