Jump to content
FAS Goran
PuntoAbart

Potrošnja TNG-a

Recommended Posts

Ma daj, pojma nema bord komp da auto ide na plin pa ne može biti ni skoka potrošnje pri prebacivanju o kome govoriš ni u kom slučaju. Ili bar ne ako je sve ispravno.

13 litara je i meni malo puno, no i to je moguće u gužvama i kada miliš kilometar na sat, klima radi, a i pride si i "malo" nervozan na gasu. Možda je najbolje da odeš do nekog plinadžije da sve prekontroliše.

Tapatalk

Edited by Sasa_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nema, ali podatke koji se prosledjuju board displeju sa benzinskog glavnog kompjutera -preuzima izmedju ostalog i ta kompjuterska jednica plina ( kako bi inace uopste kalibrirali plin ???) i ona drzi plinske dizne otvorene -u odredjenom odnosu tj. proporciji - u milisekundama- vise nego benzinske da bi motor imao istu snagu.... dakle ocitavanje na board displeju je posledica i ako ti posle prebacivanja benzin -plin-benzin-... itd . ocitava istu vrednost ,a auto ne posustaje pri istom opterecenju , to je dobar znak da je sve ok. Ako nije proporcija dobra onda ce i displej pokazivati drugaciju vrednost nakon prebacivanja...

Edited by Berkut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrosnja plina u odnosu na onu koju pokazuje bord je u vecini slucajeva veca za nekih 25%!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam bord, ali mi je 13l u gradu, naspram 8-9 na otvorenom bas mnogo. Sutra cu da ga oteram da pokusaju da nasteluju plin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogu da ga steluju kolko hoce, to je potrosnja za taj auto i taj motor, da je sekvent bilo bi manje, ovako... mozda uspes da spustis 1l, ali kad cujem da ljudima u gradu trosi 8l dodje mi, sto rece jedan kolega ovde sa foruma da ih unajmim da me voze po kilometru...

ja sam uspeo da spustim potrosnju na 10l, ali sa hho uredjajem, pre toga mi je trosio 12 - 12,5, zimus nekad i 14, i to uno mk2 sa 800 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa masom ljudi sam pričao svima po BG troši min 11 l. Nema veze šta vozi kec ili 124 svi skoro isto. Jedino moja komšika nov GP 1,2 sekvent oko 8 l. Njoj je Talija dok je vozila trošila svo vreme 5 a kad je prodala ispada 7 l euro d. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sekvent je u pitanju, nije venturi. Danas isao i valjda su prepravili mapu. Sad cu da ga malo testiram, pa da vidim sta ce da bude, ali 13l je mnogo naspram 11l koje je trosio zimus u gradu po najvecem snegu i minusu....

Edited by Dusan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogi se žale u zadnje vreme na povećanu potrošnju plina. E sad da li je to zbog vrućine ili loše ture plina, ne znam. meni je takođe povećao potrošnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta misliš kako nađu luft da snize cenu na pumpama ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene fiat brava 99 god. zimi je trosila oko 13L/100km sada na +20 stepeni trosi po zadnjem mjerenju oko 11,5L/100km

Ima li neko info da li bi to bilo ok?

100% gradska voznja, veoma kratke relacije, znaci uvijek je pod čokom maltene,

pozdrav

Vozim stila 1.6 16v kod mene je mesec dana vec,potrosnja plina po ovom hladnom vremenu iskljucivo gradske voznje(bgd)do posla i nazad mi je 13,4 lit po bordu,cini mi se da je to malo mnogo ili gresim,kakva su vasa iskustva?

Pre 2 nedelje sam ugradio Landirenzo u moju Bravu 1.6. Po prvom racunanju potrosio je 14l plina na 100 km mesovite od cega je pola bilo u gradu a pola otvoren put po onom hladnom vremenu. Na ponovnom sipamju je potrosio 14l na 140 km mesovite voznje od cega je 80% bio otvpreni put, sto ispada da je potrosnja 10l na 100 km. Da li je to ok?

Auto mi trosi oko 12 kombinovane, a 15ak po gradu na lukoil-u, a na mbg-u je nebo granica smile.gif

izvuko sam samo neke potrosnje nasih drugara clanova iz ove teme... koliko vidim njihove potrosnje ne odudaraju mnogo od mojih...

