Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

mikitzca

Fiat Grande Punto 1.3 MJet - check engine

58 posts in this topic

nedavno sam ovaj auto kupio i veoma sam zadovoljan. morao sam po kupovini odmah da uradim tzv veliki servis (zamena lanca koji se uzgred cuo, spaner kaiseve neke itd). po kupovini auta odmah mi se upalila signalna lampica "check engine", to se desilo kada sam pokusao da malo testiram auto i dodao gas - negde pri brzini od 140 kmh je nestalo snage i naravno bip. bio na dijagnozu ovde u nisu (mada ne znam gde bih jer i ne znam ko se fiatom ovde bavi ozbiljno) kod nekog tipa koji je konstatovao da je u pitanju map sensor koji je davao laznu informaciju o pritisku za nekih 140 milibara vise. pomenuti sensor je zamenjen ali je sve ostalo isto (lampica se nije ugasila nakon zamene) i debelo sam ga platio (90 eura). vozio sam ponovo auto da testiram ali se dogodilo isto. ima li nekog da zna ili preporuci ili sta god, da resim ovaj problem a da me ne vodaju majstori i velemajstori? sada se, iskreno bojim da opet odem kod istog za dijagnozu jer ce mi mozda da dijagnosticira nesto...

unapred zahvalan

Share this post


Link to post
Share on other sites

desava se da nije kvar uvek sto dijagnostika prijavi potrebno je nekad da dijagnosticar isprati parametre i "cita izmedju redova"

Share this post


Link to post
Share on other sites

pretpostavljam da je tako. medjutim problem je sto ne mogu da uradim sve na jednom mestu. kod jednog sam majstora isao da proveri gresku i postavi dijagnozu a kod drugog da kupim i zamenim deo, sto je prilicno obeshrabrujuce.

elem, primetio sam i sledece: prilikom gubitka snage pri brzini 140kmh, stao sam i ugasio auto, nakon petnaestak skundi ponovo upalio, krenuo i auto je ponovo dobio performanse kakve je imao pre toga. naravno vise se nisam usudio da ga vozim preko 140 (kao ni jutros na autoputu) ali je lampica ostala da svetli. uzgred. pre svega ovoga i na prve ovakve simptome check engine lampica se gasila preko noci ili nakon duzeg parkiranja. znam da se ne moze ovako da postavlja dijagnoza, nezahvalno je, ali da li je neko imao ovakvo iskustvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

u nekom rezimu rada ti dolazi do razilazenja parametara i pali ti lampicu+ulazi u safe rezim rada motora.ovako napamet mogu da predpostavim da je problem u prepunjavanju turbine ili ne tacno merenje MAFa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz!

Jako nezgodni simptomi!

Kada svetli stalno na dijagnostici se relativno lako može doći do uzroka ali ako svetli ponekad u nekom režimu rada motora to onda zahteva već stručnijeg majstora!

Izbegavaj servise gde ti urade dijagnostiku i onda ti kažu idi tamo i tamo i reci da ti zamene to! To je jako neozbiljno!

Na taj način možeš da zameniš pola elektronike a da kvar ne otkloniš!

Imao sam sličan problem sa puntom kecom-benzincem! Lampica nekad svetli a nekada ne, auto se gasi .... ma 100 čuda! na dijagnostici u memoriji 100 grešaka sve i svašta prijavljuje! Nakon brisanja grešaka ništa ne prijavljuje! Testirali svaki senzor posebno i sve je OK! Majstor je već bio posumnjao da je ECU pobudalio i predložio zamenu!?!

Verovao ili ne problem je bio samo u gorivu!

Promenio pumpu gde sam sipao gorivo i problema a niti grešaka u memoriji nema!!!!

Nađi nekog zaista stručnog jer će ti to biti najeftinije!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali se ova lampica

 

 

cxca23701.jpg

 

Na dijagnostici pokazuje da je Signalna traka Turbopunjaca na engleskom Overboost izbrisao sam gresku i bilo je ok ali se opet pojavila tako 3 puta, kada se upali lampica izgubi snagu sve dok neizbrisem gresku, pa ako neko zna sta je to jel ozbiljni kvar ? :question:

 

cxca23700.jpg

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prepunjava turbina. Najverovatnije glave krilca varijabilne geometrije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Signal tLaka,odnosno pritiska


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim vas objasnite mi malo opsirnije sta je to, gde se to popravlja kako d ali moze jos da se vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

75 nema varijabilnu turbinu, znači overbust ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko odprilike kosta taj overboost ventil ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je zaglavio i treba da se razradi, mozda je neko vakum crevo lose?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko odprilike kosta taj overboost ventil ?

Polako! Prvo sve proveri pa se tek onda raspituj za cene novih delova.

Mozda je neka banalnost u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne možeš ovo sam da popraviš.

Nemaš alat, nemaš deo da zameniš za probu i vidiš da li mora njegova zamena, nemaš iskustva jer nije to uvek po sistemu ovo je pokazao, idem da kupim taj deo. Možda uopšte nije do tog ventila, nego je neko crevo, ili...

Možeš da voziš tako, ali ćeš u trenutku kada opet bude preveliki pritisak imati tu istu grešku i auto će ići nikako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad cekam da se pojavi opet ta greska 4 put  :sweat:  pa da odnesem kod majstora posto sam sad obrisao gresku. Tako je rekao majstor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad cekam da se pojavi opet ta greska 4 put  :sweat:  pa da odnesem kod majstora posto sam sad obrisao gresku. Tako je rekao majstor.

E ovako ja odem kod drugog majstora posto nije svetlila lampica on je vozio i u trecoj brzini na 4000 obrtaja :realmad:  upalila se lampica, stavili ga na kanal i sa kompresoram je ocistio overboost ventil i sada vuce bolje nepalise vise lampica nego samo vise trosi :( , majstor nije naplatio nista :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitao sam i pretraživao, te nadam se da ću postaviti pitanje na odgovarajućem mestu!? :help:

 

Radi se o GP 1.3 Mjet 75KS, iz 2006.g.

 

U toku vožnje mi se upalila žuta lampica, kao ova sa slike koju je nakačio Vladica94 (u uputstvu za GP piše "neispravnost u sistemu za ubrizgavanje goriva"), isprva se nije ništa dešavalo, a onda u nekom trenutku motor više nije hteo da pređe 3000 obrtaja, bez obzira koliko pritiskao papučicu gasa! Narednih dana kad tek upalim auto i u prvih 5-10 minuta se nije dešavalo ništa, a onda bi se stvar ponavljala, prvo lampica, pa ubrzo i "blokada" na 3000 obrtaja.

 

Napominjem da se radnja dešava za vreme letovanja, u sred Grčke! :no

 

Problem je počeo nekih 100 kilometara nakon sipanja punog rezervoara eurodizela u Makedoniji! Na povratku za Srbiju, na nekih 1/3 rezervoara sa tim makedonskim eurodizelom,  sipao sam 25 litara na grčkoj BP pumpi, problem je momentalno nestao, lampica se nije više palila i vratio sam se u Srbiju bez ikakvih problema, motor je radio bez greške! :yes

 

E, sad me zanima sledeće! Postoji li mogućnost da se sve ovo dešavalo zbog lošeg makedonskog eurodizela, pa ga je kvalitetniji grčki sredio ili je to samo slučajnost?!? Inače u Srbiji uglavnom sipam Mol EVO dizel.

 

Šta mi je činiti? Hvala unapred! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u Srbiji samo proverene pumpe, NIS, Lukoil, OMV a sada uvek na Molu (od one NISove blamaže zimus kada je zamrzavao ED). U Makedoniji samo Lukoil, Makpetrol i Okta (Makpetrolov dizel mi se odlično pokazao, manja potrošnja nego sa domaćim gorivom).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ok je to za gorivo, o tome se već pričalo ovde, nego ima li neko neki konkretan savet u vezi mog gore pomenutog problema!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne videh da imas problem :)

Odradi dijagnostiku, mozda je memorisao gresku pa ces videti sta je bilo u pitanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam problem sad, ali da vidiš kako je kad si 800km od kuće, a auto se ponaša kao da vučeš prikolicu punu betonskih blokova! :hope: Ko zna kad sledeći put može da me proda! Gde mi je u BG najbolje da ga odvezem na dijagnostiku? Može li se ovako nešto dešavati zbog loše ture dizela, nisam na ovom forumu do sad nailazio na takve slučajeve?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem te u potpunosti, zato ti i savetujem da odradis dijagnostiku jer je mozda zapamtio gresku i da vidis o cemu se radi. Za benzince znam da prijavljuju probleme sa gorivom a za dizele ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na diagnostici pokazuje grešku P2296. Zna li neko da mi kaže nešto detaljnije o tome? Može li imati veze sa lošim gorivom? Više mi se nije pojavljivalo od onih ranije opisanih događaja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

P2296 Fuel Pressure Regulator 2 Control Circuit High- wiring short to positive, pressure regulator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now