Jump to content
FAS Goran
PuntoAbart

Potrošnja TNG-a

Recommended Posts

u srba su uvek ocekivane razno razne mahinacije sa gorivom tradicionalno pocele od neke `91 i posto su uvideli nacin brze zarade ne prekidaju tradiciju...

pritisak punjenja u opste nee utice na potrosnju... cak je preporucljivo da bude maljo veci na potrosnju utice razmera propana i butana koja je upotrebljena za stvaranje smese...

Tako jeee :guitar: Najzad jedan smislen post.Cak bi trebalo da postoje dva tipa smese, za zimu i leto.Al kod nas izgleda da je jedini standard,ona jeftinija zimska smesa.

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

BG-NS, brzina 140-150 km/h sa klimom i prosek je oko 9L sto po meni nije mnogo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sipao na nisu (gde inace ne sipam ali sam zurio) 17.5-18l

neki se zale da im se takodje povecala potrosnja sa nisovim plinom

vratio se molu i odmah standardno 15 i to ovaj put sa tezom nogom na gasu :police:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda se ponavljam ali koliko god ja pljuvao po Lukoil-ovim pumpama sto se tice benzina i dizela toliko mogu da ih pohvalim sto se tice plina -bar u Novom Sadu kod Kvantaske pijace. Tamo mi je Seicento kad napunim praznu bocu znao da predje i 100km vise u odnosu na ostale pumpe a boca je bila od 33L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam drugacije iskustvo sa Lukoil u Kisackoj.Pred more sipam za 3000din sto je bilo 40,04L.,a moglo je jos da stane.Boca je 40L i cuje se onaj sigurnosni ventil kada je skoro puna.

Tada to nije bio slucaj.Verovatno se na ovoj toploti boca rasiri toliko da stane 5-10L vise! :rolleyes:

Da jos dodam .Potrosnja na 1200km je bila 5,5L/100km po kompu.Gasa je potrosio oko 9L/100km.

E sada da li je toliko i potrosio ili je sipano manje...

Edited by crnisale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo punjenje posle ugradnje plina.

Nasuto 27,77l na Lukoil pumpi iznad Auto-komande ka Banjici.Presao 290 Km iskljucivo po gradu, sa povremeno ukljucenom klimom na 2-ci.Prosek je 9,58l/100Km.Ne znam da li je to ok, tj. da li je to neka normala, ili treba manje trositi.

Uskoro krecem na duzi put, pa cu javiti utiske posle povratka.

Edited by pedjabj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se isplati u Fiat Brava 1.2 16v ugraditi plin? Cuo sam price da kada se plin ugradi u automobile manje kubikaze zna da trosi malo vise plina, pa mu plin smanjuje snagu motora. Auto ce sluziti uglavnom za voznju od kuce do grada nekih 20km udaljenosti i malo po gradu(Nis) po Nisu i nema mnogo guzvi pa moze se reci da je to prava gradska voznja. Kupio sam ga prosle subote posto mu je kazaljka bila blizu E sipao sam mu za 1100 din nekih 7 i nesto l, vozikao sam se po gradu na satu je pokazao kada sam stigo kuci 35km, u toku nedelje sam ga vozio po malo uglavnom po nekoliko km dnevno dogurao je negde do 50km i kazaljka je dosla do prve crte ispred E, opet nasuo za 1000 juce i sada je kazaljka nekih 2-3mm ispred crvene zone, kaze covek od koga sam ga kupio da mu je potrosnja od 6.5 do 8l u gradu van grada nije ni vozen. Juce me video jedan majkin kolega koji menja automobile na nekoliko godina i kaze da iako ima 1.2 dosta trosi pa je bolje da mu ugradim plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se isplatilo a ja sam ugradio po aktuelnij ceni (400e) pre 2,5god. i prelazim okolo 15 000km godisnje. Trosi gasa nesto vise ali je dosta jaci motor od ovog 1.2 !

