Jump to content
FAS Goran
mikitzca

Fiat Grande Punto 1.3 MJet - check engine

Recommended Posts

Mora da prikaze gresku makar u memoriji, jednom da je upali i ugasi iste sekunde on je zapamtio bez obzira sto ne svetli lampica. Mozda je ta dijagnostika nesto neodgovsrajuca

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko, kolege pokušavaju da ti objasne da komp u tvom autu pamti sve greške, čak i ako one nisu "upaljene" baš u tom trenutku kada radiš dijagnostiku.

Dakle komp memoriše greške, kao i razne druge parametre/podatke kojima se pristupa preko odgovarajućeg softvera.

Sigurno će neko da te uputi na pravo mesto gde možeš to da proveriš i rešiš, napiši barem odakle si pošto ti ne piše na profilu i u kom si servisu to radio :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put dan pre malog servisa i pomislih ajd taman servis i sve odradim da me ne zajebava. Servis odradjen, lampice ne svetle, dijagnostika bez greske. I evo jutros, dva dana posle servisa opet greska .:(

inace sam iz Panceva, a servis je odradio mehanicar koji je poznanik/prijatelj sa kojim do sada nikad nije bilo problema i iz okolnog sela je.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti da ti nije ponistena greska za servis. Kazem MOZE biti al moze biti i nesto grdje. Dijagnostika i proveriti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greške se memorišu i bez paljenja lampice na tabli, mada te greške nisu kritične ali memorišu se jer mogu naknadno pomoći ako se pojavi konkretan problem.

Ako lampica stalno svetli u većini slučajeva je greška aktivna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za vikend se upalila check engine lampica, odvezem u Reno servis u komsiluku i prilikom kacenja na dijagnostiku prikaze unknown error koju su obrisali. Juce se ponovo upalila, pa me zanima da li da trazim majstora koji se bavi samo Fiat-om tj. da li ima razlike u dijagnostikama? Tipa da ova njihova ne moze da ocita kako valja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili to ili Bosch servis ili neki tko ima krštenu univerzalnu dijagnostiku.

Mada zbog povoljne cene većina garažnih majstora ima Fiat dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao, ljudi. Nov sam na forumu. Pre mesec dana sam kupio Fiat Punta Evo 1.3multijet 84ks. Desava mi se s vremena na vreme da kad mi duze zavergla i u tom trenutku upali chack engine lampicu i onaj trouglic i posle nekoliko paljenja nestane. U trenutku kad se upali bio sam kod nekoliko majstora, ali nijedna dijagnostika ne prikazuje gresku, a lampica i dalje svetli.

Da li je neko imao slican problem?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudno da ne prikazuje gresku na dijagnostici. Da li je kacen na 'univerzalnu' ili "Examiner", bas fiatovu dijagnostiku? Examiner bi trebao pokazati stagod je ostalo u memoriji kompa. Ce da vidimo ko znade vise. 

@Ivan 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Brankoo said:

a lampica i dalje svetli

Nastavi da sija Check Engine ili zuti trouglic ili obe lampice? Ispise li se nesto dodatno na board-u u tom trenutku?

Trouglic je simbol za generalnu gresku i moze da bude svasta - od motora do eksternih komponenti ili dodatne opreme. Moze da oznacava i problem sa senzorom pritiska ulja (kao uzrok/posledica), sto moze da bude slucaj jer se javlja pri pomenutom prvom i duzem verglanju. Slazem se da bi neka krstena dijagnostika trebalo da iscita sta je sve ostalo u memoriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ISV_01 said:

Cudno da ne prikazuje gresku na dijagnostici. Da li je kacen na 'univerzalnu' ili "Examiner", bas fiatovu dijagnostiku? Examiner bi trebao pokazati stagod je ostalo u memoriji kompa. Ce da vidimo ko znade vise. 

@Ivan 

Kacen je na vise dijagnostika, isao sam i u servisu za fiatova vozila nista ne prikazuje.

1 hour ago, Ivan said:

Nastavi da sija Check Engine ili zuti trouglic ili obe lampice? Ispise li se nesto dodatno na board-u u tom trenutku?

Trouglic je simbol za generalnu gresku i moze da bude svasta - od motora do eksternih komponenti ili dodatne opreme. Moze da oznacava i problem sa senzorom pritiska ulja (kao uzrok/posledica), sto moze da bude slucaj jer se javlja pri pomenutom prvom i duzem verglanju. Slazem se da bi neka krstena dijagnostika trebalo da iscita sta je sve ostalo u memoriji.

Obe lampice u isto vreme, pise samo da je upalio chank engine i da start stop nije u funkciji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmm... Duze vergla, start stop nije u fhnkciji... Reci nam da li se ovo odjednom pojavilo ili je pocinjao slabije verglati unazad nekog vremena? Ne verujem nesto da bi akumulator palio ove lampice (al kad je dosta slab zna napraviti light shou), mozda starter/alternator ili nesto oko njega sto ima veze i sa start stop sistemom i sa verglanjem obzirom da se start stop pali kao normalno paljenje samo automatski preko startera. 

Opet cudno za neispisivanje parametara u dijagnostici... 

Da li vuce kako treba i u visim obrtajima? 

Edited by ISV_01
Jedem slova u pola 6 izjutra...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, ISV_01 said:

Mmm... Duze vergla, start stop nije u fhnkciji... Reci nam da li se ovo odjednom pojavilo ili je pocinjao slabije verglati unazad nekog vremena? Ne verujem nesto da bi akumulator palio ove lampice (al kad je dosta slab zna napraviti light shou), mozda starter/alternator ili nesto oko njega sto ima veze i sa start stop sistemom i sa verglanjem obzirom da se start stop pali kao normalno paljenje samo automatski preko startera. 

Opet cudno za neispisivanje parametara u dijagnostici... 

Da li vuce kako treba i u visim obrtajima? 

Ma ja sam ga kupio pre 2-3 nedelje. To mi se od tada desava, ne vergla uvek duze, nego nekad  nekad i tad upali lampice. A kad se posle nekog vremena ugasi chack engine desava se isto da kad stanem i kad se auto ugasi preko start stop sistema i kad se upali da mi isto izbaci chack engine i trouglic. Vuce super. Proveravao sam akumulator na 2-3 meste isto je dobar 100%

 

Edited by Brankoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj da li na akumulatoru pise da je za start/stop sistem. Cini mi se da tu lezi problem. I vidi da li je akumulator odgovarajuce snage. Za tvoj auto, u zavisnosti od opreme/potrosaca ide od 52Ah do 60Ah. Ukoliko akumulator nije s/s, moze da pravi problem prilikom stalnog gasenja/paljenja motora

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Brankoo said:

 

 

 

3 hours ago, Lufti said:

Pogledaj da li na akumulatoru pise da je za start/stop sistem. Cini mi se da tu lezi problem. I vidi da li je akumulator odgovarajuce snage. Za tvoj auto, u zavisnosti od opreme/potrosaca ide od 52Ah do 60Ah. Ukoliko akumulator nije s/s, moze da pravi problem prilikom stalnog gasenja/paljenja motora

Provericu koliko Ah i da li ima oznaku za s/s

Edited by Brankoo

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Lufti said:

Pogledaj da li na akumulatoru pise da je za start/stop sistem. Cini mi se da tu lezi problem. I vidi da li je akumulator odgovarajuce snage. Za tvoj auto, u zavisnosti od opreme/potrosaca ide od 52Ah do 60Ah. Ukoliko akumulator nije s/s, moze da pravi problem prilikom stalnog gasenja/paljenja motora

60ah ima i pise na njemu start stop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj da li je map senzor zaprljan. Mada ce pre biti do elektrike. Ukoliko si iz bg-a, mogu da ti preporucim svog majstora pa da on eventualno pogleda

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim gande punta 2008 1.3 multijet.
Upalila mi se Check Engine lampica 2 puta nakon 70ak kilometara vožnje na autoputu. Nisam ga ništa pretjerano silio 100kmh, 2200 obrtaja.
Nakon paljenja lampice nije bilo nikakvih promjena u ponašanju auta, nije izgubio snagu, nije trzao u leru, nije bilo promjene zvuka. Sve potpuno normalno.
I lampica mi se oba puta ugasila sutra dan nakon 1-2 gradske vožnje. Prvi put tačno pred mehaničarem kad sam došao da ga spojimo.
Je li neko imao ovakvo iskustvo, o cemu se može raditi?

Poslano sa mog Mi 9 SE koristeći Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostala je u memoriji bez obzira sto je ne prijavljije na tabli

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...