mujezinovic.b 0 Posted December 18, 2019 Ostala je u memoriji bez obzira sto je ne prijavljije na tabliПослато са SM-J330F помоћу ТапатокаProvjerio danas, senzor nivoa vode.Poslano sa mog Mi 9 SE koristeći Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 454 Posted December 18, 2019 Dolij antifriz Quote Share this post Link to post Share on other sites
mujezinovic.b 0 Posted December 19, 2019 Dolij antifriz Ima ima, mjenjao prije mjesec dana Poslano sa mog Mi 9 SE koristeći Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoPan013 0 Posted January 10 (edited) Dobar dan svima, Ima dosta tema, ali nigde nisam nasao istu situaciju koja je sledeća. U pitanju je Fiat Grande punto 1.3 multijet, 2007 godište 55kw Već izvesno vreme imam aktivnu check engine lampicu koja se ne vidi na delphi dijagnostici( tu ima mehaničar ) kod drugih nisam išao jer generalno nemam problema u voznji. Nikakvih smetnji nema, osim sto oku smeta. Interesantno je da kad je temperatura napolju 0 i ispod 0, kada je hladno, Lampica se ne uključuje. Ima li neko ideju šta može da bude ili je imao istu situaciju pa da podeli sa mnom kako je rešio?ili preporuka gde dalje ići? Hvala svima unapred Edited February 21 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 940 Posted January 10 Da sam na tvom mestu prvo bih probao sa nekom drugom dijagnostikom jer upravo check engine lampica pokazuje da postoji neka greska. Takodje moze postojati greska ali da se ne pali check engine lampica, u zavisnosti od vrste greske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosss90 5 Posted February 15 I ja da pitam na temu paljenja check engine, u pitanju je Fiat Grande punto 1.3 multijet, 2007 godište 55kw... pali mi se check engine vec drugi put kada preopteretim auto...prvi put pri preticanju, drugi put na uzbrdici... Oba puta na auto putu, pri jačem gasu, samo osetim kao da trucne, kao da povuce nesto lose i izgubi snagu na sekundu i nastavi... Drugi put kao da je upao u neki bezbednosti mode, i nece da primi gas i ide preko 100na sat i 2.5obrtaja...na internetu sam procitao da 4x upalim ugasim auto i da se iskljuci, tako sam i uradio, i ugasilo se... U servisu su mi posle dijagnostike rekli da to moze da se desi kada koristim auto u gradu neko vreme pa ga ulenjim, i onda kada mu dodam gas na autoputu pravi problem sa usisom (da li bese rekli vazduha ili goriva, ne secam se, mislim da je turbina gresku izbacila, tako da vazduha)... Da li imate neko mišljenje, da li je opasno, i sta mogu uraditi da do toga ne dolazi... Da li postoje neki dodaci za gorivo, aditivi ili neka sredstva da prociste motor dizne itd, da li rade posao? Da napomenem da nisam imao nikada probleme sa motorom, presao skoro 200.000km..., auto sada ne prelazi vise od 6 7000km godišnje, posto imam sluzbeni, uglavnom kratke distance po gradu i 10ak puta godisnje otvoren put po 300 400km i to je to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted February 15 Za početak promeni servis jer ovi pričaju gluposti! Treba ispratiti parametre turba jer je tu verovatno problem. 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosss90 5 Posted February 15 (edited) 2 hours ago, Zvezdo said: Za početak promeni servis jer ovi pričaju gluposti! Treba ispratiti parametre turba jer je tu verovatno problem. Pa ne znam, ovo je bas dobar servis, moguće da je bilo teraj dok se ne javi jos neki problem, desava se... Da li se ovo jos nekome desavalo? Citam na internetu da mogu biti MAF (Mass Air Flow sensor) ili Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor.... Ne plasim se toliko razvoju problema, koliko da Moze biti jako opasno pri preticanju, gubljenje snage... U oba slucaja je bio slucaj da sam potopio gas duže od 6 7 sekundi... Edited February 15 by Ivan Sredjen format Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted February 16 17 hours ago, milosss90 said: U servisu su mi posle dijagnostike rekli da to moze da se desi kada koristim auto u gradu neko vreme pa ga ulenjim, Treba li još jednom da ponovim da promeniš servis? Gradski auto koristiš u gradu a još se i ulenio.... Šta reći? 1 NIXIE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIXIE 77 Posted February 16 (edited) Ulenjio se auto, pa se buni preko lampice. Edited February 16 by NIXIE Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted February 21 @MarkoPan013 @milosss90 Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom o "Check engine" gresci na GP 1.3 . Quote Share this post Link to post Share on other sites