Ako ne prelazis mnogo nemoj se izlagati dodatnom trosku!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio do Grcke i nazad, ukupno prsao 1350 km. Kada sam krenuo plin je sipan na Molu, puna boca (32l) nas petoro bez klime plus pun gepek, potrosnja je bila 10l na 100km. Po ulasku u Makedoniju sipano na Lukoilovoj pumpi, isti tempo voznje kao kroz Srbiju, bez klime, potrosnja 7.5l na 100 km. U povratku ponovo na 5 pun gepek, non stop klima i brzina od 130-140, sa makedonskim plinom je trosio izmedju 9-10 na 100km ( sa nasim bi verovatno trosio 13l). Toliko o kvalitetu plina kod nas....

Edited by Dusan

Share this post


Link to post
Share on other sites

potvrdjujem da je nas plin OCAJAN, (cak je i crnogorski bolji), pre par dana se vratio sa puta, prosecna potrosnja TNG-a mi je izasla oko 7.5l, put je uglavnom magistralni, Nis - Jos. Banja - N. Pazar - PG - Sutomore - Kotor i nazad, putna brzina izmedju 60 i 100, ne moze se reci ekonomicna voznja, ko je iso tim putem zna da se nekad mora stisnuti pun gas uz neko brdo. Veca potrosnja mi je izasla sa nasim plinom (mol) = 8.3l, na nekoj CG pumpi cak 7.1, ali zato me je magistralna guzva izmedju Budve i Kotora unistila i podigla potrosnju na preko 10. sve u svemu ja zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko bi Stilo 1.6 trebao da trosi plina po gradu, na otvorenom i kombinovano?

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko pritisnes papucu gasa...

preformulisi pitanje u

meni auto trosi toliko i toliko pa onda pitas da li je to velika potrosnja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trosi mi oko 13l plina, prosecna potrosnja na bordu se vrti oko 7-8l, prosecna brzina oko 30 km/h.

Volim malo da ga stisnem to stoji ali ovo je po meni velika potrosnja a najvise me buni sto mi ovako malo pokazuje na bordu...

Isao sam jutros na kalibraciju plina, sad ga testiram pa cu javiti rezultate. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stephan

Ja vozim vec skoro tri godine Stilo 1,6, 3 vrata na plinu sa sequent uredjajem montiranim kod nas/Novi Sad.

Pri cisto gradskoj voznji, ne stedim auto, jurcam stalno, trosi mi 13 l/100 km (po bordu 12,3).

Cesto vozim ture NS - stari put za BG - prikljucenje na autoput BG-ZG - aerodrom, po autoputu 130-150 km/h.

Tada mi trosi 8-8,5 l/100 km (po bordu 7,5-8).

Da li je to normalna potrosnja - ne znam. Ali ja sam sa njom zadovoljan - po meni je isplativija od voznje dizelasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mijailovic

Mislis da se moze mapa malo prepraviti da bude manja potrosnja u gradu?

Meni je bar 90% voznje po gradu (vidim da sam napisao ceste voznje NS-Bg - zapravo su to jedine voznje van grada).

Prijalo bi mi da imam jos manju potrosnju po gradu - kome ne bi...

Pitacu majstora koji mi je ugradio da li se moze sta uraditi oko toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nesho, srecom si ti vlast ovde pa ti ne mogu nista, inace, ja kad napisem da moj auto cija je konstrukcija motora od pre 25 i vise godina, 1.5 8v, obican plinski uredjaj, ne sekvent (sto automatski povecava potrosnju 10-15% u odnosu na sekvent), prilikom zustre ciste gradske voznje trosi 12 do 13l... ispada da nisam normalan... hocu zastitu svojih prava :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam danas, posle 200 km, sipao plina do vrha i izracunao potrosnju od 11,5 l/100 km (po bordu 11,4).

Nisam menjao nacin voznje, pumpu, trasu voznje - tako da mora da su poboljsali plin... :huh: Neverovatno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

'bem mu tutku, zadnjih 2000 km vozim bez ukljucenog hho sistema, potrosnja mi je varirala, 11; 11,3; 10.5. a zadnje tocenje sistem cep-cep tacno 10,2l tng-a, cista gradska prosecno ostra voznja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...