Evidenticar 0 Posted November 10, 2016 Meni se dešavalo skoro isto to (pisao sam gore višlje o tome), zamenio sam regulator pritiska u common rail-u (oko 40eur koliko se sećam) i više nikad nisam imao taj problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted February 4, 2017 Jedno kratko pitanje. Upalila mi se check engine lampica, gori stalno, ne gasi se, tj. pali se odmah nakon starta i ne gasi se. 1.3 mjet 66kw Motor apsolutno normalno radi, znači ima snagu, ide lepo i po gradu i na autoputu (nisam prelazio 130 km/h), potrošnja deluje normalno. Pitanje je koliko je sigurno tako voziti auto? Da li postoji opasnost da negde ostanem na putu? Znam da mi ne ginu dijagnostika i majstor, ali bih to da odlažem jedno mesec dana jer mi ova zima isisa celu platu sa računa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 4, 2017 @ivica su U tome i jeste fora što to ne može da se zna dok se ne očita greška. Ista lampica se pali za bukvalno stotine mogućih kodova grešaka. Kao što vidiš, neki od tih razloga ne donose sa sobom nikakve lako vidljive negativne simptome, tj. auto radi normalno, a neki nose. Ako ti se danas upalila, ili juče...vozi tako još par dana, moguće i da je ugasi. Ostaće u memoriji da se iščita kad god, ali neće sijati lampica. Ali, ne gasi se za sama sve greške, samo za neke povremene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted February 4, 2017 Juče se prvi put upalila, a baš sam bio preko u Mađarskoj, nije mi bilo svejedno. Danas nekoliko puta vozio po gradu, sve normalno, ali naravno ne gasi se od kako se juče upalila. Čekaću svakako još malo pa ću videti šta ću... Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavac 0 Posted February 8, 2017 On 4.2.2017. at 9:37 PM, ivica su said: Juče se prvi put upalila, a baš sam bio preko u Mađarskoj, nije mi bilo svejedno. Danas nekoliko puta vozio po gradu, sve normalno, ali naravno ne gasi se od kako se juče upalila. Čekaću svakako još malo pa ću videti šta ću... Ako voziš sa (relativno) manjim brojem obrtaja, verovatno se ništa neće menjati, ali ako ga nekad nagaziš, može da ti se aktivira greška. Kod mene je bio takav slučaj kad je turbina bila u problemu. Obrišeš grešku i opet teraš normalno dok ga ne isforsiraš. I onda ti jednom pukne film pa odeš to da rešiš za stalno. Pazi jedino da ne ulaziš u neka rizična preticanja u kojim bi eventualno ostao bez snage. Quote Share this post Link to post Share on other sites
makica06 0 Posted May 19, 2017 On 08. 02. 2017. at 10:51 PM, plavac said: Ako voziš sa (relativno) manjim brojem obrtaja, verovatno se ništa neće menjati, ali ako ga nekad nagaziš, može da ti se aktivira greška. Kod mene je bio takav slučaj kad je turbina bila u problemu. Obrišeš grešku i opet teraš normalno dok ga ne isforsiraš. I onda ti jednom pukne film pa odeš to da rešiš za stalno. Pazi jedino da ne ulaziš u neka rizična preticanja u kojim bi eventualno ostao bez snage. Na koliko obrtaja se pali turbina na vašim grandićima? I mene je zezao EGR, pa je zamjenjen, sad bolje ide, ali kasno mi pali turbinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted May 19, 2017 Turbina se ne pali! Stalno se vrti! Od 1800 okretaja bi trebalo da se jako oseti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted May 19, 2017 I to baaaaaš jakoooo..Послато са SM-A320FL уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
CheCuk 0 Posted August 4, 2017 (edited) Pozdrav , vozim punta 1.3 Mjet iz 2004 godine,sluzio me je super do pre nekih mesec dana. Dobio sam Check engine lampicu. Kod u torgu je visok pritisak kaze. Izbrisao je,ali punto mnogo slabije ide i trosi vise nego standardno. I svaki put kada ga vozim preko 3000 obrtaja dobijam gresku. Pre ovog mi je otisla pumpa (iznad tuirbine sto se nalazi,ne razumem se najbolje,Bosh pumpa? ) ,mehanicar uzeo i zamenuo gumice na njoj,jer je kao jedna probila bila. I kaze da mora motor da izbaci sve to iz sebe,presao sam 2k kilometara,ali i dalje ide jako slabo i pali gresku. Jel ima leka ? P0088 common rail high pressure - kod na torqu izbacuje Edited August 4, 2017 by CheCuk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted August 4, 2017 Ima! Za početak promeni majstora. Šta treba da izbaci iz sebe da bi se sam popravio? Klipove,ulje ili radilicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
CheCuk 0 Posted August 4, 2017 Dobro, da li ovde ima neka dobra dusa da mi objasni sta ovde ne valja i sta bi trebalo da se uradi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 5, 2017 (edited) Da li si imao problem sa snagom pre radova na pumpi visokog pritiska (Bosch pumpa)? Edited August 5, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
CheCuk 0 Posted August 6, 2017 Pa isao je slabije,onda je reparacija odradjena bila i mnogo je bolje isao. I tada je iskocila greska ona >:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted January 31, 2018 Pozdrav kolege, na otvorenom mi se desilo da kada sam preticao i došao do 3000 obrtaja pisalo mi je check engine i upalila se lampica za to. Naglo je posle toga spustio obrtaje. Ja stanem, sačekam malo i ugasim auto, pa upalim i krenem i opet probam i auto normalno pređe obrtaje i normalno nastavi da radi, lampica je ostala upaljena ali se posle kratkog vremena ugasila. Auto se ohladio i ja sačekam neko vreme, opet sam seo u kola i opet na otvoren i opet ga zgazim i ono ništa. To se sve desilo juče, ja opet probam danas i opet ništa sve normalno. Plaši me iskreno jer ima veze sa turbinom pa bih što pre da rešim, majstor kaže prvo map senzor pa sve redom menjamo, ali to mi je čisto bacanje para kad može lepo da se utvrdi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted February 1, 2018 Genije od majstora! Prvo promeni par senzora pa turbinu pa glavu , motor i ceo auto.... Nadji pravog majstora koji ima dijagnostiku i zna posao jer popravak metodom eliminacije je neizvestan i skup!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 1, 2018 Kakav map pa redom? Zasto je upalio gresku, pise u memoriji gresaka verovatno je prijavio overbust ili nesto oko vakuma vezano ta turbinuПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted February 1, 2018 On kaže "procedura je kada se ovo desi da se menja map senzor on ti je sa zamenom 5000 pa se onda skida turbina i radi remont". Rekao sam mu samo hvala i doviđenja, katastrofa Ma pokušao je da mi izvuče pare verovatno, zato sam odustao od njega i sada želim kod drugog majstora, ali da odem tamo i kažem mu šta mislim da je, da opet i on ne pokuša isto. @MS PK Da li znaš cenu overboost ventila i njegove zamene? Ja bih iskreno krenuo od toga i to da se zameni pa posle da se vidi, naravno posle utvrđivanja kvara od strane majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 1, 2018 Ne znam, probaj da izguglas, naci ces sigurno. Mislim da je za stila 4-5000dinПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted February 1, 2018 Guglao sam, ali ima samo za stila 1.9 a meni treba za GP 1.3, za GP nema nigde cena Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 1, 2018 Treba proveriti osovinicu na rasteretnom ventilu. Zna nekada da zapekne, pa pravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted February 1, 2018 @Dezurni to mogu ja sam ili mora majstor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 1, 2018 Mogao bi sam. Šrafcigerom probaš da pomeriš osovinicu. Ako ne mrda, naliješ wd i opet njakaš šrafcigerom dok se ne pomeri. Ako to ne pomogne, onda treba turbina da se skine i da se to lepo očisti. To je sve AKO se osovinica zaglavila, pa ne otvara rasteretni ventil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted February 1, 2018 ako je već skidaš onda je najbolje poslati u turbo servis da je komplet očiste i pregledaju i eventualno zamene šta treba. prvo probaj ovo sam uraditi što kolega dežurni kaže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoRadovanovic 0 Posted July 24, 2019 (edited) Pozdrav svima, mala pomoc i vase misljenje. Od skoro imam problema sa paljenjem lampice za gresku motora. U svim situacijama se uglavnom upali na istu foru, u trecoj ili cetvrtoj brzini na nesto vise od 2000 obrtaja. Ne treperi vec samo svetli, u toku dana, kada se motor ohladi i lampica se iskljuci.. odradjen je i mali servis, dijagnostika nije pokazala nikakvu gresku.. Svako misljenje mi znaci. Hvala unapred Edited July 24, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 24, 2019 Nemoguce da dijagnostika ne pokaze nikakvu gresku ako je lampica upaljena? Onda je ili lampica prevezana na nesto drugo, ili dijagnostika nije odgovarajuca za taj auto... 1 1 MarkoRadovanovic and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites