slavisa87 0 Posted September 4, 2014 Do sad nisam skidao sam,bojim se da ne zeznem nesto,ali moracu da pokusam nema mi druge.Ja mislim da imam sajlu koja je prikacena za leptir ,e sad valjda ima i taj step motor koji je zaduzen za ler gas.Auto je stvarno radio super dva dana a sad zeza.Moracu da probam sa onim resetovanjem da ga turiram 3 puta do 5500rpm ako to uopste pomogne.Ako jos ima neko neki savet bi bi mu zahvalan.Inace mi je to drugar u servisu ocistio,e sad jedino da se nesto nije sj...alo kad je vracao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted September 4, 2014 (edited) Sad sam na brzaka otvorio haubu da pogledam kakvo je stanje i vidim da ono plasticno crevo sto je navuceno pored samog cepa za sipanje ulja FLISUJE ulje iz njega.Sad ne znam da li to ima neke veze sa ovim sto mi se desava cini mi se da nije tu bilo ulja.Naprskao sam okolo za cistac sprejem i sve je bilo suvo,provozao auto 3 km i opet vlazi.Jel imate ideju sta da radim dalje?Inace sam uradio reset klapne sa onom metodom 3puta do 5000rpm o posle evo 10 ak km radi normalno. Edited September 4, 2014 by slavisa87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted September 4, 2014 Ako nisi diagnostikom radio phonic wheel reset tim turiranjem si samo nesto eventualno "produvao" pa sad bolje radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted September 4, 2014 Nema na svim kompovima phonic wheel reset. Kao sto je kod mene slucaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted September 4, 2014 @luna i @maxi13 isto je i mene mucilo na puntu. Onda je plinadzija dok motor radi izdzekao konektor lambda sonde (gornje), i posle nekih 10 sekundi, ler se potpuno smirio Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted September 5, 2014 Evo sad zavrsavam sa poslom i upalim auto da vidim sta se desava? Otvorim haubu i cujem sistanje vazduha,oko kucista filtera.E sad posto je majstor skidao sve u kompletu i cistio da li je moguce da je nesto zeznuo,jer ima tu neki dihtung ili slicno.Sutra cu da skinem kuciste filtera da vidim mogu li nesto uraditi.Probao sam da zacepim krpom usisnu granu,ali nista se ne desava auto radi normalno.Kako to resiti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted September 5, 2014 Verovatno negde vuče falš vazduh. Možeš i do majstora da sredi, verovatno će odmah znati šta je ostalo nezatvoreno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted September 11, 2014 (edited) Evo jutros ostavio auto kod Gorana u servisu.Javio mi je da mora da se promene svecice ( 2100 dinara ) i da se stavi nova klapna,kompletna sa kucistem na koju dobijam garanciju a kosta citavih 12.500,00 dinara. . Toliko o jeftinom odrzavanju punta.Pitao sam da ugrade polovnu,kosta 40-50 eura i nema garanciju i moze da se desi isto.Javicu kako se ponasa posle zamene,( ako budem imao za gorivo ) jer sam laksi za 15.000,00 dinara. Edited September 11, 2014 by slavisa87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted September 12, 2014 Auto je sredjen i bukvalno ide kao da je nov.Pre nego sto mi je crkla klapna seckao je i kasnio sa odzivom na gas,i imao sam blage vibracije na volanu,a sve je to bilo uzrok jer su bile stavljene pogresne svecice koje sam par dana ranije menjao u drugom SERVISU.Auto sad stvarno lepo ide ali ova cena klapne je stvarno preskupa,nadam se da nece biti vise problema inace odma ide na oglas.Sve pohvale za servis GORAN i njegovu ekipu.Moja preporuka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted September 12, 2014 Nije to strasno, bitno je da je problem resen. Ja bar ne volim da idem 5x kod majstora za istu stvar. Punto jeste jeftin za odrzavanje ali ima par kvarova od po 100-200e, e sad, neko ima vise srece neko manje jbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja 89 0 Posted November 29, 2014 Evo, zahvaljujući vašim savetima, i ja se juče nakanih da skinem i očistim klapnu gasa na mom Puntiću. Naravno, u njoj samo miševa što nije bilo. Prvo sam je naprskao WD-om, zatim isprao nitro razređivačem (nisam imao benzina), pa onda ponovo naprskao WD-om i sklopio.Rezultat: motor sada radi mnogo uglađenije i lepše prima gas. Takođe, nema više neprijatnog pada obrtaja kada mu oduzmem gas i stisnem kvačilo. Kazaljka su znala da padne na 500 o/m i auto se povremeno zbog toga i gasio. Sada, posle prvog paljenja obrtaji stoje na 1200, a kad se zagreje spuste se na 900. Jedino što sad moram ponovo da učim vožnju, jer kad menjam brzinu, on me "čeka" pa ponekad poskoči jer dam malo ranije gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mi An 0 Posted November 30, 2014 Predvodjen vasim savetima i