Bingodalton 737 Posted August 29, 2015 ProKit snizava toliko, jedino sto treba da uzmes bas za tvoj motor po kataloskom broju.U samom kompletu su zadnje verovatno iste za sve verzije motora, dok se prednje razlikuje, sve imas na njihovom sajtu u online katalogu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted August 29, 2015 Nigde ne mogu da nadjem odgovarajuce Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted August 29, 2015 Ovde imas dosta za brava Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted September 3, 2015 (edited) @ SULCJesi nasao opruge? Edited September 3, 2015 by CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted September 4, 2015 Nisam jbg ne mogu odgovarajuce da nadjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted September 4, 2015 Pa kakve ti trazis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted September 4, 2015 Nasao sam od drugara u ostavi on je nekad vozio alfu 159 1.9 jtd to je ista tezina isti motori mala razlika e sad da li te opruge pasu na moj bravo dobio bi za dz te opruge Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted September 4, 2015 Vidi koja marka, model, pogledaj katalog, uporedi sifre i znaces odmah. Pogledaj moze li uopste amort sa 159 na Bravo, fabricki. Inace nicemu ne sluzi ni dzabe da je, bar ne tebi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted September 9, 2015 Nasao sam opruge bile na fiat bravo 1 1.8 e sad da li pasu na moj bravo 2 2.0 identicne su e sad da li pasu da li neko zna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted September 9, 2015 To bi trebale da su ove...i ne pasu na novi Bravo. http://www.ap-suspensions.co.uk/ap-lowering-spring-set-297.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted September 9, 2015 Nemogu nikako da nadjem normalne opruge koje spustaju 3 3,5 cm napred i pozadi i da lepo legnu na fabricke amorte, naso sam na nekim sajtovima al su skupe pakao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted September 9, 2015 Ima da poludim i da odem kod gorana u bataju da mi odradi spustanje iako sam najveci protivnik gedora stajling Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 9, 2015 Nadji ti draganceta sa foruma ovde...on ti to resi vrlo lako...i nije gedora...covek radio brdo kola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted September 9, 2015 I ovaj iz bataje je profi za to na jednim kolima sam radio vec, i on je uradio milion automobila, al uvek sam imao predrasude za to sabijanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 9, 2015 Pa to je Dragance ja mislim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted September 9, 2015 Jeste goran i dragance bataja proverio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 9, 2015 Eto ga covek tu na forumu...javice se Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 9, 2015 Hehehehe ovo kad procitam radio je brdo kola me uvek nasmeje Imao sam dva iskustva sa majstorima koji je isto tako brdo auta radili. Prvi majstor je imao ovaj rezultat, dva amortizera razlicitih sila, naopako definisane sile (tamo gde treba vise sile je imao relativno malo, a tamo gde treba malo sile je imao tonu) pa je auto bio jako ubedljiv u voznji, neudoban a jedva stabilniji i pored toga sto je bio skracen, opruga je bila toliko skracena i sabijana da je skoro stalno lezao na odbojnoj gumi (koja je isto bila skracena) a o tome da trap i pogon nije ni predvidjen da se toliko nisko spusti auto necu ni da pominjem Ali jedan drugi majstor je bio jos veci majstor, on je levu oprugu skracivao pola kruga vise od desne jer je sa desne strane motor i tezi je pa onda kao vise legne pa treba duza opruga I onda kad je toliko sekao da je auto legao na odbojnu gumu, onda je pokusao da sece jos malo jer nije dovoljno spusten pa kad nije hteo da ide nize onda je rekao da nije nesto u redu sa autom Inace nije moje licno iskustvo, iskustvo dva poznanika sa dva majstora koji su dosli kod mene da me pitaju kako da rese problem automobila nemoguceg za voznju posto rastura kamenje u bubregu Inace je jedan relativno poznat u Srbiji a drugi je pre posecivao ovaj forum Mali off, ali prosto sam morao kad cujem to brdo auta je radio, nesto sto sam doziveo u Srbiji da jednostavno ne funkcionise, ako radi brdo, nista ne znaci ako ih radi pogresno PS: Da ne bude zabune, nije prica povezana za Bataju i Dragnceta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted September 9, 2015 Ja sam u bataji radio prosli auto i savrseno je uradio i taj auto je preso bog zna koliko posle i sad ga vozi moj kum i full je i dan danas, nikog nisam cuo da je imao reklamaciju ko god da je otiso u bataju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 9, 2015 (edited) Razumem ja tebe yugisa nema nista lepse kada otpakujes kutiju na kojoj pise kw/h&r/eibach...ali evo najiskrenije, i ne zato sto poznajem coveka - za draganceta sam cuo samo pohvale za rad. A takvih "majstora" kao sto ti spominjes ima u svakoj oblasti. Sta reci kada odes u servis.. das 25.000 za variator...oni ti ga zavrnu i kazu vozi. Uopste ne shvataju kako funkcionise i da tu postoji jedan solenoid koji upravlja rezimom rada variatora.. i ako on ne radi kako treba eto tebe u servisu za 2 meseca opet, a 1.8 16v u oglasima i to "full fullova" Edited September 9, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 9, 2015 Pa da, ali treba uzeti u obzir i ko hvali rad Vecina ljudi kvalitet prepravljenih amortizera i opruga meri sa time, kako dobro izgleda (koliko je puno spusten), sto vise skakuce to je "stabilniji", pitanje je jedino eto da li neko ima toliki prag za (ne)udobnost i koliko dugo traje dok ne iscuri. I ne veruju mi ljudi kad kazem da sto manje auto izgubi na udobnosti nakon spustanja to je bolje uradjen Kao i da prosto zakucavanje auta ne mora da podrazumeva vecu stabilnost jer dobitak na nizem tezistu nije toliko veliki koliko je najcesce gubitak na geometriji trapa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted September 9, 2015 Da ali mi ne pricamo o spustanju od 5 i vise cm nego 2, 3 cm max a sa ta 2, 3cm sigurno amortizer nece procureti i sigurno se nece pomeriti geometrija i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 9, 2015 Hehehehe i ja sam se tako zavaravao da eto bas to moje nije strasno tako jer oni drugi rade jos vise i gore 2-3cm se mozda ne izgleda puno, ali ako uzmemo u obzir da tvoj auto mozda ima 80-100m hoda onda govorimo o 20-30% pa kad tako gledas, onda vec jeste puno Automobil je precizna mehanika, nije gradjevinarstvo pa da 2-3 cm ne znaci puno. Ali da ne budem pogresno shvacen, nemam ja nista protiv toga i ne kazem da ne moze da se napravi kako treba, 2-3cm je moguce izvesti na vecini vozila sa fabrickim oprugama, samo je pitanje koliko stavki treba doraditi, da li moze samo opruga da se sabije, da li treba mozda skratiti odvbojnu gumu, da li mora tvrdja i kraca odbojna guma, da li mora i amortizer da se cacka ili ne, samo voleo bih da razdvojim mitove od realnosti Sto se tice geometrije trapa, iznenadio bi se koliko je malo potrebno. Par mm razlike moze biti upecatljivo koliko i razlika izmedju upravljivog i neupravljivog auta... Recimo moj auto je spusten 95mm, samo zato sto sam pomerio kacenje spone za 12mm i produzio rame za 20mm, dobio sam geometriju trapa bolju nego auto spusten 30mm. Tj za to sam siguran, moracu proveriti jedan fabricki auto, mozda je cak bolja i od njegove, ali se nesecam mera pa nisam siguran koliki mu je dinamicki nagib. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan_veli 0 Posted September 10, 2015 2-3cm moze da se spusti i obicnim oprugama a sto se tice geometrije posle spustanja kod trapadzije pa odradi reglazu a za nesto ozbiljnije kod nuneta u kg i zavrsite poso covek pravi sta pozelite....za 2-3 cm sabijanje opruge ne secenje moje iskustvo....a ako hocete da ima istu udobnost a da bude spusten malo vise od 3cm skratite telo amortizera i oprugu......ali ako je nesto ozbiljnije nune kg i zavrsite poso Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted September 10, 2015 Ako spustim samo prednjicu za 2-3cm zamenom opruga (ne sabijanjem ili secenjem) sta dobijam a sta sve gubim? Quote Share this post Link to post Share on other sites