Punto1.2 26 Posted July 19, 2014 Ide i moj lepo, ali prelazim oko 30.000 godisnje i trazi da se cisti. Skinuo sam crevo i spustio ga dole. Nisam primetio razliku u ponasanju auta, osim sto mi se vise klapna ne prlja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 19, 2014 Ako ti je motor 8v onda sigurno je i potrebno cesce cistiti pogotova ako ne prelazi 3000 obrtaja pri menjanju brzina.ja na mom 16v nesaltam ispod 3500 4000 obrtaja cak znam i da ga malo przim.pa samim tim i ne moze toliko da se zaprlja klapna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted July 26, 2014 Ocistio sam klapnu gasa i MAP senzor sa onim Wurth-ovim sredstvom i sad mi auto jos gore radi. Dok nisam cistio ponekad se desavalo da padaju obrtaji par puta, izmedju 600 - 800RPM, pa se normalizuje, a sad prvih minut-dva auto radi super pa onda pocinju da padaju obrtaji, do oko 500RPM, i ceo auto se trese i vrlo malo mu fali da se ugasi. Radio sam po uputstvu onog italijana i radio sam kalibraciju leptira isto po uputstvu ali,,, Jel se desavalo to jos nekom posle ciscenja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 26, 2014 Kod mene je na 16v sve ok ispalo. Da ga nisi cackao rukom? sve si vratio na mesto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted July 26, 2014 Pa cistio sam sa krpom tako da sam gurao prste unutra ali sam pazio da ne pomeram leptir. Mozda sam zaprljao dizne kad sam upalio auto pa sva ta mast otisla u njih. Ali kapiram da bi auto odmah poceo lose da radi a ne posle 2-3 minuta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3434 Posted July 26, 2014 Ponovi postupak ali ovaj put sa skidanjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 26, 2014 +1 1 zeljkoci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted July 27, 2014 Kod mene isti problem, čišcenje je bilo sa skidanjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted July 27, 2014 2-3 puta sam cistio klapnu carb cleanerom bez skidanja klapne i nikad nije bilo takvih problema.Dakle,prvo krpicom i naprskam na leptir,onda upalim auto neko ga drzi na 3000 rpm i prskam u klapnu.Na auspuh izadju azdaje .Tako ocistite ceo usis i izduv.E sad,ja ni pre ciscenja nisam imao taj pad obrtaja,mozda step motor ne valja pa ne pomaze ciscenje leptira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted July 27, 2014 Probacu ponovo, Ne verujem da je do step motora posto je pre ciscenja radio bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted July 27, 2014 Probao sam ponovo ali opet isto.Radi normalno 2-3minuta pa pocne da trokira. Cak je pri jednom od paljena upalio gresku "Check Engine" ali kad sam ga ugasio pa upalio ponovo nestala je greska. Aaaa....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted July 27, 2014 (edited) Iscitaj ti dijagnostikom koja je greska zabelezena od tog check engine-a.Dizne? Edited July 27, 2014 by gogi1101 Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted July 27, 2014 Kod mene nema gresaka, sve radi ok dok se motor ne ugreje i onda pocne da zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted July 27, 2014 A jel si i ti cisto MAP? Mozda se zaprljala neka dizna. Moracu da ga teram u servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted July 27, 2014 Jesam, vadioa map, skidao leptir, radio kalibraciju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted July 27, 2014 Znaci imamo isti problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted July 27, 2014 Odoh sad do roditelja da im rasturam auto, ako resim pisem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted July 27, 2014 Posle celog poslepodneva igranja sa leptirom i map senzorom nisam nista uradio... Sve oprano, sredjeno ulickano, ponovo ucio parametre i nista.Cim se motor ugreje kad malo cimnem gas pocne da mu varira ler dok se ne ugasi.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted July 27, 2014 Probaj drugu klapnu ako možeš od nekoga da pozajmis ili da probaš na nekom mestu gde prodaju polovne delove, vrlo moguće da je pokvarena elektronika/potenciometar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted July 28, 2014 Jel probao neko ovako da resetuje klapnu? "Cao svima.Evo jedna pomoc u vezi sa klapnom gasa.Klapnu treba ponekad i update-ovati preko dijagnostike naravno u servisu. Ukoliko to iz nekog razloga ne uspe resetovanje se vrsi na sledeci nacin:Upalite auto, date gas do 5500 obrtaja i zadrzite 4-5 sekundi. Ponovite to drugi put i kad ponovite treci put klapna je resetovana. To je u slucaju da je mehanicki deo klapne ispravan. Ja vozim stila 1.6 16v i tako sam resio problem kod variranja ler gasa i kad vam na displeju napise "engine fault".http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40221-stilo-16-16v-problem-sa-leptir-gasom/page-2 Nije mi samo jasno da li da gasim auto posle svakog puta ili...? Ja sam probao sva tri od jednom ali nesto nije uspelio Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 28, 2014 Ja sam to radio na puntu 1.2 8v i na stilu 1.6.To se radi nakon sto se resetuju parametri preko dijagnostike (cini mi se da se to zove "self adaptation reset" u Fiat Ecu scan programu ).U FES-u i postoji ovo uputstvo koje si postavio i to funkcionise,znaci uraditi onu proceduru bez gasenja motora izmedju davanja gasa.Ako je procedura uspesna lampica greske motora se ugasi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted August 16, 2014 I dalje imam problema sa radom na leru. Nabavio sam kabl i FES ali u njemu nemam opciju za reset "Phonic wheel learn reset" imam samo "Self adaptation reset" Imam registovanu verziju 1.7 i free 2.1 ali ni u njoj nemam ovu opciju kao na slici. Kod mene ima samo prvo opcija ostale dve ne postoje. E sad da li da uradim Self-adaptation reset i ovu proceduru sa slike? Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted September 4, 2014 (edited) Pozdrav svima.Pre dva dana sam ocistio klapnu gasa kompletno u ultrazvucnoj kadi,step motor i sve okolo i auto je dva dana radio super,ali od jutros ler gas ide od 1500rpm do 3500rpm,ide gore pa se vrati do 1200rpm i tako u krug.Gde god sam zvao niko nema nov step motor u prodaji,a da uzmem polovan ko zna u kakvom je stanju.Jel ima neko neki savet sta da radim. Edited September 4, 2014 by slavisa87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted September 4, 2014 Jel 1.2 8v ima step motor ili sajla pedale gasa vuce leptir??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 4, 2014 Pozdrav svima.Pre dva dana sam ocistio klapnu gasa kompletno u ultrazvucnoj kadi,step motor i sve okolo i auto je dva dana radio super,ali od jutros ler gas ide od 1500rpm do 3500rpm,ide gore pa se vrati do 1200rpm i tako u krug.Gde god sam zvao niko nema nov step motor u prodaji,a da uzmem polovan ko zna u kakvom je stanju.Jel ima neko neki savet sta da radim.Skini sam kuciste leptira pa vidi kako i sta je odradjeno... Quote Share this post Link to post Share on other sites