iskustvima, skinuo sam i ocistio klapnu na stilu, i ako nije bilo nekog razloga velikog za to.Cistio sam razredjivacem i WD-om,vratio, kalibrisao i isprobao autic.Na prvi pogled, na leru je radio isto, ali cim sam krenuo u prvoj, vec se osetila razlika.Auto je i ranije vukao odlucno, ali sada mi se cini da mnogo bolje i glatkije ide,nema ni najmanjih cimanja, nepravilnosti.Tek sam sad shvatio kakva je razlika Trebalo bi s vremena na vreme da se ponovi ovo ciscenje, jer i ako je to nekih 45 min posla, mnogo znaci.Srecan sam k'o dete sad Hvala vam na "Tutorijalu" Ove slike su mi mnogo pomogle, na netu sam ih isceprkao sa nekog foruma...Mozda jos nekome pomogne Quote Share this post Link to post Share on other sites
delovionline 0 Posted December 19, 2014 Vidim da mnogi pišu u ovoj temi i pitaju kojim sprejem bi mogli da očiste klapni i druge elemente pa mi je nešto palo na pamet. Možda treba probati sa sprejevima za čišćenje lanaca na motorima. Oni ne oštećuju O-ringove (ne oštećuju gumu), a skidaju ozbiljnu prljavštinu i masnoću? Zamislite jedan lanac od motora, koji je dobro podmazan, kako će izgledati posle 2 do 3 hiljade pređenih km. A sprejevi za čišćenje istih speru tu štroku dok lanac ne počne da se sija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 11, 2015 Meni su kolege govorile da moze i BRAKE CLEANER da zavrsi posao,ali sam ipak kupio CARB CLEANER. Inace, evo i video kako se leptir gasa skida sa 1.2 16V motora kod Punta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19980 Posted February 11, 2015 Ja nikako da se usudim da ga ocistim, makar i onim prskanjem carb cleaner-om. Plasim se da nesto ne zaj**em pa da napravim jos gore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 11, 2015 Ma, neces ako pratis uputstva sa onog prvog videa. U sustini, ako ne silis leptir i pomeras ga sam, nema sta da pokvaris. Pazis da ne uleti nesto u usis dok radis. Kalibracija posle toga i gotovo. cenim da je samo 20% prlajvstine sa spoljne strane,a ostalo iza. Ja cu za vikend ovo sa skidanjem da odradim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19980 Posted February 11, 2015 Ajde pa javi i slikaj da vidim kako se to radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted February 11, 2015 Ako auto radi kako treba ne dirajte nista.Meni je par puta bio podigao i spustao gas,ja sam kompletno ocistio klapnu u ultrazvucnoj kadi, i na kraju ispalo jos gore,iskesirao 100 e za novu klapnu i onda radi kao sat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 12, 2015 Mozda je klapna kod 8ventilca dugacija i oetljiva na skidanja i pranj i sl... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 12, 2015 Ma gde osetljivija, sajla i leptir ko na ficku Axicu, kupi Carb cleaner i cisti slobodno. Ne maltretiraj klapnu ruksma samo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted March 24, 2015 je l isti princip ciscenja i kod stila sa 1.8 motorom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted August 1, 2015 (edited) I dalje se mučim sa klapnom, i dalje radi neravnomerno i padaju obrtaji.Nabavio sam od 1.2 16V ali je leprit manji za oko 3mm u prečniku od 1.4 pa je nisam ni probao. Jel može MAP senzor da bude uzrok problema?Da probam njega da zamenim? I šta bi se desilo kada bih stavio ovu klapnu sa manjim leptirom? Edited August 1, 2015 by luna Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 3, 2015 Nema tu takvog budženja. Zovi ih:063/8419-572 Nenad062/554-380 Predrag Imaju ooooogroman otpad u Inđiji, vidi imaju li trenutno leptir koji ti treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted August 27, 2015 (edited) Jedno pitanje za ove što čiste sa WD-om, jel znate da WD nagriza jer je namenjen za odvijanje tj rđu? Edited August 27, 2015 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 27, 2015 (edited) Evo upravo i ja citajuci bas od gore prve postove sam to hteo da napisem...WD stvarno ima 101 namenu...ALI LJUDI NEMOJTE NJIME CISTITI KLAPNE POBOGU...Osim ovog sto je srdjos gore rekao...razmislite da vi upravo cistite klapnu od masnoce i zatim uzmete i wd-om nanesete sloj koji ajd em sto je odmah mastan vec ce i lepiti svu prasinu i necistoce...skinite klapnu ociscenu posle 3 meseca i videcete sto opet ima u njoj...Carb cleaneri i ostali slicni cleaneri cim se naprskaju ostavljaju sloj koji odmah po trljanju krpom ispari i ostaje cista i suva povrsina...Svi imamo WD kuci ali ljudi carb cleaner nije skuplji od 300-400 dinara...PS - neki od nas imaju MAF senzor/protokomer u samom kucistu klapne, pa sad zamislite mastan sloj na senzoru... Edited August 27, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites