lancia 0 Posted October 25, 2010 zanima me ako neko zna,sta sve moram da zamenim,posto imam dedru i.e. ,i imam onaj prostiji uredjaj za plin,a hocu da stavim secvent,za sta sve treba da platim majstoru,tj. da preformulisem pitanje,da limogu i dalje da koristim stari rasprsivac,ventile,dovod plina posto bocu verevatno mogu,to onda i necu da pitam... zanimaju me ove informacije,da bi cisto okvirno cene radi,znao koliko mi para treba da sredim malo auto,jer mi trosi 17-18l plina,vec skoro godinu dana,i ne pomaze nikakvo stelovanje,ni na izduvne gasove,ni na sluh,trosi isto i ide kao penzioner. I interesuje me ako neko zna,da lice upste da mi smanje potrosnju ako mu stavim secvent,da ne bi dzabe ulagao u auto... pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 25, 2010 Moze da se zadrzi boca,multiventil, i cev do isparivaca. Nista drugo. U tom slucaju mogu da ti ponudim Zavoli Alisei sekvent. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancia 0 Posted October 25, 2010 pa koliko bi me iskostalo to,ja inace imam Lovato plinski. Jel nema veze sto je razliciti prizvodjac,zbog ovog ventila? i ne radi mi auto na benzin,jel moze secvent da pali direktno na plin?posto vidim da si iz Sabca,mogao bi da sredim preko drugovog oca da mi neko to doveze busom do nisa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 26, 2010 Nema veze sto je Lovato. Nazalost ne moze ni jedan sekvent da pali direktno na plin. Postoji opcija za slucaj nuzde ali nije preporucljivo da se stalno koristi. Takodje podesenost motora i stanje motorne elektronike mora biti perfektna zato sto gasna elektronika kopira rad benzinske. Znaci auto mora dobro da radi na benzin. To je preduslov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancia 0 Posted October 26, 2010 ok. hvala ti to za beznin nisam znao,tj. da mora da perfektno radi na benzin.posto je predhodni vlasnik mog auta,pali direktno na plin,a on kaze da ga je i kupio tako.ko zna kad je zadnji put paljen a kamoli vozen na plin. ja na ovom sad uredjaju imam dugme ispod volana,dam kontakt,drzim dugme,gas do dve hiljade obrtaja,on prebaci "navodno" na plin,pustim dugme i nastavi da radi normalno na plin. vec sam u auto ulozio oko hiljadu i kusur eura,i ne znam kolko bi me iskostalo da sredim i benzin i da stavim secvent. reci mi molim te,ili bilo ko ako zna,koliko bi me iskostala prepravka sa mog uredjaja na polovan secvent,sa mojim postojecim delovima koji mogu da se iskoriste koji mogu da se iskoriste?hvala u napred... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 26, 2010 Polovne ne radim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancia 0 Posted October 27, 2010 pa ok. nema veze,reci mi koliko kosta da prepravim uredjaj sa novim delovima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasa64 1 Posted October 29, 2010 A koja bi cena bila za Dedru 2.0T ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 29, 2010 Imate po PP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted December 1, 2011 Nema veze sto je Lovato. Nazalost ne moze ni jedan sekvent da pali direktno na plin. Postoji opcija za slucaj nuzde ali nije preporucljivo da se stalno koristi. Takodje podesenost motora i stanje motorne elektronike mora biti perfektna zato sto gasna elektronika kopira rad benzinske. Znaci auto mora dobro da radi na benzin. To je preduslov.E ovo me je baš zanimalo...može li mi neko objasniti taj postupak palenja na plin u nekoj nuždi (sekvent), vidim jutros komšija na dnu ulice stoji kraj auta kaže neće da upali (uopšte mu ne zuji pumpa u rezervoaru pa smo posumnjali da je crkla) a ni ja ni on nismo znali da li može kako da upali direktno na plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 9, 2011 U vecini slucajeva pristisne se taster od plina, drzi se dok auto vergla i tada bi trebao da upali direkno na plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites