histerika 0 Posted September 16, 2014 E, ovako. Čuje se struganje iz motornog prostora. Na akumulatoru kad je ugašen auto imam 12,8 V što je ok. Kad upalim auto na klemama imam 18V!!!!!!!!!!! Spalio mi je sve sijalice u farovima, brisači rade kao ludi i prozori se spuštaju u roku od sekunde. Kontam da je alternator ali do sad nisam imao ovakav problem. Uvek je bilo da Mu je napon nizak ili da ga uopšte nema. U četvrtak idem kod majstora ali ajde ako neko ima ideju šta bi moglo da bude, tj. koji deo alternatora je riknuo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 16, 2014 Mozda regler, on je taj koji kontrolise da ne prepunjava. Nemoj uopste paliti auto dok to ne uradis, moze da ti spali bukvalno sve kompjutere Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted September 16, 2014 (edited) Buni me to što se čuje struganje kao da su otišli ležajevi i da češe rotor. Stvarno nikad nisam imao ovu situaciju niti je imao bilo ko koga znam. Edited September 16, 2014 by histerika Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 16, 2014 Da ti nisu ubacili alternator za vozila sa Stop/ start sistemom i AGM akumulatorom ?Sad ozbiljnije, nemoj da se igraš sa reglerom, može sve živo da ti strada uključujući i akumulator (može da ima solidne skokove napona). Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted September 16, 2014 Da ti nisu ubacili alternator za vozila sa Stop/ start sistemom i AGM akumulatorom ?Sad ozbiljnije, nemoj da se igraš sa reglerom, može sve živo da ti strada uključujući i akumulator (može da ima solidne skokove napona).Sumnjam! Videću da iscimam majstora da dođe do mene pa da pogleda na licu mesta. Kontam da je problem raditi bilo šta bez dizalice ili kanala. Eventualno da me odšlepa neko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted September 18, 2014 (edited) Oter'o ga danas kod majstora. Skinuo sam kabl koji ide sa alternatora na akumulator pa sam ga odvezao na akumulatoru kod majstora. Javim sutra šta je bilo. Edited September 18, 2014 by histerika Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted September 19, 2014 Zamenjen alternator. Denso 15500 din. Zamenjene sijalice, plus ruke 2800 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beni 0 Posted January 23, 2015 (edited) Pozdravimam problem na grande puntu 1.3 automatik 2008. stalno mi se pali crvena lampica od akumulatora i tada prestane da radi servo posle nekog vremena se ugasi i sve radi normalno,Na autu je stavljen novi akumulator ,alternator pregledan i servisiran ,zamenjena remenica alternatora ,vodena pumpa,pk kais i natezac ali problem i dalje postoji ako neko ima resenje slicno iskustvo ili zna o cemu se radi molim za pomoc jer majstori ne znaju sta je u pitanju.Unapred hvala svima. Edited January 27, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted January 23, 2015 Očigledno je da alternator nije dovoljno pregledan odnosno servisiran.Detaljno ga pregledati- možda je problem u nekom spoju na diodama ili namotajima problem ne rešava zamena regulatora napona ili samo četkica. Svakako proveriti i ožičenje do alternatora.Što bi se reklo svakako promeni majstore jer je to banalan kvar, sistem je u 90% isti na svim autima a i dele iste sklopove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
reb0rn 0 Posted December 11, 2015 (edited) Ja imam Corsu D 1.3mjet (2008 nije start/stop) motor sa M. marelli alternatorom, malo je presla 100K, isti radi i puni 14.2-14.5V ali vozim kratke relacije i jednostavno ni jedan akomulator nemoze da napuni 100% vec ga odzava na jadnih 20-40% i tako unistava akomulatore i plasim se da me negde na ostavi da nemogu da upalim...Takodje kad je akomulator na 20% napunjenosti onda i napon punjenja padne na 13.6 do 14.2v sto je i verujem normalno jer vuce svu struju U Bosh servsu su prosle godine zamenulu regler sve ostalo kazu ok to je povecalo napon na tih 14.2 do 14.5v ali i dalje ako ne punim punjacm povremeno akomulator je uvek vise przan nego pun... Iz novog sada sam i vise ne znam u kom servisu da idem, svi mere samo voltazu i govore da je ok (auto ne vuce struju) interesuje me da li iko vozi GP mjet na kratkim relacijeama (meni je prosek 5-10km relacije bez van gradce voznje) sa ovim alternatorom i da li ima isti problem da je primetio da mu je akomulator brzo odlazi ili manje napunjan? Takodje da li neko zna ikog u NS da ima neki pristojniji merni uredjaj koji meri i amperazu punjenja na autu iz alternatora pa da znam jednom za svagda sta je problem, da li je alternator jednostavno djubre tesko koje je slabi i van specifikacije (na netu sam nasao da je 90 ili 120A) Edited December 12, 2015 by reb0rn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted December 12, 2015 Ja do posla imam nepuna 2 Km i idem svakodnevno a posto to nije posao vec teska robija, vreme za privatan zivot nemam i retko negde uspem otici dalje autom. Problem je zimi slican tvom.Upalim auto i radi nekih minut dva dok zatvorim garazu i par minuta voznje do 2000 okretaja do posla i to je to. Za nekih 12ak sati nazad kuci. Za to vreme upaljena svetla i ventilator da ne magle stakla. Normalno je da se sa tim malim okretajima i kratkim vremenom jedva podmire potrebe el uredjaja i da malo ostane za punjenje akumulatora. Dakle punjenje preko punjaca jednom nedeljno kada je hladno je normalno. Ukoliko jednom nedeljno napravim makar 20-30 km punjenje nije nikada potrebno. Orginalni akumulator mi je izdrzao valda 5,6 godina a ovaj sadasnji sam kupio pre neke 2 godine. Inace akumulatorima godi da se potpuno isprazne pa ponovo napune.Alternator je takav kakav je i dobar je. Problem su zakonom obavezna ukljucena svetla i kratko vreme voznje sa niskim okretajima.Problem mozes ublaziti ugradnjom dnevnih svetala ali ne nadaj se cudu. Zaledjen motor i gusto ulje treba pokrenuti a akumulator gubi kapacitet po hladnoci. Dakle zimi ti preostaje ili se vise vozi ili dopunjavaj akumulator trece nema! Quote Share this post Link to post Share on other sites
reb0rn 0 Posted December 12, 2015 (edited) Razumem ali i dalje krivim krs alternator, ja sam u novom sad-u 7 godina i pre ovog u istim relacijama sam vozio Astru 1.7tds, 70A alternator, neki nepoznat akomulator, identicne relacije jer se bavim servisom, i to mi je prosek 2-8 relacije na dan od 3 do 10km... i konstantno sam pratio akomulator i jednostavno nikad nije padao ujutru ispod 80% napunjenosti, sto je smesnije anaser je bio vec za remont, palio je leti za 2 sekunde a zimi si morao da ga zaverglas nekih 5-7 sekundi, nikad nisam pazio da stedim struju is vetla su isto gorela, grejaci su se uvek palili na 6 sekundi cak i leti A na corsi akomulator na 30% je i leti i zimi, dopunjujem ga jedino eto sad jer se plasim da me negde ne ostavi, motor pali uvek identicno (leto, zima, hladan na -20 ili vruc na 80C) tacno za jednu sekundu verglanja koliko mu treba da sastavi 3 obrtaja mislim kad se desi prvo paljenje Takodje ako imas dobar unimer bas izmeri koliko ti je napon punjenja kad je pun i prazan akomulator.. meni je zamena reglera pomogla ali ne u potpunosti Zasto ovo kazem da ovo djubre od alternatora pni OK, on bi na akomulaotru davao BAR 40-50A kad je ispraznjen, po toj logici, dopunu paljenja grejaca i auta bi trebao da dopuni za 2minuta u potpunosti!Realno dok ga isteram iz zgrade, prosek rada nakon paljenja je 7-8minut-a ma i da puni manje dobat alternator kad auto perfektno pali mora dopuniti Bili je davno kad sam imao astru i neki servis u ZR mi je ovo merio, milim da je ista na leru davala 37A akomulatoru sa alternatorom od 70A, na 2000rpm sigurno vise ali nismo merili PS: alkomulatoru godi mozda da se jednom godisnje isprazni i napuni, ali preko godine idealno je i za alternator i za akomulator da je on 100% pun, jer ako se stalno puni i prazni vek mu se skracuje za bar 50% Edited December 12, 2015 by reb0rn Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted February 24, 2021 (edited) Nocas maler...(pocelo je).Posle 3-4 gasenja poceo da pali lampicu akumulatora i posle jos par gasenja...gotovo.Kolko cenim ne puni akumulator.Paljenje na kablove nije dalo rezultat jer je posle par stotina metara opet stao tj ugasio.I volan postao tvrd i stalno izbacivao poruke start/stop unavailable(iako je ugasen) i airbag failure.Prolaznik nam rece pustite da auto sa dobrim aku radi i puni ovaj prazan dok je ugasen i posle 20ak min moci ce te do kuce da stignete.Tako i bi.Relacija stari-novi merkator.-1,5km. Za tih 1,5 sve ok i dok sam stigao do garaze ponovo lampica aku i tvrd volan.Sta li moze biti? Slede 2 pitanja,ima li neki elektricar u blizini a da ga znate i drugo posto sam skinuo akumulator mogu li ga puniti "obicnim" punjacem kao do sada ,obzirom da je ovo onaj aku sa S/S.Cenim da sa punim aku mogu stici do nekog u blizini. Dok sam skinuo aku dodatno sam popiz...jer je 1 sraf tako zavucen da ne mogu kljuc da okrenem. Edited February 25, 2021 by Ivan Prebaceno i sredjene slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted February 25, 2021 Ajde što će trebati moguće novi aku,ali će sigurno trebati remont alternatora. 2 Axic and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted February 25, 2021 (edited) Remont alternatora sigurno. Da li ce morati nov aku ne znam, stavi ovaj na punjac i izmeri mu napon posle, mozda je i dalje ok a ako je napon los, otisla je celija i trebace nov. Vozi sa ugasenim svetlima i drugim potrosacima i moci ces stici do nekog majstora. 6 hours ago, mitros said: mogu li ga puniti "obicnim" punjacem kao do sada ,obzirom da je ovo onaj aku sa Ja imam smart punjac, koji puni i obicne i te S/S, nisam primetio da ima neku razliku sto opet ne mora znaciti da je nema... Jbg, ima na dugme da se izmeni i ja mogu samo da nagadjam sta on radi Mislim da nema veze, onda bi se i nacin punjenja u kolima razlikovao od onih sa standardnim akumulatorom a verujem da nije tako. Edited February 25, 2021 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19721 Posted February 25, 2021 Što reče kolega @ISV_01 remont alternatora 100%, regler ili nešto unutar njega nije kako treba. Nije zgoreg da usput odradiš proveru anlasera pa ako i kod njega ne valja automat ili slično da ga servisiras i budeš miran sa oba remontovana. Nije baš jeftin poduhvat ali ćeš posle toga biti miran duže vreme. Akumulator samo dopuni i vidi kako će se ponašati kad sve budeš sredio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted February 25, 2021 Inace kvalitet cetkica i nekih delova na alternatorima koji se remontuju je uglavnom losiji od fabrickih tako da neki majstori preporucuju da se kupi drugi alternator iz originala koji ce raditi mozda duze od ovog remontovanog. Za Fiat kosta obicno oko 40€ a remont izadje oko 25-30 pa sad na tebi je da odlucis sta ti je bolja opcija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted February 25, 2021 (edited) 13 minutes ago, Dule 021 said: Za Fiat kosta obicno oko 40€ a remont izadje oko 25-30 pa sad na tebi je da odlucis sta ti je bolja opcija Verovatno zavisi sta je crklo i mozda i za koji je motor... Mene fino odvalise sa 11K za alternator onda (doduse za moj 1.9 mjet) . Neka se raspita, da bar prodje jeftinije od mene. Istina da remontovano sigurno nije kao nov iz originala, al i on kosta prilicno...mozda se isplati na duzr ako auto ostaje. Edited February 25, 2021 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted February 25, 2021 (edited) Aku bi trebalo da je dobar,na zadnjem servisu pre neki mesec,je pokazivao kapacitet 100%,napunjenost 90% i rekose mi,da tu ne treba nista dirati.Verovatno cu se dovuci do servisa BEOCAR u Zemunskoj iza airport citija,vidim na sajtu imaju dijagnostiku za elektriku... Isao bi do Gorana,ali ne znam dal bi stigao,malo je dalje... Koje kablove za startovanje bi trebalo da kupim,ima raznih opterecenja od 600A,1000A,1200A... Edited February 25, 2021 by mitros Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted February 25, 2021 Vidi, svojevremeno mi je izgoreo alternator na Toyoti MR2 a zna se da japanci imaju bas male akumulatore i bila je noc a ja sam se dovezao od Kikinde do Zablja sto je nekih 75 km. Tako da tih par kilometara ako ti je akumulator pun nema sta da razmisljas. Samo iskljuci potrosace i gas a nema tu mnogo matematike jer najobicniji unimer ce ti pokazati jel imas punjenje ili ne a nema te dijagnostike na svetu koja ce da otkrije jel su ti otisli regler ili cetkice jer to je cista mehanika. Moze samo da ustanove da je napon nula tj da nema punjenja i to je to. Opet ti dajem dobar savet da pre radova pitas koliko ce da kosta jer je ponekad isplativije uzeti polovan alternator a taj tvoj treba da slikas sa onom nalepnicom i da znas koji trazis. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14511 Posted February 25, 2021 Aku bi trebalo da je dobar,na zadnjem servisu pre neki mesec,je pokazivao kapacitet 100%,napunjenost 90% i rekose mi,da tu ne treba nista dirati.Verovatno cu se dovuci do servisa BEOCAR u Zemunskoj iza airport citija,vidim na sajtu imaju dijagnostiku za elektriku... Isao bi do Gorana,ali ne znam dal bi stigao,malo je dalje... Koje kablove za startovanje bi trebalo da kupim,ima raznih opterecenja od 600A,1000A,1200A...Imao sam isti problem pre koji mesec, meni otišao i alnaser i alternator...uzeo od komšije Aku od keca, napunio, napunio i moj do kraja pogasio sve i cepaj...Moj auto je puno prostiji, nemam start-stopa i delove sam naručio kod Bakića u Inđiji,ali ima šanse da bi sa dva i više akumulatora stigao do Gorana, što je po meni bolje rešenje Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted February 25, 2021 Kolko sam skapirao,svaki majstor moze na licu mesta samo da konstatuje da li je alternator "crko" a tek kad ga skine i otvori moze da kaze da li je regler,cetkice,da li je za remont ili mora nov...Znaci moze da kaze sta hoce a ja nemam nacina da to znam. Bukvalno razmisljam,mozda su cekice ili regler a on kaze mora remont.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted February 25, 2021 Ma otkaci mu S/S i auto se ponasa kao svaki drugi (dugme). Mi smo iz Nestina (Backa Palanka) dosli do BG Nivom sa ugasenim svetlima samo sa malo dopunjenim akumulatorom. Just now, mitros said: Kolko sam skapirao,svaki majstor moze na licu mesta samo da konstatuje da li je alternator "crko" a tek kad ga skine i otvori moze da kaze da li je regler,cetkice,da li je za remont ili mora nov...Znaci moze da kaze sta hoce a ja nemam nacina da to znam. Bukvalno razmisljam,mozda su cekice ili regler a on kaze mora remont.... Bas tako. Bez skidanja, posto to nije prost sistem gde se tacno vidi sta je zveknulo, nista. Svakako da bi to opravio on mora da ga skine sa auta i rastavi, bilo da su cetkice, regler ili cak samo kuciste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 25, 2021 Ne moze noviji dizel da se vezi bez alternatora oao stariji automobili. Mnogo vuce struje. Moze samo na kratko. Nema tu nikakve drame, odradi se remont alternatora i vise nemas da ga diras dok je auto ood tebe. Ja sam na stilu radio preventivno, n9vi lageri, kolektor, regler i remenica alternatora. Najskuplja stvar je bila remenica, nekih 4000din, ovo drugo nije bilo skupo nista.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites