Jump to content
FAS Euroauto Goran
mikitzca

Fiat Grande Punto 1.3 MJet - check engine

Recommended Posts

Meni se dešavalo skoro isto to (pisao sam gore višlje o tome), zamenio sam regulator pritiska u common rail-u (oko 40eur koliko se sećam) i više nikad nisam imao taj problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno kratko pitanje. Upalila mi se check engine lampica, gori stalno, ne gasi se, tj. pali se odmah nakon starta i ne gasi se. 1.3 mjet 66kw

 

Motor apsolutno normalno radi, znači ima snagu, ide lepo i po gradu i na autoputu (nisam prelazio 130 km/h), potrošnja deluje normalno. Pitanje je koliko je sigurno tako voziti auto? Da li postoji opasnost da negde ostanem na putu? :D

 

Znam da mi ne ginu dijagnostika i majstor, ali bih to da odlažem jedno mesec dana jer mi ova zima isisa celu platu sa računa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ivica su

 

U tome i jeste fora što to ne može da se zna dok se ne očita greška. Ista lampica se pali za bukvalno stotine mogućih kodova grešaka.

Kao što vidiš, neki od tih razloga ne donose sa sobom nikakve lako vidljive negativne simptome, tj. auto radi normalno, a neki nose. Ako ti se danas upalila, ili juče...vozi tako još par dana, moguće i da je ugasi. Ostaće u memoriji da se iščita kad god, ali neće sijati lampica. Ali, ne gasi se za sama sve greške, samo za neke povremene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče se prvi put upalila, a baš sam bio preko u Mađarskoj, nije mi bilo svejedno. Danas nekoliko puta vozio po gradu, sve normalno, ali naravno ne gasi se od kako se juče upalila. Čekaću svakako još malo pa ću videti šta ću...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4.2.2017. at 9:37 PM, ivica su said:

Juče se prvi put upalila, a baš sam bio preko u Mađarskoj, nije mi bilo svejedno. Danas nekoliko puta vozio po gradu, sve normalno, ali naravno ne gasi se od kako se juče upalila. Čekaću svakako još malo pa ću videti šta ću...

Ako voziš sa (relativno) manjim brojem obrtaja, verovatno se ništa neće menjati, ali ako ga nekad nagaziš, može da ti se aktivira greška. 

 

Kod mene je bio takav slučaj kad je turbina bila u problemu. Obrišeš grešku i opet teraš normalno dok ga ne isforsiraš. I onda ti jednom pukne film

pa odeš to da rešiš za stalno. Pazi jedino da ne ulaziš u neka rizična preticanja u kojim bi eventualno ostao bez snage.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 08. 02. 2017. at 10:51 PM, plavac said:

Ako voziš sa (relativno) manjim brojem obrtaja, verovatno se ništa neće menjati, ali ako ga nekad nagaziš, može da ti se aktivira greška. 

 

Kod mene je bio takav slučaj kad je turbina bila u problemu. Obrišeš grešku i opet teraš normalno dok ga ne isforsiraš. I onda ti jednom pukne film

pa odeš to da rešiš za stalno. Pazi jedino da ne ulaziš u neka rizična preticanja u kojim bi eventualno ostao bez snage.

Na koliko obrtaja se pali turbina na vašim grandićima?
I mene je zezao EGR, pa je zamjenjen, sad bolje ide, ali kasno mi pali turbinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina se ne pali! Stalno se vrti!

Od 1800 okretaja bi trebalo da se jako oseti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to baaaaaš jakoooo..

Послато са SM-A320FL уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav , vozim punta 1.3 Mjet iz 2004 godine,sluzio me je super do pre nekih mesec dana. Dobio sam Check engine lampicu. Kod u torgu je visok pritisak kaze. Izbrisao je,ali punto mnogo slabije ide i trosi vise nego standardno. I svaki put kada ga vozim preko 3000 obrtaja dobijam gresku. Pre ovog mi je otisla pumpa (iznad tuirbine sto se nalazi,ne razumem se najbolje,Bosh pumpa? ) ,mehanicar uzeo i zamenuo gumice na njoj,jer je kao jedna probila bila. I kaze da mora motor da izbaci sve to iz sebe,presao sam 2k kilometara,ali i dalje ide jako slabo i pali gresku. Jel ima leka ? :D

 

P0088 common rail high pressure - kod na torqu izbacuje

Edited by CheCuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima!

Za početak promeni majstora. Šta treba da izbaci iz sebe da bi se sam popravio? Klipove,ulje ili radilicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav kolege, na otvorenom mi se desilo da kada sam preticao i došao do 3000 obrtaja pisalo mi je check engine i upalila se lampica za to. Naglo je posle toga spustio obrtaje. Ja stanem, sačekam malo i ugasim auto, pa upalim i krenem i opet probam i auto normalno pređe obrtaje i normalno nastavi da radi, lampica je ostala upaljena ali se posle kratkog vremena ugasila. Auto se ohladio i ja sačekam neko vreme, opet sam seo u kola i opet na otvoren i opet ga zgazim i ono ništa. To se sve desilo juče, ja opet probam danas i opet ništa sve normalno. Plaši me iskreno jer ima veze sa turbinom pa bih što pre da rešim, majstor kaže prvo map senzor pa sve redom menjamo, ali to mi je čisto bacanje para kad može lepo da se utvrdi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genije od majstora!

Prvo promeni par senzora pa turbinu pa glavu , motor i ceo auto....

Nadji pravog majstora koji ima dijagnostiku i zna posao jer popravak metodom eliminacije je neizvestan i skup!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav map pa redom? Zasto je upalio gresku, pise u memoriji gresaka :D
verovatno je prijavio overbust ili nesto oko vakuma vezano ta turbinu

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

On kaže "procedura je kada se ovo desi da se menja map senzor on ti je sa zamenom 5000 pa se onda skida turbina i radi remont". Rekao sam mu samo hvala i doviđenja, katastrofa

Ma pokušao je da mi izvuče pare verovatno, zato sam odustao od njega i sada želim kod drugog majstora, ali da odem tamo i kažem mu šta mislim da je, da opet i on ne pokuša isto.

@MS PK Da li znaš cenu overboost ventila i njegove zamene? Ja bih iskreno krenuo od toga i to da se zameni pa posle da se vidi, naravno posle utvrđivanja kvara od strane majstora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, probaj da izguglas, naci ces sigurno. Mislim da je za stila 4-5000din

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao bi sam. Šrafcigerom probaš da pomeriš osovinicu. Ako ne mrda, naliješ wd i opet njakaš šrafcigerom dok se ne pomeri. Ako to ne pomogne, onda treba turbina da se skine i da se to lepo očisti. To je sve AKO se osovinica zaglavila, pa ne otvara rasteretni ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je već skidaš onda je najbolje poslati u turbo servis da je komplet očiste i pregledaju i eventualno zamene šta treba.

 

prvo probaj ovo sam uraditi što kolega dežurni kaže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, mala pomoc i vase misljenje.

Od skoro imam problema sa paljenjem lampice za gresku motora. U svim situacijama se uglavnom upali na istu foru, u trecoj ili cetvrtoj brzini na nesto vise od 2000 obrtaja.

Ne treperi vec samo svetli, u toku dana, kada se motor ohladi i lampica se iskljuci..

odradjen je i mali servis, dijagnostika nije pokazala nikakvu gresku.. Svako misljenje mi znaci. Hvala unapred

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoguce da dijagnostika ne pokaze nikakvu gresku ako je lampica upaljena? Onda je ili lampica prevezana na nesto drugo, ili dijagnostika nije odgovarajuca za taj auto... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...