DA LI NEkO MOZE DA IZGOOGLA neku speceifikaciju koliko trosi moj auto ...ja prevrnuh sve zivo i ne mogu da nadjem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5,5/7,0/8,4 90/120/grad

menjač

I 3,909

II 2,267

III 1,440

IV 1,029

V 0,824

R 3,714

Dif 3,353

Švabe se igrale sa gorivom na različitim temperaturama

gorivo.jpg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea karavan 1.6 16v sekvent plin trosi taxi voznje u Novom Sadu 0d 10,8 do 11,2 i da ja radim samo nocu to je cist grad.Sad sam isao na more CG ako se to moze nazvati otvoren put NS-SA-VA i dalje trosila 9,1 i terao sam je ko bog djavola nas 3 u kolima i pun gepek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta misliš kako nađu luft da snize cenu na pumpama ?

Vidim da vozis dizela pa verovatno nisi upucen dovoljno oko plina,cena plina direktno zavisi od potraznje trzista za tim derivatom,plin je nus proizvod prilikom eksplatacije nafte iz zemlje,tako da se plin zimi veoma trazi zbog grejanja.....te mu je cena na trzistu veca a leti je to suprotno pa mu cena drasticno opada...toliko u kalkulaciji cene plina na trzistu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNG nije isto što i zemni plin. TNG se dobija preradom benzina, tj kao proizvod u proizvodnji benzina, nema veze sa zemnim gasom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ nema veze sa zemnim gasom, ali mu cena raste i pada direktno proporcionalno godisnjem dobu :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da potrosnja zavisi i od kvaliteta TNG-a.Ipak posle Dva seqvent uredjaja mogu da kazem da prvenstveno zavisi od same ugradnje i stelovanja.Na Bravo 1,2 sam imao potrosnju vecu nego na benzinu 2-5% a na Marei 1.6 je to bilo 20%.Naravno da ista generacija motora ne moze da pokaze ovako velike razlike bez obzira na snagu i zapreminu.Zato sam se obratio ljudima koji znaju svoj posao i posle toga je Marea smanjila potrosnju a isla je osetno bolje.Sa seqventom ocekujte potrosnju do 5% vecu nego na benzinu.

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

E'o 'vako.... Moj dragi kum ot'so za Moskvu svojom Lajkom 110 1.5 ! :thumbsup:

Ono sto je bitno za ovu rubriku je to da poseduje vakum uredjaj na svojoj mezimici a bocu od cca 40L ili kg, ne znam sad' !

Ovde mu je trosila 12L kombinovano a sipali su cak 42L gasa u pomenutu bocu. :thumbdown:

Vec u Ukraini je zapazio nelogicnost ( za nase uslove) da mu u prazDnu bocu ne moze stati vise od 36L ! :question::D

Nakon nekoliko dosipanja , situacija se ponavljala a prelazio je isto , cak i koji Km vise nego obicno. :sorcerer:

Naposletku je racunica takva da mu Lajka trosi manje od 8L kombinovane voznje, sada malo vise u korist otvorenog druma.

Jos i to da je cena gasa u Ru negde oko 35din (14rubalja) ! :thumbsup:

Sta dalje reci o nama i nasoj ekonomiji! :pc:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niži pritisak na točionicama, kao i u Grčkoj. Par puta smo diskutovali, moguće da sa manjim pritiskom u boci auto manje troši. Druga stvar bolji plin i treća stavka stil vožnje (mirnije i sporije vozi-pridržava se propisa ili su putevi puni rupa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

...moguće da sa manjim pritiskom u boci auto manje troši.

...sta to znaci, ako stalno drzim bocu polupraznu da cu postici manju potrosnju? i nema neke logike, valjda izlazni ventil pusta uvek istu kolicinu plina bez obzira koliki je pritisak u boci, tj rasprsivac prima uvek istu kolicinu plina bez obzira koliki je pritisak u boci...? ne pametujem nego pitam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasna faza u boci drži pritisak. U isparivaču je obična opruga koja ima ulogu da umanji pritisak kod prelaska iz tečne u gasnu fazu. Zašto oni koji više puta toče u recimo Grčkoj hvale se da auto dosta manje troši (ima uticaj kvalitet ali sumljam toliki). Meni jeste bila nešto niža potrošnja ali za ozbiljnije poređenje nije (samo jednom sipao). Dilema zašto je kod nas veći pritisak točenja, da se ovi nisu setili da i tu malo ućare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

u srba su uvek ocekivane razno razne mahinacije sa gorivom tradicionalno pocele od neke `91 i posto su uvideli nacin brze zarade ne prekidaju tradiciju...

pritisak punjenja uopste ne utice na potrosnju... cak je preporucljivo da bude maljo veci na potrosnju utice razmera propana i butana koja je upotrebljena za stvaranje smese...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...